524 td

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: DME/DDE

524 td

Мнение от ppl » 30 Ное 2006, 16:54

Едно питане - понеже изпаднах в спор с един от местните гаражни "майстори" за положението на пиезо дюзата - след основен ремонт я беше закачил на 3ти цилиндър, но технологично от завода според мен правилното положение и е на 4ти цилиндър.Карсофта ми дава грешка точно от нея- http://img92.imageshack.us/my.php?image=tdhh0.jpg колата пали трудно и работи много твърдо и неравномерно - какво мислите по въпроса?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 30 Ное 2006, 17:51

моята като я взех бе6е на 3 ти свалях и главата и си я сложих на 4ти пак са6тото разлика никва аси работи диузта
по принцип тряа да е на 4ти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 01 Дек 2006, 1:35

Еми 4-та дюза мери количество гориво и момент на подаване на горивото. от нея DDE-to взима информация сравнява я с тази от брояча на коляновия вал и променя аванса.Премествайки я на 3-ти цилиндър електронния блок се побърква

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: DME/DDE

Мнение от ppl » 01 Дек 2006, 11:34

ETW_You_ написа:Еми 4-та дюза мери количество гориво и момент на подаване на горивото. от нея DDE-to взима информация сравнява я с тази от брояча на коляновия вал и променя аванса.Премествайки я на 3-ти цилиндър електронния блок се побърква


Това беше точният отговор :D с малко уточнение - блоковете за управление са два.Значи е възможно цялата беля да е от неправилното положение на дюзата - или има още нещо как мислиш?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook