Луфт
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Луфт
Здрасти. Искам да питам със смяна на точно кои елементи се оправя луфта на скоростния лост. Четох че се сменят разни неща от тая схема (4 броя втулка 12), ама може ли някой, който го е правил да каже точно, че не ми стана много ясно. И откъде точно ги достигам тия втулки. Нали не трябва да свалям скоростната


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
здравей zack,самите втулки или по точно пластмасови шайби се сменят от долу на автомобила.има достатъчно място над скоростите да си работиш спокойно,но се пробвай на някой канал
аз си поръчах такива и ми излезнаха 2 лева и четерите(но още не съм ги сменил),не остава време от коли да достигна до моята 


- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
the_gate написа:здравей zack,самите втулки или по точно пластмасови шайби се сменят от долу на автомобила.има достатъчно място над скоростите да си работиш спокойно,но се пробвай на някой каналаз си поръчах такива и ми излезнаха 2 лева и четерите(но още не съм ги сменил),не остава време от коли да достигна до моята
Здрасти. Мерси мого за отговора. Ще пробвам да си сменя и после ще кажа дали се оправило. Да питам само тия шайби не могат ли да се направят от нещо по-здраво, че тая пластмаса се износва лесно. Примерно да ги врътна на струг от метал някакъв

P.S. До the_gate oбещавам скоро като се прибера в БГ да мина да пием бири пък може и да направим някое посещение на Хасковската група




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
ETW_You_ написа:Номера 2 и 4 са ти най-важните!!! номер 12 трябва просто да ги има.те не се износват
Не знам ама сега ходих и разглобих отгоре и като включа на скорост лоста има луфт (клати се) и като гледам луфта изглежда да е някъде при тая ябълка на 6 дето влиза в 7. Дае.а и скапан лост. Сичко друго ме кефи ама тоа лост ми разваля кефа. Тия работи 2 и 4 лесно ли се сменят, че не ми се кара на "майстор" заради това, а не е хубаво за скоростите да се клати лоста

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Правил съм го и без да свалям генерацията и кардана ама е мъка голяма, а и топлоизолацията става на нищо.а и най-добре първо качествен оглед от къде точно е луфта.защото по-рядко, но се и износва и ябълката на самия лост и номер 1 .иначе проблеми можеш да имаш само с контрата(номер 3),ако не си свалял такава.
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Правил съм тази смяна преди два месеца, трябва ти канал, кардан не се сваля, луфта ти е от № 7 Номер 20 също е износен, но там луфта е 3мм напред-назад, може и него да смениш. Има вариант и номер 2 да се е износил при тебе (зависи от пробега). Като сваляш щифта 3 си пази пръстите щото аз си забодох отвертката до кокал и кръвта замалко да ме удави в тоя канал 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани