QUAIFE диференциал
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: QUAIFE диференциал
Не съм чувал за такъв диф - само прецени дали като го вкараш от USA и теглиш чертата ще ти е по-евтин. Куаифе излиза около 2600 крайна цена нов в БГ.
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: QUAIFE диференциал
Другото е че и долара е много скъп в момента - над 1.80 лв. Отделно ще платиш мито и ДДС. По-добре се насочи към Quaife - и без това вече не един-двама сме имали и пробвали.
Re: QUAIFE диференциал
Има си раздел, където си пуснал диференциала ти за продажба.
Ако няма какво да кажеш в техническия раздел, демек тук, няма смисъл да избутваш тази тема.
Ако няма какво да кажеш в техническия раздел, демек тук, няма смисъл да избутваш тази тема.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: QUAIFE диференциал
JTD написа:Има си раздел, където си пуснал диференциала ти за продажба.
Ако няма какво да кажеш в техническия раздел, демек тук, няма смисъл да избутваш тази тема.
Правилно, извинявам се!

Re: QUAIFE диференциал
Има колега тук от форума, който прави шперове за е46 (и не само, доколкото виждам вече), като цената им е доста по-поносима, отколкото Quaife. Та, въпросът ми е, каква ще им е разликата с Quaife, че съм се замислил сериозно за шпер, но разликата в цената е сериозна
Другото, което е, как може да се получи смяна на числото, че не съм особен фен на стоковите числа ?

Другото, което е, как може да се получи смяна на числото, че не съм особен фен на стоковите числа ?

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: QUAIFE диференциал
Quaife е "вечен", другото е с фрикционни дискове, които се изтриват! 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: QUAIFE диференциал
Е да, ама колата няма да е вечна.
А да продадеш такова нещо в БГ не е толкова лесно. А шперове определено се правят и то успешно. Ако успееш да изтриеш дисковете (в което аз се съмнявам, освен ако няма нон стоп тормоз) за разумна цена си ги сменяш и готово. Моя шпер, дето е на 25 години заключва супер, а едва ли някой го е ревизирал.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: QUAIFE диференциал
Като цяло логиката ти е добра, но освен цената има и други неща дето са важни според употребата на колата ...
QUAIFE е съвсем друг тип "шпер" като принцип на действие със своите + и - ...
Отделно остават въпросите:
- дали и как пластинчатият шпер се сработва с АСЦ и ДСЦ и как става това с касети от типа на QUAIFE
- как "заключва" единия и другия и кой кво му е по-ценно и полезно ...
QUAIFE е съвсем друг тип "шпер" като принцип на действие със своите + и - ...
Отделно остават въпросите:
- дали и как пластинчатият шпер се сработва с АСЦ и ДСЦ и как става това с касети от типа на QUAIFE
- как "заключва" единия и другия и кой кво му е по-ценно и полезно ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: QUAIFE диференциал
Колеги, аз си сложих направен шпер от колега от форума.
Моят конкретно е 3 пластини и заключва на 40%. (Колата е E46 Touring 320d 150hp)
Заключва си идеално и винаги когато трябва.
QUIFE са добри с това че не им се сменя масло и теоретично не се обслужват както clutch-pack LSD-то като моето.
Но за сметка на това Quaife е тип торсен диф и на лед когато сцеплението е почти 0 се държи като отворен.
Моята бракма е с ASC + TC (или там както се води, двете степени).
Всичко си работи нормално , което не е учудващо след като М3 също има шпер и не съм чувал да имат проблеми.
Според мен не си заслужават парите за едно Quaife при пололежение че взимаш самата касета, отделно трябва да търсиш човек който да ти свали дифа, да го отвори и да подмени механизмите. (с това цената на цялото удоволствие отива към 3К, за които можеш да си вземеш 2 Е36-ци със шперове за зимни приключения...
А относно живота на стандарните clutch pack дифове, не познавам човек с Е36 който да се е оплакал че не заключват. Факт е че отслабва съпротивлението на пластините, но осезаеми разлики в поведението не се наблюдават.
А за дрифт , професионалистите използват предимно clutch pack LSD, така че сами си правете изводите кое е по-добро
Моят конкретно е 3 пластини и заключва на 40%. (Колата е E46 Touring 320d 150hp)
Заключва си идеално и винаги когато трябва.
QUIFE са добри с това че не им се сменя масло и теоретично не се обслужват както clutch-pack LSD-то като моето.
Но за сметка на това Quaife е тип торсен диф и на лед когато сцеплението е почти 0 се държи като отворен.
Моята бракма е с ASC + TC (или там както се води, двете степени).
Всичко си работи нормално , което не е учудващо след като М3 също има шпер и не съм чувал да имат проблеми.
Според мен не си заслужават парите за едно Quaife при пололежение че взимаш самата касета, отделно трябва да търсиш човек който да ти свали дифа, да го отвори и да подмени механизмите. (с това цената на цялото удоволствие отива към 3К, за които можеш да си вземеш 2 Е36-ци със шперове за зимни приключения...
А относно живота на стандарните clutch pack дифове, не познавам човек с Е36 който да се е оплакал че не заключват. Факт е че отслабва съпротивлението на пластините, но осезаеми разлики в поведението не се наблюдават.
А за дрифт , професионалистите използват предимно clutch pack LSD, така че сами си правете изводите кое е по-добро

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: QUAIFE диференциал
E.Alexandrov написа:Всичко си работи нормално , което не е учудващо след като М3 също има шпер и не съм чувал да имат проблеми.
Какъв тип е шпера на М3?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: QUAIFE диференциал
E.Alexandrov написа:...
кой колега, колко пари?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: QUAIFE диференциал
Виско шпер - работи на доста по-различен принцип, но какво значение има това. ASC-то или връща газта (затваря дросела) или набива спирачка отзад. Когато второто се случи и си със шпер като моя, е по осезаемо поради съпротивлението което оказват пластините на диференциала (усещането наподобявя дръпване на незатегната ръчна за част от секундата).
От както съм със шпер , лампата на ASC-то премигва доста по-рядко и колата излиза с доста по-голямо сцепление от завоите.
В общи линии ASC-то постоянно го изключвам, поради гореописаните причини (а и кой обича да му убиват забавлението
)
От както съм със шпер , лампата на ASC-то премигва доста по-рядко и колата излиза с доста по-голямо сцепление от завоите.
В общи линии ASC-то постоянно го изключвам, поради гореописаните причини (а и кой обича да му убиват забавлението

- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: QUAIFE диференциал
vicho написа:E.Alexandrov написа:...
кой колега, колко пари?
Колегата penev ми изработи шпера , като беше на донор прасе със същото число като стоковото 2.35.
Все пак колата ми е евридейка и държа на нормалния разход на гориво на дълъг път.
За цена ми пиши на лично

- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: QUAIFE диференциал
vicho написа:E.Alexandrov написа:...
кой колега, колко пари?
Аз също съм със диф на Пенев, на 330ска бИндзин

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани