Студен двигател - без мощност E61 530D
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Следваща стъпка - махане на римап-а и четене на грешки с оригиналния софтуер.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Колега намери време и си прегледай маркучите на кулера,година и повече имах този проблем ...
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
blackyhn написа:Следваща стъпка - махане на римап-а и четене на грешки с оригиналния софтуер.

После сваляш колектора ,кулера ,чистиш до блясък .Сменяш маркучите ,свещи (ако трябва)
И така..
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
blackyhn написа:Здравейте,
От около месец карам Е61 530D с автоматични скорости. Това ми е първата автоматична скоростна кутия. Според два независими майстора си сменя скоростите както трябва, няма грешки и т.н.
Прави ми впечатление обаче, че когато е студена колата се държи по съвсем различен начин. Когато не е загряла повече бръмчи отколкото върви. Вдига оборотите но това не се отразява кой знае колко на мощността. Тоест няма много мощност в ниските. След като загрее колата ако спра, изключа я и я запаля пак положението е съвсем различно.
Нормално ли е това поведение? Не трябва ли в един момент да си се нормализират нещата и без да я изключвам и паля пак?
Благодаря!
П.П. Колата е с премахнати "пеперуди" на колектора. Запушен ЕРГ клапан, премахнат ДПФ и ремап. Двигателя фабрично е 218 к.с.
Абсолютно същия проблем имам и аз, но не знам дали е нормално или не ?
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Абе пичове,всеки път ли когато се натисне кикдаун,трябва да сваля предавки или компа сам определя според оборотите и дали е необходимо...понеже моята кошница понякога рита надолу понякога не,мисля си,че е според оборотите и дали има нужда да сваля.Не знам споделете как е при вас???










Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Добре замисли се, като си я натиснал и е на 3500-4000оборота и "удариш" кикдаун има ли смисъл да смъква скорост и на какви обороти ще отиде ако смъкне



- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Simeon24 написа:Добре замисли се, като си я натиснал и е на 3500-4000оборота и "удариш" кикдаун има ли смисъл да смъква скорост и на какви обороти ще отиде ако смъкне![]()
Е тва е ясно 4000 оборота




- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
При мен има един странен момент. Когато е решила да върви и на втора я ритна сеедно се опитва да мине пак на първа ама веднага се коригира и пердаши после от втора. Това води до едно забавяне докато нацели предавката ама после всичко е ОК. Върти гуми и т.н.
Когато е решила да не върви и я ритна ... ами реагира сеедно малко по-рязко настъпвам газта. Пълни оборотомера на текущата и после сменя.
Тъпо го описвам ама това е положението.
Когато е решила да не върви и я ритна ... ами реагира сеедно малко по-рязко настъпвам газта. Пълни оборотомера на текущата и после сменя.
Тъпо го описвам ама това е положението.
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Темата е за съвсем друг проблем!!!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Студен двигател -без мощност Е61 530D
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Здравей колега,
и при мен има подобен проблем, но не се осеща кой знае колко. Но изпускателния колектор ми е спукан и тази тръба от ЕГР към Кулера за която ти писа колегата горе, също изпуска налягане и се омаслява. Та след като скоро време ги сменя - се очаква всичко да си е както преди
- бомбастично
Включително в момента заради колектора, колата е и доста по-шумна, мудна (в ниските) и прочие
Така че ... по мой съвет ... както са ти казали колегите, прегледай си вакумите, колекотрите и въздушните пътища като цяло. щом или има или няма мощност ... от някъде ти изпуска налягането. При мен основното е от колектора .
и при мен има подобен проблем, но не се осеща кой знае колко. Но изпускателния колектор ми е спукан и тази тръба от ЕГР към Кулера за която ти писа колегата горе, също изпуска налягане и се омаслява. Та след като скоро време ги сменя - се очаква всичко да си е както преди


Включително в момента заради колектора, колата е и доста по-шумна, мудна (в ниските) и прочие

Така че ... по мой съвет ... както са ти казали колегите, прегледай си вакумите, колекотрите и въздушните пътища като цяло. щом или има или няма мощност ... от някъде ти изпуска налягането. При мен основното е от колектора .
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Благодаря, колега.
Аз не съм писал в темата защото не съм имал време да я вкарам в бокса. Решил съм първо сам да се пробвам да реша проблема и после ... репатрак и към майстора
Спокоен съм защото майстора ми е като рентген. Сега съм хвърлил око на едно гедоре, една лампа за гаража ... абе ще стане страшно
Колектора е здрав. Сваля го майстора за да махне пеперудите ( по мое настояване ). Провери го тогава ...
Тръбата кулер-ЕГР не е проверявана. ЕГР е запушен ( пак по мое настояване ).Направи ми впечатление, че като го запушихме проблема почна да се появява много по-рядко.
След като екипирам гаража ще се пробвам да намеря проблема. Ако не срам не срам - при майстора. После ще пиша решението тук.
А как да проверявам маркучите? Гледах един тип че пуска пропан-бутан около маркучите и слуша шума на двигателя дали се променя. Един вид ако засмуче газ ...
Ама това да го права ми се струва много сапьорско
Има ли някакъв друг начин за проверка на тия маркучи и тръби ?
Аз не съм писал в темата защото не съм имал време да я вкарам в бокса. Решил съм първо сам да се пробвам да реша проблема и после ... репатрак и към майстора

Спокоен съм защото майстора ми е като рентген. Сега съм хвърлил око на едно гедоре, една лампа за гаража ... абе ще стане страшно

Колектора е здрав. Сваля го майстора за да махне пеперудите ( по мое настояване ). Провери го тогава ...
Тръбата кулер-ЕГР не е проверявана. ЕГР е запушен ( пак по мое настояване ).Направи ми впечатление, че като го запушихме проблема почна да се появява много по-рядко.
След като екипирам гаража ще се пробвам да намеря проблема. Ако не срам не срам - при майстора. После ще пиша решението тук.
А как да проверявам маркучите? Гледах един тип че пуска пропан-бутан около маркучите и слуша шума на двигателя дали се променя. Един вид ако засмуче газ ...
Ама това да го права ми се струва много сапьорско

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
blackyhn написа:Колектора е здрав. Сваля го майстора за да махне пеперудите ( по мое настояване ). Провери го тогава ...
Колегата ти говори за изпускателния колектор.

- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Студен двигател - без мощност E61 530D
Ето точно толкова съм зле!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани