На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Модератор: bum_bum
			48 мнения
			 • Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Някакво инфо за тази кола ?
http://vbox7.com/play:2951c881
			
		http://vbox7.com/play:2951c881
- Smoocki
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2073
 - Регистриран на: 6.08.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 600 коня с умивна на лицето
 - Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
 - Детайли за колата: Garrett 3582
 
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
м50б28 турбо на 1.5 бара мисля беше последно ...или казано накратко Ludiagsm  ,не е м52
			
- Nickelback
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1866
 - Регистриран на: 20.10.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BigBlockV8
 - Мечтае да кара: бангия с предно
 - Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
 
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
spacepl написа:Някакво инфо за тази кола ?
http://vbox7.com/play:2951c881
Доколкото знам е с блок от 25-ца и е строукната до 2.8

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Бих искал да попитам отново, някой направил ли е турбо М52Б28 с алуминиев блок? Защото аз направих и започва всекидневна експлоатация да видим дали "не става". Първите 1000 км се изтърколиха, засега всичко е перфектно. Налягането е 0,7.
			е21 345 0-402м  12.18

		
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Аз също нямах проблем няколко хиляди км на писта и по улицата и на 1 бар е карана колата.
			
		Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
За съжаление не мога да ти кажа мотора, отдавна не е в колата. Допуснахме една лекичка грешка при настройката и приключи едното бутало  
			
		- Raefi
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 98
 - Регистриран на: 3.01.2011
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E91 330D
 
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
TOM написа:Бих искал да попитам отново, някой направил ли е турбо М52Б28 с алуминиев блок? Защото аз направих и започва всекидневна експлоатация да видим дали "не става". Първите 1000 км се изтърколиха, засега всичко е перфектно. Налягането е 0,7.
Малко да вдигна прахта от темата, но ми е интересно към днешна дата как се държи въпросният мотор и дали нещо се е предало?!?
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Raefi написа:TOM написа:Бих искал да попитам отново, някой направил ли е турбо М52Б28 с алуминиев блок? Защото аз направих и започва всекидневна експлоатация да видим дали "не става". Първите 1000 км се изтърколиха, засега всичко е перфектно. Налягането е 0,7.
Малко да вдигна прахта от темата, но ми е интересно към днешна дата как се държи въпросният мотор и дали нещо се е предало?!?
Да колега, предаде се за втори път скапания неръждаем китайски колектор. Дълбоко съжалявам че не си го направих както винаги от дебели тръби и колена. Всичко друго е изрядно. Кара се нормално, без стартове и дрифтове. Само по магистрала с по-сериозна скорост.
е21 345 0-402м  12.18

		
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
А колко понита изкара двигателя на 0.7  
			
..Bayerische Motoren Werke..

		
- Raefi
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 98
 - Регистриран на: 3.01.2011
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: E91 330D
 
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Да ще е интересно малко повече инфо за колата, като турбо, електроника?!? Иначе като цяло май ще се окаже не толкова кекав M52-ката.
			
		Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Не съм мерил коне, на "око" около 300...Със стандартния компютър е, по-голям дебитомер, абсолютно всичко стандартно по двигателя. Освен дебитомера, никакви чешмиджийски части от Америка. С лагерна турбина е и няма почти никакъв лаг на 2000 оборота, а от 3000 няма никакъв. Оставил съм дори и АСЦ-то, така и гуми не върти докато не го изключа.
			е21 345 0-402м  12.18

		
- ludiagsm
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3966
 - Регистриран на: 17.03.2003
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 E53
 - Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
 - Детайли за колата: 3.0i  ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя  ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :) 
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
Евала Томи радвам се ,че някой  все още прави нещо и споделя тук.
			
		- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
А как стоят нещата при М52Б28 от Англия - със ризи.
			
		Re: На вниманието на колегите с М52Б28 турбо !
spacepl написа:А как стоят нещата при М52Б28 от Англия - със ризи.
По-добре
е21 345 0-402м  12.18

		
			48 мнения
			 • Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани