Е46 кабрио - М3 пакет +++
Модератор: bum_bum
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Е46 кабрио - М3 пакет +++
Здравейте, колеги,
Понеже вече се стигна до боята, реших да пусна малко информация за моето проектче:
Ето я колата както я купих 2013:
Екстериор
Причината да се започне не с мотора, а с екстериора бяха два удара и най-вече отчайващата работа на "най-реномирани" тенекеджии и бояджии след първия удар. Та ето я след втория - врата, заден панел, праг.. :
Та напазарих малко калници..
После реших, че искам раздувките на предните калници във височина да стигат до нивото на капака. М3 калниците стърчат над не-М-ковия капак и просто трябваше да ги скъся отгоре и раздувките стигнаха нивото на капака:
Със задните калници имаше заигравка, защото исках да мина мързеливо и просто да присадя раздувките, но накрая сложих всичко с кривата М3 капачка..
Не ми харесаха подкалниците и леко ги преправих отдолу така, че макар да са ми доста навън гумите, да си влизат свободно в подкалника:
(не мога да намеря завършена снимка на подкалниците, но не е голяма загуба)
Реших да не взимам М3 гърне и да мина тънко - взех един неръждаем китаец на 63мм и много неръждаема тръба и кюнци на 63. Китаеца е мноого по-къс и ми оставя място след него да си въртя тръбите, за да има накрайници и от двете страни. За сега само гърнето е сложено и са му отрязани накрайниците. След боядисването ще се нагласят накрайниците..
Ето тия накрайници си избрах - едно продънено гъне с такива ми беше под ръка и си взех още едно от продавалника, абсолютно еднакви са четирите, едната двойка са по-захабени просто.
Може би ше ги пратя да ги хромират, щото и без тва за друго не служат, освен за да са лъскави..
Генерацията ще си я направя след като боядисам колата, че ми се кара вече, не ми се бачка
И ето я, както е сега - готова да ходи да се боядисва:
(Няма ми ги лайсните )
M3 брони, прагове, подкалници също има
Интериор:
Всичко от алкантара, ВСИЧКО - и той е in progress:
Седалките ми са като пейките в парка, ама ел. - в момента проучвам направата на вейдър-франкенщайн за кабрио (вейдър за кабрио няма), ако се откажа, ще са нормалните рекарота с перфорирана алкантара посредата и нормална отстрани Салонът ще е преди мотора - много скоро
Мотор:
Тва ми е болна тема: сума ти чаркаляк има подготвен, но по шест месеца в годината съм в чужбина, а през другата половина все нещо пречи...
Идеята е да стане M52TUb28 турбо на 0,5-0.6 надув, със стандартна електроника и по-голям дебитомер..
С ето тая китайска турбина, реплика на Garett Gt2871r
С охлаждане на маслото като на М3:
Да съска
И други шукарии:
...
Окачване:
Скромно и комфортно - отзад съм със мтех пружини, отпред с H&R. Стандартни Sachs амортисьори. Изглежда добре и вози добре, защото тежи бая.
Джанти и гуми:
Стайл 135 от снимките - в понеделник ще ги изпесъкоструя и се надявам до края на седмицата да са станали като тези (снимката е от нета):
Та това е за сега - работи се
Понеже вече се стигна до боята, реших да пусна малко информация за моето проектче:
Ето я колата както я купих 2013:
Екстериор
Причината да се започне не с мотора, а с екстериора бяха два удара и най-вече отчайващата работа на "най-реномирани" тенекеджии и бояджии след първия удар. Та ето я след втория - врата, заден панел, праг.. :
Та напазарих малко калници..
После реших, че искам раздувките на предните калници във височина да стигат до нивото на капака. М3 калниците стърчат над не-М-ковия капак и просто трябваше да ги скъся отгоре и раздувките стигнаха нивото на капака:
Със задните калници имаше заигравка, защото исках да мина мързеливо и просто да присадя раздувките, но накрая сложих всичко с кривата М3 капачка..
Не ми харесаха подкалниците и леко ги преправих отдолу така, че макар да са ми доста навън гумите, да си влизат свободно в подкалника:
(не мога да намеря завършена снимка на подкалниците, но не е голяма загуба)
Реших да не взимам М3 гърне и да мина тънко - взех един неръждаем китаец на 63мм и много неръждаема тръба и кюнци на 63. Китаеца е мноого по-къс и ми оставя място след него да си въртя тръбите, за да има накрайници и от двете страни. За сега само гърнето е сложено и са му отрязани накрайниците. След боядисването ще се нагласят накрайниците..
Ето тия накрайници си избрах - едно продънено гъне с такива ми беше под ръка и си взех още едно от продавалника, абсолютно еднакви са четирите, едната двойка са по-захабени просто.
Може би ше ги пратя да ги хромират, щото и без тва за друго не служат, освен за да са лъскави..
Генерацията ще си я направя след като боядисам колата, че ми се кара вече, не ми се бачка
И ето я, както е сега - готова да ходи да се боядисва:
(Няма ми ги лайсните )
M3 брони, прагове, подкалници също има
Интериор:
Всичко от алкантара, ВСИЧКО - и той е in progress:
Седалките ми са като пейките в парка, ама ел. - в момента проучвам направата на вейдър-франкенщайн за кабрио (вейдър за кабрио няма), ако се откажа, ще са нормалните рекарота с перфорирана алкантара посредата и нормална отстрани Салонът ще е преди мотора - много скоро
Мотор:
Тва ми е болна тема: сума ти чаркаляк има подготвен, но по шест месеца в годината съм в чужбина, а през другата половина все нещо пречи...
Идеята е да стане M52TUb28 турбо на 0,5-0.6 надув, със стандартна електроника и по-голям дебитомер..
С ето тая китайска турбина, реплика на Garett Gt2871r
С охлаждане на маслото като на М3:
Да съска
И други шукарии:
...
Окачване:
Скромно и комфортно - отзад съм със мтех пружини, отпред с H&R. Стандартни Sachs амортисьори. Изглежда добре и вози добре, защото тежи бая.
Джанти и гуми:
Стайл 135 от снимките - в понеделник ще ги изпесъкоструя и се надявам до края на седмицата да са станали като тези (снимката е от нета):
Та това е за сега - работи се
- red_bull92
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Браво, колега, ще следя темата с интерес!
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Браво колега, много добре се получа, с нетърпение очаквам крайния резултат
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Предния капак ще издава, че не е М-ка.
Иначе доста работа се хвърля по колата.
Ще видим крайния резултат.
Иначе доста работа се хвърля по колата.
Ще видим крайния резултат.
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
r19 написа:Предния капак ще издава, че не е М-ка.
Иначе доста работа се хвърля по колата.
Ще видим крайния резултат.
Доста неща са: спирачки, джанти, звук, километраж, наистина е доста далеч от реплика, а отделно и моя странен вкус също й пречи - От М3 джантите не харесвам други освен CSL-ските, които ми идват малко скъпи, а Style 135 с максимално ЕТ (с максимално вертикални спици) са ми от любимите джанти - личи и че е с 30/35мм фланци и с 18-ките не пълни съвсем калниците, но пък ми пълни душата Винаги съм искал да имам кола, на която предните раздувки да започват от нивото на капака - може би само аз го забелязвам, но е напълно достатъчно
По темата развитието е слабо - 1 седмица чакам кварцовия пясък да пристигне от София.. и чак в понеделник ще песъкоструя джантите - поръчал съм най-ситния пясък, защото ми е за пръв път да песъкоструя, а никъде не намерих информация какъв е максималния размер пясък за 050 дюза...- ще ги песъкоструя с водоструйка 190 бара и ежектор за пясък на мястото на водната дюза (wet sandblasting)...ще кача снимки/клипче
Камерата за боядисване ще е налице в края на другата седмица, така че боядисването е за тогава. Боята е оригиналния цвят titan silber, а лакът е Mipa CS44 - за 3 слоя и полиране се готвя. Сам ще си я пръскам с пистолет Sata 5000rp Ще видя дали ще има някой наоколо да направи клипче
Джантите няма да са прахово боядисани, а с боя и лак - изборът на цвят от богат каталог+ блясък на лак надделяха над неразрушимото прахово покритие
- Pe3a4
- младши ентусиаст
- Мнения: 301
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 палатка и Е38 735и баткомобила
- Мечтае да кара: М20-ката дълги години
- Детайли за колата: Необикновена
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Колега исках и аз да си изкажа мнението за накрайниците ...
Най-добре е според мен да си купиш една тънкостенна неръждавейка (лъскава) на 60-63мм и да си направиш 4 красиви накрайника близки до М-ковите. Според мен така ще е най-добре. Всеки има гърне "Ремус" в България и предвид визията ,която ще се получи на колата тия накрайници дето си ги предвидил ще загрозят пейзажа. Пак казвам това си е мое мнение и аз не бих го направил така. Може да ти покажа как се получи на Е30-ката, стана много добре.
Поздрави и успех с проекта. А и утре да почерпиш по един фреш за акъла дето ти налях!
Най-добре е според мен да си купиш една тънкостенна неръждавейка (лъскава) на 60-63мм и да си направиш 4 красиви накрайника близки до М-ковите. Според мен така ще е най-добре. Всеки има гърне "Ремус" в България и предвид визията ,която ще се получи на колата тия накрайници дето си ги предвидил ще загрозят пейзажа. Пак казвам това си е мое мнение и аз не бих го направил така. Може да ти покажа как се получи на Е30-ката, стана много добре.
Поздрави и успех с проекта. А и утре да почерпиш по един фреш за акъла дето ти налях!
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Pe3a4 написа:Колега исках и аз да си изкажа мнението за накрайниците ...
Най-добре е според мен да си купиш една тънкостенна неръждавейка (лъскава) на 60-63мм и да си направиш 4 красиви накрайника близки до М-ковите. Според мен така ще е най-добре. Всеки има гърне "Ремус" в България и предвид визията ,която ще се получи на колата тия накрайници дето си ги предвидил ще загрозят пейзажа. Пак казвам това си е мое мнение и аз не бих го направил така. Може да ти покажа как се получи на Е30-ката, стана много добре.
Поздрави и успех с проекта. А и утре да почерпиш по един фреш за акъла дето ти налях!
Никъф фреш - ще ги видиш как пълнят дифузьора и ше си промениш мнението
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Малко да ъпна:
Трябваше малко да стегна гаража и колата остана да почака, но пък имаше защо - спретнах си хоби-камера за боядисване в гаража. Хобито е, че е доста по тясна от професионалните, но иначе си е идеална и отговаря на повечето изисквания...но първо за колата - след 6 месеца навън на грунд имаше някой забележки и се наложи да я изтъркам и прегрундирам. Сложих два слоя грунд на Novol и я изтърках. Боядисвам част по част, най вече заради удара и необходимостта да се боядиса и вътрешната част на отворите на вратите, както и отвора на багажника заради предишно претупване на едни известни бургаски тенекеджии и бояджии, на които няма да правя реклама... Та първо е ред на задните калници(панели) и предния капак.
Грундирам 2 ръце с грунд на novol и пистолет Ауарита (китайска реплика на девилбис) с дюза 1.7. Боядисвам със Sata 5000B RP с дюза 1.3 . Лакът пръскам със същия пистолет, Mipa CS44 е лакът- хвалиха ми го, но честно казано нямам много отзиви за него. Боята си е оригиналната TitanSilber - колкото и снимки на М3 кабрио да гледам, най ми харесват сребристите..., но снимки с боя при следващия UP.
Малко за камерата, защото предполагам ще е интересно на някои колеги. Не е направена специално за колата - помещението се използва и за други нужди изискващи вентилация (чакам да ми направят акция, щото стана чисто като за кухня за амфетамини )
-Вентилация: 3 вентилатора с общ дебит 16 000м3/час, взривозащитени
-Осветление: 8 уш водозащитени тела 2x36W, аз ги доводозащитих със силикон на някой съмнителни места. С такава вентилация в толкова малко помещение трудно се достига подходяща за взрив смес, обикновено леко беднее, но само самоубиец би разчитал на това!!!
-Входящият въздух се засмуква през две врати (метални рамки) с общо 4м2 филтър, разположен откъм работилницата (отвора зад колата, на снимката са разкачени и е просто отвор към работилницата)
-Отопление: 2 газови калорифера по 30kw затоплят входящия въздух в работилницата - помещението преди входящите филтри. А в съответното помещение въздухът влиза през голям прозорец. След "поизсъхване" спирам газовите отоплители и я оставям на климатик - Daikin 18-ka. Също така предварително оставям колата да пренощува на климатик, щото температурата на метала е по-важна от тази на околния въздух при боядисване. Oтоплението използвам само за периода на пръскане, докато вентилацията сменя непрекъснато атмосферата в камерата, после всичко си съхне на 20 градуса, спрямо предписанията на производителите на грунд, боя и лак, а именно че изпичането не е необходимо, а просто ускорява процеса на съхнене
-Прашинки - всичко е боядисано с боя за пътна маркировка - гледайте цената на боята, разликата между цените в "големите железарии" варира с по 30лв за 25л бака. Аз я взех за 122лв/25л, но по-разпространената цена е 150лв...Не съжалявам - мия всичко с водоструйка.
Надявам се скоро да се включа със повечко снимки на колата, много бавно вървят нещата, но колата не ми е пръв приоритет и за това колкото и да ми се кара, работата по нея все се оставя на заден план ..
Трябваше малко да стегна гаража и колата остана да почака, но пък имаше защо - спретнах си хоби-камера за боядисване в гаража. Хобито е, че е доста по тясна от професионалните, но иначе си е идеална и отговаря на повечето изисквания...но първо за колата - след 6 месеца навън на грунд имаше някой забележки и се наложи да я изтъркам и прегрундирам. Сложих два слоя грунд на Novol и я изтърках. Боядисвам част по част, най вече заради удара и необходимостта да се боядиса и вътрешната част на отворите на вратите, както и отвора на багажника заради предишно претупване на едни известни бургаски тенекеджии и бояджии, на които няма да правя реклама... Та първо е ред на задните калници(панели) и предния капак.
Грундирам 2 ръце с грунд на novol и пистолет Ауарита (китайска реплика на девилбис) с дюза 1.7. Боядисвам със Sata 5000B RP с дюза 1.3 . Лакът пръскам със същия пистолет, Mipa CS44 е лакът- хвалиха ми го, но честно казано нямам много отзиви за него. Боята си е оригиналната TitanSilber - колкото и снимки на М3 кабрио да гледам, най ми харесват сребристите..., но снимки с боя при следващия UP.
Малко за камерата, защото предполагам ще е интересно на някои колеги. Не е направена специално за колата - помещението се използва и за други нужди изискващи вентилация (чакам да ми направят акция, щото стана чисто като за кухня за амфетамини )
-Вентилация: 3 вентилатора с общ дебит 16 000м3/час, взривозащитени
-Осветление: 8 уш водозащитени тела 2x36W, аз ги доводозащитих със силикон на някой съмнителни места. С такава вентилация в толкова малко помещение трудно се достига подходяща за взрив смес, обикновено леко беднее, но само самоубиец би разчитал на това!!!
-Входящият въздух се засмуква през две врати (метални рамки) с общо 4м2 филтър, разположен откъм работилницата (отвора зад колата, на снимката са разкачени и е просто отвор към работилницата)
-Отопление: 2 газови калорифера по 30kw затоплят входящия въздух в работилницата - помещението преди входящите филтри. А в съответното помещение въздухът влиза през голям прозорец. След "поизсъхване" спирам газовите отоплители и я оставям на климатик - Daikin 18-ka. Също така предварително оставям колата да пренощува на климатик, щото температурата на метала е по-важна от тази на околния въздух при боядисване. Oтоплението използвам само за периода на пръскане, докато вентилацията сменя непрекъснато атмосферата в камерата, после всичко си съхне на 20 градуса, спрямо предписанията на производителите на грунд, боя и лак, а именно че изпичането не е необходимо, а просто ускорява процеса на съхнене
-Прашинки - всичко е боядисано с боя за пътна маркировка - гледайте цената на боята, разликата между цените в "големите железарии" варира с по 30лв за 25л бака. Аз я взех за 122лв/25л, но по-разпространената цена е 150лв...Не съжалявам - мия всичко с водоструйка.
Надявам се скоро да се включа със повечко снимки на колата, много бавно вървят нещата, но колата не ми е пръв приоритет и за това колкото и да ми се кара, работата по нея все се оставя на заден план ..
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Харесва ми как лошите тенекеджии и бояджии са довели до камера в двора ти
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- lagoon82
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е46 М3-Manual, е36 328 Hamann
- Мечтае да кара: кара ги вече
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Дебита на вентилацията си я докаръл почти колкото на инерт газ системата
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Djelebov написа:Малко да ъпна: ..
Ти си някакъв нечовек
С маркировачната боя е малко фал, но при тая вентилация дано не е проблем.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Тва, ония гараж ли е
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Lenco написа:Тва, ония гараж ли е
Точно той, дето преди месец беше на бетон, тухла и гредоред..., а сега:
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
Djelebov написа:...хоби-камера за боядисване в гаража...
Тва трябва да го сложиш в поне няколко чифта кавички
Тази тема все едно чета продължението на темата на ТОМ "И аз малко скромно"... е тука една камерка за боядисване...е тука едни плазмички, тонколони, монколони да има пак в гаража
- Djelebov
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Е46 кабрио - М3 пакет +++
madafaka_donkele написа:Djelebov написа:...хоби-камера за боядисване в гаража...
Тва трябва да го сложиш в поне няколко чифта кавички
Тази тема все едно чета продължението на темата на ТОМ "И аз малко скромно"... е тука една камерка за боядисване...е тука едни плазмички, тонколони, монколони да има пак в гаража
Камерката си е хоби, тясно е, изисква компромиси в техниката на боядисване - примерно в такава камера се започва винаги от страната на филтрите и се приключва към вентилаторите, за да няма овърспрей по вече боядисаните части - на скъпите камери тва го няма, а и са с метър по-широки - аз ако вкарам едно е65, ше мога да го боядисам само от едната страна За телевизора нямам оправдание
Малко снимки от първото ми боядисване (в живота):
Естествено не мина без фалове, но се надявам да се отстранят с водна шкука и полиране...
Три ръце боя пръснах, последната от малко по-далече. Три ръце лак, за да има за полиране. И лакът и боята бяха с бая разредител с цел по-малко портокалова кора (естествено в диапазона указан от производителя)...
Резултатът: Има някоя друга прашинка, която се надявам да излезе с полиране, но пък портокалова кора не липсва
Но като цяло съм доволен - все пак за пръв път пръскам боя и лак... уш с най-добрата техника, която не искала майсторски настройки, с добри материали, но...това си е занаят и си иска и опит
Отвън беше 1-2 гадуса, вътре около 20 - отоплението както споменах са 2 газови калорифера по 30kw - излиза общо около 5лв газ на час, а аз ги ползвах около 2-3 часа максимум. Остават ми само отделни части, почти няма облепяне и се надявам, че сега по-бързо ще тръгнат нещата..
..нямам търпение да приключва мацането и да почвам тапицирането, че то ми е по-интересно
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани