Забива предница при ускорение

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 20.11.2015
Пол: Мъж

Забива предница при ускорение

Мнение от georgimirov » 11 Дек 2015, 17:53

Здравейте колеги,

Имам следният проблем:
След сипване на добавка лики моли за комън рейл, колата започна да ми придърпва докато се ускорявам и дори няколко пъти ми е забивала предница.
Като карам спокойно няма проблем, ако карам над 120 пак няма проблем. Обръщам внимание ,че когато ми намалее горивото от 1/4 почва забиването да е по-често. Забил ли съм горивния филър или нещо по-сериозно?

Двигателя си пали без проблеми, кове 750 оборота на празен ход.

Проблем 2:
При по агресивно потегляне на 1ва се чува един удар отзад в дясно, като при по силно спиране се чува пак същия удар все едно има луфт който се обира в двете посоки, - тампон на диф?

Колата е 320ДА.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Забива предница при ускорение

Мнение от Leon » 11 Дек 2015, 18:29

Добавката е откъртила някаква мизерия явно, смени бързо филтъра и я покарай на дълъг път, ако не се оправи - сервиз.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Забива предница при ускорение

Мнение от zvetiko » 11 Дек 2015, 19:01

georgimirov написа:Здравейте колеги,

Имам следният проблем:
След сипване на добавка лики моли за комън рейл, колата започна да ми придърпва докато се ускорявам и дори няколко пъти ми е забивала предница.
Като карам спокойно няма проблем, ако карам над 120 пак няма проблем. Обръщам внимание ,че когато ми намалее горивото от 1/4 почва забиването да е по-често. Забил ли съм горивния филър или нещо по-сериозно?

Двигателя си пали без проблеми, кове 750 оборота на празен ход.

Проблем 2:
При по агресивно потегляне на 1ва се чува един удар отзад в дясно, като при по силно спиране се чува пак същия удар все едно има луфт който се обира в двете посоки, - тампон на диф?

Колата е 320ДА.


Колегата ти е обяснил какво се е случило- ако имаш късмет само ще си задръстил горивният филтър. Наистина трябва да го смениш възможно най-бързо, за да не се наложи да го сменяш заедно с подкачващата помпа. Необходимо е да се види как работят цилиндрите, ако трябва да се провери работата на дюзите и ако са проблемни да се прецени дали може да се почистят на място или трябва да се свалят и занесат в специализирана работилница.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook