Проблем с клаксона
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Проблем с клаксона
От 2 дена като дам на контакт, клаксона не спира да пищи, като сватбар или абитурент карах днес из града докато стигна до жичкаджия
хората ме гледаха като потресени
но жичкаджията само разкачи кабела от вътрешната страна на еърбега и ми каза да съм търсел нов еърбег, а той струва обикновено майка си и баща си. От морга също е проблем, че обикновено все челни удари ги сполетяват колите за части.. Та се чудя, дали не е възможно проблемът да е някъде другаде в електрическата система - бушон може би или нещо друго. Питам защото отвреме навреме спира да пищи, но понякога след 20 минути, понякога след 5 минути. Като спре да пищи, клаксонът не работи изобщо. След това като я изгася и я включа отново, пак пищи непрестанно. На какво може да се дължи според вас





- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем с клаксона
какъв ти е волана ? стандартен, спортен/М-ков? фейс, пре-фейс ?
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем с клаксона
Предполагам, че колата ти е със стария ключ т.е. със сигурност е преди фейса. Тази година аз по същя начин влязох в Сл.бряг - на неспиращ клаксон и при първа възможнсот откачих буксата му.
Лентовия кабел за клаксона, който е на бега се скапва - има 4 контактни пластини, които с времето се изкривяват и започват да дават сами на късо и клаксона свири. Аз ги разлепих, подложи тиксо(не изолирбан защото е много дебел) за да огранича контактната площ на тези пластини, направих дупчица в средата на тиксото за да все пак да може работи клаксона като го натисна и от тогава не съм бил сватбар/абитурент по неволя.
Лентовия кабел за клаксона, който е на бега се скапва - има 4 контактни пластини, които с времето се изкривяват и започват да дават сами на късо и клаксона свири. Аз ги разлепих, подложи тиксо(не изолирбан защото е много дебел) за да огранича контактната площ на тези пластини, направих дупчица в средата на тиксото за да все пак да може работи клаксона като го натисна и от тогава не съм бил сватбар/абитурент по неволя.

- Rennfahrer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 9.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E60
- Мечтае да кара: М6
Re: Проблем с клаксона
Със стария ключ е да, пре-фейс, със стандартния волан. Предполагам и аз, че някоя от пластините се е изкривила щото преди това да се случи, ударих с юмрук волана. А като ги разлепа тея пластини, после как да ги залепя обратно?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Проблем с клаксона
Аз не съм ги лепил... само сложих отгоре това черното, кръгло и то си ги придържа. В крайна сметка двете части на пластината са част от целия лентов кабел и няма как да изпаднтат или се разместят.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани