Губи вода М42Б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Губи вода М42Б18
Купих си една Е36ца 1.8ис януари и до сега само карам, всеки ден. Не съм имал никакви проблеми, зор не й давам, карам я само А-Б и така. Обаче забелязах че от известно време ми заминава антифриза (в последствие минах на вода
) Някъде отива и гледам че пада до една степен (доста долу) и така си седи, повече не се губи. Естествено си помислих че е заминала гарнитурата обаче няма никакви симптоми за това - мотора работи като часовник, не гасне, има доста силно парно, не надува системата, както казах не й вадя душата и не съм я прегрявал. Единствено че пуши бяло но след 9-10 мин спира, и аз го приемам за нормално - конденз и тн. Това ми е първата Е36-ца и не знам за какво да гледам точно при тези мотори, а да хвърлям боб и да отворя мотор който може да е ок, не ми се ще. Бихте ли ми казали какво да проверя, да не би да има теч макар да не забелязвам мокро в коша или под колата.


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4204
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Губи вода М42Б18
Радиатор. Колегата boost имаше такъв проблем. Караше, караше и накрая текна като лейка. 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Губи вода М42Б18
На блока имаш един пластмасов/бакелитен тройник, погледни го да не е изгнил...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Губи вода М42Б18
Mad Max. написа:Купих си една Е36ца 1.8ис януари и до сега само карам, всеки ден. Не съм имал никакви проблеми, зор не й давам, карам я само А-Б и така. Обаче забелязах че от известно време ми заминава антифриза (в последствие минах на вода) Някъде отива и гледам че пада до една степен (доста долу) и така си седи, повече не се губи.
Първите симптоми на заминаващ радиатор са това. Така ще кара 1-2 години и после трябва да го хвърляш, защото почва да губи налягане, почва да не духа топло парното и може да те остави някъде. Вече са на преклонна възраст, направо го сменяй с нов, не са скъпи така или иначе.
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Губи вода М42Б18
върви в сервиз където имат помпа за надуване на водна система- така ще знаеш точно от къде изпуска 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Губи вода М42Б18
Дидо ди написа:върви в сервиз където имат помпа за надуване на водна система- така ще знаеш точно от къде изпуска
Наистина тава е начина- понякога теча може да е от доста изненадващи места.

- Missing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: Губи вода М42Б18
b00st написа:Mad Max. написа:Купих си една Е36ца 1.8ис януари и до сега само карам, всеки ден. Не съм имал никакви проблеми, зор не й давам, карам я само А-Б и така. Обаче забелязах че от известно време ми заминава антифриза (в последствие минах на вода) Някъде отива и гледам че пада до една степен (доста долу) и така си седи, повече не се губи.
Първите симптоми на заминаващ радиатор са това. Така ще кара 1-2 години и после трябва да го хвърляш, защото почва да губи налягане, почва да не духа топло парното и може да те остави някъде. Вече са на преклонна възраст, направо го сменяй с нов, не са скъпи така или иначе.
Същите симптоми и при мен. Та и аз си го смених с нов. Иначе ми падаше точно до минимума и седеше там. Парно марно всичко си имах. След смяната ядове никакви. При мене беше, че го видях това с антифриза точно след като купих колата (следващия ден) и бях в голям филм, как съм се преебал с кола, която трябва да и се прави главата


- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Re: Губи вода М42Б18
~Мишо~ написа:На блока имаш един пластмасов/бакелитен тройник, погледни го да не е изгнил...
Къде се намира този тройник точно? Да видя първо него, преди да ходя да надуват водната система.

- grayscale
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i touring '96
Re: Губи вода М42Б18
Mad Max. написа:Купих си една Е36ца 1.8ис януари и до сега само карам, всеки ден. Не съм имал никакви проблеми, зор не й давам, карам я само А-Б и така. Обаче забелязах че от известно време ми заминава антифриза (в последствие минах на вода) Някъде отива и гледам че пада до една степен (доста долу) и така си седи, повече не се губи. Естествено си помислих че е заминала гарнитурата обаче няма никакви симптоми за това - мотора работи като часовник, не гасне, има доста силно парно, не надува системата, както казах не й вадя душата и не съм я прегрявал. Единствено че пуши бяло но след 9-10 мин спира, и аз го приемам за нормално - конденз и тн. Това ми е първата Е36-ца и не знам за какво да гледам точно при тези мотори, а да хвърлям боб и да отворя мотор който може да е ок, не ми се ще. Бихте ли ми казали какво да проверя, да не би да има теч макар да не забелязвам мокро в коша или под колата.
Вариант 1: Има възможност пак да е от гарнитура, но да има пробив/прегаряне към маслена магистрала. Погледни качеството на маслото в мотора как е.
Вариант 2: Колегите са прави за т.нар. тройник - част номер 1 : http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_6100 .
Вариант 3: Воден радиатор + капачка.
Вариант 4: Радиатор на парното или други всякакви връзки/клапани/маркучи по отоплителната система.
PS: За 8 години съм ремонтирал всичко по варианти 1,2,3 (някой дори неколкократно с ОЕМ части) и частично 4, но не съм решил проблема... остава или теч в/около радиатор парно или грешен маркер за ниво на големия радиатор.
Успех!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Губи вода М42Б18
Mad Max. написа:~Мишо~ написа:На блока имаш един пластмасов/бакелитен тройник, погледни го да не е изгнил...
Къде се намира този тройник точно? Да видя първо него, преди да ходя да надуват водната система.
Под всмукателния колектор,ако е от него се разглобва всичко над него и се сменя

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Re: Губи вода М42Б18
След много гледане, наблюдение и тн. стигнахме до заключението че теч няма. Тоест 90% гарнитура. Казвам 90% защото имаме 2 съмнения. Един приятел ми каза че нейде под масления филтър имало охладител ли кво, през който минава вода и там имало няква малка гарнитурка която може да тече. Наистина там под филтъра е мокро. Наистина ли има такова нещо? И второто съмнение което се връзва с това - не знам каква роля играе капачката на радиатора, така като гледам то си изпуска от една "цепка" до капачката, но възможно ли е да не изпуска добре тая капачка ако тя играе роля и от там да надува пък от тоя охладител да тече вода и ние да си мислим че е гарнитура на главата?

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Губи вода М42Б18
До масления филтър, може да тече от пластмасовая тройник, както казаха пет колеги преди мен.. Охладители няма, освен този отпред. Капачката я смени с друга, ако пак тече, вероятно надува от гарнитура или спукана глава.
Re: Губи вода М42Б18
Ако няма теч отпред около двигатела и радиатора, си виж радиаторчето на парното да не протекло, ако си с климатик трябва да имаш един маркуч точно над скоростната кутия в тунела, и ако не си гледал назад след двигатела няма как да видиш, че тече оттам антифриз.
- Mad Max.
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is M42 :\ , Lada Niva 2121
- Мечтае да кара: Alpine White E90 335i
Re: Губи вода М42Б18
Ясно значи ще се отваря мотора
И да ви попитам кое е по удачно - понеже предния собственик е сменил оригиналния двигател 1.6 с тоя ис-ковия. И "за по лесно" са оставили радиатора от 1.6 заедно с перката но са оставили и виското и сега е така ->

от което ясно следва че перките взаимно се блокират, та коя ще е по добре да оставя? Ел. перката или виското? По принцип от не големия ми опит с други автомобили с виско, не съм им голям фен, но не знам може тук да е по добрият избор, за това питам.



от което ясно следва че перките взаимно се блокират, та коя ще е по добре да оставя? Ел. перката или виското? По принцип от не големия ми опит с други автомобили с виско, не съм им голям фен, но не знам може тук да е по добрият избор, за това питам.

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани