Проблем с абс на е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с абс на е36
този датчик го имат първите модели на Е36 докато не излиза една друга версия на помпата
той определя положението на спирачката и няма нищо общо сколи с асц и без
при мен ми го бяха ударили при вадене на мотора и се беше откършила една спойка вътре..
заради това си смених половината кола докато го открия че той не работи
той определя положението на спирачката и няма нищо общо сколи с асц и без
при мен ми го бяха ударили при вадене на мотора и се беше откършила една спойка вътре..
заради това си смених половината кола докато го открия че той не работи
- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Проблем с абс на е36
Колега и аз съм така.На карсофта ми пише датчик на предно ляво колело.Мерих,правих,струвах и се оказа,че с датчиците всичко е ок.Отидих на диагностика с DIS и там излезе механичен проблем в помпата.Купих цяла помпа със електрониката,защото на моята всичко е на едно и ще сменявам.Така,че те съветвам да не се ровиш по жиците,защото почти няма смисъл.Проблема е или в помпата,или в модула.Няма да загубиш голяма сума дори да вземеш и двете. 

- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
- milkov_jv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: Sofia,Vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Проблем с абс на е36
Ужас!Явно има проблеми,които са доста упорити...
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем с абс на е36
Можеш ли да помогнеш с някой друг линк колега ?
Защото аз нищо съществено не открих..
Благодаря
Защото аз нищо съществено не открих..
Благодаря

- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
- zoltan88
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.07.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 36-ци на кубици
- Мечтае да кара: Шофьорски курсове
- Детайли за колата: Move Over
Re: Проблем с абс на е36
Колеги открих проблема
След смяна на стоповете неще не паснаха подредбата на пиновете на буксите и 2-3 бушона изгоряха..
Смених бушоните пренаредих пиновете и всичко си дойде без левия стоп..
Продължих да гледам бушоните и нищо видимо.Просвирих ги на мултицета и бак без резултат всички бяха ОК.
Обаче реших да се задълбоча с тях и тъй като са открити отгоре взех да ги клатя с една тънката отверка и излезна още един 30 ампреров бушон който след поклащанетото му се отчупи от единия край.. Чудих се чудих се от какво ще е пък да не съм разбрал.. Както и да е смених го и него.
По късно излезнах на разходка с колата и кво да се случи абс-а ми срита педала чак не можах да повярвам
След година мъчения смяна на всички компоненти почистване на всички гривни и букси...
Та реално какво се случва... Бушона си стои леко допрян и дава слаб контакт но дава за това мултицета писука а диагностиката казва че помпата е заминала... А в случая явно системата си се чеква и пуска повечко ток през тази верига и се получава ефекта на студената спойка...
Един бушон да ми вземе така здравето
Поне сега знам че абс-а ми е ревизиран ахахха.
И между другото относно тия стопове открих се тока за спирачката ходи първо до десния стоп и от него тръгва за левия не са на отделни кабели..
И най вече БЛАГОДАРЯ на всички колеги , които ми обърнаха внимание и се опитаха да помогнат

След смяна на стоповете неще не паснаха подредбата на пиновете на буксите и 2-3 бушона изгоряха..
Смених бушоните пренаредих пиновете и всичко си дойде без левия стоп..
Продължих да гледам бушоните и нищо видимо.Просвирих ги на мултицета и бак без резултат всички бяха ОК.
Обаче реших да се задълбоча с тях и тъй като са открити отгоре взех да ги клатя с една тънката отверка и излезна още един 30 ампреров бушон който след поклащанетото му се отчупи от единия край.. Чудих се чудих се от какво ще е пък да не съм разбрал.. Както и да е смених го и него.
По късно излезнах на разходка с колата и кво да се случи абс-а ми срита педала чак не можах да повярвам

След година мъчения смяна на всички компоненти почистване на всички гривни и букси...
Та реално какво се случва... Бушона си стои леко допрян и дава слаб контакт но дава за това мултицета писука а диагностиката казва че помпата е заминала... А в случая явно системата си се чеква и пуска повечко ток през тази верига и се получава ефекта на студената спойка...
Един бушон да ми вземе така здравето

Поне сега знам че абс-а ми е ревизиран ахахха.
И между другото относно тия стопове открих се тока за спирачката ходи първо до десния стоп и от него тръгва за левия не са на отделни кабели..
И най вече БЛАГОДАРЯ на всички колеги , които ми обърнаха внимание и се опитаха да помогнат

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани