Е60 vs. E65
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Е60 vs. E65
Здравейте, след много обикаляне и търсене на читава Е60 - ка все още съм без кола. Взех да се оглеждам и за Е65. Качих се да карам едно и останах очарован от тази кола, но както и да е това е друга тема. Искам да попитам голяма ли е разликата в подръжката на двата автомобила? Понеже съм се подготвил за Е60 и съм преценил,че ще мога да го подържам. Става въпрос за коли 2005 - 2006 г. 530d срещу 730d (без адаптив драйв).
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е60 vs. E65
ОГРОМНА само това ще ти кажа, отделно Е65 са и доста проблемни 

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Е60 vs. E65
Taruno написа:ОГРОМНА само това ще ти кажа, отделно Е65 са и доста проблемни
Е чак пък огромна колега, а и нали Е60-ките са безпроблемни...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е60 vs. E65
Ааа не не да съм казал за Е60тките
просто седмака страда повече и цените са поне по 1.5 за разни дребни тъпотии

Re: Е60 vs. E65
Вече трета година карам е65. До сега всички ремонти които съм правил като цена са щели да са 1:1 с 530д или 330д. Единствената разлика е в окачването, което е малко по-скъпо, да кажем 20-30%. Почти всичко е като в е60, както и цените на повечето неща.
Иначе гумите са малко по-скъпи. Като цяло не мисля, че има голяма разлика с е60 като поддръжка. Преди и аз търсих 530д, но така стана че след 7-8 месеца изпадна доста читава седмица и я взех. Определено не съжалявам. Но да намериш читава седмица, пред читава 5-ца ми се струва по-трудно.
Другото което е, предполагам знаеш- парктрониците на седмиците. Крадът се много. Аз вече съм с обикновени и тях не ги пипат. Някога може пак да сложа парктроник долу на броните, когато влиза за боя колата.
По-широка е и по-трудно се паркира. Аз в гаража влизам с прибрани огледала. Което ме подсеща. Задължително огледалата трябва да са с автоматично прибиране, доста често се ползва или поне при мен.
погледни EDC и dinamic drive(отделни екстри са) и прецени дали ги искаш.
Ако те интересува нещо конкретно питай.
Иначе гумите са малко по-скъпи. Като цяло не мисля, че има голяма разлика с е60 като поддръжка. Преди и аз търсих 530д, но така стана че след 7-8 месеца изпадна доста читава седмица и я взех. Определено не съжалявам. Но да намериш читава седмица, пред читава 5-ца ми се струва по-трудно.
Другото което е, предполагам знаеш- парктрониците на седмиците. Крадът се много. Аз вече съм с обикновени и тях не ги пипат. Някога може пак да сложа парктроник долу на броните, когато влиза за боя колата.
По-широка е и по-трудно се паркира. Аз в гаража влизам с прибрани огледала. Което ме подсеща. Задължително огледалата трябва да са с автоматично прибиране, доста често се ползва или поне при мен.
погледни EDC и dinamic drive(отделни екстри са) и прецени дали ги искаш.
Ако те интересува нещо конкретно питай.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е60 vs. E65
Проблема на 7мака е, че тежи повече, по-бързо си смазва и рейката и окачването, а цените е малко занижено 20-30%, но много зависи от частите, които се ползват. Отделно има няколко други драми, които може лесно да се видят в подфорума.
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Re: Е60 vs. E65
Taruno написа:Проблема на 7мака е, че тежи повече, по-бързо си смазва и рейката и окачването, а цените е малко занижено 20-30%, но много зависи от частите, които се ползват. Отделно има няколко други драми, които може лесно да се видят в подфорума.
Аз доста се равих в подфорума и единствено видях проблем с дайнамик драйв и адаптив драйв. Ти какво имаш в предвид?
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Е60 vs. E65
Няма друго.
А и определението "проблемна" е леко несериозно. Срявнявани с какво? Е32..Е34, Е39... ?
Като цяло автомобила има МНОГО повече неща, и е нормално вероятността нещо да дефектира да е по-голяма. Средно една 65-ца има между 45 и 55 модула! Докато една 39-тка - 15...
Всеки сам си преценява дали комфорта и кефа си заслужават цената
По темата - читава 5-ца се намира много по-лесно от читава 7-ца... ако на колегата му е изпаднала читава 65, значи е извадил голям късмет... и все пак избора си е негов.
А и определението "проблемна" е леко несериозно. Срявнявани с какво? Е32..Е34, Е39... ?
Като цяло автомобила има МНОГО повече неща, и е нормално вероятността нещо да дефектира да е по-голяма. Средно една 65-ца има между 45 и 55 модула! Докато една 39-тка - 15...
Всеки сам си преценява дали комфорта и кефа си заслужават цената

По темата - читава 5-ца се намира много по-лесно от читава 7-ца... ако на колегата му е изпаднала читава 65, значи е извадил голям късмет... и все пак избора си е негов.
Re: Е60 vs. E65
Така е по принцип. И в е60 са толкова модулите. Също и в е60 може да има динамик драйв-а. Между другото страхотна екстра. Само няма ЕДЦ(освен в М5)
И колегата Taruno е прав. По-тежка е, следователно и върви по-малко, пък гори повече.
И колегата Taruno е прав. По-тежка е, следователно и върви по-малко, пък гори повече.
Re: Е60 vs. E65
Начи,със сигурност поддръжката на седмицата ще е по-дебела.С колко,не мога да кажа точно.Със сигурност ще върви по-малко и ще харчи повече ,в сравнение със същия мотор в петицата.Другото,което е сигурно ,обаче,е .........че, седмицата, винаги ще бъде,доста по- комфортна,безопасна,уютна и голяма!!! Факторът имидж,също е в полза на седмака,ако на някой му пука изобщо за това. 

Re: Е60 vs. E65
Taruno написа:Проблема на 7мака е, че тежи повече
E61 и Е65 тежат еднакво по 1835 кг.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Е60 vs. E65
deank написа:Taruno написа:Проблема на 7мака е, че тежи повече
E61 и Е65 тежат еднакво по 1835 кг.
До колкото знам Е60 тежи 1600кг
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е60 vs. E65
И аз така знам та то Е61 530xd е по-малко от 1800 кг по книжка какви 1835 кг обяснява горния колега не знам
Re: Е60 vs. E65
Тази информация я има по доста сайтове, включително и wikipedia. Теглото варира спрямо модела на двигатела, но ето един пример:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=151712
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... d-Aut.html
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_%28E60%29
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=151712
BMW 535d Touring technical specifications
he BMW 535d Touring is a 5 door estate/station wagon style car with a front mounted engine driving through the rear wheels.
It forms part of BMW's E61 model series.
Its engine is a turbocharged diesel, 3 litre, double overhead camshaft 6 cylinder with 4 valves per cylinder. It develops 282 bhp (286 PS/210 kW) of power at 4400 rpm, and maximum torque of 580 N·m (428 lb·ft/59.1 kgm) at 1750-2250 rpm.
The engine transmits power to the wheels by means of a 6 speed automatic 'box.
The claimed kerb weight is 1853 kg.
The BMW 535d Touring is said to be able to manage a top speed of 250 km/h which is 155 mph, official fuel consumption figures are 9.4/5.6/7.0 l/100km urban/extra-urban/combined, and carbon dioxide emissions are 186.0 g/km.
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... d-Aut.html
BMW E61 5 Series Touring 530xd Aut Specs
With a fuel consumption of 7.2 litres/100km - 39 mpg UK - 33 mpg US (Average), 0 to 100 km/h (62mph) in 7.0 seconds, a maximum top speed of 144 mph (233 km/h), a curb weight of 4090 lbs (1855 kgs), the E61 5 Series Touring 530xd Aut has a turbocharged In-line 6 cylinder engine, Diesel motor, with the engine code M57D30OLTÜ.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_%28E60%29
Dimensions
Wheelbase 2,888 mm (113.7 in)
Length 4,841 mm (190.6 in) (saloon)
4,843 mm (190.7 in) (estate)
Width 1,846 mm (72.7 in)
Height 1,468 mm (57.8 in) (saloon)
1,491 mm (58.7 in) (estate)
Curb weight 1,535–1,835 kg (3,384–4,045 lb)
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани