Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
The_One1 написа:vld написа:The_One1 написа:vld написа:The_One1 написа:Здравейте. Искам да попитам някой може ли да ми каже каква трябва да е компресията на BMW 320d Е91 177к.с.? Защото ми я мериха 22-24бара,а в сервиза ми казаха,че трябва да е между 28-30 бара. Нов съм и ако някъде греша се извинявам.Благодаря
Не е така както са ти казали, това което са ти цитирали е подходящо за компресия на предкамерен дизел, при комън рейл моторите е по ниска, даже под 20.
Мерси за отговора колега.И аз така бях чел някъде.При първото палене притриса за минутка- две и пропушва бял дим .. На диагностика гледаха корекциите и 2ра дюза не беше наред. Аз я преместих на 4-ти цилиндър и пак диагностика и проблема се премести там. Според мене е дюза а ме мятат за слаба компресия :dunno
В дюзата е, при такъв симптом.
Сипи в нафтата добавка за почистване и покарай малко извънградско по възможност, после проследи какви са показанията на дюзите, да видиш дали има промяна.
На тия дюзи подлежат ли на подмяна разпръсквачите?
Сипах добавка преди това ходих до родината на колата не помогна. До колкото ми казаха не подлежат на ремонт дюзите. Ще пробвам утре с нова дюза. Защото шефа на сервиза ми каза имаш компресионни проблеми (22 бара),ще видим тази работа. Само при първото палене е проблема като позагрее леко и не дават никакви корекции дюзите. Дюзите ги стендоваха и с ултразвук ги чистиха уж
И какво предлагат?
Сваляне на главата за ремонт и смяна на сегменти ли?
На какъв километраж е колата?
Ангренажа сменяван ли е ?
Аз съм имал случай от неработеща свещ да ми притриса така, след смяна на свещи проблема изчезна, при теб какво е положението със свещите и релето, лятото като беше топло правеше ли така или не?

- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:The_One1 написа:vld написа:The_One1 написа:vld написа:The_One1 написа:Здравейте. Искам да попитам някой може ли да ми каже каква трябва да е компресията на BMW 320d Е91 177к.с.? Защото ми я мериха 22-24бара,а в сервиза ми казаха,че трябва да е между 28-30 бара. Нов съм и ако някъде греша се извинявам.Благодаря
Не е така както са ти казали, това което са ти цитирали е подходящо за компресия на предкамерен дизел, при комън рейл моторите е по ниска, даже под 20.
Мерси за отговора колега.И аз така бях чел някъде.При първото палене притриса за минутка- две и пропушва бял дим .. На диагностика гледаха корекциите и 2ра дюза не беше наред. Аз я преместих на 4-ти цилиндър и пак диагностика и проблема се премести там. Според мене е дюза а ме мятат за слаба компресия :dunno
В дюзата е, при такъв симптом.
Сипи в нафтата добавка за почистване и покарай малко извънградско по възможност, после проследи какви са показанията на дюзите, да видиш дали има промяна.
На тия дюзи подлежат ли на подмяна разпръсквачите?
Сипах добавка преди това ходих до родината на колата не помогна. До колкото ми казаха не подлежат на ремонт дюзите. Ще пробвам утре с нова дюза. Защото шефа на сервиза ми каза имаш компресионни проблеми (22 бара),ще видим тази работа. Само при първото палене е проблема като позагрее леко и не дават никакви корекции дюзите. Дюзите ги стендоваха и с ултразвук ги чистиха уж
И какво предлагат?
Сваляне на главата за ремонт и смяна на сегменти ли?
На какъв километраж е колата?
Ангренажа сменяван ли е ?
Аз съм имал случай от неработеща свещ да ми притриса така, след смяна на свещи проблема изчезна, при теб какво е положението със свещите и релето, лятото като беше топло правеше ли така или не?
Нищо не ми предлагат за сега,утре ще ходя в сервиза да видя какво става. Колата в момента е на 170хил. Ходих в Бмв Варна реални(уж). Сменяна е веригата,зъбни колела там разни др. в МКар. И лятото ми притрисаше за момент и край,а сега се задълбочи проблема. И релето на подгрева ми е за смяна,поръчано за утре. Но не вярвам да е от релето ,защото и лятото се обаждаше по малко.Не ми прави проблем на цилиндрите на които дава грешка релето,а грешката се мести с дюзата.
Re: Бързи въпроси и отговори
Според мен си е точно от релето и някоя от свещите. Или по скоро е част от проблема. Не случайно колегата те пита, лятото дали е било така.
- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Пилев написа:Според мен си е точно от релето и някоя от свещите. Или по скоро е част от проблема. Не случайно колегата те пита, лятото дали е било така.
Да но лятото подгрева и свещите включват ли се изобщо

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Коментирано е това, свещите при новите коли работят непрекъснато има допълнително включване при по-ниски температури, но и при 30 градуса пак си работят.
- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Сега съм в сервиза.Смениха релето и се пооправи паленето.Нямаше почти никакви колебания в оборотите,но си пропуши бяло за малко. Казаха ми компресията била ниска 24 бара а трябвало да е 27-8 и от там при студен двигател се е получавало колебанието в оборотите,докато позагрее.По трудно се възпламенявало горивото
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Защо само релето ? Гледахте ли свещите
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Добре де аз неразбирам защо да и е малко компресията?
Нека някой да даде точни данни според степента на сгъстяване кое колко трябва да е.
Нека някой да даде точни данни според степента на сгъстяване кое колко трябва да е.


- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:Защо само релето ? Гледахте ли свещите
Свещите бях ги сменял преди 2 месеца и 4-те и моите са работили,защото даваше грешка за изгорели подгреви. Сега и релето сменихме да видим какво ще се случи сутринта

- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте. Днес около 6:30 сутринта запалих колата,беше 1°с. И запали без никакви колебания,само пушеше бяло за две минутки.Досега никога не ми е палила така дори и лятото. Нямам dpf филтър и катализатор. Но снощи смених едната дюза за която ми твърдяха ,че е добре. С друга дюза купена 2-ра употреба. И за сега се радвам доста,дано всичко да си е дошло на място 

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
The_One1 написа:Здравейте. Днес около 6:30 сутринта запалих колата,беше 1°с. И запали без никакви колебания,само пушеше бяло за две минутки.Досега никога не ми е палила така дори и лятото. Нямам dpf филтър и катализатор. Но снощи смених едната дюза за която ми твърдяха ,че е добре. С друга дюза купена 2-ра употреба. И за сега се радвам доста,дано всичко да си е дошло на място
Нали знаеш че като е студено и е запалиш може да пуши и това е нормално, а щом нямаш дпф няма как като е студена да не пуши поне малко, и моята го прави а нямам проблеми, за около 1 мин. прпуши леко и това е.
- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Да нормално е след като няма дпф да пуши. Никой не можа да каже колко трябва да е компресията на този двигател. Но от както смених релето и дюзата(която аз сам реших да я сменя) нормално си пали за сега 

- nasopraso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 22.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
- Мечтае да кара: НЛО
Re: Бързи въпроси и отговори
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=520467
Пускам линка защо е тясно свързан с въпроса ми. Някой знае ли IR диода от линка по-горе какъв е точно, някакъв каталожен номер или нещо подобно или заменим с подобен? Обърнах два града и немога да намеря точно такова диодче, а проблема е само в него и няма никакъв смисъл да сменям целия модул който е 100 лв като може да се оправи за 0.20 лв
Пускам линка защо е тясно свързан с въпроса ми. Някой знае ли IR диода от линка по-горе какъв е точно, някакъв каталожен номер или нещо подобно или заменим с подобен? Обърнах два града и немога да намеря точно такова диодче, а проблема е само в него и няма никакъв смисъл да сменям целия модул който е 100 лв като може да се оправи за 0.20 лв
Всички удоволствия са описани в НК!
Re: Бързи въпроси и отговори
Има ли вариянт за ръчно профилактично раздвижване на геометрията на турбото на 2.0 163 коня
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:Има ли вариянт за ръчно профилактично раздвижване на геометрията на турбото на 2.0 163 коня
Варианта е просто да я караш с повечко газ да и пълниш оборотомера поне по няколко пъти в седмицата.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани