M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Виж как изглежда на графиката, която ми даде (Благодаря, за което!). На 2250 изглежда, че прави по около 160 коня, на 4500 прави около 204 коня, което означава, че между 4000 и 4500 оборота би трябвало да върви все още. Или се бъркам?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
choio написа:Общо взето под 2500 об не е ок тоя мотор независимо как е мапнат ...разгледай дино графиката ...над 4000к според мен тъпче....използваш го до 4500 само за да следващата предавка да влезе над 2500 об или в макс въртящ момент.Сега при хибридна турбина може да върви ок и след 4к об ма ме съмнява ,колегата Олег ще каже.
Напротив много си е ок под 2500 оборота друг е въпроса,че няма да е ок ако колата не е технически изправна и с неразрешени проблеми.При доста мотори 3.0дизел на БМВ дори и тези с 2 турбини се забелязва спад след 4000 оборота.При мен лично спад няма след тези обороти и на фона на едното турбо бих казал,че диапазона ми е повече от нормалното.Доста неща написах за слабите места при Е46 330д 204 коня.Някой от тези точки са една от основните причини за спада след 4000 оборота.
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Аз не мога да разбера какво се опитваш да се самоубедиш и какво всъщност се опитваш да правиш. Ако искаш да си имаш кола, която да харчи сравнително малко и да може да се кара на писта- да, тая ще свърши работа.
Ако искаш да постигаш някакви изумителни времена с нея, по-скоро не. Тези 260 коня са ти някаква самоцел, която на въпросното трасе е напълно безсмислена. Ако похарчиш 4000лв за колата след като я купиш по окачването й ще постигнеш много по-добро време, отколкото ако ги налееш в мотора.
И на първо място карането. Болшинството от времената там са не защото тези, които са ги дали имат някакви невероятно подготвени коли, а защото ги карат много добре. Ако заделиш част от тази сума за каране там ще постигнеш много повече, отколкото с хибридни турбини, кулери и други фешън части.
Ако искаш да постигаш някакви изумителни времена с нея, по-скоро не. Тези 260 коня са ти някаква самоцел, която на въпросното трасе е напълно безсмислена. Ако похарчиш 4000лв за колата след като я купиш по окачването й ще постигнеш много по-добро време, отколкото ако ги налееш в мотора.
И на първо място карането. Болшинството от времената там са не защото тези, които са ги дали имат някакви невероятно подготвени коли, а защото ги карат много добре. Ако заделиш част от тази сума за каране там ще постигнеш много повече, отколкото с хибридни турбини, кулери и други фешън части.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Oleg-16V написа:choio написа:Общо взето под 2500 об не е ок тоя мотор независимо как е мапнат ...разгледай дино графиката ...над 4000к според мен тъпче....използваш го до 4500 само за да следващата предавка да влезе над 2500 об или в макс въртящ момент.Сега при хибридна турбина може да върви ок и след 4к об ма ме съмнява ,колегата Олег ще каже.
Напротив много си е ок под 2500 оборота друг е въпроса,че няма да е ок ако колата не е технически изправна и с неразрешени проблеми.При доста мотори 3.0дизел на БМВ дори и тези с 2 турбини се забелязва спад след 4000 оборота.При мен лично спад няма след тези обороти и на фона на едното турбо бих казал,че диапазона ми е повече от нормалното.Доста неща написах за слабите места при Е46 330д 204 коня.Някой от тези точки са една от основните причини за спада след 4000 оборота.
Той си е екстра и на 1500 ама човека иска на писта да го кара...така че едва ли ще го пуска под тези обороти...
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
u`F`o написа:M-coupe написа:с дизел на 2ра - 120км/ч малко ме съмнява... особенно с по-къс диф
Вместо да философстваш, извади един калкулатор, въведи предавателното число на дифа, на втора скорост, сложи и оборотите в минута и кажи, ето, изчислих го. Няма нужда от мислене, това е точна наука. Ако съм го изчислил грешно, просто ми кажи, не е толкова, получава се еди си колко.
Извинявай че исках да ти помогна преди да си налял пари в нещо и резултата да не е точно такъв, както го смяташ

..Bayerische Motoren Werke..


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
M-coupe написа:u`F`o написа:M-coupe написа:с дизел на 2ра - 120км/ч малко ме съмнява... особенно с по-къс диф
Вместо да философстваш, извади един калкулатор, въведи предавателното число на дифа, на втора скорост, сложи и оборотите в минута и кажи, ето, изчислих го. Няма нужда от мислене, това е точна наука. Ако съм го изчислил грешно, просто ми кажи, не е толкова, получава се еди си колко.
Извинявай че исках да ти помогна преди да си налял пари в нещо и резултата да не е точно такъв, както го смяташ
Съжлавям, че реагирах остро. Не е това начинът. Не съм искал да те обидя

Надявам се, че можем да говорим в цифри. Нали за това е цялата идея. Като казваме нещо, да е конкретно "с диф 2.47" и предавателно число "1.78" (примерни числа давам),... ще стане еди си какво.
bum_bum написа:Аз не мога да разбера какво се опитваш да се самоубедиш и какво всъщност се опитваш да правиш. Ако искаш да си имаш кола, която да харчи сравнително малко и да може да се кара на писта- да, тая ще свърши работа.
Да, това ми е идеята. Съгласен съм за карането, че шофьорът е най-важния елемент в цялата конфигурация

- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Във Формула 1 има много интересен принцип: 4-ри равностойни са компонентите, от които зависи успеха ти.
1.Пилот
2.Мотор
3.Окачване
4.Гуми
1.Пилот
2.Мотор
3.Окачване
4.Гуми
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
JTD написа:bum_bum написа:Ти с тия киловати на асфалта направо зачеркна всички коли във WRC, Formula 1 и разните такива състезанияЧудно как не са се сетили да сложат дизели за да слагат киловатите на пътя с по-малко работа, ами въртят до тия безполезни петцифрени числа.
Това показва колко си зле и не искаш да погледнеш повече от носа си напред. Ако не забележиш съвсем случайно съм дал и времеви диапазон между покачване на оборотите.
Може ли да ми кажеш мерната единица за отделена мощност за единица време в си?
След това ще продължим натам ако видя поне познания по физика за 6-ти клас.
Колега, още не съм прочел темата до края, но по въпроса:
"Отделена мощност за единица време" не е много точно понятие, но си близо до дефиницията за "Работа", а работата се измерва в J (Джаули)
1 J е работата, извършена от сила 1 N при преместване на тяло на разстояние 1 m по направление на силата.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
virtualchild написа:Във Формула 1 има много интересен принцип: 4-ри равностойни са компонентите, от които зависи успеха ти.
1.Пилот
2.Мотор
3.Окачване
4.Гуми
Т.е. ако искам добра кола, няма нужда да наливам парите за "тунек", само по мотора, а във всеки от изброените възли.
Примерно:
1. Кафе и тренировки за пилота
2. Чип, ревизия и евентуално интеркулер (600лв чип, 1000лв ревизия и кулер за 300лв)
3. HR Cup Kit suspension за около 800$ ( 1800лв)
4. Yokohama Nuova Ad08 (250лв/брой - 1000лв ин тотал) в комбинация с ултра леки джанти (около 7.5кг, BBS RK, OZ Ultraleggera, etc. 800лв)
Тотал: 5500лв. Само 37.5% над таргетираната сума от 4 000лв.
Тук идва въпрос от моя страна: В случай, че набарам Clubsport версия, ново окачване още ли ще е must-have или ще мога да карам със заводското ? С други думи Clubsport какви предимства има, пред обикновената версия?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
И идва и те препарира некой строукър дето е правен с части от зрънчо и ти свата тъпо.
Съдбата и нейното чувство за хумор
Съдбата и нейното чувство за хумор



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
ogata написа:И идва и те препарира некой строукър дето е правен с части от зрънчо и ти свата тъпо.
Съдбата и нейното чувство за хумор


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
u`F`o написа:ogata написа:И идва и те препарира некой строукър дето е правен с части от зрънчо и ти свата тъпо.
Съдбата и нейното чувство за хумор
И кой е тоя строукър с 260-280 коня на мотора, че даже и пари за гуми са му останали
Мисълта ми е, че доработката на една кола се основава на 2 основни стълба.
Познания.
Средства.
Познанията ти дават възможност за собствено виждане, а не за следване на вече утъпкани пътеки. Тоест дават ти възможност да направиш това което ти смяташ за добре, а не това което другите ти казват, че трябва да направиш.
Средствата. Да, звучи почти реалистично да имаш едни 4000 лв и да си кажеш, що пък да не си направя рейсинг кола.Първото което е, финансирането на един проект е лемниска. Или ако трябва да бъдем по-илюстративни - като айсберг. Това което виждаш са само едни 10% от него, останалото е под водата и дано да ти е по-развита фантазията

И така навлизаме в един автомобилен иманжаб (литературен похват,в който римуването става през ред) при който или имаме налични пари, които сме готови да похарчим импулсивно на секундата, което ни отделя коренно от познанията, дори и житейските

Изводите оставям на теб - умно момче си



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Бих добавил и опит. Защото колкото и познания да имаш, ако не си завъртял един болт през живота си... пак опираме до средствата накрая 
ПП: Като видях сметката, че бюджета се надхвърлял с 37.5% и 'нам си колко знака след запетаята и ми стана забавно. Да не е темата упражнение по счетоводство нещо..?
Всъщност като се замисля никога не съм виждал проект, в който се казва имам "еди колко си пари", "нямам повече", "трябва да влезе в тия пари" и то да стане. Още повече, че ще се кара на писта. Според мен това е хоби. Скъпо хоби. И разходи дори над 100% са нещо нормално. Пък и да бъдат надвишени - какво пък - просто проекта ще се забави, няма да се бесим, нали..?

ПП: Като видях сметката, че бюджета се надхвърлял с 37.5% и 'нам си колко знака след запетаята и ми стана забавно. Да не е темата упражнение по счетоводство нещо..?
Всъщност като се замисля никога не съм виждал проект, в който се казва имам "еди колко си пари", "нямам повече", "трябва да влезе в тия пари" и то да стане. Още повече, че ще се кара на писта. Според мен това е хоби. Скъпо хоби. И разходи дори над 100% са нещо нормално. Пък и да бъдат надвишени - какво пък - просто проекта ще се забави, няма да се бесим, нали..?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Да допълня,че цифрата за въпросните 260 коня или 280 или дори 300 е едно,но проблемите на бюджета най-вече са непредвидените разходи.Гуми,купе,окачване,спирачки(накладки дискове),масла,обслужване на мотора с нови ралки шайби термостати и още много други глупости.Нещата са много относителни и е много трудно да се правят прогнози кое колко ще излезне,а още повече,че колата след като се подготвя за писта определено ще надмине доста очаквания като средства,но от друга страна все пак този мотор M57D30 си има и някой предимства като нисък разход и здравина.
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Конкретен отговор !
Необходими условия за да получите толкова мощност:
- перфектно изряден автомобил (турбина и дюзи - проверени, съединител комплект - чисто нов преди чип-тунинг)
- без никакви катализатори!
- отговорност за пожеланото от нас! Това е много далеч от нормалното, което смятаме, че трябва да получат клиентите, като мощност. Такива резултати са единствено и изцяло по желанието на клиента и отговорността се носи от него!
Лошото е че някой ще ходи пеша зимата
Необходими условия за да получите толкова мощност:
- перфектно изряден автомобил (турбина и дюзи - проверени, съединител комплект - чисто нов преди чип-тунинг)
- без никакви катализатори!
- отговорност за пожеланото от нас! Това е много далеч от нормалното, което смятаме, че трябва да получат клиентите, като мощност. Такива резултати са единствено и изцяло по желанието на клиента и отговорността се носи от него!
Лошото е че някой ще ходи пеша зимата

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани