Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
НЕ че имат нещо общо, но преди 1-2 месеца реших да видя колко ще вдигне ладата
и със 140 перката се разпадна и продупчи радиатора(а перката е сменявана преди 2 години), тя е малко по-специфична, защото е закрепена директно на вала, но все пак се чупат тия перки.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Виското е отживелица и коне щели да дойдат - туй то. Повече нема да ръчкам в темата обещавам 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
KPETEH написа:Виското е отживелица и коне щели да дойдат - туй то. Повече нема да ръчкам в темата обещавам
Не съм казал, че ще дойдат коне, Той Ханс го е изчислил на времето. Ще ти дам прост въпрос?
Назови ми автомобил след 2005 година, със стартова цена над 100 000 лв. чийто двигател е с виско?

Сигурно са искали да икономисат, деба


- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Колега, не става само с четене на американски форуми, става с правене и трошене, та слушай какво казва Кретена
Бях и аз върл противник на вискотата, но ми мина мерака да кормя всяко виско и да слагам ел, защото от виското по-просто и надеждно няма (при положение че работи и перката не е от разпадаща се, изпечена пластмаса).
Случайно да си забелязал че всички турбо нисани са с виско? А тойота 2JZ? А 90% от камионите и автобусите?
Точно на умряло м10 последно бях сложил ел перка, която реши да не работи, завинтих набързо някакво виско и не усетих да паднат коне от и без това малкото останали
Не е редно да сравняваме е36 с модерните автомобили и тенденциите всичко да е с електронно управление и да се изключва в определени моменти за смъкване на 20 грама разход и покриване на еко норми.

Случайно да си забелязал че всички турбо нисани са с виско? А тойота 2JZ? А 90% от камионите и автобусите?
Точно на умряло м10 последно бях сложил ел перка, която реши да не работи, завинтих набързо някакво виско и не усетих да паднат коне от и без това малкото останали

Не е редно да сравняваме е36 с модерните автомобили и тенденциите всичко да е с електронно управление и да се изключва в определени моменти за смъкване на 20 грама разход и покриване на еко норми.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Модьерните талиги се правят с електронно управлавление, за да има власт софтуериста. Навсякъде. Прецизен и безстепенен контрол. Това е. Надеждност - йок.
Но аз лично някакси предпочитам да имам виско на М-ката като я опъна на Серес примерно
Не искам да мисля дали китайския MOSFET на стъпалото за управление няма да изпръцка всеки един момент. Минат ли заветните 5 годинки от гаранцията и може да си чао по всяко време. Станали са адски добри в естимацията кое кога да грохне
Толкова почнаха да пестят от ВСИЧКО, че се отвращавам
Как ви звучи - W222 S-класа с Huawei модем в network connectivity модула... просто щото... било по-евтино!
ПП: Бе ел. перката да не черпи енергия от космоса нещо, та пестяла коне викате..?
Но аз лично някакси предпочитам да имам виско на М-ката като я опъна на Серес примерно




ПП: Бе ел. перката да не черпи енергия от космоса нещо, та пестяла коне викате..?

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Генератора има КПД, което не е 100%, ел мотора има КПД, което пак не е 100%, загуби от греене на електроника, резистори, релета... и излиза, че загубите за да се създаде еднакъв поток, ще са по-големи при ел перката, от да черпи необходимата енергия направо от вала 

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Всеки сам преценява как и с какво да кара. Лада и бмв няма база за сравнение просто. :д

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани