полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Andrey_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 10.05.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: s65b40
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Колеги препоръчвам ви това масло на картинката!
Аз от както го сложих вече 7000км без да мръдне датчика. Сега не искам да звуча налудничаво, но смея да твърдя че при idle дори звука на двигателя се промени, по тих е.
Предното масло беше Castrol 5w30 и там ми се наложи да доливам 500мл след около 4000км.
Стила на шофиране също играе роля.

Аз от както го сложих вече 7000км без да мръдне датчика. Сега не искам да звуча налудничаво, но смея да твърдя че при idle дори звука на двигателя се промени, по тих е.
Предното масло беше Castrol 5w30 и там ми се наложи да доливам 500мл след около 4000км.
Стила на шофиране също играе роля.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Andrey_86 написа:Колеги препоръчвам ви това масло на картинката!
Аз от както го сложих вече 7000км без да мръдне датчика. Сега не искам да звуча налудничаво, но смея да твърдя че при idle дори звука на двигателя се промени, по тих е.
Предното масло беше Castrol 5w30 и там ми се наложи да доливам 500мл след около 4000км.
Стила на шофиране също играе роля.
Ще изчкам с Motul-a да видя как ще е и тогава ще го мисля,на мен ми препоръчаха Castrol но Porfessional
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
2000км - и светна за литър масло....да кажем за тези 2000км шофирането е по граничещо със динамичното отколкото със спокойното..ще видя следващия литър предстои ми дълго пътуване,ако не долея ще съм доволен...
пс: ще пътувам близо 4000км за 10 дни
Течове няма никакви...незнам показателно или не,но накрайниците на гърнето си почерняват като си карам - естествено измиват се но все пак,някак си дизеловите да са по-чисти от бензиновите е странно
пс: ще пътувам близо 4000км за 10 дни
Течове няма никакви...незнам показателно или не,но накрайниците на гърнето си почерняват като си карам - естествено измиват се но все пак,някак си дизеловите да са по-чисти от бензиновите е странно

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
julkata1 написа:Вижте каква информация има тукhttp://mywikimotors.com/n52b25/
Oil consumption , L/1000 km up to 1.0
N54 up to 0.7

- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Andrey_86 написа:Колеги препоръчвам ви това масло на картинката!
Аз от както го сложих вече 7000км без да мръдне датчика. Сега не искам да звуча налудничаво, но смея да твърдя че при idle дори звука на двигателя се промени, по тих е.
Предното масло беше Castrol 5w30 и там ми се наложи да доливам 500мл след около 4000км.
Стила на шофиране също играе роля.
Нека и аз да потвърдя думите на колегата, след 10х км с Castrol Edge Fst Titanium 5W30 смених маслото с оригиналното на Bmw,което винаги съм мислех че е нормален Castrol Pro 5W30 и за първи път ми прави силно впечатление разликата в работата на двигателя наи вече сутрин на студен мотор ...аз съм с N53B30 и със старотo масло на 10х км искаше да се долее един литър и направо го смених? сега ще видя с това,но за сега мотора работи по-добре по-тихо дори ми се струва че разхода падна с една идея понеже имам един и същ маршрут всеки ден

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Колеги малко глупав въпрос.Тези проблеми има ли ги и при 328 е90?
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Да има ги, 328i е със мотор N52B30.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Карам с 10W-60 и нямам ядове.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
doktorabg написа:Карам с 10W-60 и нямам ядове.
Не е ли малко гъсто това масло за ежедневно шофиране?А и цената му не е малка..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Gqbriel написа:doktorabg написа:Карам с 10W-60 и нямам ядове.
Не е ли малко гъсто това масло за ежедневно шофиране?А и цената му не е малка..
Не , перфектно е.
Цената му спрямо 5W-30 , 40 е напълно нормална.
- byte
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.06.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 LCI 2.5si
- Мечтае да кара: BMW F25
- Детайли за колата: Black Sapphire
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Andrey_86 написа:Искам да попитам собствениците на 325i и 330i с ръчна скоростна кутия дали са имали следния проблем:
Когато колата е в работна температура и е покарана малко, като отпусна съеднинителя се долавя леееко тракане изпод купето. Което само може да се чуе ако колата е с отворена врата и леко се наведеш. Този звук го няма, когато колата се запали сутринта и все още е студена.
Потърсих малко в другите форуми и се оказа, че това това се случва при доста хора, дори при e46.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... eutral-ZHP
При някои дори го има този шум още когато колата е купувана нова.
Едни казват, че скоро нещо ще си ходи, други, че е напълно нормално...
Някой имал ли е подобни симптоми, заминава ли нещо по drive train-a? Clutch, Flywheel, throw out bearing на скоростна кутия?
При мен се случва същото. Аз съм с N52K (N25B25) мониран в E83 (X3) ръчка.
Ходих в ДаруКар, там за беда едва се долавяше и ми казаха, че най-вероятно е маховик, но не си заслужава да се сменя още заради тоя шум.
Както е описано по-горе, шума се появява при загрят автомобил на празен ход. При натискане на съединителя или увеличаване на оборотите, шума изчезва. Някой път при по-рязко натискане на съединителя шума изчезва и не се връща до следващото натискане. При опит да го локализирам, мисля че идва от мястото между двигателя и скоростната кутия в дясната част на колата(спрямо шофорската позиция). Отначало си мислех, че е просто някакъв резонанс, уплътение или нещо подобно. След прочитането на темата по-горе, там има обяснение, че е от прекалено олекотения вал на скоростната кутия. Той буквално се лашкал от не до там равномерната работа на двигателя на празен ход(при ниско октанов бензин)


"Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes." - Edsger Dijkstra
- Andrey_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 10.05.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: s65b40
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Точно така колега! Трака DMF(Dual mass Flywheel) и изобщо не е проблем, просто си тракат. Знам за случаи където хора си купуват чисто нов(ОЕМ) DMF и след 2 месеца пак си трака 
Решението е Single Mass Flywheel, те като цяло са по леки и двигателя се форсира по лесно. Аз не съм с такъв, но вероятно ще си взема когато моят стане за смяна
PS. Аз мойта я карам винаги с Vpower Racing 100, но понякога сипвам и обикновен 95. Разлика единствено намирам във високите обороти над 5к, и то когато наистина бензина е качествен. Разлика в ниските или в idle няма никакъв. Другото е че N52 има idle при 600rpm, което е сравнително ниско спрямо другите коли. Факт е, че като пуснеш климатика и оборотите се вдигнат на 850rpm при idle, лекото тракане изчезва. Може би този Dual Mass маховик трябва да се върти малко по бързо за да не трака, незнам.

Решението е Single Mass Flywheel, те като цяло са по леки и двигателя се форсира по лесно. Аз не съм с такъв, но вероятно ще си взема когато моят стане за смяна

PS. Аз мойта я карам винаги с Vpower Racing 100, но понякога сипвам и обикновен 95. Разлика единствено намирам във високите обороти над 5к, и то когато наистина бензина е качествен. Разлика в ниските или в idle няма никакъв. Другото е че N52 има idle при 600rpm, което е сравнително ниско спрямо другите коли. Факт е, че като пуснеш климатика и оборотите се вдигнат на 850rpm при idle, лекото тракане изчезва. Може би този Dual Mass маховик трябва да се върти малко по бързо за да не трака, незнам.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравейте колеги и Весели празници!
И аз се присъединявам към групата с Е92 325i, с N52K е, черната пластмаса отгоре. Рано е още да коментирам разхода на маслото понеже я имам колата отскоро и ми предстои да направя обслужване. Видях, че препоръчват 5w30 и 5w40 за този мотор. Чудех се за 0w40 Castrol Edge FST LL01, но не знам дали няма да дойде тънко и да го гори? А и за катовете май най-добре да е LL04, примерно 5w30. Някой да сподели карал ли е с 0w40?
И аз се присъединявам към групата с Е92 325i, с N52K е, черната пластмаса отгоре. Рано е още да коментирам разхода на маслото понеже я имам колата отскоро и ми предстои да направя обслужване. Видях, че препоръчват 5w30 и 5w40 за този мотор. Чудех се за 0w40 Castrol Edge FST LL01, но не знам дали няма да дойде тънко и да го гори? А и за катовете май най-добре да е LL04, примерно 5w30. Някой да сподели карал ли е с 0w40?
- TTODOR
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 22.05.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 6 cylinder
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Здравей колега ,честито и поздравления за избора!Аз притежавам същата кола и в началото когато я обслужвах сложихме 5w40 оригиналното на бмв,което за мен е пълен боклук,а и цената му е подозрително ниска,след около 7-8 хил. км светна лампата за доливане и долях около литър,на 10.хил. км го смених с Castrol Edge Professional 0w40 ,купено от Германия и до смяната му, 9.хил.км. и точно една година не беше мръднало,източихме 6 л.,колкото бях сипал,сега сложих Mobil1 0w40 ,пак от Германия и според мен са аналогични с 0w40 на Castrol и според немските колеги това са най-добрият избор на масла за нашият мотор.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани