полезно за собствениците на 325i и 330i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 10.05.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: s65b40

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Andrey_86 » 24 Авг 2015, 21:46

Колеги препоръчвам ви това масло на картинката!
Аз от както го сложих вече 7000км без да мръдне датчика. Сега не искам да звуча налудничаво, но смея да твърдя че при idle дори звука на двигателя се промени, по тих е.
Предното масло беше Castrol 5w30 и там ми се наложи да доливам 500мл след около 4000км.

Стила на шофиране също играе роля.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 25 Авг 2015, 9:01

Andrey_86 написа:Колеги препоръчвам ви това масло на картинката!
Аз от както го сложих вече 7000км без да мръдне датчика. Сега не искам да звуча налудничаво, но смея да твърдя че при idle дори звука на двигателя се промени, по тих е.
Предното масло беше Castrol 5w30 и там ми се наложи да доливам 500мл след около 4000км.

Стила на шофиране също играе роля.

Изображение


Ще изчкам с Motul-a да видя как ще е и тогава ще го мисля,на мен ми препоръчаха Castrol но Porfessional
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 14 Сеп 2015, 14:13

2000км - и светна за литър масло....да кажем за тези 2000км шофирането е по граничещо със динамичното отколкото със спокойното..ще видя следващия литър предстои ми дълго пътуване,ако не долея ще съм доволен...
пс: ще пътувам близо 4000км за 10 дни

Течове няма никакви...незнам показателно или не,но накрайниците на гърнето си почерняват като си карам - естествено измиват се но все пак,някак си дизеловите да са по-чисти от бензиновите е странно :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от julkata1 » 14 Сеп 2015, 17:17

Вижте каква информация има тук :mhihi: http://mywikimotors.com/n52b25/
Oil consumption , L/1000 km up to 1.0

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 25.05.2015
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от VoodooBoot » 14 Сеп 2015, 22:11

julkata1 написа:Вижте каква информация има тук :mhihi: http://mywikimotors.com/n52b25/
Oil consumption , L/1000 km up to 1.0


N54 up to 0.7 :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от frenchi03 » 18 Сеп 2015, 18:12

Andrey_86 написа:Колеги препоръчвам ви това масло на картинката!
Аз от както го сложих вече 7000км без да мръдне датчика. Сега не искам да звуча налудничаво, но смея да твърдя че при idle дори звука на двигателя се промени, по тих е.
Предното масло беше Castrol 5w30 и там ми се наложи да доливам 500мл след около 4000км.

Стила на шофиране също играе роля.

Изображение



Нека и аз да потвърдя думите на колегата, след 10х км с Castrol Edge Fst Titanium 5W30 смених маслото с оригиналното на Bmw,което винаги съм мислех че е нормален Castrol Pro 5W30 и за първи път ми прави силно впечатление разликата в работата на двигателя наи вече сутрин на студен мотор ...аз съм с N53B30 и със старотo масло на 10х км искаше да се долее един литър и направо го смених? сега ще видя с това,но за сега мотора работи по-добре по-тихо дори ми се струва че разхода падна с една идея понеже имам един и същ маршрут всеки ден :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от turbonetic » 20 Ное 2015, 17:10

Колеги малко глупав въпрос.Тези проблеми има ли ги и при 328 е90?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от julkata1 » 20 Ное 2015, 17:24

Да има ги, 328i е със мотор N52B30.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от doktorabg » 21 Ное 2015, 13:05

Карам с 10W-60 и нямам ядове.

Castrol%20edge%2010W60%20Edge%20with%20FST.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 21 Ное 2015, 13:10

doktorabg написа:Карам с 10W-60 и нямам ядове.

Castrol%20edge%2010W60%20Edge%20with%20FST.jpg

Не е ли малко гъсто това масло за ежедневно шофиране?А и цената му не е малка..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от doktorabg » 21 Ное 2015, 13:41

Gqbriel написа:
doktorabg написа:Карам с 10W-60 и нямам ядове.

Castrol%20edge%2010W60%20Edge%20with%20FST.jpg

Не е ли малко гъсто това масло за ежедневно шофиране?А и цената му не е малка..


Не , перфектно е.
Цената му спрямо 5W-30 , 40 е напълно нормална.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 LCI 2.5si
Мечтае да кара: BMW F25
Детайли за колата: Black Sapphire

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от byte » 02 Дек 2015, 17:53

Andrey_86 написа:Искам да попитам собствениците на 325i и 330i с ръчна скоростна кутия дали са имали следния проблем:

Когато колата е в работна температура и е покарана малко, като отпусна съеднинителя се долавя леееко тракане изпод купето. Което само може да се чуе ако колата е с отворена врата и леко се наведеш. Този звук го няма, когато колата се запали сутринта и все още е студена.

Потърсих малко в другите форуми и се оказа, че това това се случва при доста хора, дори при e46.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... eutral-ZHP

При някои дори го има този шум още когато колата е купувана нова.
Едни казват, че скоро нещо ще си ходи, други, че е напълно нормално...
Някой имал ли е подобни симптоми, заминава ли нещо по drive train-a? Clutch, Flywheel, throw out bearing на скоростна кутия?


При мен се случва същото. Аз съм с N52K (N25B25) мониран в E83 (X3) ръчка.
Ходих в ДаруКар, там за беда едва се долавяше и ми казаха, че най-вероятно е маховик, но не си заслужава да се сменя още заради тоя шум.
Както е описано по-горе, шума се появява при загрят автомобил на празен ход. При натискане на съединителя или увеличаване на оборотите, шума изчезва. Някой път при по-рязко натискане на съединителя шума изчезва и не се връща до следващото натискане. При опит да го локализирам, мисля че идва от мястото между двигателя и скоростната кутия в дясната част на колата(спрямо шофорската позиция). Отначало си мислех, че е просто някакъв резонанс, уплътение или нещо подобно. След прочитането на темата по-горе, там има обяснение, че е от прекалено олекотения вал на скоростната кутия. Той буквално се лашкал от не до там равномерната работа на двигателя на празен ход(при ниско октанов бензин) :dunno: Ще пробвам с OVM 100 да видя дали има подобрение :dunno:
"Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes." - Edsger Dijkstra

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 10.05.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: s65b40

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Andrey_86 » 05 Дек 2015, 15:49

Точно така колега! Трака DMF(Dual mass Flywheel) и изобщо не е проблем, просто си тракат. Знам за случаи където хора си купуват чисто нов(ОЕМ) DMF и след 2 месеца пак си трака ;)
Решението е Single Mass Flywheel, те като цяло са по леки и двигателя се форсира по лесно. Аз не съм с такъв, но вероятно ще си взема когато моят стане за смяна :)

PS. Аз мойта я карам винаги с Vpower Racing 100, но понякога сипвам и обикновен 95. Разлика единствено намирам във високите обороти над 5к, и то когато наистина бензина е качествен. Разлика в ниските или в idle няма никакъв. Другото е че N52 има idle при 600rpm, което е сравнително ниско спрямо другите коли. Факт е, че като пуснеш климатика и оборотите се вдигнат на 850rpm при idle, лекото тракане изчезва. Може би този Dual Mass маховик трябва да се върти малко по бързо за да не трака, незнам. :dunno:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от b00st » 29 Дек 2015, 11:15

Здравейте колеги и Весели празници!
И аз се присъединявам към групата с Е92 325i, с N52K е, черната пластмаса отгоре. Рано е още да коментирам разхода на маслото понеже я имам колата отскоро и ми предстои да направя обслужване. Видях, че препоръчват 5w30 и 5w40 за този мотор. Чудех се за 0w40 Castrol Edge FST LL01, но не знам дали няма да дойде тънко и да го гори? А и за катовете май най-добре да е LL04, примерно 5w30. Някой да сподели карал ли е с 0w40?

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 22.05.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 6 cylinder

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от TTODOR » 05 Яну 2016, 19:25

Здравей колега ,честито и поздравления за избора!Аз притежавам същата кола и в началото когато я обслужвах сложихме 5w40 оригиналното на бмв,което за мен е пълен боклук,а и цената му е подозрително ниска,след около 7-8 хил. км светна лампата за доливане и долях около литър,на 10.хил. км го смених с Castrol Edge Professional 0w40 ,купено от Германия и до смяната му, 9.хил.км. и точно една година не беше мръднало,източихме 6 л.,колкото бях сипал,сега сложих Mobil1 0w40 ,пак от Германия и според мен са аналогични с 0w40 на Castrol и според немските колеги това са най-добрият избор на масла за нашият мотор.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook