Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- 2g4u
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18.02.2014
- Местоположение: Somewhere I Belong
- Пол: Мъж
- Кара: Nissan Qashqai MY2019
- Мечтае да кара: M3 CSL / M4 CS
- Детайли за колата: 1.3 DiG-T 160 HP DCT
Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Здравейте,
извинявайте за тъпия въпрос, но поради неприятна среща между перка и воден радиатор ми се наложи смяна и на двете... Та въпроса ми е от кои двигатели става радиатора(всички 6 цилиндрови или само 325/328) ?
Перката беше постоянно зацепена, термо датчика се клатеше някъде отпред, така че го отрязах... дали има смисъл да се пробвам да го върна ?
Ясно ми е, че тези перки не са направени да въртят постоянно, но ако взема нова такава колко хиляди километри може да работи преди фаталната среща да се случи отново
?
извинявайте за тъпия въпрос, но поради неприятна среща между перка и воден радиатор ми се наложи смяна и на двете... Та въпроса ми е от кои двигатели става радиатора(всички 6 цилиндрови или само 325/328) ?
Перката беше постоянно зацепена, термо датчика се клатеше някъде отпред, така че го отрязах... дали има смисъл да се пробвам да го върна ?
Ясно ми е, че тези перки не са направени да въртят постоянно, но ако взема нова такава колко хиляди километри може да работи преди фаталната среща да се случи отново

We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art!
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Той въпроса не е само един
Таа кола нема ли си виско?
Как ел. перката се удря в радиатора след като и двете са фиксирани на разстояние едно от друго?
Датчика се вее, ама е требвало да бъде в радиатора, да не си бил с некъв друг радиатор?
Ел. перката при палене на колата ли тръгва?
Ако все пак виското е ударило радиатора, как са ти тампоните на мотора и скоростите?
Радиатор от е36 м3 също става.

Таа кола нема ли си виско?
Как ел. перката се удря в радиатора след като и двете са фиксирани на разстояние едно от друго?
Датчика се вее, ама е требвало да бъде в радиатора, да не си бил с некъв друг радиатор?
Ел. перката при палене на колата ли тръгва?
Ако все пак виското е ударило радиатора, как са ти тампоните на мотора и скоростите?
Радиатор от е36 м3 също става.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
2g4u написа:но ако взема нова такава колко хиляди километри може да работи преди фаталната среща да се случи отново?
Как мислиш, от момента в който е произведена колата досега, дали е ставало или има някаква връзка с остаряването на материала на перката и постоянното зацепване

- sekoy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 28.07.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M50B20 | Peugeot 308 HDI
- Мечтае да кара: E36 or E46 Turbo 500+
- Детайли за колата: Има Шпер | Френска и чуплива
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Вземи си радиатор от 2.5 TDS с маркучите и казанчето.


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
M10 написа:2g4u написа:но ако взема нова такава колко хиляди километри може да работи преди фаталната среща да се случи отново?
Как мислиш, от момента в който е произведена колата досега, дали е ставало или има някаква връзка с остаряването на материала на перката и постоянното зацепване
Да, виското е сменено с ново през 2013-та. Колата е направила от тогава между 8 и 11 000км пробег. Какво стана с перката и радиатора ? Ако е счупен дифузьорът, ще ти трябва нов задължително. 30лв беше при laviatan.
Тук можеш да видиш, от кои коли БМВ гарантират, че радиаторите стават. Всичко друго са експерименти.
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
В е36 има 3 вида радиатори."Малък"и "Голям"-които са взаимозаменяеми(някои им викат с климатик и без,но има и коли с малък радиатор и клима
) и "ТДС-ов",който е същия като на Мките.Ако раздаваш доста газ колегата sekoy го е преполвил-слагай радиатор от ТДС и читава ел.перка.Ако се возиш(което за мапната 25ца е малко вероятно
) който и да е нетечащ радиатор от изброените ще ти свърши работа.
Плъг енд плей са,дори от 30ка и е34 с разширителния съд,който е на самия радиатор


u`F`o написа:Тук можеш да видиш, от кои коли БМВ гарантират, че радиаторите стават. Всичко друго са експерименти.
Плъг енд плей са,дори от 30ка и е34 с разширителния съд,който е на самия радиатор

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
E34 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Какво викаш колега...? 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Са щи кажа пък ти прецени кое е по-вярно!
Имах е34 525и с оригинал радиатор и дифузиор по него. Мотора е в е30-ката. Заради радиатора от е34-ката резнах рога на е30-ката. Имам радиатор от е36 328, той влиза точно между роговете, ама е по-малък от е34-ковия с който карам. Следователно радиатор от е34 не влиза в е36, нито е30. Номера който си дал верно пише че става за е34 м50б25 и е36 с 2.8 и забележи е30 318ис, но некак си предпочитам да вярвам на това дето съм пипнал с ръцете си отколкото на нетя. Ако е необходимо още нещо да доказвам, мога и да снимам и да меря, всички железа налични. Успех на колегата, само да гледа първо преди да купува
То ако всичко ставаше само с телефона...
Имах е34 525и с оригинал радиатор и дифузиор по него. Мотора е в е30-ката. Заради радиатора от е34-ката резнах рога на е30-ката. Имам радиатор от е36 328, той влиза точно между роговете, ама е по-малък от е34-ковия с който карам. Следователно радиатор от е34 не влиза в е36, нито е30. Номера който си дал верно пише че става за е34 м50б25 и е36 с 2.8 и забележи е30 318ис, но некак си предпочитам да вярвам на това дето съм пипнал с ръцете си отколкото на нетя. Ако е необходимо още нещо да доказвам, мога и да снимам и да меря, всички железа налични. Успех на колегата, само да гледа първо преди да купува

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- 2g4u
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18.02.2014
- Местоположение: Somewhere I Belong
- Пол: Мъж
- Кара: Nissan Qashqai MY2019
- Мечтае да кара: M3 CSL / M4 CS
- Детайли за колата: 1.3 DiG-T 160 HP DCT
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
u`F`o написа:M10 написа:2g4u написа:но ако взема нова такава колко хиляди километри може да работи преди фаталната среща да се случи отново?
Как мислиш, от момента в който е произведена колата досега, дали е ставало или има някаква връзка с остаряването на материала на перката и постоянното зацепване
Да, виското е сменено с ново през 2013-та. Колата е направила от тогава между 8 и 11 000км пробег. Какво стана с перката и радиатора ? Ако е счупен дифузьорът, ще ти трябва нов задължително. 30лв беше при laviatan.
Тук можеш да видиш, от кои коли БМВ гарантират, че радиаторите стават. Всичко друго са експерименти.
Дифузьорът е ОК. Ами онзи ден тръгнах до Монтана и реших да видя колко вдига...
...и после на прибиране от Монтана, вече в София по Сливница, както си карам с 40 и се чу един неприятен звук... Спрях я и гледам как две от лопатките са счупени и са направили дупка по-нагоре в радиатора(самата перка ли се е разбила или пък нещо е влязло и е ударило нея и радиатора чак горе... незнам). Казаха ми, че може да се залепи, но не гарантират, че няма да протече.
We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art!
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
2g4u написа:
Дифузьорът е ОК. Ами онзи ден тръгнах до Монтана и реших да видя колко вдига...
...и после на прибиране от Монтана, вече в София по Сливница, както си карам с 40 и се чу един неприятен звук... Спрях я и гледам как две от лопатките са счупени и са направили дупка по-нагоре в радиатора(самата перка ли се е разбила или пък нещо е влязло и е ударило нея и радиатора чак горе... незнам). Казаха ми, че може да се залепи, но не гарантират, че няма да протече.
Колко вдига на коя скорост ?


Ако правилно разбирам, си карал близо до 7200 оборота и перката, се е разпаднала от старост. Винаги съм се чудел как се чупят витла без външна намеса. Може и да е попаднало нещо, да.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
При нова цена ~100лв. За чисто нов воден радиатор на БНР, който гарантирам, че ще изкара поне 2 години, не мисля защо се обсъждат такива неща. Виското е отживелица има достатъчно качествени електрически перки на пазара с цена по ниска от ново оригинално виско+перка. Като инсталация може да се направи ОЕМ по схеми на М43.

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Haddess написа:... Виското е отживелица има достатъчно качествени електрически перки на пазара с цена по ниска от ново оригинално виско+перка. Като инсталация може да се направи ОЕМ по схеми на М43.
Даже май и няколко коня ще се дойдат, понеже няма да има въртяща се част вързана за вала

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)

Айде само без таа тема виско срещу ел., че доста и там има да се поспори, а не е като да не писано. С две думи. Модерните перки са с по 10 скорости за да имитриат виско. Ако искате да знаете повече, просто потърсете. Недейте писа наизуст, че пак си създаваме митове.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Радиатор за M50B25(rev limit - 7200)
Достатъчно съм чел.
Но при положенйе, че мога да си направя живота лесен предпочитам да го направя. Не сравнявам виско с перка, карал съм само на виско, само ел. перка и виско + перка. Ами всеки вариант става но само с перки не съм чул на някой да му е цъфнал радиатора от витло или да се чуди абе това за смяна ли е или не. Не караме е30 с м10 закачена перката на помпата и газ. Живота е хубав като държиш контрол и си наястно какво става. Всеки сам преценява, аз давам аргументи.


22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани