M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от ogata » 18 Ное 2015, 13:29

От прочетеното до тук тряя ви кажа, че дизела е просто нещо, ма не е за прости хора :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Stahlblau » 18 Ное 2015, 13:30

u`F`o написа:
Ако беше позволено в България, бих си взел една бензинка 170 коня (защото ги избягват, че уж са бавни - М52Б25 визирам). Свалям всичко вътре, слагам 2 спортни седалки и 2 колана. От таблото оставям само управлението на вентилацията. Кори, мокети, облицовка на тавана - свалям всичко. Ако колата е -150кг, ще върви приблизително колкото споменатата 28ца с 240-те коня. Просто с тази кола, няма да мога да мина на технически преглед, нито ще имам право да я карам по пътната прежа. Конските сили са малко или много overrated


Понеже никой не спомена тази част от коментара ти затова ти обръщам внимание. В момента в който сложиш коритата и 4-точковите колани и те видят милиционерите ще те спрат от движение. Вариант ти е корита плюс нормални колани. Спорил съм с тях няколко пъти на тема колани, те казват: "За нас тва не е колан!" :banghead:

Виждам, че си разумен мъж и си правиш сметка правилно. Много ме радва, че си гледал еуронкап да видиш какво би станало ако... ;) Всеки който е запознат с Е46 знае, че задният мост е слабото място на тази кола, тоест трябва да го подсилиш, че малко ги късат даже 18-ките. Следователно това олекотяване което ще направиш, ще се компенсира в подсилки на купето. Имай впредвид, че коли с клетки също НЕ са street legal и ги спират от движение и тях. Като цяло е сложно да се намери баланса в кола която трябва да е евридейка и да е бърза. Това, че Е46 не било за писта, че било тежко и дъра-бъра няма да го коментирам, щото е несериозно меко казано. Няма да те агитирам и за двигател. За 4 бона аз лично бих боцнал едно осмаче от е39, но ти си знаеш най-добре! Пожелавам ти успех каквото и да решиш! Поздрави! :yes:
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от K_Ilkov » 18 Ное 2015, 13:44

Stahlblau написа: За 4 бона аз лично бих боцнал едно осмаче от е39, но ти си знаеш най-добре!

Джизъс ... става още по забавно тука :mhihi:

боц осмаче за 4 бона и айдеее писти мисти ... мда :confused:
къде ги боцкат осмачетата да ходя и аз :mhihi:

Stahlblau написа: В момента в който сложиш коритата и 4-точковите колани и те видят милиционерите ще те спрат от движение. Вариант ти е корита плюс нормални колани. Спорил съм с тях няколко пъти на тема колани, те казват: "За нас тва не е колан!" :banghead:

От тая работа излиза, че ще те спрат от движение, че си без колан :shock:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Stahlblau » 18 Ное 2015, 13:56

K_Ilkov написа:
Stahlblau написа: За 4 бона аз лично бих боцнал едно осмаче от е39, но ти си знаеш най-добре!

Джизъс ... става още по забавно тука :mhihi:

боц осмаче за 4 бона и айдеее писти мисти ... мда :confused:
къде ги боцкат осмачетата да ходя и аз :mhihi:

Stahlblau написа: В момента в който сложиш коритата и 4-точковите колани и те видят милиционерите ще те спрат от движение. Вариант ти е корита плюс нормални колани. Спорил съм с тях няколко пъти на тема колани, те казват: "За нас тва не е колан!" :banghead:

От тая работа излиза, че ще те спрат от движение, че си без кола :shock:


За коланите няма да споря. Питай полицаите. И аз така не вярвах...

Искаш да ми кажеш че за 4000 лева не можеш да намериш оборудван 4.4 V8? Моля, виж обявите преди да се смееш, защото днес съм звънял на 2 обяви, защото си търся и за мен! Едното момче каза че го е продал за 1800 лева, мотор + кутия, а другия ми каза 2000 лева, но е автомат...

П.П. и тука не говориме само за трак кола, а за комплексна машина, която да е стрийт легал и да носи удоволствие от шофирането. Какво по-голямо удоволствие от звука от V8?
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от KPETEH » 18 Ное 2015, 14:02

Той кат бухне 4.4, коланите автоматично му стават най-малкия проблем, ама темата не е за това...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Stahlblau » 18 Ное 2015, 14:09

KPETEH написа:Той кат бухне 4.4, коланите автоматично му стават най-малкия проблем, ама темата не е за това...


:OT: В Плевен е 600 лева пререгистрацията на двигател? Не мисля че е чаааак толкова много ;)
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от KPETEH » 18 Ное 2015, 14:14

Човек, има неща от които явно си бая далече. Допусни го поне за момент.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от K_Ilkov » 18 Ное 2015, 14:30

Stahlblau написа:Искаш да ми кажеш че за 4000 лева не можеш да намериш оборудван 4.4 V8? Моля, виж обявите преди да се смееш, защото днес съм звънял на 2 обяви, защото си търся и за мен! Едното момче каза че го е продал за 1800 лева, мотор + кутия, а другия ми каза 2000 лева, но е автомат...

Не, искам да ти кажа, че за 4к не можеш да го "боцнеш" тоя мотор в е46. Виждаш ли разликата?
Щото да го купиш е само беглото начало на това, в което ще се забъркаш :winky:

Иначе ти желая успех наистина и ще чакам да се похвалиш как си "боцнал" V8 в е46 :yes:

Stahlblau написа: :OT: В Плевен е 600 лева пререгистрацията на двигател? Не мисля че е чаааак толкова много ;)

Оппп ....

Останаха 3400 ...

Искаш ли да продължиш ти надолу :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Nickelback » 18 Ное 2015, 15:58

Понеже загиворихте за стрийт лигъл... Може ли да се узакони V8 в Е46... изобщо..?
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1076
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11
Мечтае да кара: на безплатна нафта
Детайли за колата: 530xd

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от chris_barnes » 18 Ное 2015, 15:58

4 точковите колани не са проблем, ако са монтирани правилно. Карал съм с такива 3 години и проблем с полиция не съм имал.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от KPETEH » 18 Ное 2015, 16:05

Nickelback написа:Понеже загиворихте за стрийт лигъл... Може ли да се узакони V8 в Е46... изобщо..?

явно в плевен срещу 600 може... Е колегата ги разпраа тия неща...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Stahlblau » 18 Ное 2015, 16:25

KPETEH написа:
Nickelback написа:Понеже загиворихте за стрийт лигъл... Може ли да се узакони V8 в Е46... изобщо..?

явно в плевен срещу 600 може... Е колегата ги разпраа тия неща...


Ама то това си е темата. Колегата иска стрийт лигъл кола, която да може да изкарва на пистата...

Тука поне при нас може да се пререгистрира. Няма значение какъв двигател слагаш. Дали ще е М-ков или 4.4, или някъв друг. Минаваш си технотест там, издава ти се удостоверение за извършени промени по конструкцията на автомобила и си готов :driving:

Даже си спомням, че на времето имаше една тема където Явор обясняваше как е пререгистрирал така двигател в някво е30 комби ако не се лъжа? Даже беше снимал самото свидетелство.

едит: ей я темичката: viewtopic.php?f=6&t=342061&hilit=dekra
Последна промяна Stahlblau на 18 Ное 2015, 16:33, променена общо 1 път
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от K_Ilkov » 18 Ное 2015, 16:31

Много отгоре отгоре си чел ...

Знаеш ли какво искат Технотест или Декра за да одобрят промените?

На твое място бих се поинтересувал преди да влизам в тоя филм ;)
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от KPETEH » 18 Ное 2015, 16:31

Човек, некъде беше писал, че имаш 2 деца... Не ми се струва обаче да мислиш и разсъждаваш като голям човек. Намери я темата и я прочети отново, и ще си вдигнеш леко общата култура. Не искам да те обидя, ама недей така писа разни неща за които не си сигурен, че и държиш на тях... Провери, па пак пиши.... Темата е за дизел.... Сори че ти го пиша това...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 8.03.2014
Местоположение: зад волана.
Пол: Мъж
Кара: направо.
Мечтае да кара: настрани!
Детайли за колата: винаги на борд.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Stahlblau » 18 Ное 2015, 16:36

KPETEH написа:Човек, некъде беше писал, че имаш 2 деца... Не ми се струва обаче да мислиш и разсъждаваш като голям човек. Намери я темата и я прочети отново, и ще си вдигнеш леко общата култура. Не искам да те обидя, ама недей така писа разни неща за които не си сигурен, че и държиш на тях... Провери, па пак пиши.... Темата е за дизел.... Сори че ти го пиша това...


:yes: две деца имам точно така ;) всеки решава за какво да си харчи парите, кой по клубове, кой по наркотици, кой по жени, кой по коли ;)

Сега ще прочета отново темата на Явор ;) Приемам градивна критика винаги! ;) поздрави ;)
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook