M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от JTD » 17 Ное 2015, 17:19

In_Memoriam написа:То на Алфа и другите Талянки от феста първият им читав бензин е от тази година в купето на Giulia, така че това трябваше да мине за аргумент ли :)

Не, че нещо, ама си толкова далече от италианските кошници, че ти е бедна фантазията.
Поне не навлизай в тема, която въобще не ти е ясна. Съвет просто. :yes:
Обещавам ти на всяка година спечелено състезание в моторния спорт по света ако дадеш двигател на БМВ, аз ще ти давам по 3 години автомобили с двигатели произвеждани в Италия.
Пък после нека италианците да не знаели как се правят двигатели за моторен спорт.
Приемаш ли предизвикателството?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от K_Ilkov » 17 Ное 2015, 17:25

JTD написа:Това показва колко си зле и не искаш да погледнеш повече от носа си напред.

Абе гледам дизелите много не ги карат по състезания та сигурно около 99%
от хората занимаващи се с моторен спорт не виждат по-далеч от носа си ...

Излагация :dunno:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от M-coupe » 17 Ное 2015, 17:37

dr.peshev написа:
JTD написа:Сменяш, губиш време, но в крайна сметка отдаваш повече средна мощност върху пътя, защото не чакаш да вдигнеш оборотите, за да отдадеш мощността върху пътя.
Или демек ако на дизела между 2500 и 4000 оборота имаш средно 150 кВ енергия отдадена на пътя, то при бензина тези 200 кВ се отдават за доста по-голямо време, от което губиш реално.
:mhihi:

И в кой точно момент колата на пистата е под 3000об,че да не може да се развърти един бензин?!
Пистата не е нива, че да я ореш с трактор!

и аз това се чудех до сега и не можах да си отговоря :mhihi:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от TNT » 17 Ное 2015, 17:54

Още в една друга тема предложих:
TNT написа:На JTD защо не му се направят мненията да отиват право в бисерите :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Делян » 17 Ное 2015, 17:58

Що не казвате, че имало такава интересна тема, добре, че се появи цитат в "Бисери" :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 2.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 530D e60
Мечтае да кара: m6 :D

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от rmwest » 17 Ное 2015, 18:00

нещо мненията избягаха от темата,първо за автора-ако смяташ че ще се справиш лесно с въртящият момент на писта прави го не се чуди!ауди е доказало че дизела на писта е страшно добър на 24 часа на льо ман!предполагам че за рали ще е трудно без страшно добра електроника да се овладяват тея нютонметри и да се направи толкова лек двигател-същото важи и за формула едно-видя се след смяната на двигателите с турбо как повечето имаха проблеми докато свикнат с увеличеният въртящ момент.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от KPETEH » 17 Ное 2015, 18:03

Мен ми е интересно времето на италянката на калояново. А това , че една кошница печели пред други кошници, не я прави автомобил за сравнение :yes:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от JTD » 17 Ное 2015, 18:03

K_Ilkov написа:
JTD написа:Това показва колко си зле и не искаш да погледнеш повече от носа си напред.

Абе гледам дизелите много не ги карат по състезания та сигурно около 99%
от хората занимаващи се с моторен спорт не виждат по-далеч от носа си ...

Излагация :dunno:

Не намесвай само двата коментара ако обичаш.
Никъде не съм казал, че дизела е кой знае колко добър.
За любителски цели с възможно най-малко инвестиция е може би едно отлично, да не кажа най-доброто решение, какъвто е реално въпроса на тази тема, нали?
Точно за това дадох и примера за Италфеста. Защото мнението е масово - дизела не ставал, караме каруци ама и по принцип даваме примери с ракети, за да се докажем. Или логиката накратко е щом във Формула 1 няма дизел, значи моята 320-ка е ракета, защото е бензинка, точно както е и Формула-1. Ей това е масовото мислене.
Аз пък се кефа на издържливостта на ЛеМан-а, където последните години дизелите се наложиха доста добре в най-високия клас. Нека пък не ставали когато дойдем до темата за издържливост.

Чакам само капацитетите да кажат мерната единица за мощност, защото явно им се иска да опонират, ама без необходимите знания. А най-якото е като виждаш липса на знания, които по принцип се учат между 5-ти и 8-ми клас главно. :mhihi:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от JTD » 17 Ное 2015, 18:10

KPETEH написа:Мен ми е интересно времето на италянката на калояново. А това , че една кошница печели пред други кошници, не я прави автомобил за сравнение :yes:

Е, не я прави за сравнение, ама си е показано, че си става, нали?
Времето на новата конфигурация беше 1:14.233. Това от 1.9 дизелов двигател.
Последно официално засичане на старата отсечка е 57.267.
Ти какви времена и с каква кола даваш там на дългата конфигурация?
Както казах това не е кой знае какво, но на фона на всички любителски коли, дори и турбинирани такива, без някакви мощности от по 500 коня, не мисля, че е зле дизела в крайна сметка.
И както сам каза, а и каквато е тази тема, всички са "кошници" в този раздел. Въпроса е, че с 330д кошник въобще не е лош избор за засилване с минимални средства.
Последна промяна JTD на 17 Ное 2015, 18:21, променена общо 1 път
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bum_bum » 17 Ное 2015, 18:15

rmwest написа:ауди е доказало че дизела на писта е страшно добър на 24 часа на льо ман!


Докато не се включиха и Порше за да покажат, че 2.0 турбо бензин > 4.0 турбо дизел. ;) Това, че Алди са направили читав дизелов мотор за Льо Ман показва просто, че могат да правят добри мотори за това състезание. И не значи, че ако беше бензинов нямаше да ги плющи още по-здраво. Просто нещата там опират до маркетинг за да може да изкарат новото Ауди А5, 6 или 8 и да кажат- ето я колата с легендарния дизелов мотор от Льо Ман.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Nickelback » 17 Ное 2015, 18:23

И'зиняаай капацитет, би ли ни просветлил кое е ограничението "по природа" (физика, баце) на дизела и ЩО Авди минаха на е-трон дизел..? Иначе е много 'убав :mhihi:
И що ферари ('талянки) не правят дизели?


Чакам ти отговора :winky:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 2.09.2010
Пол: Мъж
Кара: 530D e60
Мечтае да кара: m6 :D

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от rmwest » 17 Ное 2015, 18:23

bum_bum написа:
rmwest написа:ауди е доказало че дизела на писта е страшно добър на 24 часа на льо ман!


Докато не се включиха и Порше за да покажат, че 2.0 турбо бензин > 4.0 турбо дизел. ;) Това, че Алди са направили читав дизелов мотор за Льо Ман показва просто, че могат да правят добри мотори за това състезание. И не значи, че ако беше бензинов нямаше да ги плющи още по-здраво. Просто нещата там опират до маркетинг за да може да изкарат новото Ауди А5, 6 или 8 и да кажат- ето я колата с легендарния дизелов мотор от Льо Ман.

съгласен че е за маркетинг.но от 2006 насам до 2012 са първи дизелите.една има и пежо с дизелов двигател.а тя и формула 1 показва че малък бензинов има страшен капацитет но и цената му е страшна :D въпроса е какво харесва на даден човек-мен ми харесва да ме рита седалката с тези 500нм но за писта бих предпочел бензин.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от choio » 17 Ное 2015, 18:24

Хора тотално избягахте от темата и едва ли сте полезни на колегата...сигурен бях че нещата ще отидат бензин с/у дизел. Колегата имаше конкретни питания...никой не му отговори. Първо с 4к лева може да постигнеш много повече от 260 на мотора...ако държиш на тази конфигурация ще ти напиша общо взето какво ти трябва...хибридна турбина,правят ги на доста места има колега със същия мотор с направена такава....съединител закс перформанс защото стоковия няма да издържи ,кулер по -голям...по големи турбо пътища...ремап(премахване дебитомер и ЕГР. Стоковите инжектори поне при него нямат проблеми ,кутията не я мисли издържа на голем гърч :mhihi: ...подсилване на задния мост...гуменото каре става консуматив.....може да очакваш около 350-370 к.с на мотор и около 700 н/м . Момчето с тези настройки от поне 2 години и за сега мисля че не е имал проблем.,,.,същност си я кара всеки ден тая кола ...но мисля че скоро смени съединител. Извинявам се на момчето на което е колата за която говоря дано не се разсърди че използвам негови данни :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от u`F`o » 17 Ное 2015, 19:02

choio написа:Хора тотално избягахте от темата и едва ли сте полезни на колегата...сигурен бях че нещата ще отидат бензин с/у дизел. Колегата имаше конкретни питания...никой не му отговори. :


Благодаря! :yes:

choio написа:може да очакваш около 350-370 к.с на мотор и около 700 н/м


Ето за това говорим. Това е причината да искам дизел.
1. По-високо КПД
2. С къси пари правиш М-ка и отгоре (поне на коне). Ако и издържа, би била чудесна weekend кола.

Bavarcho написа:ти нали няма да правиш кола само за калояново?

ти дизела имаш ли го вече, че настояваш да е той? защото сметките дето правиш са различни дали вече имаш колата или мислиш да купуваш..


Причината да искам кола, която да не е строго за Калояново е в сложността на целия процес по притежание, поддръжка и използване на рейсинг кола.
Рейсинг кола срещу стрийт кола:
race car vs street car.PNG


Aко има по-лесен вариант за употреба и поддръжка, вероятно бих избрал точно Race car.

Що се отнася до сметката, 330ка бензин и 330ка дизел са на едни и същи пари.

bum_bum написа:Само, дето на дизеловия двигател на 4500 оборота вече сменяш, а аз примерно имам още имам над 3000 оборота до следващата смяна. А това са секунди, както и да го гледаш. При положение, че ще караш 5-10км на година защо ти е дизел за пистова кола? При положение, че една 28-ца с 4к по мотора ще стане едни 240 коня и ще върви далеч повече.


Прав си за смяната на скоростите. Виж, тук казват колеги, че със същите 4к, могат да се постигнат около 280-300к.с.. Т.е. би трябвало 28-цата да е значително по-бавна. Причината да не искам е36 (предполагам е36 визираш с М52Б28) е, че купето е доста кекаво в сравнение с е46. Като гледах EuroNcap и ми се изправи косата.

Ако беше позволено в България, бих си взел една бензинка 170 коня (защото ги избягват, че уж са бавни - М52Б25 визирам). Свалям всичко вътре, слагам 2 спортни седалки и 2 колана. От таблото оставям само управлението на вентилацията. Кори, мокети, облицовка на тавана - свалям всичко. Ако колата е -150кг, ще върви приблизително колкото споменатата 28ца с 240-те коня. Просто с тази кола, няма да мога да мина на технически преглед, нито ще имам право да я карам по пътната прежа. Конските сили са малко или много overrated. Справка:
https://www.youtube.com/watch?v=UwmgH6Y_Kak
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bum_bum » 17 Ное 2015, 19:58

За къса писта като Калояново или Серес решаващи са уменията, окачването и спирачките. Ако щеш и 600 коня я направи като сложиш джома всичко отива в пикоча. Пък и ако мислиш, че редовно ще я караш на писта и поддръжката ще е евтина се лъжеш малко.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook