Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:Моля за мнение за тези:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
Освен това ме интересува вярно ли е, че някой неща по ходовата част, като амортисьори при xdrive са били доста по-сериозни като цифра от тези, които са със задно. Въобще има ли нещо при xdrive, което да е потенциално много сериозно като разход? Като цяло предпочитанията категорично са за кола само със задно, но при 330 много често хубавите екземпляри са с xdrive.
Аз бих отишъл да видя третата, макар и без навигация, колата е германка най вероятно, другите три са италянки 100%.
Провери я по рама в някой дилър и виж каква и е историята колко е карана първите години какво и е обслужвано и тн.
Ако историята е подробна, ( за германките е подробно) ще знаеш какво купуваш и какво може да очакваш.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Аз бих отишъл да видя третата, макар и без навигация, колата е германка най вероятно, другите три са италянки 100%.
Провери я по рама в някой дилър и виж каква и е историята колко е карана първите години какво и е обслужвано и тн.
Ако историята е подробна, ( за германките е подробно) ще знаеш какво купуваш и какво може да очакваш.
Това за страната, от която е внос как мога да го разбера без ВИН? Синята Е91 уж е обявена и тя за Германка, а последната е от Швейцария.

Gqbriel написа:Ами не са малко нещата на Х-а...
Аморт са няма и 100-а лв ,по-евтини от на М3,това сериозно - ОЕМ преден бройката е 800лв+,здрави са,но до кога?Алтернативни почти няма,а мисля най-евтиния беше нещо около 500лв на бройка преден и 600 комплект задни...с 2 думи сериозна сума са...
Раздатката по принцип при леките коли не съм чувал,да има проблеми...но не е невъзможно..
Динамиката за мен лично я няма при Х-а..но въпрос на предпочитание (аз карам 330хи от 1 год) ...по окачването друго скъпо няма,дори бих казал,че цените дори на ОЕМ частите са доста поносими,само имай предивд,че ако гледаш бензин в някакъв момент,водната помпа,която е електрическа и тя е консуматив и цените почват от 650лв + като с нея сменяш и термостат...но при дизела е сравнително евтина.
Благодаря.
Това за водната помпа и разхода на масло при бензиновите Е90 го прочетох в съседната тема. За момента твърдо съм се спрял на дизел, най-вече заради голямото предлагане и липсата на хубави 330i на БГ пазара. А и честно казано еластичността и нютоните ми липсват, въпреки, че и в момента не са ми малко на моята.
Още един въпрос: има ли Е90, излизащо от завода със заден стоп, на който цялата горна половина е бяла, защото съм виждал доста такива и не знам дали са така оригинално.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:vld написа:Аз бих отишъл да видя третата, макар и без навигация, колата е германка най вероятно, другите три са италянки 100%.
Провери я по рама в някой дилър и виж каква и е историята колко е карана първите години какво и е обслужвано и тн.
Ако историята е подробна, ( за германките е подробно) ще знаеш какво купуваш и какво може да очакваш.
Това за страната, от която е внос как мога да го разбера без ВИН? Синята Е91 уж е обявена и тя за Германка, а последната е от Швейцария.
Gqbriel написа:Ами не са малко нещата на Х-а...
Аморт са няма и 100-а лв ,по-евтини от на М3,това сериозно - ОЕМ преден бройката е 800лв+,здрави са,но до кога?Алтернативни почти няма,а мисля най-евтиния беше нещо около 500лв на бройка преден и 600 комплект задни...с 2 думи сериозна сума са...
Раздатката по принцип при леките коли не съм чувал,да има проблеми...но не е невъзможно..
Динамиката за мен лично я няма при Х-а..но въпрос на предпочитание (аз карам 330хи от 1 год) ...по окачването друго скъпо няма,дори бих казал,че цените дори на ОЕМ частите са доста поносими,само имай предивд,че ако гледаш бензин в някакъв момент,водната помпа,която е електрическа и тя е консуматив и цените почват от 650лв + като с нея сменяш и термостат...но при дизела е сравнително евтина.
Благодаря.
Това за водната помпа и разхода на масло при бензиновите Е90 го прочетох в съседната тема. За момента твърдо съм се спрял на дизел, най-вече заради голямото предлагане и липсата на хубави 330i на БГ пазара. А и честно казано еластичността и нютоните ми липсват, въпреки, че и в момента не са ми малко на моята.
Още един въпрос: има ли Е90, излизащо от завода със заден стоп, на който цялата горна половина е бяла, защото съм виждал доста такива и не знам дали са така оригинално.
За тези ли говориш?

Ако е за тях - фабрични са да,но дали са от Shadow Line или M sport pack не мога да ти кажа,това е моята .
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Ivuchi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 28.11.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колеги мнения за тази (освен нереалните километри)?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbpksy
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbpksy
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:exc написа:Моля за мнение за тези:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
Освен това ме интересува вярно ли е, че някой неща по ходовата част, като амортисьори при xdrive са били доста по-сериозни като цифра от тези, които са със задно. Въобще има ли нещо при xdrive, което да е потенциално много сериозно като разход? Като цяло предпочитанията категорично са за кола само със задно, но при 330 много често хубавите екземпляри са с xdrive.
Аз бих отишъл да видя третата, макар и без навигация, колата е германка най вероятно, другите три са италянки 100%.
Провери я по рама в някой дилър и виж каква и е историята колко е карана първите години какво и е обслужвано и тн.
Ако историята е подробна, ( за германките е подробно) ще знаеш какво купуваш и какво може да очакваш.
Хах...как пък от всичките го наби на най-големия сбирщайн




- E30driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 9.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ivuchi написа:Колеги мнения за тази (освен нереалните километри)?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbpksy
Няма подгряване на седалките при кожа, което е задължително за Германия. Напоследък и там се внасят много коли от Италия. За мен по-добре "честна" италианка отколкото някой който се опитва да я продава за германска.
- Ivuchi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 28.11.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Само това да е проблема ....
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
maikooo написа:vld написа:exc написа:Моля за мнение за тези:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
Освен това ме интересува вярно ли е, че някой неща по ходовата част, като амортисьори при xdrive са били доста по-сериозни като цифра от тези, които са със задно. Въобще има ли нещо при xdrive, което да е потенциално много сериозно като разход? Като цяло предпочитанията категорично са за кола само със задно, но при 330 много често хубавите екземпляри са с xdrive.
Аз бих отишъл да видя третата, макар и без навигация, колата е германка най вероятно, другите три са италянки 100%.
Провери я по рама в някой дилър и виж каква и е историята колко е карана първите години какво и е обслужвано и тн.
Ако историята е подробна, ( за германките е подробно) ще знаеш какво купуваш и какво може да очакваш.
Хах...как пък от всичките го наби на най-големия сбирщайнТази кола колега не е от Германия, а от Англия, и е обръщана
Втората и на мен ми е интересно защо реши, че е италианка
Интересно по какво разбра че е обръщана?
А го насочих към тази защото на другите цените са нереални.
Сори ама 22 за 9-10 годишна кола е малко прекалено то с регистрация обслужване отидохме на 25, а за 30 излизат ф30ки, та затова.
Иначе и аз не съм фен на обръщани коли.
Пак гледах снимките и не видях детайли от англичанка, освен ако не познаваш историята и нензм по какво рабираш че е обръщана

Иначе съдя по това че нямат държачи за чаши, само италянките от тия години нямат.
Германките имат швейцарките, австрийките, българските също, само италянките нямат.

- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
9-та и 10-та снимки от обявата, лепенките за еърбег и налягане на гумите на страничните колонки, наопаки са така да се каже 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Евала, това не го бях видял
To и пасажерската седалка по омачкана от шофьорската

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:maikooo написа:vld написа:exc написа:Моля за мнение за тези:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bbmfm7
Освен това ме интересува вярно ли е, че някой неща по ходовата част, като амортисьори при xdrive са били доста по-сериозни като цифра от тези, които са със задно. Въобще има ли нещо при xdrive, което да е потенциално много сериозно като разход? Като цяло предпочитанията категорично са за кола само със задно, но при 330 много често хубавите екземпляри са с xdrive.
Аз бих отишъл да видя третата, макар и без навигация, колата е германка най вероятно, другите три са италянки 100%.
Провери я по рама в някой дилър и виж каква и е историята колко е карана първите години какво и е обслужвано и тн.
Ако историята е подробна, ( за германките е подробно) ще знаеш какво купуваш и какво може да очакваш.
Хах...как пък от всичките го наби на най-големия сбирщайнТази кола колега не е от Германия, а от Англия, и е обръщана
Втората и на мен ми е интересно защо реши, че е италианка
Интересно по какво разбра че е обръщана?
А го насочих към тази защото на другите цените са нереални.
Сори ама 22 за 9-10 годишна кола е малко прекалено то с регистрация обслужване отидохме на 25, а за 30 излизат ф30ки, та затова.
Иначе и аз не съм фен на обръщани коли.
Пак гледах снимките и не видях детайли от англичанка, освен ако не познаваш историята и нензм по какво рабираш че е обръщана
Иначе съдя по това че нямат държачи за чаши, само италянките от тия години нямат.
Германките имат швейцарките, австрийките, българските също, само италянките нямат.
F30ка под 35-36 за читава е много нереално да се гледа иначе съм съгласен, че 22 за кола преди фейс е абсурд.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Съгласен съм, че 22к за кола модел на 10 години и физически почти на толкова са много пари. И аз не бих ги дал, просто оборудването, което искам да има е така да се каже по-скъпо.
Мога да си купя базовица и да и насадя екстри, ама пак ще отидат доста пари. Хубавите 320-ки преди фейса с М47 също са цифра. Иначе за англичанката - все си мисля, че съм наблюдателен, ама ето причина винаги да се пита преди да се предприеме действие. Между другото, при моята кола позициите на лепенките за размера и налягането на гумите са точно така, т.е. - обратно. 
Между другото, в немското мобиле съм виждал доста Е90-ки без къпхолдъри, даже повечето, не знам дали наистина е критерий.


Между другото, в немското мобиле съм виждал доста Е90-ки без къпхолдъри, даже повечето, не знам дали наистина е критерий.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е то това щеше да се види от ВИН номера.
Та не е болка за умиране, просто щеше да се разходиш на оглед в най лошия случай, ако продавача не дава вин по телефона.
Та не е болка за умиране, просто щеше да се разходиш на оглед в най лошия случай, ако продавача не дава вин по телефона.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани