проблем с оборотите и не само!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- lordofthedance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2004
- Местоположение: София
проблем с оборотите и не само!
здравейте пичове,ако може помогнете.имам е36 318и с м40 мотора.от известно време като врътна стартера да я запаля не иска да зацепва от първия път и чак на втория или третия запалва.това не го прави всеки път!имам някакви наблюдения,че го прави когато е много горещо навън или когато е мокро!дали е заминал стартера е въпроса?!това е по малкия проблем.днес като се опитах да я запаля,отначало ми гаснеше веднага,не искаше да държи обороти.след третия ми опит да я запаля,започна сама да се форсира м/у 1000 и 2000 оборота и аз като тръгна да я форсирам и гасне моментално.след това пак пробвах да я запаля и за момент задържа на нормалните си обороти към 800 и си работеше нормално и като тръгнах да подам газ и веднага гаснеше.направи ми впечатление,че като ли двигателя претрисаше.дали е възможно да е от свещите.те са на около 40000км.проблема е,че не мога да я закарам до сервиз,щото ми гасне.моля дайте някакъв съвет и ако има някакъв техничар дето разбира и има свободно време утре да дойде до гаража дето е колата (в софия),поне да смени свещите,че аз и това не мога:),естествено срещу заплащане!!!цена няма да имате!мерси предварително!
ps:понеже не изключвам възможността да е стъпковото моторче имам въпрос дали някой знае как се сваля,за да се почисти.има ли няква схема?!също така възможно ли е някой топлинен датчик да е заминал и затова да гасне?това са си само мой предположения в случай,че някой се сети да е имал подобен проблем.
ps:понеже не изключвам възможността да е стъпковото моторче имам въпрос дали някой знае как се сваля,за да се почисти.има ли няква схема?!също така възможно ли е някой топлинен датчик да е заминал и затова да гасне?това са си само мой предположения в случай,че някой се сети да е имал подобен проблем.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
а на колко хиляди км се сменят свещите,аз от 6 месеца я имам колата и не сам ги сменял ама немам прблеми с паленето и оборотите уж
е на 2 пати ги вдига и прави мизерии ама се оправи

е на 2 пати ги вдига и прави мизерии ама се оправи

- lordofthedance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2004
- Местоположение: София
значи смених свещите и горивния филтър и засега престана да ми мени оборотите.кове си ги на 800 от раз.маркуча след дебитомера го проверих и е здрав и добре захванат.мисля да позачистя стъпковото моторче.ако това продължи продължвам да търся проблема нататък:лош бензин,бензинова помпа,топлинен датчик или ламбда сонда.ако и това не е ще взема една туба бензин,ще я залея обилно и ще й драсна клечката 

- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Gottlos написа:Не е точно по темата,но е добре като се сменят свещите да се сменят и кабелите.
следващия път като си смениш гумите си смени и джантите ,може и главините с полуоските и носачите

по темата - аз не разбрах стартера върти а колата не пали или изобщо не върти ? какво значи не зацепва ? и една диагностика няма да е излишна ,то впрочем винаго от там трябва да се почва ,щото може да е от доста неща
- lordofthedance
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2004
- Местоположение: София
проблема със запалването се оказа бендикса и четките.сега са сменени и всичко е наред,а относно мененето на оборотите се оказа проблема в стъпковото моторче.засега съм го прочистил със спрей за ръжда и е ок,но колко ще издържи един господ знае!а като знам,че ново е 300 кинта
и лошо ми става 


- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
не си ли се сещал,че кабелите нагарят,връзките и те и когато точно ти трабва искрица в някое от цилиндърчетат с нови свещи,тя се загубила-а-а..."навън" такава е практиката-сменяш свещи сменяш кабели,просто споделих мнение,а и се сещам за няколко случая при които точно кабелите правят проблемAlexi написа:Gottlos написа:Не е точно по темата,но е добре като се сменят свещите да се сменят и кабелите.
следващия път като си смениш гумите си смени и джантите ,може и главините с полуоските и носачите![]()
по темата - аз не разбрах стартера върти а колата не пали или изобщо не върти ? какво значи не зацепва ? и една диагностика няма да е излишна ,то впрочем винаго от там трябва да се почва ,щото може да е от доста неща
- S i l a t a
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27.04.2012
- Пол: Мъж
Re:
lordofthedance написа:значи смених свещите и горивния филтър и засега престана да ми мени оборотите.кове си ги на 800 от раз.маркуча след дебитомера го проверих и е здрав и добре захванат.мисля да позачистя стъпковото моторче.ако това продължи продължвам да търся проблема нататък:лош бензин,бензинова помпа,топлинен датчик или ламбда сонда.ако и това не е ще взема една туба бензин,ще я залея обилно и ще й драсна клечката
Немой брато не я пали,убава си е колата

ПС: И аз имах подобен проблем.Изчистих стъпковия мотор и колата заспа.Сега имам много леки колебания на оборотите на празен ход(на бензин) но мисля,че знам каква е причината.Като го ремонтирам ще пиша по въпроса.Иначе на газ колата си е пушка

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани