проблем с оборотите и не само!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2004
Местоположение: София

проблем с оборотите и не само!

Мнение от lordofthedance » 27 Ное 2006, 16:25

здравейте пичове,ако може помогнете.имам е36 318и с м40 мотора.от известно време като врътна стартера да я запаля не иска да зацепва от първия път и чак на втория или третия запалва.това не го прави всеки път!имам някакви наблюдения,че го прави когато е много горещо навън или когато е мокро!дали е заминал стартера е въпроса?!това е по малкия проблем.днес като се опитах да я запаля,отначало ми гаснеше веднага,не искаше да държи обороти.след третия ми опит да я запаля,започна сама да се форсира м/у 1000 и 2000 оборота и аз като тръгна да я форсирам и гасне моментално.след това пак пробвах да я запаля и за момент задържа на нормалните си обороти към 800 и си работеше нормално и като тръгнах да подам газ и веднага гаснеше.направи ми впечатление,че като ли двигателя претрисаше.дали е възможно да е от свещите.те са на около 40000км.проблема е,че не мога да я закарам до сервиз,щото ми гасне.моля дайте някакъв съвет и ако има някакъв техничар дето разбира и има свободно време утре да дойде до гаража дето е колата (в софия),поне да смени свещите,че аз и това не мога:),естествено срещу заплащане!!!цена няма да имате!мерси предварително!

ps:понеже не изключвам възможността да е стъпковото моторче имам въпрос дали някой знае как се сваля,за да се почисти.има ли няква схема?!също така възможно ли е някой топлинен датчик да е заминал и затова да гасне?това са си само мой предположения в случай,че някой се сети да е имал подобен проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: софия

Мнение от jujeto » 27 Ное 2006, 18:41

не е эаминал стартера а бендикса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 12.09.2006
Местоположение: София

Мнение от Eratosten » 28 Ное 2006, 15:55

jujeto написа:не е эаминал стартера а бендикса.


И моя бендикс беше заминал, но симптомите бяха следните:
Като река да запаля, стартера не се върти, а в купето се чува само някакво свистене или съскане. След няколко проби завърташе стартера и тогава запалваше.
Бендикса ми струваше 30лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 28 Ное 2006, 19:04

Въздуховода след дебитомера погледна ли го, да не е спукан? Дебелия черен маркуч.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 28 Ное 2006, 19:07

а на колко хиляди км се сменят свещите,аз от 6 месеца я имам колата и не сам ги сменял ама немам прблеми с паленето и оборотите уж :)
е на 2 пати ги вдига и прави мизерии ама се оправи :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2004
Местоположение: София

Мнение от lordofthedance » 28 Ное 2006, 21:10

значи смених свещите и горивния филтър и засега престана да ми мени оборотите.кове си ги на 800 от раз.маркуча след дебитомера го проверих и е здрав и добре захванат.мисля да позачистя стъпковото моторче.ако това продължи продължвам да търся проблема нататък:лош бензин,бензинова помпа,топлинен датчик или ламбда сонда.ако и това не е ще взема една туба бензин,ще я залея обилно и ще й драсна клечката :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Мнение от Gottlos » 29 Ное 2006, 2:06

Не е точно по темата,но е добре като се сменят свещите да се сменят и кабелите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2004
Местоположение: София

Мнение от lordofthedance » 29 Ное 2006, 2:09

в тая връзка да попитам знае ли някой колко вървят кабелите за Е36?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 29 Ное 2006, 9:58

Gottlos написа:Не е точно по темата,но е добре като се сменят свещите да се сменят и кабелите.

следващия път като си смениш гумите си смени и джантите ,може и главините с полуоските и носачите :mhihi:
по темата - аз не разбрах стартера върти а колата не пали или изобщо не върти ? какво значи не зацепва ? и една диагностика няма да е излишна ,то впрочем винаго от там трябва да се почва ,щото може да е от доста неща

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2004
Местоположение: София

Мнение от lordofthedance » 29 Ное 2006, 21:41

проблема със запалването се оказа бендикса и четките.сега са сменени и всичко е наред,а относно мененето на оборотите се оказа проблема в стъпковото моторче.засега съм го прочистил със спрей за ръжда и е ок,но колко ще издържи един господ знае!а като знам,че ново е 300 кинта :evil: и лошо ми става :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Мнение от Gottlos » 29 Ное 2006, 22:21

Alexi написа:
Gottlos написа:Не е точно по темата,но е добре като се сменят свещите да се сменят и кабелите.

следващия път като си смениш гумите си смени и джантите ,може и главините с полуоските и носачите :mhihi:
по темата - аз не разбрах стартера върти а колата не пали или изобщо не върти ? какво значи не зацепва ? и една диагностика няма да е излишна ,то впрочем винаго от там трябва да се почва ,щото може да е от доста неща
не си ли се сещал,че кабелите нагарят,връзките и те и когато точно ти трабва искрица в някое от цилиндърчетат с нови свещи,тя се загубила-а-а..."навън" такава е практиката-сменяш свещи сменяш кабели,просто споделих мнение,а и се сещам за няколко случая при които точно кабелите правят проблем

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.04.2012
Пол: Мъж

Re:

Мнение от S i l a t a » 13 Май 2012, 21:52

lordofthedance написа:значи смених свещите и горивния филтър и засега престана да ми мени оборотите.кове си ги на 800 от раз.маркуча след дебитомера го проверих и е здрав и добре захванат.мисля да позачистя стъпковото моторче.ако това продължи продължвам да търся проблема нататък:лош бензин,бензинова помпа,топлинен датчик или ламбда сонда.ако и това не е ще взема една туба бензин,ще я залея обилно и ще й драсна клечката :mhihi:




Немой брато не я пали,убава си е колата :)


ПС: И аз имах подобен проблем.Изчистих стъпковия мотор и колата заспа.Сега имам много леки колебания на оборотите на празен ход(на бензин) но мисля,че знам каква е причината.Като го ремонтирам ще пиша по въпроса.Иначе на газ колата си е пушка :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook