Няколко въпроса за Е70 40д...по №4 раздатка или диференциал
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Няколко въпроса за Е70 40д...по №4 раздатка или диференциал
Здравейте,наскоро си взех Е70 40д и след 2000км ме заглождиха няколко неща.Много се надявам някой да ме осветли дали всичко е наред.
1. Предния вал има лек луфт в шлиците, където влиза в раздатката. Нормално ли е това? Видях в реалоем че няма резервни части за раздатки, и това силно ме изненада. Въобще ли не се чупят?
2. Скоростната кутия държи много ниски обороти, при 90кмч е на 1200оборота. Това е чудесно за разхода, но ми се получават вибрации и малко ме дразни. Не съм карал друга такава да сравня и се чудя дали не са заминали тампоните на двигателя.
3. При точно 1900оборота, когато е натоварен двигателя се получвава един шум, като че ли има дупка в аспуха и изчезва при2100оборота?
4. Понякога като сменям от задна на предна ми подскача колата. Не мога да хвана кога и как точно го прави,като се опитвам да пробвам после всичко е наред.
5. Смяната на скорости между 1-ва и 2-ра се усеща обикновенно, когато е загряла колата. При по големи предавки смяната е неусетна.
Поздрави
1. Предния вал има лек луфт в шлиците, където влиза в раздатката. Нормално ли е това? Видях в реалоем че няма резервни части за раздатки, и това силно ме изненада. Въобще ли не се чупят?
2. Скоростната кутия държи много ниски обороти, при 90кмч е на 1200оборота. Това е чудесно за разхода, но ми се получават вибрации и малко ме дразни. Не съм карал друга такава да сравня и се чудя дали не са заминали тампоните на двигателя.
3. При точно 1900оборота, когато е натоварен двигателя се получвава един шум, като че ли има дупка в аспуха и изчезва при2100оборота?
4. Понякога като сменям от задна на предна ми подскача колата. Не мога да хвана кога и как точно го прави,като се опитвам да пробвам после всичко е наред.
5. Смяната на скорости между 1-ва и 2-ра се усеща обикновенно, когато е загряла колата. При по големи предавки смяната е неусетна.
Поздрави
Последна промяна khaled на 25 Ное 2015, 14:29, променена общо 2 пъти
Re: Няколко въпроса към знаещите за Е70 40д 8ск.
khaled написа:Здравейте,наскоро си взех Е70 40д и след 2000км ме заглождиха няколко неща.Много се надявам някой да ме осветли дали всичко е наред.
1. Предния вал има лек луфт в шлиците, където влиза в раздатката. Нормално ли е това? Видях в реалоем че няма резервни части за раздатки, и това силно ме изненада. Въобще ли не се чупят?
2. Скоростната кутия държи много ниски обороти, при 90кмч е на 1200оборота. Това е чудесно за разхода, но ми се получават вибрации и малко ме дразни. Не съм карал друга такава да сравня и се чудя дали не са заминали тампоните на двигателя.
3. При точно 1900оборота, когато е натоварен двигателя се получвава един шум, като че ли има дупка в аспуха и изчезва при2100оборота?
4. Понякога като сменям от задна на предна ми подскача колата. Не мога да хвана кога и как точно го прави,като се опитвам да пробвам после всичко е наред.
5. Смяната на скорости между 1-ва и 2-ра се усеща обикновенно, когато е загряла колата. При по големи предавки смяната е неусетна.
Поздрави
1-нормално е,но зависи и колко е луфта все пак
2-точно така се държи 8-степенната ,за вибрациите провери си тампона на раздатката
3-да ,може да имаш дупка в задното гърне,случва се там да се пробиват
4- за това в повечето случай е виновен тампона на раздатката
5-пак тампон на раздатка

- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: Няколко въпроса към знаещите за Е70 40д 8ск.
Аз прегледах тампона на раздатката и опресних маслото в скоростната кутия. Аспуха също съм го огледал. То може ли да се чуеа това само при едни обороти ако има дупка?
Re: Няколко въпроса към знаещите за Е70 40д 8ск.
По т.4 - при мен това изчезна, след като смених маслото в кутията. В случая незнам дали съм полезен, защото двете кутии нямат общо, но принципът е важен и все пак споделям.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Няколко въпроса към знаещите за Е70 40д 8ск.
2,4 и 5 не трябва да са така.
Относно т.3, и при мен двигателят издава по-странен звук около тези обороти и си е така от нова.
Относно т.3, и при мен двигателят издава по-странен звук около тези обороти и си е така от нова.
I love the sound of V8 in the morning...
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: Няколко въпроса към знаещите за Е70 40д 8ск.
по т.4 - оказва се от задния диференциал. Нещо вътре заяжда и затова подскача като се намести. Открива се лесно на канал.
Някой знае ли сега майстор дето да ремонтира диференциали. Търса4кате не намери в нета резервни части.
Някой знае ли сега майстор дето да ремонтира диференциали. Търса4кате не намери в нета резервни части.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Няколко въпроса към знаещите за Е70 40д 8ск.
Намери някой, който се занимава с офроуд джипове и е добър.
I love the sound of V8 in the morning...
- D_Milenkov
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 20.07.2015
- Пол: Мъж
- Кара: F16 X6 4.0d '16
- Мечтае да кара: Airbus A380
Re: Няколко въпроса към знаещите за Е70 40д 8ск.
Здравейте колеги,
Аз имам подобен проблем с колегата khaled, който се проявява от време на време - при потегляне между 1 и 2 скорост, или между 2 и 3 скорост се усеща леко "приритване", особено при потегляне с по-малко газ. Аз съм с 6 скоростната кутия 3.0d E70/2007, решил съм да ходя на диагностика за да видя дали ще покаже нещо. При останалите предавки нямам проблеми, също така нямам проблем при преминаването между задна и директна. По горе в темата се споменаха тампони на раздатката, първо там ли да обърна внимание ?
Също така можете ли да ми препоръчате читав сервиз за диагностика на Автоматици в Пловдив, който да е проверен и да е "пипал" такива кутии, за да не си правя експерименти - може и на ЛС за да не спамим темата .
Благодаря ви,
Аз имам подобен проблем с колегата khaled, който се проявява от време на време - при потегляне между 1 и 2 скорост, или между 2 и 3 скорост се усеща леко "приритване", особено при потегляне с по-малко газ. Аз съм с 6 скоростната кутия 3.0d E70/2007, решил съм да ходя на диагностика за да видя дали ще покаже нещо. При останалите предавки нямам проблеми, също така нямам проблем при преминаването между задна и директна. По горе в темата се споменаха тампони на раздатката, първо там ли да обърна внимание ?
Също така можете ли да ми препоръчате читав сервиз за диагностика на Автоматици в Пловдив, който да е проверен и да е "пипал" такива кутии, за да не си правя експерименти - може и на ЛС за да не спамим темата .
Благодаря ви,
If you think adventure is dangerous, try routine. It is lethal.
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: Няколко въпроса за Е70 40д...по №4 раздатка или диференц
Сега бях в БМВ, но и те не са сигурни по точка 4 дали е диференциал или раздатка. Кофти че и двете са на неприятни цени и не се наемат да рискуват.
Симптомите са че като почне да блъска и вдигна задницата нещо отпуска и се оправя. Като го гледам на канал при превключване на предна задния вал веднага мръдва леко и след 2-3 секунди рязко мръдва доста пове4е и тогава е блъскането.Предния вал мръдва съвсем малко само в началото. От БМВ изключиха контрола на раздатката, но пак го прави и решиха, че най-вероятно не е там. Аз пък не мога да повярвам. че е в диференциала щото какво толкова може да му се случи. 3 зъбни колела и 3 лагера. А и нищо не хлопа като вдигна задните колела.
Някой знае ли специалист,който да е много наясно с бмв-тата. Все си мисля че който знае как работи тази раздатка бързо ще даде отговор. Дали като изключи моторчето на раздатката веднага се изключва предния мост?
Симптомите са че като почне да блъска и вдигна задницата нещо отпуска и се оправя. Като го гледам на канал при превключване на предна задния вал веднага мръдва леко и след 2-3 секунди рязко мръдва доста пове4е и тогава е блъскането.Предния вал мръдва съвсем малко само в началото. От БМВ изключиха контрола на раздатката, но пак го прави и решиха, че най-вероятно не е там. Аз пък не мога да повярвам. че е в диференциала щото какво толкова може да му се случи. 3 зъбни колела и 3 лагера. А и нищо не хлопа като вдигна задните колела.
Някой знае ли специалист,който да е много наясно с бмв-тата. Все си мисля че който знае как работи тази раздатка бързо ще даде отговор. Дали като изключи моторчето на раздатката веднага се изключва предния мост?
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Няколко въпроса за Е70 40д...по №4 раздатка или диференц
Както го описваш, може да е от много голям луфт в задния диф. Това може да се установи със сигурност в сервиз. Ако се окаже диф, търси втора ръка, мисля че от 30д, 40д и 50д са еднакви.
I love the sound of V8 in the morning...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани