Май убих автомата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Май убих автомата
Колата е е36/323/96", след, като мотора започна да гори масло, и след смяна на гарнитури, и клапан картерни газове решихме да го сменим.
Сложихме м52б28, който запали, НО автомата не помръдва. Един път е сменяно маслото на автомата и работеше перфектно. При подмяната на двигателя изтече маслото от хидро-трансформатора. След това, при развиване на пробката, която е и за наливане изтича масло, но явно не може да напълни трансформатора.
Някой със съвет
Сложихме м52б28, който запали, НО автомата не помръдва. Един път е сменяно маслото на автомата и работеше перфектно. При подмяната на двигателя изтече маслото от хидро-трансформатора. След това, при развиване на пробката, която е и за наливане изтича масло, но явно не може да напълни трансформатора.
Някой със съвет

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Май убих автомата
Lenco написа:Колата е е36/323/96", след, като мотора започна да гори масло, и след смяна на гарнитури, и клапан картерни газове решихме да го сменим.
Сложихме м52б28, който запали, НО автомата не помръдва. Един път е сменяно маслото на автомата и работеше перфектно. При подмяната на двигателя изтече маслото от хидро-трансформатора. След това, при развиване на пробката, която е и за наливане изтича масло, но явно не може да напълни трансформатора.
Някой със съвет
Колега, провери дали маслото е с необходимото ниво, защото знам за една кутия с 4.5литра, а някои си мислеха, че е напълнена.

Бях описвал процедурата:
По принцип се прави като се пълни на изгасен двигател докато потече, после двигателя се запалва и се пълни отново докато потече, след това се превключва на R, после на D, след което се минава през всички степени със задържане за около 3-4сек. След което двигателя се изгасва и се изчаква маслото да изстине до определена температура, после пак се запалва двигателя и се долива докато потече.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Май убих автомата
Там е част от проблема, картера на кутията е пълен, а изтекоха около 2-3 литра (може и повече) и не иска да ги качи в трансформатора. Опитвах работа на всички позиции, но ефект нулев.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Май убих автомата
zvetiko написа:Lenco написа:.................:
...............................По принцип се прави като се пълни на изгасен двигател докато потече, после двигателя се запалва и се пълни отново докато потече, след това се превключва на R, после на D, след което се минава през всички степени със задържане за около 3-4сек. След което двигателя се изгасва и се изчаква маслото да изстине до определена температура, после пак се запалва двигателя и се долива докато потече.
!подчертаното не е вярно!
... както работи двигателя, след като си минал през всички степени се налива масло докато протече, завива се пробката и се гаси, със ИНПА или нещо подобно се следи температурата на кутията, през цялата процедура трябва да е 30-40 градуса, не трябва да превишава 50.
http://www.zf.com/media/media/document/ ... /5HP18.pdf
... има стъпките, моето съм го сменял по този документ преди 4-5 години и няма никакъв проблем.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Май убих автомата
spacepl написа:...
Написаното от теб е абсолютно вярно. Един път, като взехме колата го сменихме по описания начин и кутията стана перфектна.
Сега обаче при свалянето нещо се сг@вни. Поработи на всички предавки, но не иска да напълни масло в трансформатора и да освободи място в картера да налея останалото.
Дали има някакъв "чалъм" за зацепване на скоростите към хидро-трансформатора?
Явно омразата ми към към автоматите се отплаща.
Re: Май убих автомата
Lenco написа:spacepl написа:...
Написаното от теб е абсолютно вярно. Един път, като взехме колата го сменихме по описания начин и кутията стана перфектна.
Сега обаче при свалянето нещо се сг@вни. Поработи на всички предавки, но не иска да напълни масло в трансформатора и да освободи място в картера да налея останалото.
Дали има някакъв "чалъм" за зацепване на скоростите към хидро-трансформатора?
Явно омразата ми към към автоматите се отплаща.
Счупили сте маслената помпа.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Май убих автомата
sachs написа:....
Счупили сте маслената помпа.
Къде се намира, сори за тъпите въпроси, но не съм отварял такова нещо, но май ще имам едно за тренировки?
Re: Май убих автомата
Lenco написа:sachs написа:....
Счупили сте маслената помпа.
Къде се намира, сори за тъпите въпроси, но не съм отварял такова нещо, но май ще имам едно за тренировки?
Точно зад хидротрансформатора.
Последна промяна sachs на 02 Ное 2015, 17:02, променена общо 1 път
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Май убих автомата
Lenco написа:sachs написа:....
Счупили сте маслената помпа.
Къде се намира, сори за тъпите въпроси, но не съм отварял такова нещо, но май ще имам едно за тренировки?
Не сте вкарали до край хидротрансформатора и трудно ви е легнала кутията към мотора.
Re: Май убих автомата
Lenco написа:Колата е е36/323/96", след, като мотора започна да гори масло, и след смяна на гарнитури, и клапан картерни газове решихме да го сменим.
Сложихме м52б28, който запали, НО автомата не помръдва. Един път е сменяно маслото на автомата и работеше перфектно. При подмяната на двигателя изтече маслото от хидро-трансформатора. След това, при развиване на пробката, която е и за наливане изтича масло, но явно не може да напълни трансформатора.
Някой със съвет
Новия двигател с каква скоростна кутия е бил ? Отделно има пробка за точене и пробка за пълнене нали така , кутията ти е ZF 5hp18 ?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Май убих автомата
Новия двигател беше от е39, единичен ванос, автомат, оставих неговия маховик, който изглеждаше, като на е36.
Скоростите влязоха лесно до около 3-4-5мм преди да прилепнат, с болтовете обрах този луфт, като накрая нещо щракна
Скоростите според капачката излизаха, като за 5ph30 (което явно е грешно), с една пробка, която се намира на дъното на картера и е запушена с зелена пластмасова тапа. През нея се точи и налива.
Ааааа тази помпа сменя ли се?
Скоростите влязоха лесно до около 3-4-5мм преди да прилепнат, с болтовете обрах този луфт, като накрая нещо щракна

Скоростите според капачката излизаха, като за 5ph30 (което явно е грешно), с една пробка, която се намира на дъното на картера и е запушена с зелена пластмасова тапа. През нея се точи и налива.
Ааааа тази помпа сменя ли се?
Последна промяна Lenco на 02 Ное 2015, 17:34, променена общо 1 път
Re: Май убих автомата
Lenco написа:Скоростите влязоха лесно до около 3-4-5мм преди да прилепнат, с болтовете обрах този луфт, като накрая нещо щракна![]()

Последна промяна sachs на 02 Ное 2015, 15:44, променена общо 1 път
Re: Май убих автомата
Lenco написа:Новия двигател беше от е39, единичен ванос, автомат, оставих неговия маховик, който изглеждаше, като на е36.
Скоростите влязоха лесно до около 3-4-5мм преди да прилепнат, с болтовете обрах този луфт, като накрая нещо щракна![]()
Скоростите по парт номер излизаха, като за м3 е36, с една пробка, която се намира на дъното на картера и е запушена с зелена пластмасова тапа. През нея се точи и налива.
Ааааа тази помпа сменя ли се?



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Май убих автомата
Маховиците изглеждаха еднакви, уж, а и стартера си върти нормално......
И сега преди да събера комплекта за ръчни скорости имали изход, че колата остана на 400км от мен?
И сега преди да събера комплекта за ръчни скорости имали изход, че колата остана на 400км от мен?
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Май убих автомата
Има изход - казваш какво ти липсва от комплекта за ръчните, купувам го, давам ти моя автомат, а на мен ми слагаш ръчните 

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани