Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги,
доскоро търсих да закупя Ауди А6 3.0 ТДИ, но сега се колебая за едно BMW 325i 2005година, автомат, за 14 000 лв.
Конкретно въпросът ми е - стори ми се, че е много тежък воланът, тоест трудно завива....продавачат каза, че на всички такива BMW било така.Наистина ли е така?
Също каза, че гори около 2-3литра масло на 10 000 км, което според него също е нормално за BMW.
И последно, за пръв път карах 325 бензин, но ми се стори, че не е достатъчно еластична, много тромаво набира....разбира се сравнявам я с Audi A6 3,0TDI, която е като изтребител в сравнение с това BMW
доскоро търсих да закупя Ауди А6 3.0 ТДИ, но сега се колебая за едно BMW 325i 2005година, автомат, за 14 000 лв.
Конкретно въпросът ми е - стори ми се, че е много тежък воланът, тоест трудно завива....продавачат каза, че на всички такива BMW било така.Наистина ли е така?
Също каза, че гори около 2-3литра масло на 10 000 км, което според него също е нормално за BMW.
И последно, за пръв път карах 325 бензин, но ми се стори, че не е достатъчно еластична, много тромаво набира....разбира се сравнявам я с Audi A6 3,0TDI, която е като изтребител в сравнение с това BMW
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
подминавай, колега 
А иначе бензинова кола никога няма да ти се струва достатъчно "еластична", в сравнение с дизел....в ежедневното каране дизелът е много по-еластичен...

А иначе бензинова кола никога няма да ти се струва достатъчно "еластична", в сравнение с дизел....в ежедневното каране дизелът е много по-еластичен...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nvkbul написа:разбира се сравнявам я с Audi A6 3,0TDI, която е като изтребител в сравнение с това BMW
A6 3.0tdi - Acceleration 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) : 7.1 s
Maximum power - Output - Horsepower : 233 PS or 230 bhp or 171 kW @ 4000 rpm
Maximum torque : 450 Nm or 331 lb.ft @ 1400 rpm
e90 325i - Acceleration 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) : 7.0 s
Maximum power - Output - Horsepower : 218 PS or 215 bhp or 160 kW @ 6500 rpm
Maximum torque : 250 Nm or 184 lb.ft @ 2750-4250 rpm
направи е "изтребител"


You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nvkbul написа:И последно, за пръв път карах 325 бензин, но ми се стори, че не е достатъчно еластична, много тромаво набира....разбира се сравнявам я с Audi A6 3,0TDI, която е като изтребител в сравнение с това BMW
тди пауа


..Bayerische Motoren Werke..


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:nvkbul написа:разбира се сравнявам я с Audi A6 3,0TDI, която е като изтребител в сравнение с това BMW
A6 3.0tdi - Acceleration 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) : 7.1 s
Maximum power - Output - Horsepower : 233 PS or 230 bhp or 171 kW @ 4000 rpm
Maximum torque : 450 Nm or 331 lb.ft @ 1400 rpm
e90 325i - Acceleration 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) : 7.0 s
Maximum power - Output - Horsepower : 218 PS or 215 bhp or 160 kW @ 6500 rpm
Maximum torque : 250 Nm or 184 lb.ft @ 2750-4250 rpm
направи е "изтребител"![]()
Ами в интерес на истината,сам знаеш,че астматик преди 4500 оборота повер няма....докато 3.0тди от 2 и малко тръгва ,а и 450нм се усещат доста приятно,но ...
само да вметна,за колега,че ако 325и е с н52б30 а не б25 мотора за сравнително малко пари отива на 260коня

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Ами в интерес на истината,сам знаеш,че астматик преди 4500 оборота повер няма....докато 3.0тди от 2 и малко тръгва ,а и 450нм се усещат доста приятно,но ...
само да вметна,за колега,че ако 325и е с н52б30 а не б25 мотора за сравнително малко пари отива на 260коня
е то и тди-то за малко пари отива на 300 коня
25-цата си е приятна кола, въобще не е починала, просто се усеща по друг начин
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря за коментарите колеги. Ето го BMW-то
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 8725276752
Голяма чуденка съм в момента. За газ лесни ли са тези мотори.
И също искам да попитам имате ли доказани форумни майстори в софия за евентуален пълен преглед.
Благодаря!
п.п. От бензиновите варианти 2.0i или 2.5i е по-безпроблемен...3.0i въобще не го мисля, че ми се струва голяма ламя ще е
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 8725276752
Голяма чуденка съм в момента. За газ лесни ли са тези мотори.
И също искам да попитам имате ли доказани форумни майстори в софия за евентуален пълен преглед.
Благодаря!
п.п. От бензиновите варианти 2.0i или 2.5i е по-безпроблемен...3.0i въобще не го мисля, че ми се струва голяма ламя ще е

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
от 3.0 tdi на 2.0i... разликата ще ти се стори фрапираща и ще си мислиш че си в жигула със задръстен карбуратор и зацапани свещи. Иначе - да хидравликата при БМВ е малко по-твърда. И чак пък 2 литра масло на 10 000 км... не е чак толкова нормално въпреки че има доста такива които харчат и повече... но наистина е рядкост да не намалява маслото от смяна на смяна.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
katronski_br написа:от 3.0 tdi на 2.0i... разликата ще ти се стори фрапираща и ще си мислиш че си в жигула със задръстен карбуратор и зацапани свещи. Иначе - да хидравликата при БМВ е малко по-твърда. И чак пък 2 литра масло на 10 000 км... не е чак толкова нормално въпреки че има доста такива които харчат и повече... но наистина е рядкост да не намалява маслото от смяна на смяна.
2,5i e колега, 218 коня....
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги, оглеждам се за 320и с ръчна скоростна кутия, но уви нищо не ми хваща окото от нашия пазар. До момента ме заинтригува само тази обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11438082322450878&slink=b2tisf . Като се има впредвид , че тавана за кола ми е 13к лв. Не съм капризен откъм екстри, но колкото повече толкова по-добре. Та ако имате някакви предложение над които имате поглед съм отворен да погледна и тях.
Благодаря!
Благодаря!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nvkbul написа:Благодаря за коментарите колеги. Ето го BMW-то
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 8725276752
Голяма чуденка съм в момента. За газ лесни ли са тези мотори.
И също искам да попитам имате ли доказани форумни майстори в софия за евентуален пълен преглед.
Благодаря!
п.п. От бензиновите варианти 2.0i или 2.5i е по-безпроблемен...3.0i въобще не го мисля, че ми се струва голяма ламя ще е
2.5л и 3л харчат еднакво на практика, а и нали ще го караш на газ... Проблемите не двигателите сме ги разисквали подробно, прочети и реши към каквод а се насочиш. Майстори има, виж в раздела с платените обяви.
Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
за 2.5i на E90 почти нищо ненамерих с търсачката.Единствено, че горят повечко масло... 

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nvkbul написа:Благодаря за коментарите колеги. Ето го BMW-то
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 8725276752
Голяма чуденка съм в момента. За газ лесни ли са тези мотори.
И също искам да попитам имате ли доказани форумни майстори в софия за евентуален пълен преглед.
Благодаря!
п.п. От бензиновите варианти 2.0i или 2.5i е по-безпроблемен...3.0i въобще не го мисля, че ми се струва голяма ламя ще е
Колата изглежда много добре


В сервиз като стъпиш разликата обаче е огромна. Майстора ти като види Аудито и ще му светнат очите

dewey написа:Здравейте колеги, оглеждам се за 320и с ръчна скоростна кутия, но уви нищо не ми хваща окото от нашия пазар. До момента ме заинтригува само тази обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11438082322450878&slink=b2tisf . Като се има впредвид , че тавана за кола ми е 13к лв. Не съм капризен откъм екстри, но колкото повече толкова по-добре. Та ако имате някакви предложение над които имате поглед съм отворен да погледна и тях.
Благодаря!
Тази вече е обсъждана, върни се няколко страници назад. Спомням си я по гадните джанти

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
по номера на рамата, мога ли да разбера кой е кодът на мотора на въпросния автомобил.
VIN WBAVB11020KT61915
VIN WBAVB11020KT61915
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
N52, June 2005, 325i, приятно оборудвана кола.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани