Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Модератор: Общи модератори
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
steeN написа:Дори и на теория не е така. Това е политиката, която доведе до такива огромни нива на дълг по света, започната след втората световна война. Къде са тия държавни писти в щатите, силно ми е любопитно?
https://en.wikipedia.org/wiki/Internati ... orporation
BMW_RIDER написа:...
Странно как това не се случва с писта Дракон, но ако държавата го направи тогава направо ще преоткрием нова икономика.
http://www.racingcircuits.info/europe/n ... ieXOysnvrJ
"In 2006, Rudskogen was successful in a competitive bid to receive government funding to turn the circuit into a national centre for car and bike racing."
Явно може, но в едни по-бели държави.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
За щатите питах. Иначе Норвегия, може да ги ползваме за пример като почнем да копаем пари(петрол) от земята като тях. Преди някой да ми даде друга европейска държава за пример да сравни дълг/бвп с нашето
Норвегия го могат това само защото буквално копаят пари.

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
steeN написа:За щатите питах. Иначе Норвегия, може да ги ползваме за пример като почнем да копаем пари(петрол) от земята като тях. Преди някой да ми даде друга европейска държава за пример да сравни дълг/бвп с нашетоНорвегия го могат това само защото буквално копаят пари.
Те хубаво копаят пари, но можеше и да не ги дадат точно за "Национален център за авто и мото състезания". Или викаш са им били излишни.
Принципът е важен в този пример

- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
За да има писта край София е нужно някой голям играч да се усети, че може да пере пари през нея. Друг вариянт аз не виждам.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Тъй като искрено се забавлявам с наивността на някои хора, ще ви дам един пример:
Преди една година в един град на нашата Татковина откриха една мултифункционална спортна зала на обща стойност около 1.4 млн лева с обща РЗП 1100 кв.м. С оглед на качеството на строителството и получения резултат мисля, че залата можеше да се построи за около 450-500 хил. лв. (защото съм строил сграда с подобна конструкция), но не в това е проблема. След като бяха похарчени 1.4 млн. лв. се оказа, че не могат да се пуснат повече от 2/3 от осветителните тела, поради простата причина, че между таблото и осветителните тела е икономисана невероятната сума от няколко лева и е сложен по-тънък кабел, който загрява. От тогава та и досега вече 1 година кабела си стои така, защото за смяната е необходимо една община да предяви претенции към изпълнителя, което не се случва.
И не разбрах като похарчи държавата пари за асфалт като на Силвърстоун, а настилката се окаже като на Дракон, тогава какво ще правим?
Тогава как ще я ремонтирате, като отсега сте я планирали да е на загуба и да ви плащаме не само пистата, но и разходите покрай нея?
И не разбрах като всички твърдите, че ще развивате някакъв спорт, колко от "спортистите" са членове на автомобилен клуб и си плащат членския внос/картотеката? Защото някои тук си мислят, че като си плащат данъка на автомобила и са спортисти?
Преди една година в един град на нашата Татковина откриха една мултифункционална спортна зала на обща стойност около 1.4 млн лева с обща РЗП 1100 кв.м. С оглед на качеството на строителството и получения резултат мисля, че залата можеше да се построи за около 450-500 хил. лв. (защото съм строил сграда с подобна конструкция), но не в това е проблема. След като бяха похарчени 1.4 млн. лв. се оказа, че не могат да се пуснат повече от 2/3 от осветителните тела, поради простата причина, че между таблото и осветителните тела е икономисана невероятната сума от няколко лева и е сложен по-тънък кабел, който загрява. От тогава та и досега вече 1 година кабела си стои така, защото за смяната е необходимо една община да предяви претенции към изпълнителя, което не се случва.
И не разбрах като похарчи държавата пари за асфалт като на Силвърстоун, а настилката се окаже като на Дракон, тогава какво ще правим?
Тогава как ще я ремонтирате, като отсега сте я планирали да е на загуба и да ви плащаме не само пистата, но и разходите покрай нея?
И не разбрах като всички твърдите, че ще развивате някакъв спорт, колко от "спортистите" са членове на автомобилен клуб и си плащат членския внос/картотеката? Защото някои тук си мислят, че като си плащат данъка на автомобила и са спортисти?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
efren написа:Тъй като искрено се забавлявам с наивността на някои хора, ще ви дам един пример:
Преди една година в един град на нашата Татковина откриха една мултифункционална спортна зала на обща стойност около 1.4 млн лева с обща РЗП 1100 кв.м. С оглед на качеството на строителството и получения резултат мисля, че залата можеше да се построи за около 450-500 хил. лв. (защото съм строил сграда с подобна конструкция), но не в това е проблема. След като бяха похарчени 1.4 млн. лв. се оказа, че не могат да се пуснат повече от 2/3 от осветителните тела, поради простата причина, че между таблото и осветителните тела е икономисана невероятната сума от няколко лева и е сложен по-тънък кабел, който загрява. От тогава та и досега вече 1 година кабела си стои така, защото за смяната е необходимо една община да предяви претенции към изпълнителя, което не се случва.
И не разбрах като похарчи държавата пари за асфалт като на Силвърстоун, а настилката се окаже като на Дракон, тогава какво ще правим?
Тогава как ще я ремонтирате, като отсега сте я планирали да е на загуба и да ви плащаме не само пистата, но и разходите покрай нея?
И не разбрах като всички твърдите, че ще развивате някакъв спорт, колко от "спортистите" са членове на автомобилен клуб и си плащат членския внос/картотеката? Защото някои тук си мислят, че като си плащат данъка на автомобила и са спортисти?
Колега, наивността е присъща на хора, които разбират от всичко. Аз пиша в темата, като човек проектирал (около 2 години) една такава писта, било то и само на идейна фаза. Кой какво щял да открадне не мога да коментирам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Хора, пак бягате от същността на темата.
Да автомобилизмът е спорт, дали е полезен, печеливш и т.н. не е важно в момента. Не е и нужно да го сравняваме с други спортове, защото няма нищо общо.
Цялата идея е, че "шепа идиоти" нарушават закона на държавата, като правят простотии по пътищата и съответно застрашават (а някои и отнемат) живота на невинни граждани.
И оправданието е, че нямат писта за това.
Еми и на много от другите спортове практикувани в България базите им са в плачевно състояние, както и някои дори нямат такива. Но не съм видял нито един копиехвъргач, гюлехвъргач и т.н. в парк.
И още нещо, нали се сещате, че тези "състезатели", които врещът в момента нямат нищо общо с този спорт. Това са хора, на които наистина им трябва една стара самолетна писта и един плац отстрани, да си правят драг и дрифт. Което не значи, че държавата трябва да им ги подари. Просто да дадат някое старо съоръжение на концесия, но за точно тази цел.
Така ги виждам аз нещата.
Да автомобилизмът е спорт, дали е полезен, печеливш и т.н. не е важно в момента. Не е и нужно да го сравняваме с други спортове, защото няма нищо общо.
Цялата идея е, че "шепа идиоти" нарушават закона на държавата, като правят простотии по пътищата и съответно застрашават (а някои и отнемат) живота на невинни граждани.
И оправданието е, че нямат писта за това.
Еми и на много от другите спортове практикувани в България базите им са в плачевно състояние, както и някои дори нямат такива. Но не съм видял нито един копиехвъргач, гюлехвъргач и т.н. в парк.
И още нещо, нали се сещате, че тези "състезатели", които врещът в момента нямат нищо общо с този спорт. Това са хора, на които наистина им трябва една стара самолетна писта и един плац отстрани, да си правят драг и дрифт. Което не значи, че държавата трябва да им ги подари. Просто да дадат някое старо съоръжение на концесия, но за точно тази цел.
Така ги виждам аз нещата.
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
T0nk00 написа:efren написа:Тъй като искрено се забавлявам с наивността на някои хора, ще ви дам един пример:
Преди една година в един град на нашата Татковина откриха една мултифункционална спортна зала на обща стойност около 1.4 млн лева с обща РЗП 1100 кв.м. С оглед на качеството на строителството и получения резултат мисля, че залата можеше да се построи за около 450-500 хил. лв. (защото съм строил сграда с подобна конструкция), но не в това е проблема. След като бяха похарчени 1.4 млн. лв. се оказа, че не могат да се пуснат повече от 2/3 от осветителните тела, поради простата причина, че между таблото и осветителните тела е икономисана невероятната сума от няколко лева и е сложен по-тънък кабел, който загрява. От тогава та и досега вече 1 година кабела си стои така, защото за смяната е необходимо една община да предяви претенции към изпълнителя, което не се случва.
И не разбрах като похарчи държавата пари за асфалт като на Силвърстоун, а настилката се окаже като на Дракон, тогава какво ще правим?
Тогава как ще я ремонтирате, като отсега сте я планирали да е на загуба и да ви плащаме не само пистата, но и разходите покрай нея?
И не разбрах като всички твърдите, че ще развивате някакъв спорт, колко от "спортистите" са членове на автомобилен клуб и си плащат членския внос/картотеката? Защото някои тук си мислят, че като си плащат данъка на автомобила и са спортисти?
Колега, наивността е присъща на хора, които разбират от всичко. Аз пиша в темата, като човек проектирал (около 2 години) една такава писта, било то и само на идейна фаза. Кой какво щял да открадне не мога да коментирам.
Само информативно колко струва според идейния проект пистата?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
bum_bum написа:http://kanal3.bg/news/bulgaria/society/17857-Kandidat-kmetove-se-cakat-sas-snimki-na-veloaleite-v-Pleven
780 хиляди за велоалеи в Плевен
офтопик - рекорда го държи София....3.5 милки за 9.5км боя

"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Е да, ама там е боядисана цялата ивица. Не са само очертания
Иначе интересна работа. Караме се тук за едни подобни неща. Едните казват, че държавата трябва да извади пари за писта. Другите, че не е длъжна.
Караме се, обиждаме се и хабим енергия, която примерно може да се насочи във въпрос към власт имащите как аджеба 10 баки боя и 10 циганина с четки ни струват 3.5 милиона лева.

Иначе интересна работа. Караме се тук за едни подобни неща. Едните казват, че държавата трябва да извади пари за писта. Другите, че не е длъжна.
Караме се, обиждаме се и хабим енергия, която примерно може да се насочи във въпрос към власт имащите как аджеба 10 баки боя и 10 циганина с четки ни струват 3.5 милиона лева.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
K_Ilkov написа:Само моля спрете да правите сравнения със щатите ... безумни са ...
там много неща са "работели" и "работят" преди да са опряли до тези проблеми
и все още ги има защото след премиерата на всяка серия на Б'рзи и бесни има по Х инцидента с хонди и тн ...
Ако още си говорим за уличен рацинг?
Да, имат огромна авто индустрия и бранш, ама мислиш ли верно, че е заради това развит щото са им направили писти?BMW_RIDER написа:Не от обществено и икономическо значение е. Това е скъп спорт и покрай него си намират работа - сервизи, магазини за части, магазини за гуми, вносители на дрехи и аксесоари,рекламни агенции, занаятчии - заварчици, шлосери, стругари, и т.н. Покрай провеждането на такива моторспорт ивенти - печелят хотелиери и хора в хранителния бизнес.
Да, да, да ... така е. На теория обаче ...
Защо тогава бългаските шампионати, и рали и планински и "писта" или по-известно като "затворен маршрут", са със затихващи функции?
Не ми казвай, че е защото няма писти ...
Щото аз помня като имаше повечко силни коли и по 50 заявки общо и имаше какво да се гледа ...
Защо въпреки, че Рали България се провежда години наред на Боровец и беше включено във ВРЦ-то,
не видях бум нито в Боровец нито в бизнеса наоколо ... поправи ме ако греша?
Защото федерацията го убива този спорт и финансира само рали България ...
Иначе грешиш .. около калояново събоа и неделя когато има ивент не може си намериш място за спане чак до Пловдив.
Калояново не е писта, която може да дръпне сериозни шампионати ... за да има приток на туристи ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Ако федерацията убива спорта, което в България е по-скоро правило отколкото изключение, когато хипотетично се направи писта, хората във федерацията пак биха се налапали, а останалите...
Така, че проблема отново се свежда до организация и не ме убеждавайте, че с писта спорта ще цъфне. Напротив, когато има организация която се грижи за спорта, ще има и писти защото спортът ще е развит и ще има нужда от писти. Пък може и да не съм прав. Някой по назад в темата спомена волейбола - България си е сила във волейбола много преди да я има зала Армеец, а сега когато я има най-силния български волейболист не играе.
Българите станаха четвърти в света на футбол, когато терените ни приличаха на ниви, но за сметка на това имаше детско-юношески школи даже и по селата. Не вярвам, че нещата ще се случат с една писта трупаща дългове. Нещата, ще се случат с добра организация и пари. Лошото е, че не се вижда нито едното от двете. И призивите "искаме писта, иначе ще дрифтим по улиците" си ги ... в ...
Така, че проблема отново се свежда до организация и не ме убеждавайте, че с писта спорта ще цъфне. Напротив, когато има организация която се грижи за спорта, ще има и писти защото спортът ще е развит и ще има нужда от писти. Пък може и да не съм прав. Някой по назад в темата спомена волейбола - България си е сила във волейбола много преди да я има зала Армеец, а сега когато я има най-силния български волейболист не играе.
Българите станаха четвърти в света на футбол, когато терените ни приличаха на ниви, но за сметка на това имаше детско-юношески школи даже и по селата. Не вярвам, че нещата ще се случат с една писта трупаща дългове. Нещата, ще се случат с добра организация и пари. Лошото е, че не се вижда нито едното от двете. И призивите "искаме писта, иначе ще дрифтим по улиците" си ги ... в ...
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
efren написа:Ако федерацията убива спорта, което в България е по-скоро правило отколкото изключение, когато хипотетично се направи писта, хората във федерацията пак биха се налапали, а останалите...
Така, че проблема отново се свежда до организация и не ме убеждавайте, че с писта спорта ще цъфне. Напротив, когато има организация която се грижи за спорта, ще има и писти защото спортът ще е развит и ще има нужда от писти. Пък може и да не съм прав. Някой по назад в темата спомена волейбола - България си е сила във волейбола много преди да я има зала Армеец, а сега когато я има най-силния български волейболист не играе.
Българите станаха четвърти в света на футбол, когато терените ни приличаха на ниви, но за сметка на това имаше детско-юношески школи даже и по селата. Не вярвам, че нещата ще се случат с една писта трупаща дългове. Нещата, ще се случат с добра организация и пари. Лошото е, че не се вижда нито едното от двете. И призивите "искаме писта, иначе ще дрифтим по улиците" си ги ... в ...
Точно така .. федерацията трябва да се изрине изоснови ... но когато няма база, няма кой сериозен да се захване с тая работа.
Една писта не може да бъде губеща най-вече заради социалния ефект, който имат тези съоражения...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Sharo отговори вместо мен, защо ралитата по затворен маршрут са на изчезване.
Аз сега да попитам какъв е приноса на най-финансираните спортове от държавата.Кой от спортовете донесе медал на България, прослави я, събира публика по-голяма от 40 човека, и се развива освен Волейбола.Защото много глупости пишете и се правите на големи икономисти и финансисти но една извадка не дадохте за парите давани от държавата за различните спортове.Защо всеки български спортист успява в чужбина благодарение на чужди мениджъри/отбори???Защо няма един дето да се е подготвил в България, държавата да му е дала 4-5лв, да са му осигурили транспорт и т.н.?Докато се опитвате да обяснявате как автомобилизмът бил спорт за кеф, сте толкова сериозни колкото комшията дето си тупа покривката през балкона.В цял свят автомобилния спорт е един от най-скъпите, най-печелившите и най-гледани спортове, вие тука ми обяснявате че Конната езда била да бест.Аре шадап, окей?
П.п. Само да допълня, че един драг на Кондофрей има в пъти повече зрители от колкото мач на националите по ритане на топка, и е в пъти по-печеливш!Защото всеки мач на ония дървета е една голяма загуба (не само като резултат, а и като пари, които после умните финансисти плащат), а публиката като бройка за 2та дни на Драга е повече от колкото общия брой на посетителите на мачовете за целия квалификационен цикъл.
Аз сега да попитам какъв е приноса на най-финансираните спортове от държавата.Кой от спортовете донесе медал на България, прослави я, събира публика по-голяма от 40 човека, и се развива освен Волейбола.Защото много глупости пишете и се правите на големи икономисти и финансисти но една извадка не дадохте за парите давани от държавата за различните спортове.Защо всеки български спортист успява в чужбина благодарение на чужди мениджъри/отбори???Защо няма един дето да се е подготвил в България, държавата да му е дала 4-5лв, да са му осигурили транспорт и т.н.?Докато се опитвате да обяснявате как автомобилизмът бил спорт за кеф, сте толкова сериозни колкото комшията дето си тупа покривката през балкона.В цял свят автомобилния спорт е един от най-скъпите, най-печелившите и най-гледани спортове, вие тука ми обяснявате че Конната езда била да бест.Аре шадап, окей?
П.п. Само да допълня, че един драг на Кондофрей има в пъти повече зрители от колкото мач на националите по ритане на топка, и е в пъти по-печеливш!Защото всеки мач на ония дървета е една голяма загуба (не само като резултат, а и като пари, които после умните финансисти плащат), а публиката като бройка за 2та дни на Драга е повече от колкото общия брой на посетителите на мачовете за целия квалификационен цикъл.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
k-hristov написа:една извадка ... за парите давани от държавата за различните спортове.
От тази интересна статия:
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1160260
Към октомври 2013-та:
волейбол - над 25 млн. лв.
художествена гимнастика - 14.7 млн. лв.
борба - 13.2 млн. лв.
вдигане на тежести - 16.3 млн. лв.
спортна стрелба - 15 млн. лв.
бокс - 12.6 млн. лв.
гребане - 12.5 млн. лв.
кану-каяк - 12.2. млн. лв.
автомобилизъм - 4.8 млн. лв.
мотоциклетизъм - 20,7 млн. лв.
корабен моделизъм - 195 000 лв. за последните 12 години
авиомоделизъм - 170 000 лв.
Автомоделни спортове - 73 000 лв. за 11 години
Федерацията на радиолюбителите - 77 000 лв. от 2005 г. до 2012 г.
За последните четири години Българската снукър федерация е получила близо 330 000 лв.
Около 5000 лв. годишно получават екзотични спортове като петанка, ушу, йога, скейтборд, удбол.
В периода от 2001 до 2007 г. близо 1,3 млн. лв. от държавата получава Съюзът по кърлинг.
В България се финансират спортове, които нямат нито публика, нито състезатели, коментира преди време в ефира на Дарик един от най-успешните ни спортисти в последното десетилетие - Пламен Константинов: „Харчат се едни държавни пари за непопулярни спортове, които се практикуват от 20 човека в държавата, но взимаме домакинства на световни купи, на световни първенства или на кръгове от международни състезания, които се гледат от самите спортисти. Голяма част от средствата трябва да се насочат за училищния спорт. Нищо не излиза отдолу".
Интересни спортове финансира държавата


I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: empar