Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Sharo написа:steeN написа:K_Ilkov написа:Защо искаш глобите да са свързани с доходите ти? Да можеш да си позволиш да нарушаваш правилата ли?
Много ясно, ниските цени създават свръхпредлагане (на насилие в случая)
Не бре, просто тия с по-големи доходи ще плащат повече и така масата ще спи по-спокойно ... все пак тука сме измислили поговорката "не е важно на мен да ми е добре, а на вуте да му е зле"
Определено съм против различни глоби за хората с различни доходи.
Несъбирането на глобите, прави нарушенията безплатни, така че по един или друг начин пак опираме до цената на нещата. Обвързването на застраховката с това, как караш е най-доброто според мен.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
K_Ilkov написа:За това написах играчор ентусиаст![]()
Демек, човек с пари и възможности да натисне да се случат нещата ...
Тва е интересно кажи, нещо по-подробно ако не е неква тайнаIn_Memoriam написа:Когато още няколко хиляди души имат мощни коли става проблем на обществото. Дали някой на някого е длъжен това всеки да си го преценява.
Глобите да са като в чужбина ако и пътищата са като в чужбина, и писта да има направена като в чужбина, и заплатите когато станат като в чужбина. Дотогава ще почесваме пръстчета в безсмислени теми.
Темата е безсмислена заради протеста, който няма смисъл.
Интересна логика ...
Защо искаш глобите да са свързани с доходите ти? Да можеш да си позволиш да нарушаваш правилата ли?
Пак ти казвам нашето общество има много повече и по-важни проблеми от пистите.
Или иначе казано ако си решим другите проблеми вероятно и въпроса с пистите няма да седи на дневен ред ...
И няколко хиляди да са не са съществено важни за обществото, и ще спазват реда по пътищата защото иначе ще бъдат санкционирани.
Толкова е просто!
Кво ще стане ако любителите на ММА решат, че нямат условия по залите и решат да се бият в ресторантите и заведенията
между хората, щото им е по-близо, удобно или реалистично примерно ...
Изобщо защо коментираме спазването на закона във връзка с нечий мераци, хобита и тн
Не е тайна, а дипломен проект от далечната 2012. Но да не размиваме темата. Исках да покажа, че едно трасе може да се ситуира на около 15 мин от центъра на един град, без да е пречка за никой, и да отговаря на съответните изисквания.
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
steeN написа:...
Обвързването на застраховката с това, как караш е най-доброто според мен.

Те в белите държави са го измислили

- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Както винаги пръстче се подава а народа гледа до рамото да отхапе ако може... Идеята масата от аматьорски изпълнения от точно този тип хора които описахте до тук в темата да има къде да отидат . Както предложихте за изоставени заводи плацове полигони и подобни обекти ще са перфектни за целта! Хем да знаеш, че там няма да отнесеш някой акт от сърдит чичко милиционер хем да е широко да не си потрошиш колата, хем простотията да не е на улицата. И като същите продължат да се правят на интересни по пътищата да се наказват подобаващо. А сега на някой ако не му харесва и това алтернативите ги казахте
.

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Колко от искащите писта,която да е под гъза им ходят редовно да карат картинг примерно?Безопасно и евтино е,адреналина е гарантиран,и се провежда в контролирана среда!?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
немо написа:Колко от искащите писта,която да е под гъза им ходят редовно да карат картинг примерно?Безопасно и евтино е,адреналина е гарантиран,и се провежда в контролирана среда!?
Много е скъпо, a като влезна с е36-цата бързо ме гонят



- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Този спор е интересен. За мен България се нужда е от такова съоръжение. И точно държавата е тази която трябва да помогне (както на всякъде по света). Частен инвеститор трудно може да реализира такъв голям проект. (До скоро и Нюрбургринг се продаваше, защото няма пари за подръжка). Освен парите, аз виждам и доста положителни страни. Пък и ако се направи като хората, мисля и парите ще си избие (все пак няма да има кой знае каква конкуренция в БГ). Представете си колко авто-клуба има, колко събора и мероприятия може да се организират там. Пистов шампионат на БГ се провежда на някакви детелини и кръстовища (това е направо несериозно, все едно да отидат националите по футбол на някой селски стадион) и още много други. Пък и погледнето го и от тази страна, и 20% от дрифтърите да отидат на пистата, пак може да се спасът животи!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
///M Power написа:Този спор е интересен. За мен България се нужда е от такова съоръжение. И точно държавата е тази която трябва да помогне (както на всякъде по света). Частен инвеститор трудно може да реализира такъв голям проект. (До скоро и Нюрбургринг се продаваше, защото няма пари за подръжка). Освен парите, аз виждам и доста положителни страни. Пък и ако се направи като хората, мисля и парите ще си избие (все пак няма да има кой знае каква конкуренция в БГ). Представете си колко авто-клуба има, колко събора и мероприятия може да се организират там. Пистов шампионат на БГ се провежда на някакви детелини и кръстовища (това е направо несериозно, все едно да отидат националите по футбол на някой селски стадион) и още много други. Пък и погледнето го и от тази страна, и 20% от дрифтърите да отидат на пистата, пак може да се спасът животи!
Ся ше почнат да ти обясняват как бабичките ходат гладни и жадни горките и тея пари по-добре да им ги дадеме на тях.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Въпроса изобщо не е на кой да се даде... тва са същите тъпни. Въпроса е, че искането е да се вземе от някой, който не иска да даде (използвайки държавата като рекетьор). За тва и държавата ни е на тва положение... щото всеки иска нещо от нея, на гърба на останалите. Има писта, ако беше толкова голямо търсенето, щеше да е позлатен собственика на Дракон, предвид че няма друга, ама не е точно така. Но иначе, щяло да се избие 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
///M Power написа:Този спор е интересен. За мен България се нужда е от такова съоръжение. И точно държавата е тази която трябва да помогне (както на всякъде по света). Частен инвеститор трудно може да реализира такъв голям проект. (До скоро и Нюрбургринг се продаваше, защото няма пари за подръжка). Освен парите, аз виждам и доста положителни страни. Пък и ако се направи като хората, мисля и парите ще си избие (все пак няма да има кой знае каква конкуренция в БГ). Представете си колко авто-клуба има, колко събора и мероприятия може да се организират там. Пистов шампионат на БГ се провежда на някакви детелини и кръстовища (това е направо несериозно, все едно да отидат националите по футбол на някой селски стадион) и още много други. Пък и погледнето го и от тази страна, и 20% от дрифтърите да отидат на пистата, пак може да се спасът животи!
ogata написа:
Ся ше почнат да ти обясняват как бабичките ходат гладни и жадни горките и тея пари по-добре да им ги дадеме на тях.
Да прави сте, но това че не се получава за момента, не е оправдание за нарушаването на закона, нали?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Аз ще съм радостен ако стане това с летищата.
Въпреки че бетонените плочи и фугите между тях са много далече от хубав асфалт - просто ще е някакво начало, а 50% от нещо е по-добре от 100% от нищо, както се казваше в един филм свързан малко или много с темата.
Въпреки че бетонените плочи и фугите между тях са много далече от хубав асфалт - просто ще е някакво начало, а 50% от нещо е по-добре от 100% от нищо, както се казваше в един филм свързан малко или много с темата.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Kris написа:///M Power написа:Този спор е интересен. За мен България се нужда е от такова съоръжение. И точно държавата е тази която трябва да помогне (както на всякъде по света). Частен инвеститор трудно може да реализира такъв голям проект. (До скоро и Нюрбургринг се продаваше, защото няма пари за подръжка). Освен парите, аз виждам и доста положителни страни. Пък и ако се направи като хората, мисля и парите ще си избие (все пак няма да има кой знае каква конкуренция в БГ). Представете си колко авто-клуба има, колко събора и мероприятия може да се организират там. Пистов шампионат на БГ се провежда на някакви детелини и кръстовища (това е направо несериозно, все едно да отидат националите по футбол на някой селски стадион) и още много други. Пък и погледнето го и от тази страна, и 20% от дрифтърите да отидат на пистата, пак може да се спасът животи!ogata написа:
Ся ше почнат да ти обясняват как бабичките ходат гладни и жадни горките и тея пари по-добре да им ги дадеме на тях.
Да прави сте, но това че не се получава за момента, не е оправдание за нарушаването на закона, нали?
Не разбира се


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Моята гледна точка е следната:
1. Предвид манталитетът ни, ниската култура и необразоваността, построяването на каквато и да е писта, няма да промени почти нищо.
2. Не е оправдано да излизат пари от държавният бюджет, за начесване на крастата на под 2% от обществото, при положение, че всичко останало куца. Все едно колата ти да е изгнила цялата, вътре окъсани седалки, амортисьорите изпуснали, ходовата част леш - а да стреляш 1500 лв. за джанти, защото една колежка, която искаш да зарибиш, много я кефи тоя модел.
Но дори и да приемем, че управниците са достатъчно некадърни, за да приемат отклоняването на такава сериозна цифра от бюджета, би се получило следното:
- Реално необходима сума(примерно) за изграждането на проекта по максимално добър начин - цена/качество - 50 мил. лева.
- Одобряват се 70 мил.
- Завърта се добре позната схема, действаща от години във всички сфери и реално се влагат 35 мил.(Другите се разпределят между всички участващи).
- Понеже всичко е изчислено да се направи с повече пари, се правят компромиси по доста направления(материали, труд и др.)
В резултат:
- Крайният продукт е под очакванията и се амортизира доста по-бързо от колкото трябва. Поради некадърното и нехайно стопанисване + разграбване, не само че не на печалба, но и загубите му нарастват от година на година и състоянието му става от трагично, по-трагично.
Варианта за частен инвеститор. Там се получава следното:
- Инвестицията е огромна и дали ще се направи в България или друга страна е идентична(или с малки разлики). Инвеститорът прави проучване и установява, че при нас населението е малобройно и с изключително нисък стандарт. Прави сметка при тези условия, за колко време инвестицията се избива и започва да печели. Годините са 78, а той още не е откачил тотално.
Аз също съм от хората искащи писта
Но се опитвам да погледна обективно на нещата и нито ако бях премиер щях да отпусна пари за това, нито ако бях крупен бизнесмен бих инвестирал в това.
Тъжно, но това е развносметката след 26 години разграбване и манипулиране на хората.
1. Предвид манталитетът ни, ниската култура и необразоваността, построяването на каквато и да е писта, няма да промени почти нищо.
2. Не е оправдано да излизат пари от държавният бюджет, за начесване на крастата на под 2% от обществото, при положение, че всичко останало куца. Все едно колата ти да е изгнила цялата, вътре окъсани седалки, амортисьорите изпуснали, ходовата част леш - а да стреляш 1500 лв. за джанти, защото една колежка, която искаш да зарибиш, много я кефи тоя модел.
Но дори и да приемем, че управниците са достатъчно некадърни, за да приемат отклоняването на такава сериозна цифра от бюджета, би се получило следното:
- Реално необходима сума(примерно) за изграждането на проекта по максимално добър начин - цена/качество - 50 мил. лева.
- Одобряват се 70 мил.
- Завърта се добре позната схема, действаща от години във всички сфери и реално се влагат 35 мил.(Другите се разпределят между всички участващи).
- Понеже всичко е изчислено да се направи с повече пари, се правят компромиси по доста направления(материали, труд и др.)
В резултат:
- Крайният продукт е под очакванията и се амортизира доста по-бързо от колкото трябва. Поради некадърното и нехайно стопанисване + разграбване, не само че не на печалба, но и загубите му нарастват от година на година и състоянието му става от трагично, по-трагично.
Варианта за частен инвеститор. Там се получава следното:
- Инвестицията е огромна и дали ще се направи в България или друга страна е идентична(или с малки разлики). Инвеститорът прави проучване и установява, че при нас населението е малобройно и с изключително нисък стандарт. Прави сметка при тези условия, за колко време инвестицията се избива и започва да печели. Годините са 78, а той още не е откачил тотално.
Аз също съм от хората искащи писта

Но се опитвам да погледна обективно на нещата и нито ако бях премиер щях да отпусна пари за това, нито ако бях крупен бизнесмен бих инвестирал в това.
Тъжно, но това е развносметката след 26 години разграбване и манипулиране на хората.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Само да припомня, че всяка година в темата за събора се мрънка, че 10лв. вход били много. Каква ще е тази нискобюджетна писта 


- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Протест на автомобилните ентусиасти за писта до София?
Делян си каза направо, че царят е гол..
Просто няма какво повече да се добави.
Дано някой ден направят хубава картинг писта, за друга ни миришат краката...
Просто няма какво повече да се добави.
Дано някой ден направят хубава картинг писта, за друга ни миришат краката...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани