Информация 318tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Информация 318tds

Мнение от D.Pavlov » 27 Ное 2006, 11:46

Знае ли някой какво налягане трябва да дава подкачващата помпа от резервоара до ГНП-то!
За да не пиша нова тема, горивният филтър трябва ли да има клапан вътре в него който да не позволява на нафтата да се връща в резервоара?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 29 Ное 2006, 15:30

:?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 29 Ное 2006, 15:43

0.8-0.9 bar

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 29 Ное 2006, 15:49

Колега много ти благодаря, ако може да ми кажеш номера по някоя фирма защото тук ми вадат едни които са без / става въпрос за Велинград/ .Предварително ти благадаря!! :have one: :have one: :have one: :have one:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 29 Ное 2006, 22:32

колега що не кажеш какъв ти е проблема,може някой да помогне.това със стойностите на помпата много интересно защо ти е?извинявай ако ти изглежда нахално,ама имам и аз 318тдс и мер вълнува.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 30 Ное 2006, 10:58

Проблема ми е че някой път не иска да пали, горивният филтър за който става дума трябва да има клапан който да задържа горивото да не се връща в резервоара , след като сложих някакво измислено клапанче точно преди филтъра проблемите ми изчезнаха. и защото искам всичко да си е както трябва си търся точно този филтър , същото се и получава при 2.5 tds след 01/95г . За помпата попитах защото си помислих че не дава достатъчно дебит, защото тя върти и горивото в резервоара от едната в другата полувина , но се оказа че тя е здрава. Това е , затова ми трябва номера на някоя качествена марка за да си го купя, ЗАМЕСТИТЕЛИТЕ КОИТО ГИ ДАВАТ НЕ СТАВАТ ЗАЩОТО НЯМАТ КЛАПАН ВЪТРЕ В ТЯХ
За съжаление го разбрах прекалено късно ,първото нещо което трябва да се провери когато колата не ще да пали е ФИЛТЪРА, съжалявам за хората които са правели ангренаж и проблема си е останал!!!!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook