Каква е работната температура на Е90 320i N46
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Leon написа:Че има разлика в климатизацията съм го установил, но не мога да си обясня по друг начин температурата на антифриза... 82 градуса
Ако не мърда от 82гр и следвам логиката за Н52 мотора,то колата ти не работи в оптимален режим и според док-а за Н52 използва най-слабия мап за колата...
Не твърдя за Н53 но предполагам е същото...да не е датчик нещо или колата ти просто да се охлажда уникално

А водната помпа дали може да играе роля с по-висока работна темп..надали от климатика и hot climate версия-та
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Мърда, но винаги нормализира около 82... На Петрохан държеше около 95-6 при изкачването, но после ги свали. В града също - като тръгвам и е студена стига до 102-3 понякога, после охлажда и държи около 80 до края на пътуването. Не знам колко е слаб мап-а, но смених термостата и поведението пак е същото. Водната помпа е електрическа и не би трябвало да може да променя температурата без участието на термостата, все пак... Остава да е датчик, но пък ако при 80 градуса компютърът си мисли, че е на 100, то при 102-103 ще си мисли, че е на 120 и отгоре, което ще значи че прегрява с всичките последици от това. Иначе двигателят ми е N52N, тоест не би трябвало да се различава от европейските си аналози по поведение. Софтуерът ми е ъпдейтнат до последна версия, разходът не бих казал, че е завишен спрямо подобни коли автоматик. Единствената разлика е тая опция 823...
Never mistake motion for action...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Leon написа:Мърда, но винаги нормализира около 82... На Петрохан държеше около 95-6 при изкачването, но после ги свали. В града също - като тръгвам и е студена стига до 102-3 понякога, после охлажда и държи около 80 до края на пътуването. Не знам колко е слаб мап-а, но смених термостата и поведението пак е същото. Водната помпа е електрическа и не би трябвало да може да променя температурата без участието на термостата, все пак... Остава да е датчик, но пък ако при 80 градуса компютърът си мисли, че е на 100, то при 102-103 ще си мисли, че е на 120 и отгоре, което ще значи че прегрява с всичките последици от това. Иначе двигателят ми е N52N, тоест не би трябвало да се различава от европейските си аналози по поведение. Софтуерът ми е ъпдейтнат до последна версия, разходът не бих казал, че е завишен спрямо подобни коли автоматик. Единствената разлика е тая опция 823...
Значи грешката е моя :
Н52
This means that four different temperature ranges can be implemented:
• 112°C ECO mode (economy)
• 105°C Normal mode
• 95°C High mode
• 80°C High + mapped thermostat mode
The coolant control sets a higher cylinder head temperature (112°C) if the engine control
unit determines ECO mode based on the current operating conditions.
The engine is operated with relatively low fuel consumption in this temperature range as
the internal friction is reduced.
An increase in temperature therefore favors lower fuel consumption in the low load range.
In HIGH and mapped thermostat mode, the driver wishes to utilize the optimum power
development of the engine. The cylinder head temperature is therefore reduced to 80° C.
ПО това разбирам,че колата ти работи при оптимален режим..и тези 80+ градуса са правилните
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Даа, звучи логично. Явно като й раздам газ между два светофара и компютърът решава, че ще ми трябва мощност. Дори след това да вися 20 мин. в задръствания. Не мога да си представя как трябва да я карам, че да мине в икономичен режим... Извън града повишава температурата, когато има условия за повишен разход с цел да го намали. Ега ти, изхвърлих работещ оригинален термостат. 

Never mistake motion for action...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Глупости говорите и двамата, тази кола изобщо не се държи нормално. Когато понатиснеш мотора, компютъра наистина решава, че ще трябва мощност и охлажда повечко и принудително(с цел да избегне евентуални повреди като духната гарнитура например), но излиза от този режим веднага щом спреш да натискаш, тоест след по-малко и минута. Тази концепция е заложена още при е46 с n42 моторите и работи по абсолютно същия начин, само дето там е реализирана по-простичко. Според мен тази кола си мисли, че се кара перманентно със здрава газ. На твое място бих разцъкал подробно живи данни за положение педал на газта(процент по процент), валвтроника как повдика всм. клапани(ако имаш такъв, не познавам този мотор), как отчита дебитомера....абе всичко свързано с натоварването. Ако термостата ти е пък като на n42 да речем(повтарям, не познавам този мотор), тоест електромеханичен, просто издърпай единия от двата му кабела и колата ще си загрее нормално на 110С.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
То аз ако бях сигурен в нещо, нямаше да отварям дума... Благодаря за съвета, при следващото слизане в сервиз ще трябва да се търси някакъв проблем явно. Лошото е, че няма никакви симптоми за такъв, освен самата температура.
Never mistake motion for action...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
ivoaudi написа:Глупости говорите и двамата, тази кола изобщо не се държи нормално. Когато понатиснеш мотора, компютъра наистина решава, че ще трябва мощност и охлажда повечко и принудително(с цел да избегне евентуални повреди като духната гарнитура например), но излиза от този режим веднага щом спреш да натискаш, тоест след по-малко и минута. Тази концепция е заложена още при е46 с n42 моторите и работи по абсолютно същия начин, само дето там е реализирана по-простичко. Според мен тази кола си мисли, че се кара перманентно със здрава газ. На твое място бих разцъкал подробно живи данни за положение педал на газта(процент по процент), валвтроника как повдика всм. клапани(ако имаш такъв, не познавам този мотор), как отчита дебитомера....абе всичко свързано с натоварването. Ако термостата ти е пък като на n42 да речем(повтарям, не познавам този мотор), тоест електромеханичен, просто издърпай единия от двата му кабела и колата ще си загрее нормално на 110С.
Положение на педала го забрави - потенциометър в момента в който чукнеш педала и оказва влияние,и на място няма да работи както трябва...само не разбирам,как ще разбира мотора,че си в динамичен режим ако не минаваш 3000 оборота да кажем,при нормално градско аз и 2000 рядко минавам....
Я ми обясни какви глупости говоря аз?Като ти давам текст директно от производителя на двигателя?!

Това са данни малко преди да спра,като колата е карана в границите на разрешените градски условия.Това е то лятото,при 41гр черна кола навън ,охладителна 90гр..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Веднага ти отговарям, въпреки че ако бе чел внимателно какво съм писал нямаше да е нужно. Написал съм, че КОНЦЕПЦИЯТА още при е46 е същата, а не изпълнението. А именно - при леко градско каране да речем, целта е да имаме висока температура(цел еко разбира се), а понастъпим ли да охлажда принудително. Написал съм и че нещото просто е изпълнено ПО-ПРОСТИЧКО, толкова. Методите не са от особено значение(ако ще и с въртяща манивела да е изпълнението), а крайния резултат и целите са почти идентични. При n52 просто са добавени още два междинни режима за още по - оптимална работа.
Да добавя, че при е46 термостата не е "отваря на 105С и това е..." както се изразяваш, а има и електро-клапан, който отваря при интензивно натоварване и охлажда принудително по абсолютно същия начин както и при n52. Управлява се също от моторната електроника, също както n52.
Да добавя, че при е46 термостата не е "отваря на 105С и това е..." както се изразяваш, а има и електро-клапан, който отваря при интензивно натоварване и охлажда принудително по абсолютно същия начин както и при n52. Управлява се също от моторната електроника, също както n52.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Gqbriel написа:ivoaudi написа:Глупости говорите и двамата, тази кола изобщо не се държи нормално. Когато понатиснеш мотора, компютъра наистина решава, че ще трябва мощност и охлажда повечко и принудително(с цел да избегне евентуални повреди като духната гарнитура например), но излиза от този режим веднага щом спреш да натискаш, тоест след по-малко и минута. Тази концепция е заложена още при е46 с n42 моторите и работи по абсолютно същия начин, само дето там е реализирана по-простичко. Според мен тази кола си мисли, че се кара перманентно със здрава газ. На твое място бих разцъкал подробно живи данни за положение педал на газта(процент по процент), валвтроника как повдика всм. клапани(ако имаш такъв, не познавам този мотор), как отчита дебитомера....абе всичко свързано с натоварването. Ако термостата ти е пък като на n42 да речем(повтарям, не познавам този мотор), тоест електромеханичен, просто издърпай единия от двата му кабела и колата ще си загрее нормално на 110С.
Положение на педала го забрави - потенциометър в момента в който чукнеш педала и оказва влияние,и на място няма да работи както трябва...само не разбирам,как ще разбира мотора,че си в динамичен режим ако не минаваш 3000 оборота да кажем,при нормално градско аз и 2000 рядко минавам....
Я ми обясни какви глупости говоря аз?Като ти давам текст директно от производителя на двигателя?!не казвам,че е нормално а че има някаква логика..
Това са данни малко преди да спра,като колата е карана в границите на разрешените градски условия.Това е то лятото,при 41гр черна кола навън ,охладителна 90гр..
Нищо няма да забравям. Не казвам, че потенциометъра е голям заподозрян, но е! Като човек, през чийто ръце са минали може би повече потенциометри от всички юзери в този форум взети заедно, знам от опит на какви гадости са способни потенциометрите. И не, не е вярно, че ако е повреден въпросният потенциометър непременно ще ти бърка празен ход да речем. Представи си спукана пътечка(случва се доволно често) някъде към 5-10%. Периодично ти прекъсва пина през който е подпрян на маса да речем. Всеки път когато минава от там плъзгача ще пуска импулс към ЕКУ за пълна газ(ей ти готов динамичен режим)......Отново казвам - буквално нищожен е шанса това да се случва от педала на газта, но просто съществува, не е като твърдението, че 80С в градско е нормална температура, както твърдите вие. Именно това имах предвид, когато казах, че говорите глупости. В градско, с лека газ, нормалната температура е 112С и именно това е написано в текста на английски, който си постнал, прочети го отново по-внимателно.
А мотора решава за въпросния динамичен режим, не толкова въз основа на високи обороти, в това съм абсолютно уверен! Едно, че съм си правил безброй експерименти, второ, че има не малко шОфери, които мъчат двигателите на ниски обороти(а те точно в ниските са по-податливи на прегряване) и германците са помислили за това съответно - положението на педала на газта(въпросния потенциометър) играе една от основните роли при вземането на решение за динамичен режим, вярвай.
А от снимките, които си постнал, ако наистина си с n46, можеш да си абсолютно уверен, че твоята също не е наред! Хубавото е, че в твоя случай сигурно ще се разминеш само с термостат.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
ivoaudi написа:Gqbriel написа:ivoaudi написа:Глупости говорите и двамата, тази кола изобщо не се държи нормално. Когато понатиснеш мотора, компютъра наистина решава, че ще трябва мощност и охлажда повечко и принудително(с цел да избегне евентуални повреди като духната гарнитура например), но излиза от този режим веднага щом спреш да натискаш, тоест след по-малко и минута. Тази концепция е заложена още при е46 с n42 моторите и работи по абсолютно същия начин, само дето там е реализирана по-простичко. Според мен тази кола си мисли, че се кара перманентно със здрава газ. На твое място бих разцъкал подробно живи данни за положение педал на газта(процент по процент), валвтроника как повдика всм. клапани(ако имаш такъв, не познавам този мотор), как отчита дебитомера....абе всичко свързано с натоварването. Ако термостата ти е пък като на n42 да речем(повтарям, не познавам този мотор), тоест електромеханичен, просто издърпай единия от двата му кабела и колата ще си загрее нормално на 110С.
Положение на педала го забрави - потенциометър в момента в който чукнеш педала и оказва влияние,и на място няма да работи както трябва...само не разбирам,как ще разбира мотора,че си в динамичен режим ако не минаваш 3000 оборота да кажем,при нормално градско аз и 2000 рядко минавам....
Я ми обясни какви глупости говоря аз?Като ти давам текст директно от производителя на двигателя?!не казвам,че е нормално а че има някаква логика..
Това са данни малко преди да спра,като колата е карана в границите на разрешените градски условия.Това е то лятото,при 41гр черна кола навън ,охладителна 90гр..
Нищо няма да забравям. Не казвам, че потенциометъра е голям заподозрян, но е! Като човек, през чийто ръце са минали може би повече потенциометри от всички юзери в този форум взети заедно, знам от опит на какви гадости са способни потенциометрите. И не, не е вярно, че ако е повреден въпросният потенциометър непременно ще ти бърка празен ход да речем. Представи си спукана пътечка(случва се доволно често) някъде към 5-10%. Периодично ти прекъсва пина през който е подпрян на маса да речем. Всеки път когато минава от там плъзгача ще пуска импулс към ЕКУ за пълна газ(ей ти готов динамичен режим)......Отново казвам - буквално нищожен е шанса това да се случва от педала на газта, но просто съществува, не е като твърдението, че 80С в градско е нормална температура, както твърдите вие. Именно това имах предвид, когато казах, че говорите глупости. В градско, с лека газ, нормалната температура е 112С и именно това е написано в текста на английски, който си постнал, прочети го отново по-внимателно.
А мотора решава за въпросния динамичен режим, не толкова въз основа на високи обороти, в това съм абсолютно уверен! Едно, че съм си правил безброй експерименти, второ, че има не малко шОфери, които мъчат двигателите на ниски обороти(а те точно в ниските са по-податливи на прегряване) и германците са помислили за това съответно - положението на педала на газта(въпросния потенциометър) играе една от основните роли при вземането на решение за динамичен режим, вярвай.
А от снимките, които си постнал, ако наистина си с n46, можеш да си абсолютно уверен, че твоята също не е наред! Хубавото е, че в твоя случай сигурно ще се разминеш само с термостат.
Не съм с Н46 - Н52 е мотора,нарочно си направих експеримент вчера пуснах да следя температурата,нормално шофиране в София - играеше от 93-96 гр.Само си мисля,че не е е положението на педала основния фактор за дали е в динамичен режим в смисъл такъв - ако плавно се натиска педала и колата има нужните обороти няма да смени нито една предавка надолу (за автомат),но ако се натисне по-рязко до една степен смъква една,ако се натисне още малко пак по-рязко смъква 2,при кик може да смъкна и 3ти път - това съм убеден,защото не е често но ми се налага от време на време,а понякога дори натиснат на 60% но по-плавно не ускорява сменяйки предавка надолу - което за мен е далече от "динамичен режим"...
Незнам колко не ми е в ред колата - но на втората минута на място минава 70гр..предполагам (нямам много опит с бензиновите коли защото карах дълго време дизел) има разлика между начина на работа специално работна темп и достигане при 4 -6 и т.н цилиндрови двигатели
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Заформи се интересна дискусия, но не я обръщайте на нападки. Чудя се дали да не пусна някаква запитване до БМВ дали въпросната опция за горещ климат влияе на работния режим на ниска температура. Само трябва да измисля кой в БМВ ще ми обърне внимание на такъв въпрос 

Never mistake motion for action...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Leon написа:Заформи се интересна дискусия, но не я обръщайте на нападки. Чудя се дали да не пусна някаква запитване до БМВ дали въпросната опция за горещ климат влияе на работния режим на ниска температура. Само трябва да измисля кой в БМВ ще ми обърне внимание на такъв въпрос
По никакъв начин не се заяждам с ivoaudi

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Аз също съм абсолютно добронамерен към Gqbriel, а и към всички останали. Споровете от всякакво естество са винаги все с нещо полезни, а влизането ми тук е вид хоби и губене на малко време. Ако понякога пиша нещо с големи букви, то е за да подчертая нещо, което смятам за важно, а не да "повишавам тон" да речем.
По въпроса с евентуално запитване в БМВ- първото, което мога да кажа уверено е, че и да има някакво отражение въпросната функция горещ климат, то тя ще е минимална с градус, два, до пет, не повече(ако изобщо има), а при Leon разликата е не 3, а 30С. А иначе поне с мен винаги много отзивчиви са били във Варна Карс. Случвало се е да не съм прав, да ги обвинявам по погрешка в неща за които да не са били виновни изобщо и пак да са ми помагали, тоест може да се пробва да се пусне запитването там.
По проблема - определено може да се прояви от недобре обезвъздушена система, на мен самия ми се е случвало поне 20 пъти, без изобщо да преувеличавам. Интересното бе, че всеки път се проявяваше единствено и само когато съм включил парно, нямам никакво логично обяснение защо. Все пак не взимайте това мн. на сериозно и вмъквам това просто ей така, за инфо, щото то всичко винаги при моята кола си бе паранормално, откак я имам.
Според мен термостата на Leon се управлява некоректно, може и от хардуерен проблем. Какво имам предвид - управлението му предполагам е стандартното - един постоянен плюс и един, който се подпира на минус през някой транзистор или драйвер. Та може въпросния драйвер да е пробил или самия кабел кръцнат нейде на маса. Много лесно могат да се хванат нещата с един омметър. Ако управлението обаче на термостатите ви е различно(описах най - честия вариант и пиша общо, дори не съм виждал на живо въпросния термостат), мнението ми просто може да бъде изтрито като ненужно и подвеждащо.
Иначе съм чел по руски и английски форуми, че хора са оправяли същия проблем, някои със смяна на перка, други със смяна на водна помпа. Аз лично не виждам ни едно от двете как ще провокира преохлаждане, ако термостата затвори коректно да речем, но казвам какво пишат. Ако те лъжат, то и аз лъжа, луда работа.
По въпроса с евентуално запитване в БМВ- първото, което мога да кажа уверено е, че и да има някакво отражение въпросната функция горещ климат, то тя ще е минимална с градус, два, до пет, не повече(ако изобщо има), а при Leon разликата е не 3, а 30С. А иначе поне с мен винаги много отзивчиви са били във Варна Карс. Случвало се е да не съм прав, да ги обвинявам по погрешка в неща за които да не са били виновни изобщо и пак да са ми помагали, тоест може да се пробва да се пусне запитването там.
По проблема - определено може да се прояви от недобре обезвъздушена система, на мен самия ми се е случвало поне 20 пъти, без изобщо да преувеличавам. Интересното бе, че всеки път се проявяваше единствено и само когато съм включил парно, нямам никакво логично обяснение защо. Все пак не взимайте това мн. на сериозно и вмъквам това просто ей така, за инфо, щото то всичко винаги при моята кола си бе паранормално, откак я имам.
Според мен термостата на Leon се управлява некоректно, може и от хардуерен проблем. Какво имам предвид - управлението му предполагам е стандартното - един постоянен плюс и един, който се подпира на минус през някой транзистор или драйвер. Та може въпросния драйвер да е пробил или самия кабел кръцнат нейде на маса. Много лесно могат да се хванат нещата с един омметър. Ако управлението обаче на термостатите ви е различно(описах най - честия вариант и пиша общо, дори не съм виждал на живо въпросния термостат), мнението ми просто може да бъде изтрито като ненужно и подвеждащо.
Иначе съм чел по руски и английски форуми, че хора са оправяли същия проблем, някои със смяна на перка, други със смяна на водна помпа. Аз лично не виждам ни едно от двете как ще провокира преохлаждане, ако термостата затвори коректно да речем, но казвам какво пишат. Ако те лъжат, то и аз лъжа, луда работа.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Каква е работната температура на Е90 320i N46
Много интересно инфо свързано с преохлаждането на моторите ви, съжалявам, че чак сега го поствам - все не остава време:
http://bmwservice.livejournal.com/33434 ... t_expand=1
А по-конкретно:
Во-первых, детонация смеси крайне чувствительна к температуре двигателя. Именно поэтому (вместе с увеличенной степенью сжатия) минимальное требование практически для любого современного мотора - 98 бензин. Практически все современные моторы отчаянно звенят на 95-м. Найдите хотя бы один X6, например, с N63 который не звенит в жаркую погоду. Датчики детонации захлебываются, а владелец ничего и не слышит - шумоизоляция хорошая. Вот только что-то "машина не едет", вот странно-то...
Поэтому, как блок управления понимает, что вы "педаль в пол" нажали, так термостат на полную и открывает. Одна беда - в ту же секунду жидкость не остынет на 30 градусов, а детонация-то ждать не будет...
http://bmwservice.livejournal.com/33434 ... t_expand=1
А по-конкретно:
Во-первых, детонация смеси крайне чувствительна к температуре двигателя. Именно поэтому (вместе с увеличенной степенью сжатия) минимальное требование практически для любого современного мотора - 98 бензин. Практически все современные моторы отчаянно звенят на 95-м. Найдите хотя бы один X6, например, с N63 который не звенит в жаркую погоду. Датчики детонации захлебываются, а владелец ничего и не слышит - шумоизоляция хорошая. Вот только что-то "машина не едет", вот странно-то...
Поэтому, как блок управления понимает, что вы "педаль в пол" нажали, так термостат на полную и открывает. Одна беда - в ту же секунду жидкость не остынет на 30 градусов, а детонация-то ждать не будет...
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани