ASC+T
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
ASC+T
не можах да разбера от един форум,АСЦ+Т системата серийно ли се монтира в колите или допълнително.И ако е допълнително за какви пари става на въпрос.
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
Re: ASC+T
заводска си е -безмислено е да се слага допълнително,направо не е оправдано,освен ако не си намериш от некоя морга чарковете на купчина... 

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Първите ASC които сеслагат в Е36 са като екстра, от Е39 включително и нагоре става сериен, а при новите коли вече и DSC е серийно 


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
ще се вкараш в ебати филма ако тръгнеш да я слагаш тази екстра...и то още по-малко ако е заради жена...



- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Бе те тука хората го изключват, ти искаш да си слагаш 

“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
Еми приятелю само ел. модула (компа) за ABS/ASC+T (да те са в едно) нов е 2112.50лв, на места и малко по-евтино може да го намериш, за втора ръка ръка направо забрави. Говоря от личен опит ( мойто е фабрично, но съм сменял части все пак) и за модул за 325i като имат разлика в управлението, но в цената нминимална даже на места и няма никаква разлика за моделите (за цената става въпрос). Хидромодулатора до колкото знам беше към 3000лв (това е тънката цена която ми даде едно приятелче) и още куп други неща за които в момента не се сещам. И в крайна сметка е по-добре да си купиш друга кола която вече я има тази екстра.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Automatic Stability Control + Traction
Иначе казано се старае ако ти натежава десния крак, да не ти превъртат гумите, въпреки че над 4000 оборота ако си махнаш крака от съидинителя и то няма да ти помогне, ще има фън
Иначе казано се старае ако ти натежава десния крак, да не ти превъртат гумите, въпреки че над 4000 оборота ако си махнаш крака от съидинителя и то няма да ти помогне, ще има фън


- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Копчето се намира над скоростния лост в средата, от дясно на запалката, ако имаше щеше да си забелязал
Индикацията на таблото е точно между оборотомера и скоростомера в долната част, там има едно малко правоъгълниче, което светва в жълто със съответния знак когато се изключи системата, а и като си отвориш колата при бушоните има една камара боядисани в оранжево бушони с обща капачка над тях, на които пише ASC

Индикацията на таблото е точно между оборотомера и скоростомера в долната част, там има едно малко правоъгълниче, което светва в жълто със съответния знак когато се изключи системата, а и като си отвориш колата при бушоните има една камара боядисани в оранжево бушони с обща капачка над тях, на които пише ASC


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани