BMW E36 за първа кола
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
BMW E36 за първа кола
Здравейте на всички. Нов съм и не знам дали е правилното място на тази тема тук, ако не е модераторите да ме извинят, и ако може като за първи път да не се сърдят и да я преместят където трябва. Та на въпроса от малък си ме кефят старите бмв-ета като е30/е36/е38/е24 и тн. и имам мерак да си купя някое такова за сега съм се спрял на Е36, но не знам каква е36-тица да търся. Не съм запознат много със бмв-моторите и какво често се чупи при тях, как се обслужват технически, и като за първо бмв е36 какво бихте ми препоръчали да търся. Няма да го взимам нито да се правя да джигит нито да се гоня с него, просто уникално стой изчистената линия на старата тройка, с м-пакет, кожен салон и по възможност да е седан ( Просто е бруталия). Та какво бихте ме съветвали като покупка на такова бмв, какво да гледам като го взимам на какво да се спра, как да го обслужвам, какви са данацъте, разхода и тн. Темата е свободна за всякакви отговори дали отрицателни или положителни, до сега съм карал руска кола само и както споменах горе не съм компетентен много много по марката, технически съм компетентен, но просто всяка марка си има специфични неща който се разбират при всекидневна експлоатация, аз не съм имал възможност да карам и затова. Поздрави на всички и предварително благодаря на отзовалите се 

- mitkyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.11.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328 ,318is , 330ci e46
- Мечтае да кара: ///м3 - е30 , е36 , е46 ... W124 Е500
- Детайли за колата: кон
Re: BMW E36 за първа кола
Като за първо бмв #16ка ... Има доста инфо в форума ! Колите са с сравнително лесни за подръжка !
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: BMW E36 за първа кола
mitkyyyy написа:Като за първо бмв #16ка ... Има доста инфо в форума ! Колите са с сравнително лесни за подръжка !
Ако има акъл и кара разумно може и 318is, за да не съжалява после "за к'во ми беше тая спрЕла 16-ка" и да си бие главата

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: BMW E36 за първа кола
Щом няма да се гони и 316 върши работа, но по-добре взимай 318... 

- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: BMW E36 за първа кола
318is седан най-добре. Слаби места като цяло на BMW-тата са гофрирания маркуч и датчиците на колянов и разпределителни валове за сега за тези неща се сещам. 

Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
Re: BMW E36 за първа кола
318is седан не се намират лесно ,а дори и да намериш обикновенно са карани от разни келешчета и са пред полуразпад. По-добре или м43 115к.с или директно скачай на някоя 20ка.
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: BMW E36 за първа кола
Те доста от е36 са карани от разни келешчета, така че трябва да се внимава много...особено с купетата, седаните си мисля че ще е по-добре, но пък трудно се намират... 

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: BMW E36 за първа кола
Здравей, и добре дошъл в форума.
Не се притеснявай да питаш ако нещо те мъчи
!
Да, както казват колегите 316 и 318 с код на мотора М43 седан за достатъчно добър избор. По вероятно е да намериш запазен и добре изглеждащ екземпляр. 318IS седан не е добър избор и ще дам моята гледна точка, която не е перфектна но достатъчно съм наблюдавал.
Като цяло двигателя е доста добър вариант за градско каране и е един вид компромис.
1. От към ускорение - Но не от към поддръжка. По лесно ще обслужваш 320 от колкото 318is
2. Ако го ръчкаш харчи колкото 320 не е една идея по слаб. Дори след 1994г когато мисля, че вкарват м44.
320i (150 Hp) - Ускорение от място до 100 км/ч 9.2 с. Въртящ момент 190/4200 Нм
Модификация (Двигател) 318 is (140 Hp) - Ускорение от място до 100 км/ч 10.2 с. Въртящ момент м42-175/4500 Нм м44-180/4300 Нм
318 is Както ти казаха колегите, е предпочитан от към младежите е вероятно да е тормозена и преправяна.
М43б16 и б18 или 316i , 318i са много здрави двигатели с верига са не са скъпо от към обслужване имат си дертове но не са болки за умиране и всеки един ентусиаст с блясък на бмв емблемата в очите ще се справи с тях.
Можеш да намериш купе също с 316 двигател но това е грешна инвестиция освен ако не искаш да влизаш в голям филм още с влизането ти във форума. Или на кратко да сменяш двигател, да ръчкаш и чистиш всичко което може да ти видят очите
.
Пожелавам ти успех с търсенето, да се похвалиш с нещо изпънато и хубаво, не се хвърляй на първата, която ти видят очите наплакни ги огледай пазара.
При покупката огледай под задната броня за удари, както и хубаво за луфтове между калника мигача и фаровете маската и бронята.
Когато си на оглед хубаво е да слушаш мотора работи ли равномерно, бмв си имат детски болести с дебитомери о2 сензори или казано ламда сонди и паразитен въздух от гофрирани маркучи. Колата не трябва да мени обороти. Оглеждаш хубаво всички маркучи около главата на мястото ли са си, масово във форума се махат диса клапи , клапан за картерна вентилация, не трябва да има висящи маркучи или затапени с болтове ( не е лош признак но ако ще караш сток кола поне да знаеш, че си е заводско).
Ако колата е нов внос е хубаво да изглежда така:(Така изглежда м43б16 и б18)[



Да, както казват колегите 316 и 318 с код на мотора М43 седан за достатъчно добър избор. По вероятно е да намериш запазен и добре изглеждащ екземпляр. 318IS седан не е добър избор и ще дам моята гледна точка, която не е перфектна но достатъчно съм наблюдавал.
Като цяло двигателя е доста добър вариант за градско каране и е един вид компромис.
1. От към ускорение - Но не от към поддръжка. По лесно ще обслужваш 320 от колкото 318is
2. Ако го ръчкаш харчи колкото 320 не е една идея по слаб. Дори след 1994г когато мисля, че вкарват м44.
320i (150 Hp) - Ускорение от място до 100 км/ч 9.2 с. Въртящ момент 190/4200 Нм
Модификация (Двигател) 318 is (140 Hp) - Ускорение от място до 100 км/ч 10.2 с. Въртящ момент м42-175/4500 Нм м44-180/4300 Нм
318 is Както ти казаха колегите, е предпочитан от към младежите е вероятно да е тормозена и преправяна.
М43б16 и б18 или 316i , 318i са много здрави двигатели с верига са не са скъпо от към обслужване имат си дертове но не са болки за умиране и всеки един ентусиаст с блясък на бмв емблемата в очите ще се справи с тях.
Можеш да намериш купе също с 316 двигател но това е грешна инвестиция освен ако не искаш да влизаш в голям филм още с влизането ти във форума. Или на кратко да сменяш двигател, да ръчкаш и чистиш всичко което може да ти видят очите

Пожелавам ти успех с търсенето, да се похвалиш с нещо изпънато и хубаво, не се хвърляй на първата, която ти видят очите наплакни ги огледай пазара.

При покупката огледай под задната броня за удари, както и хубаво за луфтове между калника мигача и фаровете маската и бронята.
Когато си на оглед хубаво е да слушаш мотора работи ли равномерно, бмв си имат детски болести с дебитомери о2 сензори или казано ламда сонди и паразитен въздух от гофрирани маркучи. Колата не трябва да мени обороти. Оглеждаш хубаво всички маркучи около главата на мястото ли са си, масово във форума се махат диса клапи , клапан за картерна вентилация, не трябва да има висящи маркучи или затапени с болтове ( не е лош признак но ако ще караш сток кола поне да знаеш, че си е заводско).
Ако колата е нов внос е хубаво да изглежда така:(Така изглежда м43б16 и б18)[


Re: BMW E36 за първа кола
Вчера четох една тема за избор при покупка на 318 ис и кой мотор е по добър м42 или 44 или 6те цилиндъра м50. Та се по образовах малко
Мисля, че 316 май наистина ще ми е мудна малко и друго да попитам, имали изобщо 318ис седан или са само купе ?
И друго да попитам за м-пакета има ли някаква реплика как да се познае евентуално. Също така гледам повечето IS са със газов инжекцион там някакви проблеми проявяват ли се ? Зимата как се пали каква е подръжката ? Ако има такива теми разисквани ще ви помоля да ми пратите линкове тъй като не мога да се ориентирам със форума още, за да не пишете едно и също хиляди пъти. Поздрави

И друго да попитам за м-пакета има ли някаква реплика как да се познае евентуално. Също така гледам повечето IS са със газов инжекцион там някакви проблеми проявяват ли се ? Зимата как се пали каква е подръжката ? Ако има такива теми разисквани ще ви помоля да ми пратите линкове тъй като не мога да се ориентирам със форума още, за да не пишете едно и също хиляди пъти. Поздрави

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: BMW E36 за първа кола
Има 318is седан но са по рядки като модел. Това, че е с LPG инжекция не те бърка. Целогодишно пали на бензин при зададена температура на газовия компютър от човека, който я е настройвал си превключва сама. Има много реплики на M брони и лайсни от евтини до скъпи най лоши са тези от стъкломат там лайсните и всико е едно правено по калъп ще я познаеш щом я видиш.
LPG инжекцията е сравнително лесна за обслужване има два филтъра, които се сменят на около 10 000 км около 20лв са двата. Един преди газовата рейка и един в изпарителя. Ако бензиновата система не работи като хората, няма да работи хубаво на газ ако инжекцията е с OBD. Ако не е може да се нагласи г/д изкуствено.
Рядко можеш да видиш качествен монтаж в България но и това е поправимо има тема на един колега във форума, на който

LPG инжекцията е сравнително лесна за обслужване има два филтъра, които се сменят на около 10 000 км около 20лв са двата. Един преди газовата рейка и един в изпарителя. Ако бензиновата система не работи като хората, няма да работи хубаво на газ ако инжекцията е с OBD. Ако не е може да се нагласи г/д изкуствено.
Рядко можеш да видиш качествен монтаж в България но и това е поправимо има тема на един колега във форума, на който



Re: BMW E36 за първа кола
Благодаря на всички за мненията, вчера до късно стоях и разглеждах е36 раздела и почетох доста. Ориентирах се към 320i седан по възможност с м-мокет
или 318ис, но напълно сток без някви изпълнения от някви рейсърчета. В зависимост от това какво изникне 320i или 318is това ще закупя. Аз всеки ден гледам мобиле и карс бг, няколко ми хванаха окото, но им искат извънземни пари. Та аз ще си ровя из сайтовете за продажба на авомобили и ще се образовам от форума лека полека, ако има нещо ще питам. Живи и здрави дай боже да се похваля и аз с някоя красавица. Поздрави на всички, живи и здрави и всичко най-хубаво.. 


- stormrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: BMW E36 за първа кола
Красавица за малко пари няма да намериш. За гледана кола минимум 3500-4000 лв.
С много любов към децата!
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: BMW E36 за първа кола
A.P. написа: по възможност с м-мокет![]()
баси. вчера си изхвърлих стария мокет без да го погледна дали случайно не е ///м.


Re: BMW E36 за първа кола
Това с мокета беше в кръга на шегата
Някой да не се обиди и да го вземе на вътре, ако е така се извинявам.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани