AVIO Diesel
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: AVIO Diesel
кутията работи в синхрон с двигателя и в момент на превключване на скорост се изпраща сигнал до двигателя за намаляване количеството на впръскано гориво. Това се прави с цел по-мекото превключване на предавките. Пише го в менюъла на ЗФ късаещ скоростните кутии. Именно затова лично аз не изключвам възможността да има разни аномалии при превключването на предавките с различна нафта.
п.с. Колегата който не е виждал самолет да работи с нафта, нека каже дали изобщо е виждал самолет отблизо. Казвам го защото знам, че керосина е страшно близък до нафтата по характеристки - просто няма същите мазилни свойства. И както има хора които си карат дизеловите коли на керосин, така и самолетните двг ако им дадеш нафта хич няма да я върнат
п.с. Колегата който не е виждал самолет да работи с нафта, нека каже дали изобщо е виждал самолет отблизо. Казвам го защото знам, че керосина е страшно близък до нафтата по характеристки - просто няма същите мазилни свойства. И както има хора които си карат дизеловите коли на керосин, така и самолетните двг ако им дадеш нафта хич няма да я върнат

- stoino
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: София-Криводол
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d ///M vision
- Мечтае да кара: F10 550d///M
Re: AVIO Diesel
(bubsa) написа:stoino написа:AVIO Diesel може да е хубаво и чисто гориво но надали в България от пистолета за авио-дизел ще потече такъв в резервоара ни. Съответно въпросът е, колко ще е близо това гориво до истинския AVIO Diesel или ще е смесен с какво ли не?
При мен за сега единствената разлика която усещам от както карам с AVIO Diesel е по-нисък разход на гориво.Теста е направен само градско София по един и същи маршрут с AVIO Diesel ми дава 1,5 литра по-нисък разход отколкото с обикновеният Diesel.Скоро ще направя тест извънградско и ще споделя резултата.
На мен пък ми вдигна разхода спрямо нафтата на шелИ имаше някакви зачатъци на изпушване.
Относно превключването с различните нафти много с много хора съм си говорил и не всички го усещат...усещал съм го и на много нова кола и джип.И не само аз.
Преди да пробвам avio disel съм карал само с обикновен дизел,от Лукой ми даваше много висок разход 14л/100 градско,започнох да сипвам на ЕКО обикновения дизел и огромна разлика рахода ми падна на 10.9л/100 градско и сага от 2 седмици карам с аvio disel и разхода ми падна на 9.5л/100 градско.За сега съм много доволен и ще продължа да сипвам avio disel докато не го развалят.От шел не съм пробвал,но ще опитам и ще споделя резултата...
Re: AVIO Diesel
Колега ти както ги говориш тези разходи ако сипеш австрийски OMV дизел ще падне разхода на 3/100 

Tool - Fear Inoculum
- ChrisX3
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 18.05.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E83 X3 2.0d 2008г.
Re: AVIO Diesel
Каквато и нафта да сипя, разхода ми е 14 градско.
Единствено с ЕКО Economy пада до 12.
Последния път заредих от тоя Avio disel - разход 13.5.
Извода е че обикновената нафта на еко хем смъква разхода, хем е с 30 ст. надолу като цена. Със сигурност втори път Avio disel няма да сипя.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Единствено с ЕКО Economy пада до 12.
Последния път заредих от тоя Avio disel - разход 13.5.
Извода е че обикновената нафта на еко хем смъква разхода, хем е с 30 ст. надолу като цена. Със сигурност втори път Avio disel няма да сипя.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: AVIO Diesel
stoino написа:(bubsa) написа:stoino написа:AVIO Diesel може да е хубаво и чисто гориво но надали в България от пистолета за авио-дизел ще потече такъв в резервоара ни. Съответно въпросът е, колко ще е близо това гориво до истинския AVIO Diesel или ще е смесен с какво ли не?
При мен за сега единствената разлика която усещам от както карам с AVIO Diesel е по-нисък разход на гориво.Теста е направен само градско София по един и същи маршрут с AVIO Diesel ми дава 1,5 литра по-нисък разход отколкото с обикновеният Diesel.Скоро ще направя тест извънградско и ще споделя резултата.
На мен пък ми вдигна разхода спрямо нафтата на шелИ имаше някакви зачатъци на изпушване.
Относно превключването с различните нафти много с много хора съм си говорил и не всички го усещат...усещал съм го и на много нова кола и джип.И не само аз.
Преди да пробвам avio disel съм карал само с обикновен дизел,от Лукой ми даваше много висок разход 14л/100 градско,започнох да сипвам на ЕКО обикновения дизел и огромна разлика рахода ми падна на 10.9л/100 градско и сага от 2 седмици карам с аvio disel и разхода ми падна на 9.5л/100 градско.За сега съм много доволен и ще продължа да сипвам avio disel докато не го развалят.От шел не съм пробвал,но ще опитам и ще споделя резултата...
Колега пишеш във форум пълен с хора, които карат подобни коли наистина ли си мислиш, че такива небивалици ще минат - 9.5 е ПОД КАТАЛОЖНИЯ разход, просто или си сменил стилът на каране или маршрутите. Няма гориво, което да направи такова чудо.
- stoino
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.11.2009
- Местоположение: София-Криводол
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d ///M vision
- Мечтае да кара: F10 550d///M
Re: AVIO Diesel
Taruno написа:stoino написа:(bubsa) написа:stoino написа:AVIO Diesel може да е хубаво и чисто гориво но надали в България от пистолета за авио-дизел ще потече такъв в резервоара ни. Съответно въпросът е, колко ще е близо това гориво до истинския AVIO Diesel или ще е смесен с какво ли не?
При мен за сега единствената разлика която усещам от както карам с AVIO Diesel е по-нисък разход на гориво.Теста е направен само градско София по един и същи маршрут с AVIO Diesel ми дава 1,5 литра по-нисък разход отколкото с обикновеният Diesel.Скоро ще направя тест извънградско и ще споделя резултата.
На мен пък ми вдигна разхода спрямо нафтата на шелИ имаше някакви зачатъци на изпушване.
Относно превключването с различните нафти много с много хора съм си говорил и не всички го усещат...усещал съм го и на много нова кола и джип.И не само аз.
Преди да пробвам avio disel съм карал само с обикновен дизел,от Лукой ми даваше много висок разход 14л/100 градско,започнох да сипвам на ЕКО обикновения дизел и огромна разлика рахода ми падна на 10.9л/100 градско и сага от 2 седмици карам с аvio disel и разхода ми падна на 9.5л/100 градско.За сега съм много доволен и ще продължа да сипвам avio disel докато не го развалят.От шел не съм пробвал,но ще опитам и ще споделя резултата...
Колега пишеш във форум пълен с хора, които карат подобни коли наистина ли си мислиш, че такива небивалици ще минат - 9.5 е ПОД КАТАЛОЖНИЯ разход, просто или си сменил стилът на каране или маршрутите. Няма гориво, което да направи такова чудо.
Ето това е по каталог 9.2л/100 като добавиш малко подобрения:спортен филтър,чип настроен по дебита на филтъра,прмахнат ДПФ,ЕРГ на 10% ,със спортна изпускателна система и с малко по-читава нафта..Не трудно да се постигне...
http://bmw.testdrive.bg/modification/4794/5er-Touring-E60-530d218Hp.html
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: AVIO Diesel
Не съм зареждал AVIO дизел, но веднъж реших да питам една продавачка, докато бях на касата, дали е хубав новия им дизел. В момента, в който питах си помислих, защо задавам глупави въпроси, като знам, че едва ли ще ми отговори нещо различно от това колко е невероятен този дизел. Все пак е служител там. Обаче каката ме погледна странно и само ми отговори лаконично: "Знам, че има хубава реклама."
Лично, след като изтествах доста нафти, засега съм най-доволен от премиума на ОМВ. Но пък не съм пробвал ШЕЛ. Следващия резервоар ще го посветя на тях.
Лично, след като изтествах доста нафти, засега съм най-доволен от премиума на ОМВ. Но пък не съм пробвал ШЕЛ. Следващия резервоар ще го посветя на тях.

Re: AVIO Diesel
sawion написа:кутията работи в синхрон с двигателя и в момент на превключване на скорост се изпраща сигнал до двигателя за намаляване количеството на впръскано гориво. Това се прави с цел по-мекото превключване на предавките. Пише го в менюъла на ЗФ късаещ скоростните кутии. Именно затова лично аз не изключвам възможността да има разни аномалии при превключването на предавките с различна нафта.
п.с. Колегата който не е виждал самолет да работи с нафта, нека каже дали изобщо е виждал самолет отблизо. Казвам го защото знам, че керосина е страшно близък до нафтата по характеристки - просто няма същите мазилни свойства. И както има хора които си карат дизеловите коли на керосин, така и самолетните двг ако им дадеш нафта хич няма да я върнат
Колега,дай да не се заяждаме,не е това идеята на форума! Имам стотици полети със самолет,влизал съм и в ремонтните халета на летището, имах приятел ,който работеше там.За да си караш колата на керосин,трябва да си или със най старите дизели или двигателят в колата ти да е реактивен?! Доколкото знам,твоят не е такъв! Ти,що не си сипеш само керосин в резервоара,да видим как ше хвърлиш мотора още след първите километри???Вярно е че,керосина е близък до нафтата,и че, "хич няма да я върнат" ,както си писал,но не ти препоръчвам да се качваш на такъв,защото нафтата ще замръзне при по-ниски температури и самолетчето,пиши го бегало!

Re: AVIO Diesel
И аз изгорих един резервоар Авио дизел до морето и обратно тези дни и изобщо не съм доволен, дори ми се струва, че е по-зле от нормалния ЕКО, с който си карам от години.
Ще пробвяам и аз Шел другия път, да видим.
Ще пробвяам и аз Шел другия път, да видим.
- cfm56
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 6.09.2014
- Местоположение: София
- Кара: самолед
- Детайли за колата: E61LCI 530xD
Re: AVIO Diesel
lazomilev написа:И аз изгорих един резервоар Авио дизел до морето и обратно тези дни и изобщо не съм доволен, дори ми се струва, че е по-зле от нормалния ЕКО, с който си карам от години.
Ще пробвяам и аз Шел другия път, да видим.
Напълно подкрепям мнението на колегата. Не съм впечатлен от качеството на Авио дизела след един резервоар изгорен. Половин литър по-висок разход от предходната ми зарядка (меря пълно -пълно) от Ромпетрол, без това да се приема за реклама просто заради обективноста на фактите го споменах. Маршрута в двата случая е меко казано 85-90% идентичен , като при Авио дизела исках да убедя и себе си че по нашите бензиностанции се продава качествено гориво и съм карал максимално икономично и "пенсионерски" , просто за да мога да си докажа че нафтата им е наистина добра, но не би.
P.S. Като професионален пилот мога да заявя ( стана малко като рекламата



- strongholder
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 8.12.2013
- Кара: е60 530d '03
Re: AVIO Diesel
Този дизел може и да е хубав, но рекламата му е всичко друго но не и хубава.
Re: AVIO Diesel
cfm56 написа:lazomilev написа:И аз изгорих един резервоар Авио дизел до морето и обратно тези дни и изобщо не съм доволен, дори ми се струва, че е по-зле от нормалния ЕКО, с който си карам от години.
Ще пробвяам и аз Шел другия път, да видим.
Напълно подкрепям мнението на колегата. Не съм впечатлен от качеството на Авио дизела след един резервоар изгорен. Половин литър по-висок разход от предходната ми зарядка (меря пълно -пълно) от Ромпетрол, без това да се приема за реклама просто заради обективноста на фактите го споменах. Маршрута в двата случая е меко казано 85-90% идентичен , като при Авио дизела исках да убедя и себе си че по нашите бензиностанции се продава качествено гориво и съм карал максимално икономично и "пенсионерски" , просто за да мога да си докажа че нафтата им е наистина добра, но не би.
P.S. Като професионален пилот мога да заявя ( стана малко като рекламата![]()
![]()
)че керосин и дизела който ние ползваме са в най-добрия случай далечни братовчеди. Както колега беше заявил температурите на замръзване на керосина са далеко от тези на дизела . За Jet A -36C a за Jet A1 дори по-ниски , цетановото число както и смазочните характеристики на горивата са различни. Разбира се битуват легенди от по-стари колеги,че навремето се е карало с нафта смесена с керосин , което в крайна сметка не е довело до добър край за двигателите на съответните автомобили.
Браво Колега!Перфектно разяснение за колегата,дето си мислише,че само той е виждал самолет "от близо" ! Между другото,аз също не съм впечатлен от авио дизела! Продължавам си в ОМВ,да зареждам.

Re: AVIO Diesel
Все още не съм го пробвал, но когато имам възможност слагам от скъпия на Shel. Или си внушавам или колата наистина върви по-добре и дава 0.5 по нисък разход 

- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: AVIO Diesel
cfm56 написа:lazomilev написа:И аз изгорих един резервоар Авио дизел до морето и обратно тези дни и изобщо не съм доволен, дори ми се струва, че е по-зле от нормалния ЕКО, с който си карам от години.
Ще пробвяам и аз Шел другия път, да видим.
Напълно подкрепям мнението на колегата. Не съм впечатлен от качеството на Авио дизела след един резервоар изгорен. Половин литър по-висок разход от предходната ми зарядка (меря пълно -пълно) от Ромпетрол, без това да се приема за реклама просто заради обективноста на фактите го споменах. Маршрута в двата случая е меко казано 85-90% идентичен , като при Авио дизела исках да убедя и себе си че по нашите бензиностанции се продава качествено гориво и съм карал максимално икономично и "пенсионерски" , просто за да мога да си докажа че нафтата им е наистина добра, но не би.
P.S. Като професионален пилот мога да заявя ( стана малко като рекламата![]()
![]()
)че керосин и дизела който ние ползваме са в най-добрия случай далечни братовчеди. Както колега беше заявил температурите на замръзване на керосина са далеко от тези на дизела . За Jet A -36C a за Jet A1 дори по-ниски , цетановото число както и смазочните характеристики на горивата са различни. Разбира се битуват легенди от по-стари колеги,че навремето се е карало с нафта смесена с керосин , което в крайна сметка не е довело до добър край за двигателите на съответните автомобили.
добре, имах намерение да си замълча защото действително поста ми леко прозвуча като заяждане към колегата, но трябва да се доизясним. Явно с колегата CFM56 (-3, -5A, -5B, -5C, или -7) сме колеги и в работата и може да пишем от разтояние 2 метра един от друг, се чувствам длъжен да го попитам как се казва и за коя авиокомпания работи (на л.с. разбира се) тъй като може да се познаваме

Всичко за характеристиките на керосина което казвате са вярни, макар че незнам защо спомена Jet A, като той се използва само в щатите а ние както и останалата част от света сипваме Jet A1 (до -47 freezing point)

И това за легендите е такава реалност от незапомнени години насам, че и представа си нямаш. Гарантирам ти, че баничарките на Хемус, БГ Еър и БАК друго освен керосин смесен с Аерошел или Мобил Джет 2 друго не са помирисвали от момента в който са стъпили на територията на Л. Сф.

п.с. Пробвах 1 резервоар от въпросния дизел, но разлика не намирам (може би защото карам само градско и разхода не ми е меродавен) с Ромпетрол, така че и аз занапред продължавам с братята румънци
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани