Палене Проблем
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Палене Проблем
Здравейте колеги,
Днес привечер бях останал с малко гориво ( на борд компютъра ми показваше 10км). Тръгнах да я паля, та да ходя да заредя дизел, но стартера направи един провлачвн оборот и реших да извадя ключа, ходих пеша, взех 5л. в туба, сипах ги в колата - запали си, пак обаче с едно две мудни завъртания на стартера. Покарах я 3-4км, вървеше си супер, минах през ШЕЛ, налях й 30л. При опит да я запаля направи две провлаченк завъртания на стартера и толкоз. Опитах още веднъж - запали. Покарах я 15км, отидох в гаража, изгасих я, почаках 10 мин, пробвах да запаля да видя как ще е- не ще, пробвах пак-нищо, чуваше се само едно леко щракване при опит за палене. Изчаках един час, опитах пак - не върти въобще и щракането даже не се чуваше. Акумулатора е малко слаб и помолих един комшия с кабели да даде ток, стояхме закачени 30ми, не върти стартера при палене и не върти. Никакъв шум не се чува, няма грешки на таблото, ток има. Ще я пробвам и студена сутринта, ама надали ше имам успех. Има ли връзка това, че беше без мн гориво останала с тоя проблем? Горивен филтър сменях преди 4-5 месеца, паленето беше нормално до тази вечер.
Моля ви дайте акъл какво да правя, че сутринта ще тряя да се занимавам с нея.
Днес привечер бях останал с малко гориво ( на борд компютъра ми показваше 10км). Тръгнах да я паля, та да ходя да заредя дизел, но стартера направи един провлачвн оборот и реших да извадя ключа, ходих пеша, взех 5л. в туба, сипах ги в колата - запали си, пак обаче с едно две мудни завъртания на стартера. Покарах я 3-4км, вървеше си супер, минах през ШЕЛ, налях й 30л. При опит да я запаля направи две провлаченк завъртания на стартера и толкоз. Опитах още веднъж - запали. Покарах я 15км, отидох в гаража, изгасих я, почаках 10 мин, пробвах да запаля да видя как ще е- не ще, пробвах пак-нищо, чуваше се само едно леко щракване при опит за палене. Изчаках един час, опитах пак - не върти въобще и щракането даже не се чуваше. Акумулатора е малко слаб и помолих един комшия с кабели да даде ток, стояхме закачени 30ми, не върти стартера при палене и не върти. Никакъв шум не се чува, няма грешки на таблото, ток има. Ще я пробвам и студена сутринта, ама надали ше имам успех. Има ли връзка това, че беше без мн гориво останала с тоя проблем? Горивен филтър сменях преди 4-5 месеца, паленето беше нормално до тази вечер.
Моля ви дайте акъл какво да правя, че сутринта ще тряя да се занимавам с нея.
Последна промяна themoldestone на 10 Сеп 2015, 6:09, променена общо 1 път
Re: Палене Проблем Спешно
bgpavlp написа:Акомулатор,стартер или хлабава връзка.
Aко не е автомат бутни малко

- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Палене Проблем
viewtopic.php?f=116&t=394236&p=4082454&hilit=Проблем+с+палене#p4082454
viewtopic.php?f=116&t=384432&p=4018234&hilit=Проблем+с+палене#p4018234
viewtopic.php?f=116&t=361216&p=4008242&hilit=Проблем+с+палене#p4008242
viewtopic.php?f=116&t=369644&p=3911601&hilit=Проблем+с+палене#p3911601
viewtopic.php?f=116&t=384432&p=4018234&hilit=Проблем+с+палене#p4018234
viewtopic.php?f=116&t=361216&p=4008242&hilit=Проблем+с+палене#p4008242
viewtopic.php?f=116&t=369644&p=3911601&hilit=Проблем+с+палене#p3911601
- ristaka 82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 5.10.2011
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
- Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive
Re: Палене Проблем
При почти същите симптоми се оказа четки на стартера.... Ако имаш достъп с едно желязо опитай да удариш леко върху тартера ,ако проблема е от четките като се поразбутат се оправя за няколко паления...
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Палене Проблем
На обяд ще я качим на платформа и ше я карам на сервиз. Сутринта я вкарах в неутрална с ключето под скоростния лост и я избутах на по-удобно място. Върнах си ключето в P позиция. Като заключих колата се чуха три къси beep сигнала. Отключих и заключих отново пак три къси beep сигнала - странна работа .....!?!
Re: Палене Проблем
Четките провери първо, после смени акумулатора, че точно той ги мори 

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Re: Палене Проблем
Дано да не е нещо с горивната помпа високо налягане.Не трябва да се оставя без гориво колата.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Палене Проблем
Koлега мисля че ти казах вероятния проблем снощи - стартер или акумулатор, или хлабава клема.
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Палене Проблем
Преди малко се чух с майстора - на първо четене в стартера излиза да е проблема - подал му ток отвън - само светел но не завъртал. Ще пиша като приключа.
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Палене Проблем
Стартера е дал на късо, тряяло да се шлайфа, днес преди обяд ще бъде готов. Към момента това е причината. Отделно помолих майстора да смени спирачна течност, че съм сигурен, че преди мен не е правено. Интересно ми стана, като ми каза, че ще е необходимо да се върже с компютъра да отвори abs клапите, че иначе "цяла вечност отнемало". Зачудих се - нали го прави с машина, каквито и diy да съм гледал в нета, никой не споменава това с клапите - има ли някаква истина, или с право ми намирисва работата.
Не че ми пука, че ще отвори и затвори клапите, но малко съм придирчив към подобни интервенции, когато не са в мое присъствие. Защо изпитвам притеснение:
Приятелката беше дала нейната единичка за пребоядисване в доста известен доверен сервиз на Армеец в София. След като я взе, не знам от къде ми хрумна да й напомня да си размени ключовете, с цел поддържане на батерийката. Тук дойде изненадата - не работеше - нито отваряше, нито палеше, а 3-4 месеца преди това си работеше чудесно. Държа да вметна, че ключа не е бил подмятан или държан близо до други устройства, а прибран в чекмедже. Открихме, че на мястото на втория й ключ, са записали техен. На пръв поглед изглежда леко аматьорско - по-лесно е било да си запишат ключ на някоя от другите позиции, но пък съществува риск, ако си проверил колата и си видял, че има вписани два ключа, след сервиза да видиш, че има и трети. Затова явно им се е сторила по-добра опцията със записване на мястото на втория ключ. Аз например поне от 7-8 месеца не съм си ползвал резервния, а колата 3-4 пъти е влизала за боядисване на разни детайли (предимно от разни комшии дето "случайно" си вадят ключа, разхождайки се до твоята кола в квартала) и 1-2 пъти в сервиз за дребни интервенции. Хубавото е, че го хванахме навреме, дадохме едни 200лв за нов ключ и си сложихме една обичка на ухото.
Поради тази причина колеги, вече освен ако не съм аз, брат, баща, майка, или 2-ма 3-ма колеги от форума, за всички останали си имам едно, та даже и две на ум.
Не че ми пука, че ще отвори и затвори клапите, но малко съм придирчив към подобни интервенции, когато не са в мое присъствие. Защо изпитвам притеснение:

Поради тази причина колеги, вече освен ако не съм аз, брат, баща, майка, или 2-ма 3-ма колеги от форума, за всички останали си имам едно, та даже и две на ум.
- Cinder
- ентусиаст
-
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Палене Проблем
themoldestone написа:Стартера е дал на късо, тряяло да се шлайфа, днес преди обяд ще бъде готов. Към момента това е причината. Отделно помолих майстора да смени спирачна течност, че съм сигурен, че преди мен не е правено. Интересно ми стана, като ми каза, че ще е необходимо да се върже с компютъра да отвори abs клапите, че иначе "цяла вечност отнемало". Зачудих се - нали го прави с машина, каквито и diy да съм гледал в нета, никой не споменава това с клапите - има ли някаква истина, или с право ми намирисва работата.
Не че ми пука, че ще отвори и затвори клапите, но малко съм придирчив към подобни интервенции, когато не са в мое присъствие. Защо изпитвам притеснение:
Приятелката беше дала нейната единичка за пребоядисване в доста известен доверен сервиз на Армеец в София. След като я взе, не знам от къде ми хрумна да й напомня да си размени ключовете, с цел поддържане на батерийката. Тук дойде изненадата - не работеше - нито отваряше, нито палеше, а 3-4 месеца преди това си работеше чудесно. Държа да вметна, че ключа не е бил подмятан или държан близо до други устройства, а прибран в чекмедже. Открихме, че на мястото на втория й ключ, са записали техен. На пръв поглед изглежда леко аматьорско - по-лесно е било да си запишат ключ на някоя от другите позиции, но пък съществува риск, ако си проверил колата и си видял, че има вписани два ключа, след сервиза да видиш, че има и трети. Затова явно им се е сторила по-добра опцията със записване на мястото на втория ключ. Аз например поне от 7-8 месеца не съм си ползвал резервния, а колата 3-4 пъти е влизала за боядисване на разни детайли (предимно от разни комшии дето "случайно" си вадят ключа, разхождайки се до твоята кола в квартала) и 1-2 пъти в сервиз за дребни интервенции. Хубавото е, че го хванахме навреме, дадохме едни 200лв за нов ключ и си сложихме една обичка на ухото.
Поради тази причина колеги, вече освен ако не съм аз, брат, баща, майка, или 2-ма 3-ма колеги от форума, за всички останали си имам едно, та даже и две на ум.
Кажи кой е сервиза, не виждам смисъл да го спестяваш?

- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Палене Проблем
Колега, не ме разбирай погрешно, но предпочитам да не споменавам имена по няколко причини:
1. Да предположим, че е станало в сервиз Х, това не значи, че в Y и Z не правят подобни изпълнения на "избрани клиенти".
2. Част от колегите, които са доволни от техните услуги ще ги защитят, други ще спрат да ходят там и ще се получи дискусия, която не ми се ще да започваме.
3. По-правилното е, вместо да петня във форума, да бяхме отишли с автомобила и да ги поразпитаме, или пък в Армеец, да напишем жалба. Подобни действия според мен са почти лишени от смисъл, имайки предвид колко трудно е да свържеш данните за новия ключ пряко с техния сервиз.
Споменах за този случай, не за да разкажа някоя нова схема, тъй като тази е ясна на много хора, а просто още веднъж да предупредя, че трябва да сме доста внимателни. Ако има как проверявайте за подобни интервенции след сервиз, на който нямате 100% доверие.
Относно моята кола - четкодържателя на стартера се бил разпаднал, сменили го + четките и малко шлайфане. Отделно смених и спирачна течност + филтър картерни газове (какъвто се оказа, че липсва при мен - италианеца явно се е сетил, че немеца е "загубеняк", та като бил задръстен филтъра сметнал за добра идеята да го изхвърли и да не слага нов/почистен обратно).
Някои колеги от форума бяха споменали, че след смяна на четките палела от половин оборот колата - в моята дали заради заминаващия си акумулатор (гледам, че около 12.4v държи като е загасен двигателя), дали заради друго, но разлика в паленето не виждам.
1. Да предположим, че е станало в сервиз Х, това не значи, че в Y и Z не правят подобни изпълнения на "избрани клиенти".
2. Част от колегите, които са доволни от техните услуги ще ги защитят, други ще спрат да ходят там и ще се получи дискусия, която не ми се ще да започваме.
3. По-правилното е, вместо да петня във форума, да бяхме отишли с автомобила и да ги поразпитаме, или пък в Армеец, да напишем жалба. Подобни действия според мен са почти лишени от смисъл, имайки предвид колко трудно е да свържеш данните за новия ключ пряко с техния сервиз.
Споменах за този случай, не за да разкажа някоя нова схема, тъй като тази е ясна на много хора, а просто още веднъж да предупредя, че трябва да сме доста внимателни. Ако има как проверявайте за подобни интервенции след сервиз, на който нямате 100% доверие.
Относно моята кола - четкодържателя на стартера се бил разпаднал, сменили го + четките и малко шлайфане. Отделно смених и спирачна течност + филтър картерни газове (какъвто се оказа, че липсва при мен - италианеца явно се е сетил, че немеца е "загубеняк", та като бил задръстен филтъра сметнал за добра идеята да го изхвърли и да не слага нов/почистен обратно).
Някои колеги от форума бяха споменали, че след смяна на четките палела от половин оборот колата - в моята дали заради заминаващия си акумулатор (гледам, че около 12.4v държи като е загасен двигателя), дали заради друго, но разлика в паленето не виждам.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани