Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- daskaloff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 16.09.2010
- Местоположение: София Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525d
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
само при избора на Round measuremеnt ( когато дава оборотите на всеки цилиндър поотделно с нулеви корекции) колата трябва да е запалена и после известно време няма палене ( ако я изгасиш). Иначе на изгасен двигател си пускам менюто за корекциите на дюзите и тогава паля без никакъв проблем.
- dragonfly74
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d
- Мечтае да кара: E60 535d
- Детайли за колата: M optic + chip
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Колеги някой да е трил сервизни интервали с BMW INPA5 или BMW DIS 57 + TIS ? Ако има моля да сподели как се прави стъпка по стъпка. Става въпрос за интервалите които ги дава iDrive: масло,спирачки,микрофилтър и т.н.
- dragonfly74
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d
- Мечтае да кара: E60 535d
- Детайли за колата: M optic + chip
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
За тези които ми се чудят защо искам да нулирам сервизните интервали чрез INPA или DIS , а не чрез бутона на километража. При мен се получава следното. При опит да зануля сервизния интервал за накладките чрез бутона на таблото на километража, след като изчакам да се появи RESET? и отпусна бутона и пак го натисна се появяват четири тиренца на мястото на цифрите вместо положителни цифри и каквото и да правя след малко ми се появява -15000 (в моя случай).
След известно търсене по англоговорящите форуми намерих как се зануляват интервалите на Е46 посредством DIS, за останалите модели би трябвало да е аналогично. Ето линка за тези които се интересуват.
http://bmwmotion.com/viewtopic.php?f=11&t=2195
Да направя едно уточнение специално за накладките.Ако не ви се занулява интервала от бутона проверете си датчиците на накладките. Дори и при леко износени датчици няма да успеете да занулите интервалите. Трябва да проверите физически датчиците като ги разкачите и с обикновен мултицет замерите съпротивлението. За Е60 съпротивление от 5 ома и по-малко е ок, съпротивление от порядъка на 470 ома означява частично износен датчик, а ако ви даде отворена верига датчиците са за смяна.
След известно търсене по англоговорящите форуми намерих как се зануляват интервалите на Е46 посредством DIS, за останалите модели би трябвало да е аналогично. Ето линка за тези които се интересуват.
http://bmwmotion.com/viewtopic.php?f=11&t=2195
Да направя едно уточнение специално за накладките.Ако не ви се занулява интервала от бутона проверете си датчиците на накладките. Дори и при леко износени датчици няма да успеете да занулите интервалите. Трябва да проверите физически датчиците като ги разкачите и с обикновен мултицет замерите съпротивлението. За Е60 съпротивление от 5 ома и по-малко е ок, съпротивление от порядъка на 470 ома означява частично износен датчик, а ако ви даде отворена верига датчиците са за смяна.
- AlCapone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Здравейте колеги! И аз да използвам темата за да питам има ли смисъл да дам 240лв+15лв за преходник за Autocom Cdp+ Delphi 2013 Release 3 или да си взема Bmw Inpa Ediabas K + Dcan USB за 40лв + 15лв преходника (от "Лайтмен" в продавалника) като и аутокома ще се ползва само от мен демек за е39 528i 1996-та М52Б28 VIN: WBADD51080BP09987
Понеже не съм много запознат с тези техники като цяло искам да може да чете/трие грешки, следи данните в реално време (живи данни), тествам различни компоненти по двигателя или купето, а също да може и да кодирам (настройвам) различни модули. Кое ще ми препоръчате за тази домашна употреба защото разликата в цените е много голяма а не искам да се окаже че разликите във функционалността са минимални? Аз лично клоня към Инпата не заради цената а заради това че едва ли ще си правя диагностика ежеседмично а да ми събират прах няма смисъл а пък и аутокома е по универсален като марки автомобили и камиьони а на мен ми трябва за лична употреба но нека чуя и вас относно функционалността на двата "уреда"
Колеги?
Понеже не съм много запознат с тези техники като цяло искам да може да чете/трие грешки, следи данните в реално време (живи данни), тествам различни компоненти по двигателя или купето, а също да може и да кодирам (настройвам) различни модули. Кое ще ми препоръчате за тази домашна употреба защото разликата в цените е много голяма а не искам да се окаже че разликите във функционалността са минимални? Аз лично клоня към Инпата не заради цената а заради това че едва ли ще си правя диагностика ежеседмично а да ми събират прах няма смисъл а пък и аутокома е по универсален като марки автомобили и камиьони а на мен ми трябва за лична употреба но нека чуя и вас относно функционалността на двата "уреда"

Колеги?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
здравейте колеги имам работеща инпа но не ми е ясно как да си зануля инспекцията и дали е възможно това с импата.ако може някои да ми помогне,че не ми се бута там кадето не разбирам 

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
smilen82 написа:здравейте колеги имам работеща инпа но не ми е ясно как да си зануля инспекцията и дали е възможно това с импата.ако може някои да ми помогне,че не ми се бута там кадето не разбирам
От таблото ще ти е по лесно. Има много клипчета в тубата
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
пробвал съм от таблото но не става за това си взех кабел за да мога да си занулявам инспекцията но не знам каде е в тази инпа
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Всички инспекции се зануляват без проблем от таблото или от iDrive-а. Ако инспекцията е на база дата, то тя се ресетва през iDrive-а. Ако имаш проблеми със сензорите на накладките например и ти изписва -15000км то трябва да се смени самият сензор и след това ще можеш успешно да рестартираш интервала. В Инпа ако не се лъжа въобще няма такава опция, трябва ти DIS, но в текущата ситуация всичко може да се направи без наместа на диагностичен софтуер.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
smilen82 написа:здравейте колеги имам работеща инпа но не ми е ясно как да си зануля инспекцията и дали е възможно това с импата.ако може някои да ми помогне,че не ми се бута там кадето не разбирам
Колегата не е с Е60

Ако не искаш да буташ там където не разбираш, за какво ти е тази инпа?


- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Колега инпата ми трябва да си занулявам сервизните интервали и да наблюдавам живите данни.а ти когато не знаеш какъв отговор да ми дадеш на въпроса по добре не отговаряй защото само се пълни темата с излишни коментари.
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Кога взе кабела, кога стана мастър? Ако има някъде опция за рестартиране на сервизни интервали то тя се намира в Body -> Instrument cluster.
Разбира се тук приемаме, че караш Е60, ако караш Е36 е съвсем нормално да питаш в отделеният за тези коли раздел, т.е. преди да тръгнеш да държиш някакъв тон на колеги, които са от доста време във форума и участват активно добра идея би било да се научиш да обясняваш каква е текущата ти ситуация и какво искаш да постигнеш, защото не колегата пълни темата с излишни коментари, а ти - в случай, че не караш Е60 и въпросът ти не е относно зануляване на интервали на Е60.
Разбира се тук приемаме, че караш Е60, ако караш Е36 е съвсем нормално да питаш в отделеният за тези коли раздел, т.е. преди да тръгнеш да държиш някакъв тон на колеги, които са от доста време във форума и участват активно добра идея би било да се научиш да обясняваш каква е текущата ти ситуация и какво искаш да постигнеш, защото не колегата пълни темата с излишни коментари, а ти - в случай, че не караш Е60 и въпросът ти не е относно зануляване на интервали на Е60.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
smilen82 написа:Колега инпата ми трябва да си занулявам сервизните интервали и да наблюдавам живите данни.а ти когато не знаеш какъв отговор да ми дадеш на въпроса по добре не отговаряй защото само се пълни темата с излишни коментари.
Поредния всезнайко

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
Благодаря ви за компетентните отговори,и не съм станал майстор и тази инпа с кабела я взех точно за да мога да си занулявам инспекцията и евентуално да проверя какви грешки има.
- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
реших да използвам и аз темата може ли някои да ми каже защо нямам опция за е 39 на 5.00 версия на INPA/EDIABAS
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Дайте съвет относно INPA/EDIABAS
E39 би трябвало да е в Old Models, т.е. натисни SHIFT+F9 (или SHIFT и натисни с мишката на бутона на екрана) и ще ти се отвори меню за сериите Е31/Е34/Е36/Е38/Е39/Е52.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани