Мамка му и спирачки!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Мамка му и спирачки!!
Миналия месец ги бях оправил, а сега пак отслабнаха! Става въпрос за задните които са с барабани. Има един законтрящ механизъм за регулирането на разстоянието от накладките до барабана. Представлява една назъбена гайка дето я законтря една пластинка да не се развива. Проблема е че аз я законтрям, а като отворя след един месец тя пак се е отконтрила и спирачките отслабват. Или при мен нещо липсва или някой майстор не го е сглобил като хората, подозирам че гайките от двете колела са разменени... Та ако на някой с 316ка или 318ка му се наложи да си отвори задните спирачки, моля да щракне една снимка да видя как трябва да е сглобена въпросната система
Търсих снимки в нета ама няма! Ако има идеи, ще съм благодарен;)


- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Не разбрах! Значи, има една гайка дето е назъбена, а между зъбчетата и влиза една пластинка, която по принцип не би трябвало да и дава да се върти сама. Хубаво обаче при мен пластинката като карам известно време излиза от гайката и не я държи вече, а гайката малко по малко се развива. Аз я затягам малко за да намалее разстоянието от накладките до барабаните и да почнат да хващат, и като притисна пластината тя се намества между зъбците на гайката и ужким добре застава. Да ама следващия път пак същото! А с ръчната нищо не правя, не разбрах, от къде се натяга и отхлабва ръчната, ти на тая гайка ли и викаш рейка? Дай малко по пордобно:)

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Охлабваш ръчната(на самия лост в купето има кожен калъф,махаш го и от там разхлабваш до край жилата на ръчната)
Сваляш задните барабани(не трябва да имат ръб защото иначе нама да може да се регулира ръчната)и натягаш накладките до такава степен че да опират съвсем лекичко по барабана.събираш всичко и натягаш ръчната от купето(там където първо разхлаби)
това е .
Сваляш задните барабани(не трябва да имат ръб защото иначе нама да може да се регулира ръчната)и натягаш накладките до такава степен че да опират съвсем лекичко по барабана.събираш всичко и натягаш ръчната от купето(там където първо разхлаби)
това е .
- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
Колеги, искам да попитам тези който са с барабан от зад има ли датчик за износване на накладките на задно дясно колело щото мойта няма нищо подобно имам само на предно ляво. предварително благодаря 

- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Тази пластинка за която говориш е за само регулиране , тя трябва да завърта назъбената гайка за да може да компенсира износването.
- Loewe
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
Ахил .....
На колегата май му е 316, което отзад е с барабани. Тоест темата е за баш спирачките, а не за ръчната. Иначе за ръчната е точно, както казваш, аз я правих миналата седмица.
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани