E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова клапа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Хм изглеждат си нормално, би трябвало да си прави регенерации, пък и с това съвсем нормално налягане дето държи в тръбите. Мой съвет карай я 2-3 000км. и периодично следи налягането. Ако е до към 200 макс. при натоварване и идеално. Друго за което се сещам продавача да е сложил нов ДПФ преди да я продаде 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Накрайниците са идеални, тоест проблема е другаде, пробит ДПФ щеше да ги очерня бая
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12842
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Довечера ще сменя термостатите и ще промия системата че беше пълна с розов антифриз, взех вчера всичко необходимо, ама много късно се прибрах и бях скапан, та не ми се занимаваше.
Става ли без сваляне на ел. перката ?
Четох една тема в е60, там има и снимков материял и свалят перката, но на мен ми се струва че ще успея и без да я махам.

Става ли без сваляне на ел. перката ?
Четох една тема в е60, там има и снимков материял и свалят перката, но на мен ми се струва че ще успея и без да я махам.


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
като гледам ауспусите( ако не са ги мили джамбазите ,нищо няма да ме изненада) ДПФ-а си е на мястото и е изправен .. тия странни пробези там вероятно са от нечитава намеса по км каквато няма как да е нямало .. газ и това е ,то ще си покаже 

- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Бих искал и аз да се включа в темата за да не отварям нова.
Рових в Е60 под форума, но не намерих какви трябва да са стойностите на DPF-a и какви трябва да са условията за да се пусне автоматична регенерация.
Това което знам, е че трябва да е загряла колата ( около 90 градуса).
Да има гориво ( да не свети резервата)
Проблема при мен е че набива грешка за DPF-a Bank 1.
Какви са последствията ако се пусне принудителна регенерация?
Рових в Е60 под форума, но не намерих какви трябва да са стойностите на DPF-a и какви трябва да са условията за да се пусне автоматична регенерация.
Това което знам, е че трябва да е загряла колата ( около 90 градуса).
Да има гориво ( да не свети резервата)
Проблема при мен е че набива грешка за DPF-a Bank 1.
Какви са последствията ако се пусне принудителна регенерация?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Няма последствия да пуснеш регенерация - има последствия да караш така обаче
Условията са описани от ДИС в темата за ДПФ в Е60, но трябва да има минимум 10 литра гориво в резервоара, температурата на двигателя да е над 75 градуса(да противно на всички слухове дето ги разнасяме тук) и скороста да е постоянна над 60 км/ч и под 160 км/ч, градската регенерация работи по друг начин.

- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Реших да направя няколко Screenshot-а за да споделя параметри с разбиращите на тази тематика 
Това което пресметнах е, че от около 4000км не е регенерирала.
Имаше проблем с Pressure Sensor-а, смених го с нов от BMW.
За налягането нищо не мога да кажа, защото не знам какво да гледам и какви норми трябва да има...
Ето и снимките.
П.С - На едната снимка пробега след регенерация е двойно по-малък, незнайно защо...




Това което пресметнах е, че от около 4000км не е регенерирала.
Имаше проблем с Pressure Sensor-а, смених го с нов от BMW.
За налягането нищо не мога да кажа, защото не знам какво да гледам и какви норми трябва да има...
Ето и снимките.
П.С - На едната снимка пробега след регенерация е двойно по-малък, незнайно защо...



- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Налягането ти е високо, доста, диференциалното също, soot mass също, ash е добре, една две принудителни и може и да влезеш в норми, ако не влезеш го свали за механично почистване, че заради сензора може да се е позаталачил доста.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Много високо налягане преди филтъра, а в него самия нормално
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
При мене ash не мърда от както я имам,soot се мени като при мене са около 25 soot и 45 аsh.
Утре ще закача моята и ще прегледам същите данни и ще ги кача да сравняваме.
Честито за колата !
Утре ще закача моята и ще прегледам същите данни и ще ги кача да сравняваме.
Честито за колата !
- Airdust
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530D
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Има ли някой колега навит, било тази вечер или утре през деня, да пуснем една принудителна регенерация, че моя андроид тотално се бъгна.
В момента в който му цъкна да пусне регенерация ми казва, че не е отключена опцията, като преди това съм я "платил" с Freedom?
В момента в който му цъкна да пусне регенерация ми казва, че не е отключена опцията, като преди това съм я "платил" с Freedom?
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
При положение, че сте се разговорили за DPF-фи може ли да изкажете мнение и за моя.

10 000км. по-късно :

Интересно ми е дали е сменян или чистен. Малко се съмнявам ако е бил запушен с едно почистване да му паднат толкова стойностите.
Ауспуха ми е чист и поради тази причина се съмнявам да е дупчен.
10 000км. по-късно :

Интересно ми е дали е сменян или чистен. Малко се съмнявам ако е бил запушен с едно почистване да му паднат толкова стойностите.
Ауспуха ми е чист и поради тази причина се съмнявам да е дупчен.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
Tsapo написа:При положение, че сте се разговорили за DPF-фи може ли да изкажете мнение и за моя.
10 000км. по-късно :
Интересно ми е дали е сменян или чистен. Малко се съмнявам ако е бил запушен с едно почистване да му паднат толкова стойностите.
Ауспуха ми е чист и поради тази причина се съмнявам да е дупчен.
Да беше пуснал снимка със стойности на налягането
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
2707E91 написа:При мене ash не мърда от както я имам,soot се мени като при мене са около 25 soot и 45 аsh.
Утре ще закача моята и ще прегледам същите данни и ще ги кача да сравняваме.
Честито за колата !
Ash е много високо 45, препоръчвя механично почистване
Re: E91 LCI Запушен DPF вследствие на повредена дроселова кл
След 8000км soot са се покачили и те до 40 ash си седе на 43 от както я имам.
Май направо ще го махам ,една права тръба и леко чипче.
С колко принципно спадат 2та показателя след сваляне и почистване?
Ето и шотове от мене,колегите да ставняват.

Следващите 3 са на еднакви стойности но с различни обороти на двигателя.




Да го засилвам ли към вторични дпф-а?
Май направо ще го махам ,една права тръба и леко чипче.
С колко принципно спадат 2та показателя след сваляне и почистване?
Ето и шотове от мене,колегите да ставняват.

Следващите 3 са на еднакви стойности но с различни обороти на двигателя.




Да го засилвам ли към вторични дпф-а?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани