Проблем с двигателя
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем с двигателя спешно
adovet написа:ancho11 написа:здравейте колеги .. прибрах се успешно без никакъв проблем ..бях на сервиз да я обслужат и при смяна на филтрите аз отидох и купих горивен въздушен на купето и този за картерните газове.. и майстора ми каза че Е60 нямали такъв филтър стана ми доста интересно защото съм чел в форума че доста хора са го сменяли тоя филтър а аз как нямам на моето Е60 ... има ли такъв вариант наистина да го нямам
Смени майстора
Не мога да не се съглася с колегата хахахаха
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с двигателя спешно
ancho11 написа:здравейте колеги .. прибрах се успешно без никакъв проблем ..бях на сервиз да я обслужат и при смяна на филтрите аз отидох и купих горивен въздушен на купето и този за картерните газове.. и майстора ми каза че Е60 нямали такъв филтър стана ми доста интересно защото съм чел в форума че доста хора са го сменяли тоя филтър а аз как нямам на моето Е60 ... има ли такъв вариант наистина да го нямам
Не е истина какви неща излизат в търсачката!
viewtopic.php?f=116&t=378513&p=3980068&hilit=картерни+газове#p3980068
viewtopic.php?f=116&t=353745&p=3802240&hilit=картерни+газове#p3802240
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с двигателя спешно
ancho11 написа:здравейте колеги .. прибрах се успешно без никакъв проблем ..бях на сервиз да я обслужат и при смяна на филтрите аз отидох и купих горивен въздушен на купето и този за картерните газове.. и майстора ми каза че Е60 нямали такъв филтър стана ми доста интересно защото съм чел в форума че доста хора са го сменяли тоя филтър а аз как нямам на моето Е60 ... има ли такъв вариант наистина да го нямам
Има просто този филтър , вече е сменен с тип вортекс , който се води вечен , защото няма филтър в него ами работи на принципа на завихряне мисля, проблема , че на мен ен ми се оправи и след смяната , а се оказа вакум помпата , която надува налягане яко вместо да разтоварва ненужното.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с двигателя спешно
CrazyElement написа:ancho11 написа:здравейте колеги .. прибрах се успешно без никакъв проблем ..бях на сервиз да я обслужат и при смяна на филтрите аз отидох и купих горивен въздушен на купето и този за картерните газове.. и майстора ми каза че Е60 нямали такъв филтър стана ми доста интересно защото съм чел в форума че доста хора са го сменяли тоя филтър а аз как нямам на моето Е60 ... има ли такъв вариант наистина да го нямам
Има просто този филтър , вече е сменен с тип вортекс , който се води вечен , защото няма филтър в него ами работи на принципа на завихряне мисля, проблема , че на мен ен ми се оправи и след смяната , а се оказа вакум помпата , която надува налягане яко вместо да разтоварва ненужното.
Тука положението е "чета и не вярвам на ушите си". Колега, аз не знам какво имаш предвид...дано ти да знаеш поне.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с двигателя спешно
Atsalov написа:CrazyElement написа:ancho11 написа:здравейте колеги .. прибрах се успешно без никакъв проблем ..бях на сервиз да я обслужат и при смяна на филтрите аз отидох и купих горивен въздушен на купето и този за картерните газове.. и майстора ми каза че Е60 нямали такъв филтър стана ми доста интересно защото съм чел в форума че доста хора са го сменяли тоя филтър а аз как нямам на моето Е60 ... има ли такъв вариант наистина да го нямам
Има просто този филтър , вече е сменен с тип вортекс , който се води вечен , защото няма филтър в него ами работи на принципа на завихряне мисля, проблема , че на мен ен ми се оправи и след смяната , а се оказа вакум помпата , която надува налягане яко вместо да разтоварва ненужното.
Тука положението е "чета и не вярвам на ушите си". Колега, аз не знам какво имаш предвид...дано ти да знаеш поне.
Еми не знам как да го обясня на инж. език , просто като си отвориш тръбичката , която влиза преди дебитомера , която идва от картерната вентилация , течеше масло , смених 2 филтъра и проблема не се оправи , накрая именно твоя колега по ранк във форума Ilko Ivanov ми подхвърли да си проверя вакум помпата и това излезе има там 1 пластина в нея майстора ми я показа просто беше разбита ( това за разтоварването не знам дали е точно това идеята на тази пластина така го разбрах , все пак казах не съм инж.), просто споделих как съм решил проблем , но както виждам отново трябва да има подигравки.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем с двигателя спешно
CrazyElement написа:Atsalov написа:CrazyElement написа:ancho11 написа:здравейте колеги .. прибрах се успешно без никакъв проблем ..бях на сервиз да я обслужат и при смяна на филтрите аз отидох и купих горивен въздушен на купето и този за картерните газове.. и майстора ми каза че Е60 нямали такъв филтър стана ми доста интересно защото съм чел в форума че доста хора са го сменяли тоя филтър а аз как нямам на моето Е60 ... има ли такъв вариант наистина да го нямам
Има просто този филтър , вече е сменен с тип вортекс , който се води вечен , защото няма филтър в него ами работи на принципа на завихряне мисля, проблема , че на мен ен ми се оправи и след смяната , а се оказа вакум помпата , която надува налягане яко вместо да разтоварва ненужното.
Тука положението е "чета и не вярвам на ушите си". Колега, аз не знам какво имаш предвид...дано ти да знаеш поне.
Еми не знам как да го обясня на инж. език , просто като си отвориш тръбичката , която влиза преди дебитомера , която идва от картерната вентилация , течеше масло , смених 2 филтъра и проблема не се оправи , накрая именно твоя колега по ранк във форума Ilko Ivanov ми подхвърли да си проверя вакум помпата и това излезе има там 1 пластина в нея майстора ми я показа просто беше разбита ( това за разтоварването не знам дали е точно това идеята на тази пластина така го разбрах , все пак казах не съм инж.), просто споделих как съм решил проблем , но както виждам отново трябва да има подигравки.
Колега подигравки няма, нали самия ти казваш че колата отново забива на 200+км/ч, значи проблема не е решен !!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем с двигателя спешно
CrazyElement написа:Atsalov написа:CrazyElement написа:ancho11 написа:здравейте колеги .. прибрах се успешно без никакъв проблем ..бях на сервиз да я обслужат и при смяна на филтрите аз отидох и купих горивен въздушен на купето и този за картерните газове.. и майстора ми каза че Е60 нямали такъв филтър стана ми доста интересно защото съм чел в форума че доста хора са го сменяли тоя филтър а аз как нямам на моето Е60 ... има ли такъв вариант наистина да го нямам
Има просто този филтър , вече е сменен с тип вортекс , който се води вечен , защото няма филтър в него ами работи на принципа на завихряне мисля, проблема , че на мен ен ми се оправи и след смяната , а се оказа вакум помпата , която надува налягане яко вместо да разтоварва ненужното.
Тука положението е "чета и не вярвам на ушите си". Колега, аз не знам какво имаш предвид...дано ти да знаеш поне.
Еми не знам как да го обясня на инж. език , просто като си отвориш тръбичката , която влиза преди дебитомера , която идва от картерната вентилация , течеше масло , смених 2 филтъра и проблема не се оправи , накрая именно твоя колега по ранк във форума Ilko Ivanov ми подхвърли да си проверя вакум помпата и това излезе има там 1 пластина в нея майстора ми я показа просто беше разбита ( това за разтоварването не знам дали е точно това идеята на тази пластина така го разбрах , все пак казах не съм инж.), просто споделих как съм решил проблем , но както виждам отново трябва да има подигравки.
Не е нужно да си инжинер за да прочетеш какво си написал, лично аз те смятам за начетен и доста активен в последно време . Това ти как го намираш е отделен въпрос.
П.п. Има тема за вакум помпата и пластината в нея.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Проблем с двигателя спешно
netmurder написа:CrazyElement написа:Atsalov написа:CrazyElement написа:ancho11 написа:здравейте колеги .. прибрах се успешно без никакъв проблем ..бях на сервиз да я обслужат и при смяна на филтрите аз отидох и купих горивен въздушен на купето и този за картерните газове.. и майстора ми каза че Е60 нямали такъв филтър стана ми доста интересно защото съм чел в форума че доста хора са го сменяли тоя филтър а аз как нямам на моето Е60 ... има ли такъв вариант наистина да го нямам
Има просто този филтър , вече е сменен с тип вортекс , който се води вечен , защото няма филтър в него ами работи на принципа на завихряне мисля, проблема , че на мен ен ми се оправи и след смяната , а се оказа вакум помпата , която надува налягане яко вместо да разтоварва ненужното.
Тука положението е "чета и не вярвам на ушите си". Колега, аз не знам какво имаш предвид...дано ти да знаеш поне.
Еми не знам как да го обясня на инж. език , просто като си отвориш тръбичката , която влиза преди дебитомера , която идва от картерната вентилация , течеше масло , смених 2 филтъра и проблема не се оправи , накрая именно твоя колега по ранк във форума Ilko Ivanov ми подхвърли да си проверя вакум помпата и това излезе има там 1 пластина в нея майстора ми я показа просто беше разбита ( това за разтоварването не знам дали е точно това идеята на тази пластина така го разбрах , все пак казах не съм инж.), просто споделих как съм решил проблем , но както виждам отново трябва да има подигравки.
Колега подигравки няма, нали самия ти казваш че колата отново забива на 200+км/ч, значи проблема не е решен !!!
Колега проблема със забиването е от пренадуване на турбината просто не ми е останало време да обикалям тъй като мапера ми е на 230 км от мен иначе ще се оправи , най-вероятно е софтуерен проблема тъй като сменях доста неща след чипа, иначе проблема с вакум помпата беше , по - твърд педал на спирачката ( защото беше спукал също и сервото) и теч на масло от вентилацията след смяната на помпата нещата се нормализираха, пак има някакви признаци на масло във вентилацията , но преди направо си течеше. Но изглежда и ти май четеш между редовете


Re: Проблем с двигателя спешно
хаха ... той докато я погледна просто и ми каза че нямала ... Е46 имали .. както и да е върнах го аз вече ще го сменям по нататък
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани