странен проблем след зареждане
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Според мен това ти е от стъпковото моторче . При мен ми се случва понякога като заредя и то не до горе и след като тръгна от бензиностанцията оборотите ми на празен ход се разлюляват малко но не чак в такъв диапазон. Случва се не заради зареждането мисля - понеже ми го е правило и когато просто съм спрял за малко и пак запаля - може да е дори от ЕКУто не знам. На 5 места съм ходил на диагностики и колата е перфектна. Сега зимата като е по студено дори не съм обърнал внимание дали го прави, в горещините се проявяваше повече ми се струва.
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Проверете си клапана който идва от отдушника на резервоара и влиза в колекторите. Когато колата е загряла той трябва да е затворен иначе мотора се дави
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Е да знам го тоя клапан той си потраква малко след като поработи колата като я запаля студена и после спира. Едно цъкане се чува от него което ме беше шашнало и си мислех да не е от клапани
Като казваш да взема да го сменя тоя клапан с нов.
ПС: Той щом се чува не означава ли че работи добре и ако не е това гаранция може ли да се почиства че гледам струва 120лв

ПС: Той щом се чува не означава ли че работи добре и ако не е това гаранция може ли да се почиства че гледам струва 120лв

- KoolyO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
Сега виждам темата. И на мен ми се случи това нещо 1 път точно при зареждане. При други обстоятелства - гасене за кратко/дълго, палене - топла/студена не ми го е правила. Но сега наскоро заредих 20л. от светнала лампа и се случи следното: Паля, и мотора почва да държи около 1500об/мин., а като тръгнах се опита да угасне и нямаше никаква сила първите 20-30метра. След това всичко си стана нормално. Питах един приятел "разбирач" и той каза - "Стъпково моторче за празния ход бате. Карай си и си свиркай, докато не спре"
P.S. E36 M40B18

P.S. E36 M40B18
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!
- alex136
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
аз доколкото съм чул през няколко пълнения на резервоара компа се опитва да вдигне предварението, и се пробва до тогава докато кнок сензора го спре. Това е с цел да се нагоди към различния бензин който се сипва
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани