M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Съвсем скоро в сервиз след като ми свалиха колата от подемника падната едното гумено краче (от зад) , което вероятно служи за центриране на рамото на подемника.И като погледнах да го вкарам обратно
от вътрешната страна ръжда на поразия а от вън нищо. То е на щипка така ,че при оглед може да се види. 


- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
На моята германка ръждите й избиха след 4 години в мен, задна вежда, преден калник и отзад на ръбчето на прозореца (компакт '97 набор) 

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
drago_pavlov написа:Ето как е излязла плевенската от завода:
Model description: 320I
Market: Europa
Type: BF51
E-Code: E36 (2)
Chassis: Coupé
Steering: links
Doors: 2
Engine: M52 - 2,00l (110kW)
Drive: Heckantrieb
Transmission: manuell
Body Color: Cosmosschwarz Metallic (303)
Upholstery: Stoff/leder/anthrazit (C1AT)
Production date: 25.10.1995
Assembled in: Regensburg
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S243A
Airbag Beifahrer Airbag for front passenger
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S277A
BMW LM Rad Doppelspeiche BMW LA wheel/double spoke
S320A
Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
P337A
M Sportpaket M Sports package
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S458A
Sitzverstellung vorne elektrisch Electr. front seat adjustment
S481A
Sportsitz Sports seat
S498A
Kopfstützen im Fond mechanisch Headrests, rear, mechanically adjustable
S510A
Leuchtweitenregulierung Headlight aim control
S520A
Nebelscheinwerfer Fog lights
S534A
Klimaautomatik Automatic air conditioning
S554A
Bordcomputer V mit Fernbedienung On-board computer V with remote control
S669A
Radio BMW Business RDS Radio BMW Business RDS
S690A
Cassettenhalterung Cassette holder
S704A
M Sportfahrwerk M Sports suspension
L801A
Länderausführung Deutschland National Version Germany
S915A
Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat
Това в синьо не разбрах какво е.k.milanov написа:drago_pavlov написа: http://www.cars.bg/c1203847 На тази какво и е?
Човека иска 2,8 за тия пари, което трудно. Тази доста свежа изглежда
Човекът съм аз и се отказах от 2.8 - не ми се купува скрап...
Тази е много добра, и хора от Плевен го казаха.

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Haddess написа:Тази е много добра, и хора от Плевен го казаха.
На пръв поглед да, но си има забележки. В събота я гледах и наистина е доста добре технически. Единствената забележка по мотора е, че се чуваше един повдигач. Ходова част и окачване са много стегнати - има доста сменени неща.
Генерацията е пълен леш... Само гърнето е оригинално и директно на него са заварени двата накрайника. Катализатора го няма; на негово място има някакво гърне. Тръбите са заварявани като в час по трудово. А звука е потресаващ дори при 1200 оборота.
Халогени няма, само капачки.
Има две петна с ръжда до уплътнението под капака на багажника.
Корите са отлепени.
Летните гуми са дот 2011-та, а в обявата пише "отлични"

Климатроника духа студено, но стуята е доста слаба. Вероятно филтъра е задръстен.
Механизвът на шофьорския прозорец е като орехотрошачка при сваляне и вдигане.
Предната емблема е много зле.
И стандартните неща като изгорели уплътнения, кора под чистачките, провиснала жабка...
Нещо ми навява мисълта за лек удар отпред - сменени са радиатор и термостат, ролки, ремък, липсващи халогени. Рогове, бомбета, калници, капак са си с оригиналната боя и са ок.

Все пак бях навит да я взимам, но не се разбрахме за цената.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
че те 2011 са си направо нови... не си ли обърнал внимание с какви гуми се карат повечет Е36? 

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Някой с немски може ли да хвърли повече светлина върху тази:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... yeCatcher#
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... yeCatcher#
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
От частно лице, в Нотулн, северозападна Германия (някъде до Холандия, както виждам на картата) т.е. доооста е далеч.
Екстрите на колата предполагам ги разбираш, пък те се и виждат.
В допълнителната информация пише: много запазен и поддържан автомобил, продава се поради липса на време (? да я кара предполагам). Да не се плаши купувача от многото километри, карана е на дълги разстояния за ходене до работа, много по-рядко е карана в градски трафик и на къси разстояния. Технически е в много добро състояние, не може да се сравни с тунинг изпелненията, които се продават за тези пари.
(знаете ги немците, или по-точно някои натурализирани какви тунинг извращения си правят с някой Бмв-та, особено с е36, справка bmw-syndikat.de)
Следващата част не съм сигурен какво значи, но май че е седяла в някакъв цех, карана е от по-възрастни господа(?), не е изнасилавана от младежи. Няма разход на масло или вода; мотора и кутията работят безпроблемно.
Кожено рекаро с подгряване, М волан, ал. джанти (май с фланци, не съм сигурен), двузонов климатроник с автоматична клапа, ел. шибидах- работи, електрохроматично огледало за задно виждане, подгряване на ключалки, външни огледала, М тех окачване, неизползван пакет пушачи, сиреч не е пушено. Без разни чаркаляци от Ибей, пълен комплект инструменти.
Предни спирачки Брембо, както и Alpine музика с буфер. Пише някакви тъпотии за закрепването на буфера, няма да ги превеждам.
Няколко драскотини, на капака и на дясната страна.
Немския ми е далеч от перфектен, но се опитах в общи линии да ти го преведа.
Лично мнение, искай Вин, пиши му дали знае английски, и точно в ония регион ръждата едва ли ще й прости, ако вече не я е почнала. Иначе изглежда читава, отзад все едно не е сядано, пълен сток. Но си е далечко този регион. Успех колега
Екстрите на колата предполагам ги разбираш, пък те се и виждат.
В допълнителната информация пише: много запазен и поддържан автомобил, продава се поради липса на време (? да я кара предполагам). Да не се плаши купувача от многото километри, карана е на дълги разстояния за ходене до работа, много по-рядко е карана в градски трафик и на къси разстояния. Технически е в много добро състояние, не може да се сравни с тунинг изпелненията, които се продават за тези пари.


Следващата част не съм сигурен какво значи, но май че е седяла в някакъв цех, карана е от по-възрастни господа(?), не е изнасилавана от младежи. Няма разход на масло или вода; мотора и кутията работят безпроблемно.
Кожено рекаро с подгряване, М волан, ал. джанти (май с фланци, не съм сигурен), двузонов климатроник с автоматична клапа, ел. шибидах- работи, електрохроматично огледало за задно виждане, подгряване на ключалки, външни огледала, М тех окачване, неизползван пакет пушачи, сиреч не е пушено. Без разни чаркаляци от Ибей, пълен комплект инструменти.
Предни спирачки Брембо, както и Alpine музика с буфер. Пише някакви тъпотии за закрепването на буфера, няма да ги превеждам.
Няколко драскотини, на капака и на дясната страна.
Немския ми е далеч от перфектен, но се опитах в общи линии да ти го преведа.
Лично мнение, искай Вин, пиши му дали знае английски, и точно в ония регион ръждата едва ли ще й прости, ако вече не я е почнала. Иначе изглежда читава, отзад все едно не е сядано, пълен сток. Но си е далечко този регион. Успех колега

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Не знам как възрастните господа са понесли този буфер в багажника.
Читава изглежда, но нещо за тия пари може да се стори постна на повечето хора. Няма м пакет и тн, но пък дали само аз не съм толкова върл привърженик на м пкаета и по-скоро предпочитам да си джиткам стоковите брони?! Защото просто е по-различно от масовото разбиране, че вземеш ли е36 трябва да му набодеш м брони?! 


- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Това с възрастните господа ми беше малко смътно, но за частта че не са я натискали пубери, съм сигурен.
Иначе за броните, въпрос на вкус, на тази кола й отива така. Може би едни 16ки или 17ки ще отворят откъм визия.
Иначе за броните, въпрос на вкус, на тази кола й отива така. Може би едни 16ки или 17ки ще отворят откъм визия.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Че кво пречи на един чичак на 50 години да си сложи буферче. Тук не слагат, щото на тия години ако си на тоя хал да караш е36-ца очевидно че си броиш стотинките ама там сигурно не е точно така.
Това с М броните не го разбирам. Няма да си сложа, щото всички имат. Все едно да кажа, няма да ходя с маратонки, щото всички ходят така и ще си гилам на дядо ми с цървулите.
Също и не вярвам някой като каже- не ме кефи М пакета и за това си предпочитам обикновените. Да каже "не ми се дават пари за глупости и 20 годишни пластмаси" ще го разбера ама да твърдиш, че стоковата броня е по-готина от М пакета.. 
Това с М броните не го разбирам. Няма да си сложа, щото всички имат. Все едно да кажа, няма да ходя с маратонки, щото всички ходят така и ще си гилам на дядо ми с цървулите.


- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Щом си готов да търсиш кола извън България, потърси някоя Individual 
Тази е много хубава, допада ми но германка..

Тази е много хубава, допада ми но германка..


- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Не бях готов, даже никак, но просто тук няма никакъв избор...
Всеки си мисли, че може да си продаде колата за сумата, за която я е купил + парите, които е вложил (включително консумативи)
Всеки си мисли, че може да си продаде колата за сумата, за която я е купил + парите, които е вложил (включително консумативи)

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Тук такава кола, където търсиш на такава цена, каквато търсиш скоро няма да намериш, повярвай ми
Направо се ориентирай по Италията, там нямат екстри, но са по-добрия вариант за нов внос при Е36.

Направо се ориентирай по Италията, там нямат екстри, но са по-добрия вариант за нов внос при Е36.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
То това трябваше да е бърза покупка, докато си взема парите от каското, а вече минаха два месеца в търсене.
Докато намерия Е36-ца ще съм събрал пари за Е90...
Докато намерия Е36-ца ще съм събрал пари за Е90...

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани