За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Според мен най-добре е да ползваш яки шпилки с гайки отгоре и отдолу, щото те тия болтове се късат, като позапекат. Онзи ден като махах мойте - 2 се скъсаха, а са седяли там точно 9 месеца... Не мож ги оправи после. Другото е, че на мен ми останаха тия триъгълници, ако кажеш щи ги подаря, даже и гарнитурите ги има...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Според мен най-добре е да ползваш яки шпилки с гайки отгоре и отдолу, щото те тия болтове се късат, като позапекат. Онзи ден като махах мойте - 2 се скъсаха, а са седяли там точно 9 месеца... Не мож ги оправи после, без да сваляш колекторите де.
Другото е, че на мен ми останаха тия триъгълници за назад, ако кажеш щи ги подаря, даже и гарнитурите ги има... Даже имам таа част дето от двуцевка става на едно за ламбда сондата, ама как ще ти дойде не знам, че е от м50б20 в е34.
Другото е, че на мен ми останаха тия триъгълници за назад, ако кажеш щи ги подаря, даже и гарнитурите ги има... Даже имам таа част дето от двуцевка става на едно за ламбда сондата, ама как ще ти дойде не знам, че е от м50б20 в е34.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
От тази вечер официално се движим на собствен ход
Оказа се точно това. Един чисто нов оправи проблема и вече имаме работещо охлаждане.
10 волта бяха от слаб акумулатор, а терминалите на буксите бяха доста зле. След почистване и мъгленките светнаха.

ogata написа:имаме драми с ел.перката.
Уж по схема вързвахме работите, обаче не тръгва.
Съмнявам се дали не е шалтера на радиатора.
Оказа се точно това. Един чисто нов оправи проблема и вече имаме работещо охлаждане.
ogata написа:Освен това и с халогените имам драма. Релето цъка като ги пусна, на бушона зумера обажда, идват към 10 волта, обаче на буксите на халогените идват 0.30 V.![]()
10 волта бяха от слаб акумулатор, а терминалите на буксите бяха доста зле. След почистване и мъгленките светнаха.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Идеята на @Liloff в един от първите постове на тази тема ме накара да водя малко статистика, която реших да споделя с Вас.
Може би, ще е интересно на тези, които смятат да се хвърлят в подобен филм
От началото на проекта - 06.09.2014, до днешна дата 16.08.2015 имаме на лице следните данни:
Аз лично съм положил 1489 часа труд. Други помагачи са положили заедно с мен допълнително 450 часа труд, като един от тях води значително със 302 часа. Това е само труд - не слагам време в което съм ровил в нета за някакъв вид информация, че отидоха още едни 50-60 часа
Допитал съм се до други хора около 120 пъти за идея или съвет.
Навъртял съм над 7000 км за набавяне на части, взимане на такива от еконт или закупуване на консумативи. Някои са били с личен автомобил, някои са били със служебен. Не смятам разход, просто съм нахвърлял км.
------------------------
Разходите до момента се равняват на 8300 лв. Това са т.нар. големи разходи. Това което разбирам за голям разход е нещо със стойност над 100 лв, които трябва да се бръкнеш и да извадиш на момента.
В тези сметки не влизат дреболии и консумативи като обезмаслители, спрейове, боя, крепеж, крушки, маркучи (всякакви видове) датчици, кабели, кабелни обувки, лепила, платове и т.н (общо взето всякаква химия или дреболия за която може да се сетите, че има приложение по автомобила) - Може би с тях е възможно да се прибави още около 1000-1500 лв. към тотала. Някой ще кажат тва са глупости. Не са, защото един обезмаслител меглио е на цена от 4 лв. До тук имам събрани около 20 празни шишета. Боя и шприц под формата на спрейове са около 15 лв за двете. Взел съм сигурно около 8-10 комплекта. Само 12те крушки за стоповете и предните мигачи, както и 6те крушки - къси, дълги и халогени са около 70 лв. Капка по капка - море става.
За разходи по еконт съм дал 238 лв.
Външни услуги (всичко което не съм направил сам , като например бояджийската работа, претапицирането на шофьорската седалка и други дребни разходи) - 655 лв.
------------------
Оценям прогреса на проекта на 95% завършен до момента.
Очакваните разходи до края са още около 1500 лв.
ПП. Никъде не смятам и разходи за електричество, тел за CO-то, дискове за рязане, шлайфане, шкурки и т.н, че хептен стана лошо
-------------------
Проекта е мащабен и не съжалявам за нищо. Нито за направените разходи, нито за отделеното време.
Научи ме на много неща, имахме невероятни моменти с хората с които работя. Очаквам с нетърпение да излезе на пътя
Може би, ще е интересно на тези, които смятат да се хвърлят в подобен филм
От началото на проекта - 06.09.2014, до днешна дата 16.08.2015 имаме на лице следните данни:
Аз лично съм положил 1489 часа труд. Други помагачи са положили заедно с мен допълнително 450 часа труд, като един от тях води значително със 302 часа. Това е само труд - не слагам време в което съм ровил в нета за някакъв вид информация, че отидоха още едни 50-60 часа

Допитал съм се до други хора около 120 пъти за идея или съвет.
Навъртял съм над 7000 км за набавяне на части, взимане на такива от еконт или закупуване на консумативи. Някои са били с личен автомобил, някои са били със служебен. Не смятам разход, просто съм нахвърлял км.
------------------------
Разходите до момента се равняват на 8300 лв. Това са т.нар. големи разходи. Това което разбирам за голям разход е нещо със стойност над 100 лв, които трябва да се бръкнеш и да извадиш на момента.
В тези сметки не влизат дреболии и консумативи като обезмаслители, спрейове, боя, крепеж, крушки, маркучи (всякакви видове) датчици, кабели, кабелни обувки, лепила, платове и т.н (общо взето всякаква химия или дреболия за която може да се сетите, че има приложение по автомобила) - Може би с тях е възможно да се прибави още около 1000-1500 лв. към тотала. Някой ще кажат тва са глупости. Не са, защото един обезмаслител меглио е на цена от 4 лв. До тук имам събрани около 20 празни шишета. Боя и шприц под формата на спрейове са около 15 лв за двете. Взел съм сигурно около 8-10 комплекта. Само 12те крушки за стоповете и предните мигачи, както и 6те крушки - къси, дълги и халогени са около 70 лв. Капка по капка - море става.
За разходи по еконт съм дал 238 лв.
Външни услуги (всичко което не съм направил сам , като например бояджийската работа, претапицирането на шофьорската седалка и други дребни разходи) - 655 лв.
------------------
Оценям прогреса на проекта на 95% завършен до момента.
Очакваните разходи до края са още около 1500 лв.
ПП. Никъде не смятам и разходи за електричество, тел за CO-то, дискове за рязане, шлайфане, шкурки и т.н, че хептен стана лошо

-------------------
Проекта е мащабен и не съжалявам за нищо. Нито за направените разходи, нито за отделеното време.
Научи ме на много неща, имахме невероятни моменти с хората с които работя. Очаквам с нетърпение да излезе на пътя

Последна промяна ogata на 16 Авг 2015, 21:53, променена общо 1 път


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)






Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Там отдавна положението е, както се пее в една нашумяла в момента песен




Знам всичките ти схеми, о, моля те!


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- BRAAT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)

По ценно от разходите(поне за мен е) , че гаранция 80-90% от прекараните часове в труд са изпълнени с радост и удовлетворение. Мохабети с приятели и най-важното си натрупал доста житейски урок

Един такъв проект, сплотява много хората около него


SHARK-а му е майката!!!
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Огромно "евала"
- че не се подхлъзна по скраперската наклонена плоскост, а вкара едната малка идея мерак още, за да стават добре нещата.
- за мерака (аз не съм сигурен, че бих се вкарал в такъв филм, да не казвам на 100%, че няма)
- че не си забравил, това което си говорихме като се видяхме
Аз наистина очаквах доста по-силна сума, но си обърнал достатъчно внимание на сметките (за косвените разходи като пътни, транспортни и т.н.). Личното време е безценно и не може да се калкулира, щото налага ли се и него да вкараш, не си е работа.
Ще се радвам да дръннеш една шайба като идваш, да я видя наживо.
- че не се подхлъзна по скраперската наклонена плоскост, а вкара едната малка идея мерак още, за да стават добре нещата.
- за мерака (аз не съм сигурен, че бих се вкарал в такъв филм, да не казвам на 100%, че няма)

- че не си забравил, това което си говорихме като се видяхме

Аз наистина очаквах доста по-силна сума, но си обърнал достатъчно внимание на сметките (за косвените разходи като пътни, транспортни и т.н.). Личното време е безценно и не може да се калкулира, щото налага ли се и него да вкараш, не си е работа.
Ще се радвам да дръннеш една шайба като идваш, да я видя наживо.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Днес сбъднах една от първите си мечти от както имам е28цата.
А, именно мтех 1 воланче.
Всичките мтех, които намерих бяха с гривната, подходящи за е34 и е30 и почти бях се отчаял, че цял живот ще си карам с преправеният от е34. Но изкочи и 30 секунди след публикуването на обявата, вече се разбрахме с продавача да го праща
Липсваха му разни работи, като емблемата, и гривната за клаксона с палеца за мигачите, но един стар четирилъчев волан се оказа добър донор

Монтирах и другата шукария - Hirschmann 5091
Много мазно се разгъва и сгъва - поне 20 пъти пуснах и спрях радиото, само за да я гледам

И не на последно място, след като си купих жълти крушки за всички фарове, много ме мъчеше мисълта, че габарата ще е смотан, бял ...
За радост намерих и крушки с жълти стъкълца и вече всичко е ток


А, именно мтех 1 воланче.
Всичките мтех, които намерих бяха с гривната, подходящи за е34 и е30 и почти бях се отчаял, че цял живот ще си карам с преправеният от е34. Но изкочи и 30 секунди след публикуването на обявата, вече се разбрахме с продавача да го праща

Липсваха му разни работи, като емблемата, и гривната за клаксона с палеца за мигачите, но един стар четирилъчев волан се оказа добър донор


Монтирах и другата шукария - Hirschmann 5091

Много мазно се разгъва и сгъва - поне 20 пъти пуснах и спрях радиото, само за да я гледам


И не на последно място, след като си купих жълти крушки за всички фарове, много ме мъчеше мисълта, че габарата ще е смотан, бял ...

За радост намерих и крушки с жълти стъкълца и вече всичко е ток





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- BRAAT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Получава се супер. Имам същия волан и на него си пише, че е за Е28
,Каква е разликата с Е30-ковия и Е34, че не знам
Ще го претапицирваш ли и ако да, къде, че и аз да дам моя ? Просто незнам на кой да се доверя, че ще го направи, затова още седи немонтиран в гаража.


SHARK-а му е майката!!!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Разликата е че всички бмв-та до началото на 80те и на ранните е28, шлица е едър, а на е30-34 е фин... на късните е28 трябва да е същия фин (или не?)
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
M10 написа:Разликата е че всички бмв-та до началото на 80те и на ранните е28, шлица е едър, а на е30-34 е фин... на късните е28 трябва да е същия фин (или не?)
Еми моята кола е на границата и явно съм уцелил старият прът.
На тази снимка се вижда разликата между двата волана.
Волана в ляво е с фин шлиц, а този в дясно е с едър.
http://i23.photobucket.com/albums/b372/ ... ECCD01.jpg


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Намери бройка от този отляво
ПП другата основна разлика - единият заключва кормилният прът, другият модел самият волан !
Затова са тези "дупки" отвътре на левият волан !

ПП другата основна разлика - единият заключва кормилният прът, другият модел самият волан !
Затова са тези "дупки" отвътре на левият волан !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- BRAAT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Е28-то ми е 86-ти набор. За разликата в шлиците знам, помислих, че има и някаква визуална разлика като дизайн в самия волан, колко милиметра е така. Мерси все пак за отговорите.
Като купих моята имаше ел. антена, но тогава акъла ми бе друг и е изхвътлих
Сега мисля обратното, ама файда
Като купих моята имаше ел. антена, но тогава акъла ми бе друг и е изхвътлих


Сега мисля обратното, ама файда

SHARK-а му е майката!!!
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
BRAAT написа:Като купих моята имаше ел. антена, но тогава акъла ми бе друг и е изхвътлих![]()
![]()



ПП. Интересен факт. Старите мтех 1ци са само 385 мм



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани