Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Като искаш да смъкне 0.5л. напълни догоре резервоара само с Еко Авио дизел да има в него и смени горивния филтър.
Ама е и по-скъп с 25 ст. Авио дизел - тъй че малко отива подяволите смъкнатият разход.
Ама е и по-скъп с 25 ст. Авио дизел - тъй че малко отива подяволите смъкнатият разход.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Демирев написа:Като искаш да смъкне 0.5л. напълни догоре резервоара само с Еко Авио дизел да има в него и смени горивния филтър.
Ама е и по-скъп с 25 ст. Авио дизел - тъй че малко отива подяволите смъкнатият разход.
Този дизел е толкова авио,колкото аз съм батман,ама блажени са вярващите и рекламите.
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Средна скорост 22,1 км/ч за 100 км пробег в София . Разхода почва да се оправдава леко



- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
А как засичате, колко гориво сте заредили? Не виждам никой да отчете факта, че като наливаме нафта, наливаме по-малко, отколкото показва на колонката. Засичал съм със скритото меню (6.0 или 6.1 не помня), което показва моментното ниво в резервоара и има разлика в бензиностанциите. В Стара Загора на около 50 литра наляти в Петрол ми дава около 1-1.5 литра по-малко, а на Еко около 3-4л. Приемам, че датчикът може и да не отчита толкова точно и примерно на Петрола да им са точни дебитомерите, но на другата... Това е при поне 4 зареждания за всяка бензиностанция. Разликите са винаги от споменатия порядък за всяка бензиностанция. Въпреки всичко зареждам вече само на Еко, защото двигателят работи чувствително по-добре от всяка друга нафта. По-добре в грамажа, отколкото в качеството.
Та мисълта ми беше - смятаме с 50 л минавам 450 км, а на практика ги изминаваме с 45л примерно. Значи колата не гори 11, а 10 л/100км.
Другото - ако чакаме да светне лампата и пълним догоре. Вярно е, че лампата светва точно на 8 л в резервоара, но едва ли от светването изминаваме точно същото разстояние при същия трафик до бензиностанцията. Пълненето догоре също е субективно. Младежа на колонката, ако реши да понапълни малко повече след изключването на пистолета - пак разлика. Не знам как е при БМВ, но служебната Дачия събира към 10 л отгоре.
Въпреки това, пак не знаеш колко точно литра са ти наляли, защото това, което пише на бележката не се знае колко е вярно.
При мен 330xd на магистрала - 140км/ч ми дава 6.8 на климатик по борд. При смятане по гориво излиза около 1л/100км отгоре. И аз не знам кое е истина, но в края на краищата на пари излиза повечето. За градско - чисто не съм засичал, но отива някъде към 8.5-9 по борд, обаче това е в Стара Загора - много къси пресечки, много светофари/стопове, но пък почти без задръствания. В Пловдив примерно градското ми се приближава към 7-7.5 по борд, но пак зависи от маршрута.
В края на краищата докато не покараш друга кола със същия двигател и тегло, със същия стил каране, няма как да разбереш нормално или не ти гори.
Та мисълта ми беше - смятаме с 50 л минавам 450 км, а на практика ги изминаваме с 45л примерно. Значи колата не гори 11, а 10 л/100км.
Другото - ако чакаме да светне лампата и пълним догоре. Вярно е, че лампата светва точно на 8 л в резервоара, но едва ли от светването изминаваме точно същото разстояние при същия трафик до бензиностанцията. Пълненето догоре също е субективно. Младежа на колонката, ако реши да понапълни малко повече след изключването на пистолета - пак разлика. Не знам как е при БМВ, но служебната Дачия събира към 10 л отгоре.

При мен 330xd на магистрала - 140км/ч ми дава 6.8 на климатик по борд. При смятане по гориво излиза около 1л/100км отгоре. И аз не знам кое е истина, но в края на краищата на пари излиза повечето. За градско - чисто не съм засичал, но отива някъде към 8.5-9 по борд, обаче това е в Стара Загора - много къси пресечки, много светофари/стопове, но пък почти без задръствания. В Пловдив примерно градското ми се приближава към 7-7.5 по борд, но пак зависи от маршрута.
В края на краищата докато не покараш друга кола със същия двигател и тегло, със същия стил каране, няма как да разбереш нормално или не ти гори.

Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Добре, че не продаваш зеленчуци на пазара, защото иначе щеше да казваш, че ръката ти е по-точна от кантара и за това е по-добре да ти вярват на теб какво продаваш на хората, а не на кантара.
Горе долу разсъжденията ти така звучат.
Горе долу разсъжденията ти така звучат.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
NGneer4eto написа:А как засичате, колко гориво сте заредили? Не виждам никой да отчете факта, че като наливаме нафта, наливаме по-малко, отколкото показва на колонката. Засичал съм със скритото меню (6.0 или 6.1 не помня), което показва моментното ниво в резервоара и има разлика в бензиностанциите. В Стара Загора на около 50 литра наляти в Петрол ми дава около 1-1.5 литра по-малко, а на Еко около 3-4л. Приемам, че датчикът може и да не отчита толкова точно и примерно на Петрола да им са точни дебитомерите, но на другата... Това е при поне 4 зареждания за всяка бензиностанция. Разликите са винаги от споменатия порядък за всяка бензиностанция. Въпреки всичко зареждам вече само на Еко, защото двигателят работи чувствително по-добре от всяка друга нафта. По-добре в грамажа, отколкото в качеството.
Та мисълта ми беше - смятаме с 50 л минавам 450 км, а на практика ги изминаваме с 45л примерно. Значи колата не гори 11, а 10 л/100км.
Другото - ако чакаме да светне лампата и пълним догоре. Вярно е, че лампата светва точно на 8 л в резервоара, но едва ли от светването изминаваме точно същото разстояние при същия трафик до бензиностанцията. Пълненето догоре също е субективно. Младежа на колонката, ако реши да понапълни малко повече след изключването на пистолета - пак разлика. Не знам как е при БМВ, но служебната Дачия събира към 10 л отгоре.Въпреки това, пак не знаеш колко точно литра са ти наляли, защото това, което пише на бележката не се знае колко е вярно.
При мен 330xd на магистрала - 140км/ч ми дава 6.8 на климатик по борд. При смятане по гориво излиза около 1л/100км отгоре. И аз не знам кое е истина, но в края на краищата на пари излиза повечето. За градско - чисто не съм засичал, но отива някъде към 8.5-9 по борд, обаче това е в Стара Загора - много къси пресечки, много светофари/стопове, но пък почти без задръствания. В Пловдив примерно градското ми се приближава към 7-7.5 по борд, но пак зависи от маршрута.
В края на краищата докато не покараш друга кола със същия двигател и тегло, със същия стил каране, няма как да разбереш нормално или не ти гори.
Как разбра,че мотора ти е по тих с нафта на ЕКО ? Да не би да имаш специален уред за замерването на шума при работещ мотор на място?
Сметките въобще не са ти вярни.Засичането става пълнене до капачка,а не там 50литра ама 2-3 литра по малко ми сложили или на другото място 1 литър пък по малко,а пък борда ми показва 6.8,а реално е с литър отгоре.Аз моята съм я засичал пълен пълен и борда измерва с точност до +-100 грама или ако разхода ми по-борд е 8.2 на колонка ми е 8.266 или 8.320.Никога досега не съм имал случай борда да ме подведе.
Карал съм с нафта на Еко,Шел и т.н.Най-добрият разход,мощност и въртящ момент постигам с Лукоил обикновен супер дизел,а шума въобще не ме интересува,защото той си е еднакъв без промяна.
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Oleg-16V написа:NGneer4eto написа:А как засичате, колко гориво сте заредили? Не виждам никой да отчете факта, че като наливаме нафта, наливаме по-малко, отколкото показва на колонката. Засичал съм със скритото меню (6.0 или 6.1 не помня), което показва моментното ниво в резервоара и има разлика в бензиностанциите. В Стара Загора на около 50 литра наляти в Петрол ми дава около 1-1.5 литра по-малко, а на Еко около 3-4л. Приемам, че датчикът може и да не отчита толкова точно и примерно на Петрола да им са точни дебитомерите, но на другата... Това е при поне 4 зареждания за всяка бензиностанция. Разликите са винаги от споменатия порядък за всяка бензиностанция. Въпреки всичко зареждам вече само на Еко, защото двигателят работи чувствително по-добре от всяка друга нафта. По-добре в грамажа, отколкото в качеството.
Та мисълта ми беше - смятаме с 50 л минавам 450 км, а на практика ги изминаваме с 45л примерно. Значи колата не гори 11, а 10 л/100км.
Другото - ако чакаме да светне лампата и пълним догоре. Вярно е, че лампата светва точно на 8 л в резервоара, но едва ли от светването изминаваме точно същото разстояние при същия трафик до бензиностанцията. Пълненето догоре също е субективно. Младежа на колонката, ако реши да понапълни малко повече след изключването на пистолета - пак разлика. Не знам как е при БМВ, но служебната Дачия събира към 10 л отгоре.Въпреки това, пак не знаеш колко точно литра са ти наляли, защото това, което пише на бележката не се знае колко е вярно.
При мен 330xd на магистрала - 140км/ч ми дава 6.8 на климатик по борд. При смятане по гориво излиза около 1л/100км отгоре. И аз не знам кое е истина, но в края на краищата на пари излиза повечето. За градско - чисто не съм засичал, но отива някъде към 8.5-9 по борд, обаче това е в Стара Загора - много къси пресечки, много светофари/стопове, но пък почти без задръствания. В Пловдив примерно градското ми се приближава към 7-7.5 по борд, но пак зависи от маршрута.
В края на краищата докато не покараш друга кола със същия двигател и тегло, със същия стил каране, няма как да разбереш нормално или не ти гори.
Как разбра,че мотора ти е по тих с нафта на ЕКО ? Да не би да имаш специален уред за замерването на шума при работещ мотор на място?
Сметките въобще не са ти вярни.Засичането става пълнене до капачка,а не там 50литра ама 2-3 литра по малко ми сложили или на другото място 1 литър пък по малко,а пък борда ми показва 6.8,а реално е с литър отгоре.Аз моята съм я засичал пълен пълен и борда измерва с точност до +-100 грама или ако разхода ми по-борд е 8.2 на колонка ми е 8.266 или 8.320.Никога досега не съм имал случай борда да ме подведе.
Карал съм с нафта на Еко,Шел и т.н.Най-добрият разход,мощност и въртящ момент постигам с Лукоил обикновен супер дизел,а шума въобще не ме интересува,защото той си е еднакъв без промяна.
Не виждам къде прочете, че говоря за по-тих мотор на място?

JTD, аналогията ти няма нищо общо със ситуацията, тъй като не аз продавам зеленчиците, а и не разбрах какво общо има между ръката ми и датчика в резервоара на БМВ. Споменах вече, че и порядъците са винаги еднакви за съответните бензиностанции. Има си начини да се лъже и без да се манипулира кантара. Даже по телевизията ги даваха. Най-пресен пример - нафтата се подгрява. Дебитомерът е точен, обаче когато е по-топла нафтата, плътността е по-ниска, съответно количество преминало през дебитомера за 1 л отчетена стойност е по-малко. Тъй като двигателят на практика го интересува колко кг нафта сме налели, а не колко литра, сме излъгани. Датчикът в резервоара отчита тегло/налягане (на такъв принцип поне мисля, че е). Разбира се, дали съм прав всеки си преценя сам. Аз само споделям на philipz опит и споделям някои разсъждения.

Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
NGneer4eto написа:JTD, аналогията ти няма нищо общо със ситуацията, тъй като не аз продавам зеленчиците, а и не разбрах какво общо има между ръката ми и датчика в резервоара на БМВ. Споменах вече, че и порядъците са винаги еднакви за съответните бензиностанции. Има си начини да се лъже и без да се манипулира кантара. Даже по телевизията ги даваха. Най-пресен пример - нафтата се подгрява. Дебитомерът е точен, обаче когато е по-топла нафтата, плътността е по-ниска, съответно количество преминало през дебитомера за 1 л отчетена стойност е по-малко. Тъй като двигателят на практика го интересува колко кг нафта сме налели, а не колко литра, сме излъгани. Датчикът в резервоара отчита тегло/налягане (на такъв принцип поне мисля, че е). Разбира се, дали съм прав всеки си преценя сам. Аз само споделям на philipz опит и споделям някои разсъждения.
Добре. Да те питам - кога за последно уреда за измерването на горивото ти в резервоара е минавал метрологична проверка?
Отново пишеш глупости - датчика в резервоара измерва обем, демек литри.
И това ти го казвам, защото съм монтирал и поддържал бензиноколонки. Ама не, дай да вярваме на уреда ти в резервоара. И тази глупост с подгряването от къде я измисли още по-зле. Само ако знаеш как работи тази система ще ти стане ясно, че не може да я манипулираш с толкова проста схема с "подгряване". Само си представи каква енергия трябва да вкараш, за да подгрееш един литър нафта с един градус за около 2 секунди. След това идва и момента с АТК в колонката и виждаш колко си прецакан. Ако искаш да лъжеш, се заиграваш с електрониката. Но никой няма да лъже повече от допустимото по стандарт, защото никой няма сметка от това. Ама ти знаеш де.

Казах ти, размислите ти са съпоставими с определението, което написах в предишното си мнение.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Може и да говоря глупости, а може и да не говоря глупости. Не твърдя, че уредът в резервоара ми показва точно, но вече за трети път казвам - на различни бензиностанции показва различно отклонение. И то за определена бензиностанция е винаги с едно и също - по-голямо отклонение. В този случай няма значение колко точно показва датчика. Той не може да лъже избирателно. За това не трябват кой знае какви познания. Признавам, че съм се заблудил за принципа на действие на датчика, но това не променя нещата. А това с подгряването беше просто един пример, който даваха по телевизията.
Както и да е! Не смятам повече да се обяснявам, а и който е искал да ме разбере, ме е разбрал. Както казах, всеки има мозък в главата и преценя сам за себе си и си прави изводите.
Аз отивам да продавам зеленчуци на пазара.
Както и да е! Не смятам повече да се обяснявам, а и който е искал да ме разбере, ме е разбрал. Както казах, всеки има мозък в главата и преценя сам за себе си и си прави изводите.
Аз отивам да продавам зеленчуци на пазара.

Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Когато датчикът в колата на 20 л. гориво е калибриран за разлика +/- 50мл може и да ти повярвам. Никога не може да сравниш точността на една бензиноколонка с някакъв си датчик в резервоар. Разлики по 1-2 л. на 50 литра са абсолютно невъзможни или ако са възможни, то ще е някоя бензиностанция, която само се води за такава. Колкото до "авио дизела" на ЕКО от опит знам, че подобни горива са направени единствено за да задоволят нуждата на по-платежоспособните клиенти да получат това което искат, но това е така само в техните представи. Реклама, реклама и нищо друго. То да не са вафли, че ей така ще пуснат нов вид гориво специално за ЕКО. В най-добрия случай го забъркват в някоя база, защото не съм чул до сега някоя рафинерия да е започнала производство на авио дизел за еко
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
© написа:Когато датчикът в колата на 20 л. гориво е калибриран за разлика +/- 50мл може и да ти повярвам. Никога не може да сравниш точността на една бензиноколонка с някакъв си датчик в резервоар. Разлики по 1-2 л. на 50 литра са абсолютно невъзможни или ако са възможни, то ще е някоя бензиностанция, която само се води за такава. Колкото до "авио дизела" на ЕКО от опит знам, че подобни горива са направени единствено за да задоволят нуждата на по-платежоспособните клиенти да получат това което искат, но това е така само в техните представи. Реклама, реклама и нищо друго. То да не са вафли, че ей така ще пуснат нов вид гориво специално за ЕКО. В най-добрия случай го забъркват в някоя база, защото не съм чул до сега някоя рафинерия да е започнала производство на авио дизел за еко
Именно това искам да му кажа на колегата, ама той си знае неговото. И си представя нещата по много прост начин.
Обикновено когато се монтира бензиноколонка тя се калибрира. Калибрирането става с едни сертификационни мерилки от 20 литра.
Също така дебитомера на колонката е с точност една хилядна. Много често се срещат такива с точност 1/1500.
Това означава, че калибрираш 1 литър с точност по-голяма от 1 мл.
След като калибрираш дебитомера по 20 литров еталон, то взимаш и калибрираш същия дебитомер с точност 0.4% по-ниска. Или да сипва по-малко с 80 мл. на всеки 20 литра. Това е ако искаш да си правиш законна далавера. Не всички го практикуват, но повечето го правят. По този начин си прибираш "законно" разликата от 0.4% от зареденото гориво, което ти го позволява закона.
След това колонката си има вътрешна АТК (автоматична температурна компенсация). Това означава, че точността на преминалото гориво през дебитомера се изчислява динамично при разлика на температурата от 1 градус. Или демек без значение дали горивото преминало през дебитомера е с температура от 15 или 20 градуса, то крайното изчисление се запазва точно. Ама трябва да ги знаеш тия неща, защото почваш да коментираш супер грешни неща, че някой ти затоплял горивото. За това му подсказах на колегата да изчисли каква енергия трябва да вкараш, за да загрееш този дебит и ще види, че само от тока ще си назад. И в крайна сметка отново ще си супер назад, защото с това нещо нищо няма да постигнеш заради АТК-то.
Ако някой си мисли, че на 20 литра го лъжат с 1 литър, то е или мега заблуден, или е зареждал на някаква бензиностанция в долно Сусурлево, където са му продали горивото без ДДС и премесено със странни субстанции, за което отново си е виновен лично потребителя да зарежда там.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Колеги , темата силно се изкриви . Не съм целил да се заяждате и тем подобно. Благодаря на всички за участието в темата все пак .
Ето прясно замерване : София - Несебър , Несебър - София --> магистрала и от Бургас до Несебър 35 км със доста задръствания .
Разход по колонка ( Еко бензиностанция ) - 7,7 /100 , но със всичките фактори по зареждането аз го броя на 8 /100 .
Стил на шофиране : средна скорост 165 км/ч ( моментно 180-200 , но никога под 140 км/ч ) , 4 човека , багаж , климатик постоянно .
Това е по колонка , борда лъже като дърта циганка.
Честно казано си мисля ,че за кола която тежи с багажа над 2 тона , с тази скорост и то постоянно поддържана , разхода си е адекватен . Не мога да искам 5 л/100 от 2 тона ,движещи се със 160-200 км/ч . Абсурдно е !
Оfftopic : Със скорост от 200 км/ч нагоре забелязах ,че колата припушва черно леко , не е гъст облак , а е доста леко . Какво може да го причини това ?
Ето прясно замерване : София - Несебър , Несебър - София --> магистрала и от Бургас до Несебър 35 км със доста задръствания .
Разход по колонка ( Еко бензиностанция ) - 7,7 /100 , но със всичките фактори по зареждането аз го броя на 8 /100 .
Стил на шофиране : средна скорост 165 км/ч ( моментно 180-200 , но никога под 140 км/ч ) , 4 човека , багаж , климатик постоянно .
Това е по колонка , борда лъже като дърта циганка.
Честно казано си мисля ,че за кола която тежи с багажа над 2 тона , с тази скорост и то постоянно поддържана , разхода си е адекватен . Не мога да искам 5 л/100 от 2 тона ,движещи се със 160-200 км/ч . Абсурдно е !
Оfftopic : Със скорост от 200 км/ч нагоре забелязах ,че колата припушва черно леко , не е гъст облак , а е доста леко . Какво може да го причини това ?
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Ако средната скорост по борд компютър ти е 165км/ч, а не виртуално в главата, то разхода ти е екстра.
За да виждаш да пуши на тази скорост, то или имаш не голям пробив някъде по въздушния тракт, или ЕГР-а не ти затваря плътно.
За да виждаш да пуши на тази скорост, то или имаш не голям пробив някъде по въздушния тракт, или ЕГР-а не ти затваря плътно.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
средната скорост е по бордови компютър , занулен в началото на магистралата в бургас . Фактор е и това ,че от надморска височина почти 0 м се качвам постоянно до 500-600 м , колкото е тук в софия . На отиване разхода ми беше около 7 и малко . Ама се спускам само.
Относно пушенето , какво точно имаш предвид въздушния тракт ( колектор , турбо пътища ли ? ) Егр-а ако не затваря плътно няма ли да изплюе грешка на диагностика , която минах преди 8 дни ?
Относно пушенето , какво точно имаш предвид въздушния тракт ( колектор , турбо пътища ли ? ) Егр-а ако не затваря плътно няма ли да изплюе грешка на диагностика , която минах преди 8 дни ?
Re: Нормален разход за е46 330d 204 к.с. ръчка
Значи ти е екстра разхода.
ЕГР-а ако не затваря плътно няма да излезе на диагностиката.
Да, за въздушния тракт говоря именно за маркучите и кулера.
ЕГР-а ако не затваря плътно няма да излезе на диагностиката.
Да, за въздушния тракт говоря именно за маркучите и кулера.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани