318is ... да я взимам ли ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Ivo III написа:...
въпроса е .. читаф софт
или поне да се знае .. какво като се пипне .. какво става
именно, според мен читав софт 6-7 вида, никой няма да ти даде ей така, след като ЕДИН чип върви над 500 от място за което се знае че не е менте. Така продават те масово софт за жълти стинки.. но ако си намериш - ок, пожелавам ти успех все пак

п.с. lowdriver се занимава с такива неща, ма не се е обадил нещо по темата

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
всичките дето си ги изредил - при дадени условия всеки чип вкарва двигателя в по-различни режими. Всеки един е различен чип т.е. програма, която си е кинти. И всяка една не е без пари
греша ли нещо?

греша ли нещо?
t0sh написа:всичките дето си ги изредил - при дадени условия всеки чип вкарва двигателя в по-различни режими. Всеки един е различен чип т.е. програма, която си е кинти. И всяка една не е без пари
греша ли нещо?
логично ..
всеки дето прави тунинг .. човърка по коефициентите на софта
обаче .. кои да се избере от тези всичките ???
да кажем .. че плащаме .. 500те кинта и повече за софта
и пак .. сме на тъмно

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ами информацията цепи рибата в днешно време
та - просто сътпка 1 (трудната) да намериш сервиз в който можеш да им имаш доверие и разбират от чипове - стъпка 2 консултираш с тях и стъпка 3 избираш и плащаш
та този разговор се превърна в зов за помощ за стъпка 1, както ми се струва
аз нямам идея, дадох ти жокер че може да притесниш lowdriver като му пуснеш ЛС ...


та - просто сътпка 1 (трудната) да намериш сервиз в който можеш да им имаш доверие и разбират от чипове - стъпка 2 консултираш с тях и стъпка 3 избираш и плащаш

та този разговор се превърна в зов за помощ за стъпка 1, както ми се струва


последно карах колата с чип от lowdriver и представата ми за мудния и тромав М50В20 доста се промени. И точно в ниските обороти. Да не говорим какво се случваше след 5500 до 7000 об
Но бяха съобразени неща с конкретната кола, а не просто готов софт

Последна промяна © на 24 Ное 2006, 12:32, променена общо 1 път
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
© написа:последно карах колата с чип от lowdriver и представата ми за мудния и тромав М50В20 доста се промени. И точно в ниските обороти. Да не говорим какво се случваше след 5500 до 7000 об
ей къде я колата са

© написа:последно карах колата с чип от lowdriver и представата ми за мудния и тромав М50В20 доста се промени. И точно в ниските обороти. Да не говорим какво се случваше след 5500 до 7000 обНо бяха съобразени неща с конкретната кола, а не просто готов софт
а колко ще изкара така ..
да не е станала кат Формула 1 .. и да изкара пак толкова

доколкото чета .. при дизел качва 30коня
при бензин .. 7-8
и ако сложиш .. як бензин .. пак толкова дигаш на бензина ..
верно ли е това ?
Хм...от къде да започна...
Ivo III, споменаваш постоянно думата "софтуер", но не споменаваш какво имаш предвид
като я използваш. Софтуер като едитор, който да ти показва местонахождението
и типа на всички таблици, които са ти нужни, за да променяш режимите на работа
на двигателя или софтуер като самата програма за управление на двигателя с променени
стойности (по-познато като чип тунинг)?! Второто е лесна работа свързана с малко
пари, на фона на сумата нужна за първия вариант. Да предположим, че се сдобиеш с
едитор. Не очаквай, обаче, в него да са ти дадени таблиците на различните
параметри за различните режими, обозначени коя за какво е и всеки един параметър
да има реална стойност (ще виждаш просто едни числа,а не rpm, degrees, msec и т.н.).
Е, в момента се сещам за един такъв, но и пред очите ми изниква цената от хххх Euro.
Но и там не е дадено всичко, до колкото ми е известно (може и да бъркам). Тук е мястото,
където можеш да съжаляваш,че не си избрал да караш Хонда, примерно,
защото там информацията е ,меко казано, огромна...И пак има хора (да не кажа доста),
които не смеят да си "пипат" колите, защо ли?! (по-надолу ще се върна на този абзац
и ще се опитам да предположа). Значи, остават вариантите с "разбиване" на кода,
сравняване на програми и т.н....И много четене...Е, аз "програмистки" заложби нямам,
та чрез другите варианти ми отне доста дълго време (периода се измерва в години...
което не означава, че не е възможно ти да се справиш по-бързо) , за да науча основните
неща (които,според мен, са една капчица в Океана). Е, добре, справил си се
и с таблиците и с други важни параметри....а сега накъде? Нали не смяташ, че ти
просто ще си базикаш по таблиците, ще увеличаваш стойности и мощността на
двигателя ще се вдига, а той самия ще "пее"? Тук на помощ ,освен нужното оборудване,
идват учебниците и "книжките" - смятани от някои хора за ненужно губене на време,
което може да се използва за експериментиране на въведените промени
(по известно нам като системата "проба-грешка"). Виждаш вече кръстопътя,
нали?! (сега е момента да се върнеш по-нагоре и да прочетеш отново случая с
многото инфо и различните хора
).
Мда....на думи всичко изглежда много лесно, но пътя си го избираш ти...
, Слави! Както ти казах, съжалявам, само че няма да имаш възможност да
изпробваш крайния вариант на програмата. Здраве да е...
Ivo III, споменаваш постоянно думата "софтуер", но не споменаваш какво имаш предвид
като я използваш. Софтуер като едитор, който да ти показва местонахождението
и типа на всички таблици, които са ти нужни, за да променяш режимите на работа
на двигателя или софтуер като самата програма за управление на двигателя с променени
стойности (по-познато като чип тунинг)?! Второто е лесна работа свързана с малко
пари, на фона на сумата нужна за първия вариант. Да предположим, че се сдобиеш с
едитор. Не очаквай, обаче, в него да са ти дадени таблиците на различните
параметри за различните режими, обозначени коя за какво е и всеки един параметър
да има реална стойност (ще виждаш просто едни числа,а не rpm, degrees, msec и т.н.).
Е, в момента се сещам за един такъв, но и пред очите ми изниква цената от хххх Euro.
Но и там не е дадено всичко, до колкото ми е известно (може и да бъркам). Тук е мястото,
където можеш да съжаляваш,че не си избрал да караш Хонда, примерно,
защото там информацията е ,меко казано, огромна...И пак има хора (да не кажа доста),
които не смеят да си "пипат" колите, защо ли?! (по-надолу ще се върна на този абзац
и ще се опитам да предположа). Значи, остават вариантите с "разбиване" на кода,
сравняване на програми и т.н....И много четене...Е, аз "програмистки" заложби нямам,
та чрез другите варианти ми отне доста дълго време (периода се измерва в години...
което не означава, че не е възможно ти да се справиш по-бързо) , за да науча основните
неща (които,според мен, са една капчица в Океана). Е, добре, справил си се
и с таблиците и с други важни параметри....а сега накъде? Нали не смяташ, че ти
просто ще си базикаш по таблиците, ще увеличаваш стойности и мощността на
двигателя ще се вдига, а той самия ще "пее"? Тук на помощ ,освен нужното оборудване,
идват учебниците и "книжките" - смятани от някои хора за ненужно губене на време,
което може да се използва за експериментиране на въведените промени
(по известно нам като системата "проба-грешка"). Виждаш вече кръстопътя,
нали?! (сега е момента да се върнеш по-нагоре и да прочетеш отново случая с
многото инфо и различните хора

Мда....на думи всичко изглежда много лесно, но пътя си го избираш ти...
© написа:...

изпробваш крайния вариант на програмата. Здраве да е...

Driver's Racing Team
lowdriver написа:Хм...от къде да започна...
Ivo III, споменаваш постоянно думата "софтуер", но не споменаваш какво имаш предвид
като я използваш. Софтуер като едитор, който да ти показва местонахождението
и типа на всички таблици, които са ти нужни, за да променяш режимите на работа
на двигателя или софтуер като самата програма за управление на двигателя с променени
стойности (по-познато като чип тунинг)?! Второто е лесна работа свързана с малко
пари, на фона на сумата нужна за първия вариант. Да предположим, че се сдобиеш с
едитор. Не очаквай, обаче, в него да са ти дадени таблиците на различните
параметри за различните режими, обозначени коя за какво е и всеки един параметър
да има реална стойност (ще виждаш просто едни числа,а не rpm, degrees, msec и т.н.).
Е, в момента се сещам за един такъв, но и пред очите ми изниква цената от хххх Euro.
Но и там не е дадено всичко, до колкото ми е известно (може и да бъркам). Тук е мястото,
където можеш да съжаляваш,че не си избрал да караш Хонда, примерно,
защото там информацията е ,меко казано, огромна...И пак има хора (да не кажа доста),
които не смеят да си "пипат" колите, защо ли?! (по-надолу ще се върна на този абзац
и ще се опитам да предположа). Значи, остават вариантите с "разбиване" на кода,
сравняване на програми и т.н....И много четене...Е, аз "програмистки" заложби нямам,
та чрез другите варианти ми отне доста дълго време (периода се измерва в години...
което не означава, че не е възможно ти да се справиш по-бързо) , за да науча основните
неща (които,според мен, са една капчица в Океана). Е, добре, справил си се
и с таблиците и с други важни параметри....а сега накъде? Нали не смяташ, че ти
просто ще си базикаш по таблиците, ще увеличаваш стойности и мощността на
двигателя ще се вдига, а той самия ще "пее"? Тук на помощ ,освен нужното оборудване,
идват учебниците и "книжките" - смятани от някои хора за ненужно губене на време,
което може да се използва за експериментиране на въведените промени
(по известно нам като системата "проба-грешка"). Виждаш вече кръстопътя,
нали?! (сега е момента да се върнеш по-нагоре и да прочетеш отново случая с
многото инфо и различните хора).
Мда....на думи всичко изглежда много лесно, но пътя си го избираш ти...© написа:..., Слави! Както ти казах, съжалявам, само че няма да имаш възможност да
изпробваш крайния вариант на програмата. Здраве да е...
абсолютно съм съгласен с теб !!!
минавал сам то тези пътища .. и то многократно
но за неща свързани с телекомуникации ... и phreack

с автомобили не сам се занимавал ... никога
освен това не разбирам и от двигатели
но .. мислейки логически .. сам бил на прав път
има такива системи .. едитори

от това което чета .. си е много рисково да се тунигова кола
особено ако някой преди теб не е изпитал с хиляди километри конкретния чип

73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани