m52 ccv премахване ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: m52 ccv премахване ?
golov_bg написа:ето така аз съм си решил проблема
Каква е идеята при твоя вариант колега? На мен ми беше по-лесно да сложа телче при мембраната и да не преправям клапана, стана си като кеч танк при мен.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: m52 ccv премахване ?
при това което направих аз,идеята е парата преди да излезе навън да се блъска вътре в клапана и маслото да се утаява по стените на клапана и да се връща в картера,а после само много малка част от маслото в нея да излиза навън в атмосферата
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: m52 ccv премахване ?
Ами да де, то и без да махаш горната кръгла част става тоя номер, аз добаваих и телчето за да задържа и финните капки масло. При тебе плюса е, че става по-компактен клапана така с това коляно.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: m52 ccv премахване ?
За демонтирането, смятана и т.н. на този клапан и маркучите от главата и картера, нужен ли е канал или всичко се оправя от горе?
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: m52 ccv премахване ?
georgi_1986 написа:За демонтирането, смятана и т.н. на този клапан и маркучите от главата и картера, нужен ли е канал или всичко се оправя от горе?
Махаш въздушният филтър и дебитомера и си ти

- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: m52 ccv премахване ?
Колеги, пластмасовия маркуч който свързва капака на главата с клапана за картерни газове (номер 1 на снимката) при мен има малка дупчица. Някой от Вас опитвал ли се е да го оправя т.е. да го лепи някак или с изолирбанд. Аз мисля да го сваля промия хубаво и с изолирбанд да го омотам здраво, също така обмислям някакъв термо-шлаух да не сложа. Та някой опитвал ли се е да го "лекува" този маркуч или няма смисъл, 40лв струва иначе с доставката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: m52 ccv премахване ?
Тоя гофрирания ,,маркуч,, се лекува като му нагрееш крайщата където са мощуците към отворите за клапана и капака на клапаните и ги извадиш. Купуваш си маслоустойчив маркуч с подходящия диаметър и дължина, надяваш двата мощука и газ. В дару-то искат една кофа пари и за него, така че най- евтиното и лесно решение е това.
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: m52 ccv премахване ?
от всичко написано до тук вече се обърках този клапан отдушник за картерните газове ли е или е за капака на клапаните (или е и за двете) за да знам кое да запуша като го махна, че да не избие някоя гарнитура
Някой може ли да обобщи
Някой може ли да обобщи

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: m52 ccv премахване ?
kluna_ написа:от всичко написано до тук вече се обърках този клапан отдушник за картерните газове ли е или е за капака на клапаните (или е и за двете) за да знам кое да запуша като го махна, че да не избие някоя гарнитура
Някой може ли да обобщи
Имаш маркуч който излиза от капака на клапаните - от там идват всички мизерии.
Този маркуч отива в клапана. От клапана излизат два маркуча - летливите пари се връщат през единият маркуч в колектора (щуцера от задната страна на дросела), а течната фаза се връща в картера през 2рия маркуч, който отива в една тръбичка в дъното на щеката на маслото.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: m52 ccv премахване ?
малко размисли и страсти относно премахването на CCV м52/м54:
viewtopic.php?f=34&t=387538&hilit=%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B9+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BD
viewtopic.php?f=34&t=373549&start=30
viewtopic.php?f=34&t=387538&hilit=%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B9+%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BD
viewtopic.php?f=34&t=373549&start=30
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: m52 ccv премахване ?
Здравейте,
след дълги размисли и страсти премахнах гадната клапа от моето м52. Резултата е потресаващ!
1.Колата вече пали без грам да се замисля
2.Празния ход е впечатляващо равномерен (няма ги претрисанията и клатенето)
3.Не мирише на суров бензин около колата като е студена (преди беше удавена от многото гориво, което наливаше заради засмукания паразитен въздух от клапана)
4.Има осезателно подобрение в ускорението на двигателя при ниски обороти особено когато е студена (не забива муцуна)
5.Няма я вече всичката тази клес, която се набиваше в смукателя (при мен маркуча към картера беше скъсан и всичко беше олято в масло)
Като симптоми за неработеща картерна вентилация мога да обобщя (поне при мен):
1. Разход на масло( в началото беше малко 300гр./10000 но накрая стигна 1,5л за 3000км)
2.Трудно студено палене (гасне когато времето е студено)
3.Много неравномерен празен ход
4.Мудна в ниските обороти
5.Много характерно изсъскване изпод всмукателния колектор когато изгасиш двигателя (поради скъсаната мембрана на клапана)
6.Като развиеш капачката за маслото и двигателя угасваше (поради засмукването на голямо количество въздух)
7.Не го лови диагностика директно. Може само да се съди косвено по показанията за сместа и количеството въздух но не е гаранция.
Като цяло колата живна и сега удоволствието от шофирането е по -голямо. Не мога да повярвам, че има толкова голямо значение този клапан но ви препоръчвам ако се съмнявате в него да го смените или по-добре изолирате
Има много написано как точно става това. Аз лично си оставих клапана на мястото като го ползвам за ойл кеч танк, а вътре в него където е мембраната има една дупка , която запуших с болт и конусна втулка с гумено уплътнение. Съжалявам, че нямах фото под ръка да снимам.... 
след дълги размисли и страсти премахнах гадната клапа от моето м52. Резултата е потресаващ!
1.Колата вече пали без грам да се замисля
2.Празния ход е впечатляващо равномерен (няма ги претрисанията и клатенето)
3.Не мирише на суров бензин около колата като е студена (преди беше удавена от многото гориво, което наливаше заради засмукания паразитен въздух от клапана)
4.Има осезателно подобрение в ускорението на двигателя при ниски обороти особено когато е студена (не забива муцуна)
5.Няма я вече всичката тази клес, която се набиваше в смукателя (при мен маркуча към картера беше скъсан и всичко беше олято в масло)
Като симптоми за неработеща картерна вентилация мога да обобщя (поне при мен):
1. Разход на масло( в началото беше малко 300гр./10000 но накрая стигна 1,5л за 3000км)
2.Трудно студено палене (гасне когато времето е студено)
3.Много неравномерен празен ход
4.Мудна в ниските обороти
5.Много характерно изсъскване изпод всмукателния колектор когато изгасиш двигателя (поради скъсаната мембрана на клапана)
6.Като развиеш капачката за маслото и двигателя угасваше (поради засмукването на голямо количество въздух)
7.Не го лови диагностика директно. Може само да се съди косвено по показанията за сместа и количеството въздух но не е гаранция.
Като цяло колата живна и сега удоволствието от шофирането е по -голямо. Не мога да повярвам, че има толкова голямо значение този клапан но ви препоръчвам ако се съмнявате в него да го смените или по-добре изолирате


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: m52 ccv премахване ?
аз не мога да рзбера как точно става махането?
кое къде отива?
маркуча на пръчката запушва ли се?
кое къде отива?
маркуча на пръчката запушва ли се?
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: m52 ccv премахване ?
Маркуча на пръчката се запушва, а за махането прочети в темата там е писано и много в форума
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: m52 ccv премахване ?
ares2 написа:аз не мога да рзбера как точно става махането?
кое къде отива?
маркуча на пръчката запушва ли се?
ogata написа:
Имаш маркуч който излиза от капака на клапаните - от там идват всички мизерии.
Този маркуч отива в клапана. От клапана излизат два маркуча - летливите пари се връщат през единият маркуч в колектора (щуцера от задната страна на дросела), а течната фаза се връща в картера през 2рия маркуч, който отива в една тръбичка в дъното на щеката на маслото.
Хайде сега, помисли малко и ще видиш, че ще се сетиш кое се запушва



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- R.Rafailov
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 30.10.2015
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i touring/Mercedes CLK200
Re: m52 ccv премахване ?
Малко да съживя темата... имам дертове с моята колица и е много вероятно да са породени от въпросният клапан. четох доста и схванах идеята на премахването, а да си кажа честно не ми се дават 100тина лева за нов та... ще има клъцни срежи. Харесва ми идеята да има ойл кеч кен, ама и той е чанта пари. Та към въпроса: ако хакна на место ойл кеч кен филтър за газов инжекцион от този тип [url]http://elenagas.com/shop/image/cache/data/filtri/filter_gazovafaza_Lovato_cql-500x500.jpg [/ur] и сложа телче за съдове дали ще стане номера?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани