Е36 М50B25 проблеми и въпроси
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е36 М50B25 проблеми
Капаците са криви, но дали е вариант да се шлайфат не знам.
По едно време се бях нервирал и купих оригинална гарнитура + нови болтове. Ми без силикон и тя тече
По едно време се бях нервирал и купих оригинална гарнитура + нови болтове. Ми без силикон и тя тече

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Е36 М50B25 проблеми
Аз затягах по последователността в ЕТК с динамометричен ключ също така... болтовете лесно се пренатягат... доста са плитки. Изобщо не е тривиална процедурата, мен ме предупредиха иначе и аз щях да подходя небрежно.
п.с. сега видях ползвал съм Elring Klinger гарнитура.
п.с. сега видях ползвал съм Elring Klinger гарнитура.
Последна промяна steeN на 05 Авг 2015, 13:53, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Re: Е36 М50B25 проблеми
Здравейте! След като свалих капака ,го минах там където лягат 3те (общо) гарнитури с финна шкурка,защото както беше писал колегата по-горе , боята му се люпи. След това силикон по голямата гарнитура не съм слагал , сложих на тези малките , които течат при свещите. Засега няма течове , дано и да няма!
Другото,което се появи сега.(Имам чувството ,че всеки ден се появява нещо ново за правене......
) - Имах странно свирене,виене откъм ремъците или по-точно алтернатора,което се появи изведнъж.Случва се така - паля и не вие, трябват му 10-15 секунди и започва страшно виене , когато съм в движение и на скорост , се чува доста повече отколкото когато съм изключил от скорост?! Сега нито се вие ,нито свири,но се появи странна вибрация(стържене) и го усещам при запалване на двигателя,при педалите и при волана?!?!!? Ремъците ми изглеждат здрави,без накъсвания или пък протърквания и т.н? Дали е някоя ролка,ремък,алтернатор,хидравлика .. не знам и аз вече.. Едно правиш,друго се чупи,аман...

Другото,което се появи сега.(Имам чувството ,че всеки ден се появява нещо ново за правене......




- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е36 М50B25 проблеми
Аз съм сменял ексцентричната оптяжна ролка на алтернатора, дето е закачена на маслената конзола. И при мен виеше, а като я свалих, направо тракаше. Виж все пак на какво дередже е хидравличната помпа. И за двете цели е най-добре да свалиш ремъжите и да ги пипнеш с ръка нещата...
номер 14
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_4873
Стърженето е вероятно от стартера на който четките аз лично не можах да сменя. Сложих целия стартер от м40б16 от е30 - 1:1 са.
номер 14
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_4873
Стърженето е вероятно от стартера на който четките аз лично не можах да сменя. Сложих целия стартер от м40б16 от е30 - 1:1 са.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Е36 М50B25 проблеми
n1kyy написа:Здравейте! След като свалих капака ,го минах там където лягат 3те (общо) гарнитури с финна шкурка,защото както беше писал колегата по-горе , боята му се люпи. След това силикон по голямата гарнитура не съм слагал , сложих на тези малките , които течат при свещите. Засега няма течове , дано и да няма!
Другото,което се появи сега.(Имам чувството ,че всеки ден се появява нещо ново за правене......![]()
) - Имах странно свирене,виене откъм ремъците или по-точно алтернатора,което се появи изведнъж.Случва се така - паля и не вие, трябват му 10-15 секунди и започва страшно виене , когато съм в движение и на скорост , се чува доста повече отколкото когато съм изключил от скорост?! Сега нито се вие ,нито свири,но се появи странна вибрация(стържене) и го усещам при запалване на двигателя,при педалите и при волана?!?!!? Ремъците ми изглеждат здрави,без накъсвания или пък протърквания и т.н? Дали е някоя ролка,ремък,алтернатор,хидравлика .. не знам и аз вече.. Едно правиш,друго се чупи,аман...
![]()
Въпросните ролки и ремъци са консуматив, така, че ако не си ги сменил до сега не се чуди защо нещо виело...... няма значение, че не виждаш претърквания и прокъсвания по ремъците.
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?

Re: Е36 М50B25 проблеми
Здравейте! Всички ролки и ремъци са сменени!
НО ,НОВ ПРОБЛЕМ ,ПОРЕДЕН!!
И на газ и на бензин,колата започна да гасне на празен ход (не винаги!) , или да сваля оборотите и преди да изгасне да се вдигат и така няколко пъти , придърпва по време на движение (примерно карам на някоя предавка и изведнъж придърпва за 2 секунди ,но след това си върви както трябва?!).Предполагам,че е стъпков мотор,но ще съм благодарен да чуя и Вашите мнения! Благодаря Ви за предишните съвети, без Вас надали щях да се справя! Надявам се да ми помогнете и за този проблем ,защото не знам аз ли съм карък или просто това е нормално за БМВ(съмнявам се за 2рото!).







Re: Е36 М50B25 проблеми
n1kyy написа:Здравейте! Всички ролки и ремъци са сменени!НО ,НОВ ПРОБЛЕМ ,ПОРЕДЕН!!
![]()
И на газ и на бензин,колата започна да гасне на празен ход (не винаги!) , или да сваля оборотите и преди да изгасне да се вдигат и така няколко пъти , придърпва по време на движение (примерно карам на някоя предавка и изведнъж придърпва за 2 секунди ,но след това си върви както трябва?!).Предполагам,че е стъпков мотор,но ще съм благодарен да чуя и Вашите мнения! Благодаря Ви за предишните съвети, без Вас надали щях да се справя! Надявам се да ми помогнете и за този проблем ,защото не знам аз ли съм карък или просто това е нормално за БМВ(съмнявам се за 2рото!).
![]()
![]()
Здравейте , отново! Проблемът стана още по-сложен. Когато запалих колата ,започна да пуши черно,синьо да прекъсва , не искаше да се изфорсира.Разкачих ламбда сондата - ефект НУЛЕВ. Свалих стъпковото моторче,почистих го - ефект НУЛЕВ.. Накрая откачих дебитомера и колата спря да гасне,спря да пуши и започна да си върви съвсем нормално,но се усеща,че нещо не е както трябва.Когато е в движение нямам проблем с оборотите,но на място се получава ето това : http://dox.bg/files/dw?a=229ce79c25 , надявам се да се от дебитомера и след като го сменя да нямам проблеми с обороти и т.н.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е36 М50B25 проблеми
Имам дебиотмер за проба ако искащ
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Е36 М50B25 проблеми
Здравейте! След смяната на дебитомера,всичко вече е ОК! Предстои ми смяна на тампоните на носачите и се чудя какви да взема - оригинални или полиуретанови с изместен център? Също искам да попитам , има ли разлика при крайните гърнета на купе,седан,кабрио? 

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Е36 М50B25 проблеми
n1kyy написа:Здравейте! След смяната на дебитомера,всичко вече е ОК! Предстои ми смяна на тампоните на носачите и се чудя какви да взема - оригинални или полиуретанови с изместен център? Също искам да попитам , има ли разлика при крайните гърнета на купе,седан,кабрио?
Гърнетат са еднакви, тампоните или плътни тип М от Laviatan


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Е36 М50B25 проблеми
n1kyy написа:Здравейте! След смяната на дебитомера,всичко вече е ОК! Предстои ми смяна на тампоните на носачите и се чудя какви да взема - оригинални или полиуретанови с изместен център? Също искам да попитам , има ли разлика при крайните гърнета на купе,седан,кабрио?
Аз съм с полиуретан с изместен център. Колата се управлява много приятно с тях. Доста друса впрочем. Беше доста тих автомобил преди да й сложа полиуретана, а след това се поразскърца. Сега, ако можех да върна времето назад, бих си сложил М-кови тампони с изнесен център, не полиуретан.
Поздрави,
Николай
Re: Е36 М50B25 проблеми
Здравейте колеги! Благодаря Ви за мненията за гърнето и тампоните. Тези дни би трябвало да пристигне оригинално гърне от 2.8 и ще Ви кажа дали има разлика във вървежа и поведението на колата.Скоро бях при едно момче,което е доста на "ТИ" с тези неща и показа ,че имам доста голямо задържане на газове,заради тапата която се получава при мен - от 2 тръби отива в една и то малка. За тампоните , ще търся М-кови с изместен център ,а не полиуретанови.Живи и здрави и приятна вечер! 

Re: Е36 М50B25 проблеми
Здравейте , не съм писал от доста време! Взех оригинално гърне от 2.8
Първо се промени звука във високите обороти,след това я подкарах - доста по-отпушена се усещаше, развърташе по-добре,усетих някаква разлика,но минимална.Разочаровах се малко,защото се надявах гърнето да ми е проблема за невървежа. Карах с гърнето около седмица ,имах няколко извънградски карания ,а когато я карах по-така,гърнето миришеше на изгоряло ,т.е имало е сажди.Постепенно колата започна да има все повече и повече тяга,но не бях сигурен дали не си въобразявам. Днес след няколко старта , разбрах ,че не си въобразявам ,а колата наистина вече върви както трябва.
Когато имам време ще я закача на диагностиката да погледна ламбдата как е,защото ме съмнява,че не е е както трябва. В момента си правя Cold Air Intake и ще монтирам филтър K&N ,да видим с него как ще е.
Поздрави!




Поздрави!

Re: Е36 М50B25 проблеми
Здравейте! Имам проблем с парното. Не е с дигиталния климатроник, а с врътките. Духа силно, но хладно от централната конзола, от шофьорската студено, а от пасажерските много топло. В краката също духа студено. Системата е обезвъздушена, клапите които отварят и затварят позицията на която да духа също работят, защото се чуват като завъртя врътката. Има ли вариант да е филтъра на купето или тези електромагнитни, които стоят до сервото и често запичат? Ако някой е имал подобен проблем, или знае от какво може да е, нека да сподели! Благодаря предварително!
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Е36 М50B25 проблеми
n1kyy написа:Здравейте! Имам проблем с парното. Не е с дигиталния климатроник, а с врътките. Духа силно, но хладно от централната конзола, от шофьорската студено, а от пасажерските много топло. В краката също духа студено. Системата е обезвъздушена, клапите които отварят и затварят позицията на която да духа също работят, защото се чуват като завъртя врътката. Има ли вариант да е филтъра на купето или тези електромагнитни, които стоят до сервото и често запичат? Ако някой е имал подобен проблем, или знае от какво може да е, нека да сподели! Благодаря предварително!
Електромагнитните клапи на парното са ти проблема.

67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани