За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Супер звучи.
И осветлението също е суппер
И осветлението също е суппер

Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Една задачка за любознателните.
Стоковият прекъсвач на м52 е на 6.5к оборота.
Без вързан спийд сигнал се очаква авариен режим на 5.2к оборота.
След като събудихме оборотомера, без да сме вързали спийд сигнала, шибваме газта и удряме 7.1к.
Въпросът е - кой и какво е правил по еку-то в Англия ?

Стоковият прекъсвач на м52 е на 6.5к оборота.
Без вързан спийд сигнал се очаква авариен режим на 5.2к оборота.
След като събудихме оборотомера, без да сме вързали спийд сигнала, шибваме газта и удряме 7.1к.
Въпросът е - кой и какво е правил по еку-то в Англия ?





http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Не ти отчита вярно оборотомера
Бай дъ уей - много яко е станало осветлението на коша...
На цвят също е един път, ама много те моля, врътни чашките на койлите маааалко надолу че отпред е като...

Бай дъ уей - много яко е станало осветлението на коша...

На цвят също е един път, ама много те моля, врътни чашките на койлите маааалко надолу че отпред е като...

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Тва и е чара. На клипа се вижда около 40тата секунда.
Височка е и като се подаде газ, цялото купе се тресе като американски мускул.
Ше припадна от кеф
Височка е и като се подаде газ, цялото купе се тресе като американски мускул.
Ше припадна от кеф



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Ти гледай да не те метне в някой завой с тва окачване... Осветлението е супер.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
ogata написа:Една задачка за любознателните.
Стоковият прекъсвач на м52 е на 6.5к оборота.
Без вързан спийд сигнал се очаква авариен режим на 5.2к оборота.
След като събудихме оборотомера, без да сме вързали спийд сигнала, шибваме газта и удряме 7.1к.
Въпросът е - кой и какво е правил по еку-то в Англия ?![]()
![]()
Така е на място, като тръгне ще дойде разочарованието, ако не е барано ЕКУ-то.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Lenco написа:ogata написа:Една задачка за любознателните.
Стоковият прекъсвач на м52 е на 6.5к оборота.
Без вързан спийд сигнал се очаква авариен режим на 5.2к оборота.
След като събудихме оборотомера, без да сме вързали спийд сигнала, шибваме газта и удряме 7.1к.
Въпросът е - кой и какво е правил по еку-то в Англия ?![]()
![]()
Така е на място, като тръгне ще дойде разочарованието, ако не е барано ЕКУ-то.
Текна долната помпа нъ съединителя, иначе до сега да е имало и клипове с бърнаути хахаха

Иначе на място трябва да е до 6.5, пък тва директно на 7.1 ходи, без да се замисля



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Със сигурност имаш някаква грешка в показанията. Този мотор на 7 100 rpm, няма как...т.е. има, но надали има някой, който да налее толкова пара в него и да не се знае от никого.
Най-добре я закачи на диагностика и виж там оборотите. Според мен таблото ти не показва вярно, както се получава при е36, като сложиш 4 цилиндрово табло на шестак - показва 2-3к rpm отгоре.
Speed сигнала трябва да го вържеш на пин 22 на четвъртата букса на ECU-то. На 34-ката си взех сигнал от кабела от таблото с уредите, на е36 се взема също от там. Предполагам, че и при теб ще е така. Трябва да погледнеш в схемите от кой кабел точно.
Най-добре я закачи на диагностика и виж там оборотите. Според мен таблото ти не показва вярно, както се получава при е36, като сложиш 4 цилиндрово табло на шестак - показва 2-3к rpm отгоре.
Speed сигнала трябва да го вържеш на пин 22 на четвъртата букса на ECU-то. На 34-ката си взех сигнал от кабела от таблото с уредите, на е36 се взема също от там. Предполагам, че и при теб ще е така. Трябва да погледнеш в схемите от кой кабел точно.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Нали с 6цил е бил... оборотомерите на е28 нямаха ли тример-потенциометър вътре, за настройка? Трябва да се върже на диагностика да се гледат реални обороти и да се сравни.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Преди време имах подобен проблем със същия мотор в е21. Като я сглобих, докато оправя всичко я карах в един двор, на първа и малко на втора. Мотора въртеше до към 7000/мин, и аз вика швабата е дал пари за мунинг.
Да ама не, като излязох на пътя първа пак до там, но на втора глупавия сименс разбираше, че дава доста гориво за нулева скорост и свали ред-лайна на 5500. И така, известно време си ходих с лаптопа, и редувах газ/кабел...
Докато не намерих спиид сигнала беше така, не че не вървеше 1 тон купе с м52б28, което въртеше до 5500, но ми беше тъпо.
След правилното свързване нещата си дойдоха на място, а от къде дойде спиид сигнала в е21 е друга тема

Да ама не, като излязох на пътя първа пак до там, но на втора глупавия сименс разбираше, че дава доста гориво за нулева скорост и свали ред-лайна на 5500. И така, известно време си ходих с лаптопа, и редувах газ/кабел...
Докато не намерих спиид сигнала беше така, не че не вървеше 1 тон купе с м52б28, което въртеше до 5500, но ми беше тъпо.
След правилното свързване нещата си дойдоха на място, а от къде дойде спиид сигнала в е21 е друга тема



- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Ами мотора като го взех си беше с м50б25 колектор (язък, че и аз бях подсигурил един
) и панелен К&N, та е напълно възможно да е преживял ремап. Ще го видим скоро. Тея дни съм на размишления относно генерацията вече.



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Ако е със сток валове няма голям смисъл да върти до 7к.
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Lenco написа:Докато не намерих спиид сигнала беше така, не че не вървеше 1 тон купе с м52б28, което въртеше до 5500, но ми беше тъпо.
След правилното свързване нещата си дойдоха на място, а от къде дойде спиид сигнала в е21 е друга тема![]()
![]()
Още по-лошото, от прекъсвача на 5 500(или 5200-5300, все тая) е, че и мощността е по-малко и разхода по-нагоре...
Докато се рових из нета за инфо, бях попаднал на една тема със swap на S38 и пича беше замерил на дино преди и след Speed сигнал-а, резултата беше 40-50 коня по-малко при еднакви обороти без Speed сигнал, което е 14,28% надолу.
Няма нужда да споменавам за усещането, след като тръгне както трябва

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Lenco написа:а от къде дойде спиид сигнала в е21 е друга тема![]()
![]()
Циркуляра беше достойно за учебниците по скраперия инженерно решение

...би трябвало да стане и с генератор на фиксирана честота, с елементи за 1лв.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Днеска си купих едни коленца на 90 градуса, дето да си ги кълцам на по 45, утре отивам за тръби, а другата седмица ще взема 2та грънеца
Общо взето това мисля да е конфигурацията на 60.3 мм. Между червените линии ще е средното гърне.
Най-големият филм се очертава да бъде с изграждането на Y-то след двата колектора ...


Общо взето това мисля да е конфигурацията на 60.3 мм. Между червените линии ще е средното гърне.
Най-големият филм се очертава да бъде с изграждането на Y-то след двата колектора ...



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани