Рециклиране на носач
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Рециклиране на носач
Успех Ви желая с отваряните шарнири и затворени в гаражни условия от майсторите Кольо и Иван... В тези коли возите семействата си, не ви ли пука? Представям си като дойде време за дискове и накладки какво се случва...aristocrat написа:Едно момче от Казанлък отваря шарнира и сменя вътре чашката. Не знам тия чашки от какъв материал са, но те са калпавата част по носачите и те се разхлопват. След смяната на чашката се използва преса, за да се затвори шарнирът. Според мен като цена-качество е много добър вариант, ако иначе трябва да де сменя цял носач както беше при мен за е46. Има 2 шарнира и ако леко се разхлопа единият, давай ще сменяме всичко... Не знам на е38 как е окачването все още. Момчето се казваше Минчо. Има сайт и клипчета и снимки в него. Работи с еконт

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Рециклиране на носач
Само за справка:
ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 157.20лв. на брой /НАЦИОНАЛЕН МАГАЗИН/
ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 38.73 ЕВРО /МАГАЗИН В МЮНХЕН/ Цената е с доставката!!!
Мите, ти в коя верига работеше? Дай ми цена за този носач!
ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 157.20лв. на брой /НАЦИОНАЛЕН МАГАЗИН/
ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 38.73 ЕВРО /МАГАЗИН В МЮНХЕН/ Цената е с доставката!!!
Мите, ти в коя верига работеше? Дай ми цена за този носач!
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- aristocrat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.04.2012
Re: Рециклиране на носач
Шарнирът се отваря в горната част, а натискът не е там. Какво точно може да се случи? Има един болт и една чашка..не е ядрена физика... В много случаи рециклираните шарнири карат повече от калпавите части. Имам познат, който работеше в Белгия във фирма за производство на авточасти. От него знам, че дефектните части заминаваха за България и подобните.. А за надценките наистина няма смисъл да говорим.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Рециклиране на носач
Викаш не е сложно като сглобка, всеки селтак може да го разфасова и после на пресата и да се кара без грижи с 240км/чaristocrat написа:Шарнирът се отваря в горната част, а натискът не е там. Какво точно може да се случи? Има един болт и една чашка..не е ядрена физика... В много случаи рециклираните шарнири карат повече от калпавите части.



Това пък е толкова голяма тъпотия, че няма накъде повече... Аз пък имам леля, дето е чувала от стринка си, че швейцарците идвали у нас да се учат как се прави шоколадaristocrat написа:Имам познат, който работеше в Белгия във фирма за производство на авточасти. От него знам, че дефектните части заминаваха за България и подобните.. А за надценките наистина няма смисъл да говорим.



Валери, не съм на работа тук, че да ви задоволявам любопитството, пък ако имаш конкретни въпроси, дай линкове и каталожни номера с цени тук и по немско и ще ги коментираме.predel написа:Само за справка:
ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 157.20лв. на брой /НАЦИОНАЛЕН МАГАЗИН/
ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 38.73 ЕВРО /МАГАЗИН В МЮНХЕН/ Цената е с доставката!!!
Мите, ти в коя верига работеше? Дай ми цена за този носач!

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Рециклиране на носач
Митко Стоянов написа:Валери, не съм на работа тук, че да ви задоволявам любопитството, пък ако имаш конкретни въпроси, дай линкове и каталожни номера с цени тук и по немско и ще ги коментираме.predel написа:Само за справка:
ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 157.20лв. на брой /НАЦИОНАЛЕН МАГАЗИН/
ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 38.73 ЕВРО /МАГАЗИН В МЮНХЕН/ Цената е с доставката!!!
Мите, ти в коя верига работеше? Дай ми цена за този носач!
Линкове, ако ми разрешат модераторите... иначе си е реклама от всякъде... Цените, обаче, са точни!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Рециклиране на носач
Е как да сравним истински носач с китайски комплект? Дай да видим този Лемфьордер за 38 евро
Те ти носача, явно и в Германия са мръсни скъпчии и главорези
http://www.amazon.de/Lemf%C3%B6rder-223 ... B008MD04QM
Те ти и комплект на Мейле, дето не е цвете за мирисане, ма и той не е подарък... Ебати лакомията, ебати чудото
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-735-740-7 ... 487d739f41
Накиселява гроздето май

Те ти носача, явно и в Германия са мръсни скъпчии и главорези
http://www.amazon.de/Lemf%C3%B6rder-223 ... B008MD04QM
Те ти и комплект на Мейле, дето не е цвете за мирисане, ма и той не е подарък... Ебати лакомията, ебати чудото
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-735-740-7 ... 487d739f41
Накиселява гроздето май




Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Рециклиране на носач
Митко Стоянов написа:Е как да сравним истински носач с китайски комплект? Дай да видим този Лемфьордер за 38 евро
Те ти носача, явно и в Германия са мръсни скъпчии и главорези
http://www.amazon.de/Lemf%C3%B6rder-223 ... B008MD04QM
Те ти и комплект на Мейле, дето не е цвете за мирисане, ма и той не е подарък... Ебати лакомията, ебати чудото
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-735-740-7 ... 487d739f41
Накиселява гроздето май![]()
![]()
http://www.bavauto.com/shop.asp
Тук си потърси, ще ги намериш от 200 до 30 долара и всичките са на лемфьордер... само, че едните са с "изпилени" номера и лого....
А що се отнася за лакомията... прав си... и не си. Лакомията е национален спорт в България и чуждестранен в "белите" страни. Радиатор на Нисенс в Родната Република е 5 пъти по-скъп от същия в Германия...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Рециклиране на носач
За Германия говориш, щатски сайт постваш...да прекратим темата, на мен нещата са ми повече от ясни...

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Dj Ivo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.10.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: E32 740 V8 manual
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0
Re: Рециклиране на носач
Ся нека ви дам няколко примера от (горчив личен опит) за рециклираните носачи и тампони на няколко автомобила, пък после Вие си преценете дали да си давате парите няколко пъти.
1-ви автомобил - БМВ Е32 730 В8
Цялата предница беше за смяна и мой приятел "майстор- дървен философ" ми вкара мухата за рециклирането на носачите и затова че ставали "бетон"! Свалих всички носачи и кормилни накрайници и ги пратих в Казанлък при въпросния Минчо (колегата дето спомена малко по-нагоре), върна ми ги човека след няколко дни и те наистина станали "бетон". Изглеждаха добре направени, капсоловани както оригиналните. Поръчах си и полиуретанови тампони (щот били вечни и били "яката раОта") и сглобих колата. Първото нещо което се случи е че волана спря да се върти. Взимаш завой въртиш волана, пускаш го а той си стои там
трябва ти да го върнеш после (викам си те носачите са стегнати още, ще се окарат), хидравликата стана супер тежка, помпата започна след време да вие ( наложи се да я сменя) , две секторни кутии смених защото заради стегнатите носачи и накрайници всякакъв луфт (дори и минимален) излиза на яве ( от натоварването и на двете за отрицателно време им заминаха лагерите на оста със шлиците откъм хебела и им се износиха гребените вътре) и обираш тоя волан все едно караш москвич....общо взето колата стана неуправляема особено във завоите направо беше ужас. След около 3-4 месеца сменях тампони на амортисьорите и отидох на стенд да видят дали предницата не е мръднала нещо. От стенда ме върнаха защото глупавия полиуретан е изял алуминиевите носачи и тампона хлопа във ухото на носача
Не след дълго шарнира на единия от "бетонените" носачи започна да скърца като въртиш волана. Изхвърлих полиуретана и си поръчах гумени тампони от една фирма в Пловдив, изхвърлих и носачите! Тампоните изглеждаха като магазински, със всичките им чупки и т.н., монтирах ги на други здрави не рециклирани носачи, изхвърлих и кормилните накрайници и ги смених с нови Ruville 4 бр. за цели 54лв....по-евтини от рециклажа
. Сега колата се кара с кеф, волана е лек, колата е послушна и управляема и вече усещам че карам БМВ 7-ма серия.
2-ри автомобил - Е38 740.
Рециклирани носачи и кормилни накрайници, ефекта беше - НУРС (не управляем ракетен снаряд)
3-ти автомобил - Е38 750
Същите неща като втория автомобил със същия ефект.
4-ти автомобил - Волво 850 комби.
Рециклирани носачи.
Тъй като тук имаме само по един шарнир на носач ефектка (НУРС) беше по-слаб. Носачите изкараха зимата докато не дойде лятото и не ги напрече слънцето.....скърцат мамата си Е....
На първите три автомобила рециклажите са изхвърлени и подменени с каквото трябва. Нито един от рециклираните шарнири не може да бъде мръднат на ръка дори и след десетки хиляди километри, мърдат се само със тръба или друг подобен инструмент и то с прилагането на голяма сила! На нито един от трите автомобила не може да бъде направен както трябва стенд преден мост, волана почти никога не може да се нагласи да стои направо, няма значение от сервизите в които колите са минавали стенд (реглаж на предницата), ефекта е еднакъв.
Полиуретана, такова ла*но никога повече.
Гумените тампони от Плд, все още няма нито един дефектирал или каквото и да било.
Оставям на Вас да прецените до колко бихте си усложнили живота, аз лично рециклаж никога повече!
Поздрави
1-ви автомобил - БМВ Е32 730 В8
Цялата предница беше за смяна и мой приятел "майстор- дървен философ" ми вкара мухата за рециклирането на носачите и затова че ставали "бетон"! Свалих всички носачи и кормилни накрайници и ги пратих в Казанлък при въпросния Минчо (колегата дето спомена малко по-нагоре), върна ми ги човека след няколко дни и те наистина станали "бетон". Изглеждаха добре направени, капсоловани както оригиналните. Поръчах си и полиуретанови тампони (щот били вечни и били "яката раОта") и сглобих колата. Първото нещо което се случи е че волана спря да се върти. Взимаш завой въртиш волана, пускаш го а той си стои там



2-ри автомобил - Е38 740.
Рециклирани носачи и кормилни накрайници, ефекта беше - НУРС (не управляем ракетен снаряд)
3-ти автомобил - Е38 750
Същите неща като втория автомобил със същия ефект.
4-ти автомобил - Волво 850 комби.
Рециклирани носачи.
Тъй като тук имаме само по един шарнир на носач ефектка (НУРС) беше по-слаб. Носачите изкараха зимата докато не дойде лятото и не ги напрече слънцето.....скърцат мамата си Е....
На първите три автомобила рециклажите са изхвърлени и подменени с каквото трябва. Нито един от рециклираните шарнири не може да бъде мръднат на ръка дори и след десетки хиляди километри, мърдат се само със тръба или друг подобен инструмент и то с прилагането на голяма сила! На нито един от трите автомобила не може да бъде направен както трябва стенд преден мост, волана почти никога не може да се нагласи да стои направо, няма значение от сервизите в които колите са минавали стенд (реглаж на предницата), ефекта е еднакъв.
Полиуретана, такова ла*но никога повече.
Гумените тампони от Плд, все още няма нито един дефектирал или каквото и да било.
Оставям на Вас да прецените до колко бихте си усложнили живота, аз лично рециклаж никога повече!
Поздрави

- huliganina2
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 14.07.2010
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Детайли за колата: 728i
Re: Рециклиране на носач
Твърдо ЗА рециклирането на носачи в Казанлък. На моята Е38 съм правил 5 носача(задни и предни) и не съм имал каквито и да е проблеми с реглажа или управлението,правили сме и на други познати също без проблеми. Не е въпроса за икономия на пари а в това да издържат повече време! Тези носачи които съм рециклирал не съм ги пипал повече,да стегнати са но не е ли това целта? Не виждам как заради рециклиране не се връщал волана или се стига до там че не могат да регулират предницата на колата. Но все пак всеки сам решава как да постъпи. Не е много уместно да се правим на големи "паралии" и да убеждаваме някой че е "скъсан" да кара седма серия.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Рециклиране на носач
И само да добавя: АЗ СЕМЕЙСТВОТО СИ /ИМАМ ТАКОВА/ НЕ ГО КАРАМ С 240 ПО НЯКАКВА СИ ПЪТНА ОТСЕЧКА.... Този дето го прави е просто ЛУД!!!
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- mpp82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 730 d
- Мечтае да кара: X5
Re: Рециклиране на носач
До момента 30 000 с рециклирани носачи без никакви забележки,с 240 не карам,пък и колата не може да развие.
И към този момент никой не може да ме обеди че е лоша инвестиция.
И към този момент никой не може да ме обеди че е лоша инвестиция.
- 4i4o Mitko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София;Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е38
- Мечтае да кара: вече не мечтае
- Детайли за колата: е38 728iA
Re: Рециклиране на носач
С две думи - фабрични или рециклирани, здравината им зависи от броя на дупките, в които се пропада по време на шофиране + дълбочината на въпросните трапове
Ако пътищата ни бяха както трябва, нямаше да се пускат теми като тази и да се водят спорове кой, къде и как 


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Рециклиране на носач
4i4o Mitko написа:С две думи - фабрични или рециклирани, здравината им зависи от броя на дупките, в които се пропада по време на шофиране + дълбочината на въпросните траповеАко пътищата ни бяха както трябва, нямаше да се пускат теми като тази и да се водят спорове кой, къде и как
Тогава щеше да има такива теми:
http://bmwe32.masscom.net/sean750/ball_ ... tBoot.html


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Рециклиране на носач
рециклирани носачи, второ качество плочки, храна и лекарства с изтекъл срок, разреден бензин, калпави масла, разбити пътища, високи цени спрямо ниските заплати и на всичкото отгоре вчера флашката с ретро чалгата се опитах да я пусна в самолета и не тръгна.... Баси живота скапан 
не бих посмял да сложа такива шарнири. По-скоро бих си ги сменял през година две но с нови

не бих посмял да сложа такива шарнири. По-скоро бих си ги сменял през година две но с нови

ATR-42/72
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани