Рециклиране на носач

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Рециклиране на носач

Мнение от Митко Стоянов » 21 Юли 2015, 10:47

aristocrat написа:Едно момче от Казанлък отваря шарнира и сменя вътре чашката. Не знам тия чашки от какъв материал са, но те са калпавата част по носачите и те се разхлопват. След смяната на чашката се използва преса, за да се затвори шарнирът. Според мен като цена-качество е много добър вариант, ако иначе трябва да де сменя цял носач както беше при мен за е46. Има 2 шарнира и ако леко се разхлопа единият, давай ще сменяме всичко... Не знам на е38 как е окачването все още. Момчето се казваше Минчо. Има сайт и клипчета и снимки в него. Работи с еконт :)
Успех Ви желая с отваряните шарнири и затворени в гаражни условия от майсторите Кольо и Иван... В тези коли возите семействата си, не ви ли пука? Представям си като дойде време за дискове и накладки какво се случва...
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Рециклиране на носач

Мнение от predel » 21 Юли 2015, 11:27

Само за справка:

ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 157.20лв. на брой /НАЦИОНАЛЕН МАГАЗИН/

ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 38.73 ЕВРО /МАГАЗИН В МЮНХЕН/ Цената е с доставката!!!

Мите, ти в коя верига работеше? Дай ми цена за този носач!
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.04.2012

Re: Рециклиране на носач

Мнение от aristocrat » 21 Юли 2015, 11:54

Шарнирът се отваря в горната част, а натискът не е там. Какво точно може да се случи? Има един болт и една чашка..не е ядрена физика... В много случаи рециклираните шарнири карат повече от калпавите части. Имам познат, който работеше в Белгия във фирма за производство на авточасти. От него знам, че дефектните части заминаваха за България и подобните.. А за надценките наистина няма смисъл да говорим.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Рециклиране на носач

Мнение от Митко Стоянов » 21 Юли 2015, 12:55

aristocrat написа:Шарнирът се отваря в горната част, а натискът не е там. Какво точно може да се случи? Има един болт и една чашка..не е ядрена физика... В много случаи рециклираните шарнири карат повече от калпавите части.
Викаш не е сложно като сглобка, всеки селтак може да го разфасова и после на пресата и да се кара без грижи с 240км/ч :mhihi: :mhihi: :mhihi: Е безаварийно шофиране Ви желая, господа...

aristocrat написа:Имам познат, който работеше в Белгия във фирма за производство на авточасти. От него знам, че дефектните части заминаваха за България и подобните.. А за надценките наистина няма смисъл да говорим.
Това пък е толкова голяма тъпотия, че няма накъде повече... Аз пък имам леля, дето е чувала от стринка си, че швейцарците идвали у нас да се учат как се прави шоколад :mhihi: :mhihi: :mhihi:

predel написа:Само за справка:

ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 157.20лв. на брой /НАЦИОНАЛЕН МАГАЗИН/

ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 38.73 ЕВРО /МАГАЗИН В МЮНХЕН/ Цената е с доставката!!!

Мите, ти в коя верига работеше? Дай ми цена за този носач!
Валери, не съм на работа тук, че да ви задоволявам любопитството, пък ако имаш конкретни въпроси, дай линкове и каталожни номера с цени тук и по немско и ще ги коментираме.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Рециклиране на носач

Мнение от predel » 21 Юли 2015, 13:52

Митко Стоянов написа:
predel написа:Само за справка:

ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 157.20лв. на брой /НАЦИОНАЛЕН МАГАЗИН/

ЗАДЕН ДЕСЕН НОСАЧ LEMFORDER ЗА BMW 7 (E38) - 38.73 ЕВРО /МАГАЗИН В МЮНХЕН/ Цената е с доставката!!!

Мите, ти в коя верига работеше? Дай ми цена за този носач!
Валери, не съм на работа тук, че да ви задоволявам любопитството, пък ако имаш конкретни въпроси, дай линкове и каталожни номера с цени тук и по немско и ще ги коментираме.


BG-parts.jpg


FR.jpg


Линкове, ако ми разрешат модераторите... иначе си е реклама от всякъде... Цените, обаче, са точни!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Рециклиране на носач

Мнение от Митко Стоянов » 21 Юли 2015, 14:26

Е как да сравним истински носач с китайски комплект? Дай да видим този Лемфьордер за 38 евро

Те ти носача, явно и в Германия са мръсни скъпчии и главорези
http://www.amazon.de/Lemf%C3%B6rder-223 ... B008MD04QM

Те ти и комплект на Мейле, дето не е цвете за мирисане, ма и той не е подарък... Ебати лакомията, ебати чудото
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-735-740-7 ... 487d739f41


Накиселява гроздето май :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Рециклиране на носач

Мнение от predel » 21 Юли 2015, 18:23

Митко Стоянов написа:Е как да сравним истински носач с китайски комплект? Дай да видим този Лемфьордер за 38 евро

Те ти носача, явно и в Германия са мръсни скъпчии и главорези
http://www.amazon.de/Lemf%C3%B6rder-223 ... B008MD04QM

Те ти и комплект на Мейле, дето не е цвете за мирисане, ма и той не е подарък... Ебати лакомията, ебати чудото
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-735-740-7 ... 487d739f41


Накиселява гроздето май :mhihi: :mhihi: :mhihi:


http://www.bavauto.com/shop.asp
Тук си потърси, ще ги намериш от 200 до 30 долара и всичките са на лемфьордер... само, че едните са с "изпилени" номера и лого....

А що се отнася за лакомията... прав си... и не си. Лакомията е национален спорт в България и чуждестранен в "белите" страни. Радиатор на Нисенс в Родната Република е 5 пъти по-скъп от същия в Германия...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Рециклиране на носач

Мнение от Митко Стоянов » 21 Юли 2015, 19:31

За Германия говориш, щатски сайт постваш...да прекратим темата, на мен нещата са ми повече от ясни...
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: Рециклиране на носач

Мнение от Dj Ivo » 21 Юли 2015, 19:56

Ся нека ви дам няколко примера от (горчив личен опит) за рециклираните носачи и тампони на няколко автомобила, пък после Вие си преценете дали да си давате парите няколко пъти.

1-ви автомобил - БМВ Е32 730 В8
Цялата предница беше за смяна и мой приятел "майстор- дървен философ" ми вкара мухата за рециклирането на носачите и затова че ставали "бетон"! Свалих всички носачи и кормилни накрайници и ги пратих в Казанлък при въпросния Минчо (колегата дето спомена малко по-нагоре), върна ми ги човека след няколко дни и те наистина станали "бетон". Изглеждаха добре направени, капсоловани както оригиналните. Поръчах си и полиуретанови тампони (щот били вечни и били "яката раОта") и сглобих колата. Първото нещо което се случи е че волана спря да се върти. Взимаш завой въртиш волана, пускаш го а той си стои там :shock: трябва ти да го върнеш после (викам си те носачите са стегнати още, ще се окарат), хидравликата стана супер тежка, помпата започна след време да вие ( наложи се да я сменя) , две секторни кутии смених защото заради стегнатите носачи и накрайници всякакъв луфт (дори и минимален) излиза на яве ( от натоварването и на двете за отрицателно време им заминаха лагерите на оста със шлиците откъм хебела и им се износиха гребените вътре) и обираш тоя волан все едно караш москвич....общо взето колата стана неуправляема особено във завоите направо беше ужас. След около 3-4 месеца сменях тампони на амортисьорите и отидох на стенд да видят дали предницата не е мръднала нещо. От стенда ме върнаха защото глупавия полиуретан е изял алуминиевите носачи и тампона хлопа във ухото на носача :banghead: Не след дълго шарнира на единия от "бетонените" носачи започна да скърца като въртиш волана. Изхвърлих полиуретана и си поръчах гумени тампони от една фирма в Пловдив, изхвърлих и носачите! Тампоните изглеждаха като магазински, със всичките им чупки и т.н., монтирах ги на други здрави не рециклирани носачи, изхвърлих и кормилните накрайници и ги смених с нови Ruville 4 бр. за цели 54лв....по-евтини от рециклажа :banghead: . Сега колата се кара с кеф, волана е лек, колата е послушна и управляема и вече усещам че карам БМВ 7-ма серия.

2-ри автомобил - Е38 740.
Рециклирани носачи и кормилни накрайници, ефекта беше - НУРС (не управляем ракетен снаряд)

3-ти автомобил - Е38 750
Същите неща като втория автомобил със същия ефект.

4-ти автомобил - Волво 850 комби.
Рециклирани носачи.
Тъй като тук имаме само по един шарнир на носач ефектка (НУРС) беше по-слаб. Носачите изкараха зимата докато не дойде лятото и не ги напрече слънцето.....скърцат мамата си Е....


На първите три автомобила рециклажите са изхвърлени и подменени с каквото трябва. Нито един от рециклираните шарнири не може да бъде мръднат на ръка дори и след десетки хиляди километри, мърдат се само със тръба или друг подобен инструмент и то с прилагането на голяма сила! На нито един от трите автомобила не може да бъде направен както трябва стенд преден мост, волана почти никога не може да се нагласи да стои направо, няма значение от сервизите в които колите са минавали стенд (реглаж на предницата), ефекта е еднакъв.
Полиуретана, такова ла*но никога повече.
Гумените тампони от Плд, все още няма нито един дефектирал или каквото и да било.


Оставям на Вас да прецените до колко бихте си усложнили живота, аз лично рециклаж никога повече!

Поздрави :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 14.07.2010
Местоположение: Елхово
Пол: Мъж
Кара: Е38
Детайли за колата: 728i

Re: Рециклиране на носач

Мнение от huliganina2 » 22 Юли 2015, 21:54

Твърдо ЗА рециклирането на носачи в Казанлък. На моята Е38 съм правил 5 носача(задни и предни) и не съм имал каквито и да е проблеми с реглажа или управлението,правили сме и на други познати също без проблеми. Не е въпроса за икономия на пари а в това да издържат повече време! Тези носачи които съм рециклирал не съм ги пипал повече,да стегнати са но не е ли това целта? Не виждам как заради рециклиране не се връщал волана или се стига до там че не могат да регулират предницата на колата. Но все пак всеки сам решава как да постъпи. Не е много уместно да се правим на големи "паралии" и да убеждаваме някой че е "скъсан" да кара седма серия.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Рециклиране на носач

Мнение от predel » 22 Юли 2015, 23:57

И само да добавя: АЗ СЕМЕЙСТВОТО СИ /ИМАМ ТАКОВА/ НЕ ГО КАРАМ С 240 ПО НЯКАКВА СИ ПЪТНА ОТСЕЧКА.... Този дето го прави е просто ЛУД!!!
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 16.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 730 d
Мечтае да кара: X5

Re: Рециклиране на носач

Мнение от mpp82 » 23 Юли 2015, 18:11

До момента 30 000 с рециклирани носачи без никакви забележки,с 240 не карам,пък и колата не може да развие.
И към този момент никой не може да ме обеди че е лоша инвестиция.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: София;Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е38
Мечтае да кара: вече не мечтае
Детайли за колата: е38 728iA

Re: Рециклиране на носач

Мнение от 4i4o Mitko » 24 Юли 2015, 11:13

С две думи - фабрични или рециклирани, здравината им зависи от броя на дупките, в които се пропада по време на шофиране + дълбочината на въпросните трапове :mhihi: Ако пътищата ни бяха както трябва, нямаше да се пускат теми като тази и да се водят спорове кой, къде и как :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Рециклиране на носач

Мнение от cod-cdbp » 24 Юли 2015, 11:48

4i4o Mitko написа:С две думи - фабрични или рециклирани, здравината им зависи от броя на дупките, в които се пропада по време на шофиране + дълбочината на въпросните трапове :mhihi: Ако пътищата ни бяха както трябва, нямаше да се пускат теми като тази и да се водят спорове кой, къде и как :D


Тогава щеше да има такива теми:
http://bmwe32.masscom.net/sean750/ball_ ... tBoot.html

8)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Рециклиране на носач

Мнение от DLVasilev » 01 Авг 2015, 6:54

рециклирани носачи, второ качество плочки, храна и лекарства с изтекъл срок, разреден бензин, калпави масла, разбити пътища, високи цени спрямо ниските заплати и на всичкото отгоре вчера флашката с ретро чалгата се опитах да я пусна в самолета и не тръгна.... Баси живота скапан :mhihi:
не бих посмял да сложа такива шарнири. По-скоро бих си ги сменял през година две но с нови
Изображение
ATR-42/72

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook