M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- MCPO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Haddess написа:k.milanov написа:Аз ли нещо не съм наред или ....![]()
Тази 320ка с какво си заслужава 6000 лева?!![]()
///М пакет, състоящ се от броня и добавка? Или от малкия борд, който се слага на мястото на часовника срещу 15лв? Може би, че няма една екстра, като ASC, подгрев или каквото и да е, при лоста празно...
Аз да боцна една броня на IS-ката, да сложа една добавка и да я пускам за 5500лв ли?Годината същата, състоянието вътре същото, километрите УЖ по-малко?
Не ме разбирайте грешно, колата изглежда доста изпъната и запазена, като изключим джантите, които не са ми по вкуса, но просто тази цена не е реална. Във форума имаше сходна кола за 4000 -> къде, къде по-адекватна цена.
Ами колега реално даже са малко защото едно читаво направено е36 да вземеш и караш говорим за 6 цилиндъра излиза малко повече.
Както сме повечето колеги в е36 подфорума караш едно и още едно седи в мазето на частии още 1/2 друго при някой приятел
Ако живееш сам, прибираш се и започваш да прескачаш, кардани, стопове докато не се спънеш в някое гърне
http://www.cars.bg/c1225630 <-- Тази също има стойка !
Тея от M Brothers станаха вече Multicars ли


"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Пловдивската кола я караше до скоро едно доста весело девойче и задаваше доволно... знаем че върви поне (не съм имал шанса да я замеря, може и друг мотор да е била колата, но 100% е същата) 
На живо е с не така добра боя, но все пак без трагични щети, доста твърдичка излеждаше... бих й цъкнал телефон

На живо е с не така добра боя, но все пак без трагични щети, доста твърдичка излеждаше... бих й цъкнал телефон

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Haddess написа:Ами колега реално даже са малко защото едно читаво направено е36 да вземеш и караш говорим за 6 цилиндъра излиза малко повече.
Както сме повечето колеги в е36 подфорума караш едно и още едно седи в мазето на частии още 1/2 друго при някой приятел
Ако живееш сам, прибираш се и започваш да прескачаш, кардани, стопове докато не се спънеш в някое гърне
http://www.cars.bg/c1225630 <-- Тази също има стойка !
Чакай, бе колега?!
Щом си склонен да дадеш за Е36 320 6000лева, тогава според теб една читава е46 320ка колко? 10000+лв ли е?
Тука вече нещата стават като при Е30ките, верно че е36 вече я преместиха в реалоем при е30ките, ама моментално ли скочиха цените?! Може би миналата година по това време имаше дискусия как е грехота повече от 3500лв да се дадат за 318ис/320, сега вече 6000лв са нормална цена

Напълно съм наясно, че читави, запазени,изпънати и непребивани постоянно Е36тици няма много, но чак такива цени........... Въпреки, че аз не възпротивявам, защото вече си имам една и като скачат цените за мен е добре

Peace

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
k.milanov написа:Haddess написа:Ами колега реално даже са малко защото едно читаво направено е36 да вземеш и караш говорим за 6 цилиндъра излиза малко повече.
Както сме повечето колеги в е36 подфорума караш едно и още едно седи в мазето на частии още 1/2 друго при някой приятел
Ако живееш сам, прибираш се и започваш да прескачаш, кардани, стопове докато не се спънеш в някое гърне
http://www.cars.bg/c1225630 <-- Тази също има стойка !
Чакай, бе колега?!
Щом си склонен да дадеш за Е36 320 6000лева, тогава според теб една читава е46 320ка колко? 10000+лв ли е?
Тука вече нещата стават като при Е30ките, верно че е36 вече я преместиха в реалоем при е30ките, ама моментално ли скочиха цените?! Може би миналата година по това време имаше дискусия как е грехота повече от 3500лв да се дадат за 318ис/320, сега вече 6000лв са нормална цена![]()
Напълно съм наясно, че читави, запазени,изпънати и непребивани постоянно Е36тици няма много, но чак такива цени........... Въпреки, че аз не възпротивявам, защото вече си имам една и като скачат цените за мен е добреПросто ми е странно, но вече са classic cars в реалоем-а
Peace
Вече сме ретро автомобили



- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Разберете, че си станаха на изчезване тези коли. Вече сульо и пульо минаха на е46 което мен ме радва. Онзи ден с брат ми броихме колко сиви е46-ци купета ще видим за ден 

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Да възстановим леко дискусията
Като нищо и EPA са се бъркали, обаче :

bum_bum написа:hell's angel написа:Тя цялата еквилибристика е заради това, че баш М3 им е било скъпо та са им сглобили други моторетки за да падне цената. Явно оня единствения Компакт е бил другата алтернатива
Хамериканското М3 е направено по този начин, защото с дейтващите по това време екологични норми и достъпните тогава технолгии не е имало начин да ги покрият.
Като нищо и EPA са се бъркали, обаче :
When the E36 M3 made its European debut in 1992 there were no plans to produce a North American version. Sales of the previous M3, the E30 of 1988-91, had amounted to just under 5,000 units and BMW’s only other North American-spec M car at the time, the E34 M5, was not selling in large enough quantities to justify the addition of another M model in the American market. However, a letter-writing campaign initiated by the BMW Car Club of America sparked such an overwhelming response by the enthusiast BMW community that BMW of North America decided to reconsider. The main issue was price: BMW NA was determined to keep the MSRP down to around $35,000, about the same as the last of the E30 M3s. The only way to meet this price point was to develop a specific version of the S50 engine without the costly individual throttle bodies and continuously variable VANOS valve timing system of the European-spec motor. Just such a car entered production in February, 1994 (as a 1995 model) and went on to be produced in almost equal numbers to the European version despite a production run of only half as many years.
Ubi dubium, ibi libertas
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
на мен тази ми хвана окото, ама никой нищо не каза за нея
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a55n0w
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a55n0w
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
hell's angel написа:Като нищо и EPA са се бъркали, обаче :
Това съм го чел в хамериканските форуми. Нямам идея наистина дали е заради цената или емисиите. Вероятно само в БМВ си знаят.
323-ката е арна ама е на майната си. Твърде е вероятно да няма ръжда само по тавана като се види на живо след толкова години в Германия.
- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
MCPO написа:
Тея от M Brothers станаха вече Multicars лиМного хора изреваха от тях.
ама снимките им се получават не може да се отрече

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
MCPO написа:
Тея от M Brothers станаха вече Multicars лиМного хора изреваха от тях.
Тия откакто видях тяхна обява, на която пишеше:
-колата може да се окомплектова с 15'' , 16'' , 17'' , 18'' , 19'' джанти
-колата може да се продаде с 1.6 .18 2.0 2.5 2.8 мотор
стана ми ясно колко са им съмнителни колите...
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Ето едно свежо попълнение:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a7ibgz
Като минуси отчитам газовата, джантите, спортното окачване.
Това, че е форумна не знам за плюс или минус да го смятам
Та някой има ли преки впечаления?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a7ibgz
Като минуси отчитам газовата, джантите, спортното окачване.
Това, че е форумна не знам за плюс или минус да го смятам

Та някой има ли преки впечаления?
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
На тази трябва да гледаш двигателя и тва дето е междо него и гумите доста обстойно.
Мисля, че е имала удар отпред.
Мисля, че е имала удар отпред.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Че на тази кво и има? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a7j176

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
drago_pavlov написа:Ето едно свежо попълнение:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a7ibgz
Като минуси отчитам газовата, джантите, спортното окачване.
Това, че е форумна не знам за плюс или минус да го смятам![]()
Та някой има ли преки впечаления?
Харсва ми!



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани