BMW520i 24v chipped, g-tech data

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

BMW520i 24v chipped, g-tech data

Мнение от Joreto » 12 Окт 2003, 20:46

Тъй като от доста време се обсъжда въпроса дали има смисъл от чип за БМВ реших да засека моето с G-techa. БМВ-то ми е Е34 520i-24v 1991г. с чип. Направих 4-ри пробега на един и същи път по два във всяка посока. Ето резултатите :

1-ви : 0-100 9,280s 400m 16,632s @ 140,16km/h
2-ри : 0-100 9,092s 400m 16,556s @ 139,28km/h
3-ти : 0-100 8,897s 400m 16,486s @ 139,84km/h
4-ти : 0-100 8,895s 400m 16.371s @ 141,43km/h

Според мен има ефект от чипа и то доста добър ! Чипът ми го донесе Breyton
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 12 Окт 2003, 21:17

под 9 за 520 наистина е много добре
я кажи какво става с разхода? с 98 ли го караш вече?
имаш ли спортен филтър?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 12 Окт 2003, 21:46

Аз като видях тези цифри първо си помислих че уреда се е повредил нещо..........но не се е. Карам го с 95 и все още е с оригиналния филтър но по-другата седмица ще сложа conefilter като ще направя кутия за да не влиза топъл въздух (имам идеа :) ). Като го сложа ще направя пак замерване, предполагам че с хубав фитъп мойа да свали още 1 - 2 стотни :) . За разхода нищо немога да кажа защото в момента го кара предимно бащата но според него не се е променил.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Окт 2003, 21:49

Joreto написа:Аз като видях тези цифри първо си помислих че уреда се е повредил нещо..........но не се е. Карам го с 95 и все още е с оригиналния филтър но по-другата седмица ще сложа conefilter като ще направя кутия за да не влиза топъл въздух (имам идеа :) ). Като го сложа ще направя пак замерване, предполагам че с хубав фитъп мойа да свали още 1 - 2 стотни :) . За разхода нищо немога да кажа защото в момента го кара предимно бащата но според него не се е променил.


звънни като прави6 тестовете искам да зяпам :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 12 Окт 2003, 22:05

То май следващия тест ще е на божурище щото един приятел с Ауди купе 2.2 136кс. (84 -85г.) нещо много се форсира. Разправя че бмв-та бил камьони и само бучали та си викам да му дам един урок.....но това сигурно ще е другата или по-другата седмица :).
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Окт 2003, 22:54

Joreto написа:То май следващия тест ще е на божурище щото един приятел с Ауди купе 2.2 136кс. (84 -85г.) нещо много се форсира. Разправя че бмв-та бил камьони и само бучали та си викам да му дам един урок.....но това сигурно ще е другата или по-другата седмица :).


аха ясно :) а ба6та ти знае ли 4е му ръ4ка6 колицата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 13 Окт 2003, 8:16

Ами то колицата си е моя ама съм му я дал да я кара че той много се кефи на БМВ :) .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

Мнение от Mr.White » 13 Окт 2003, 9:54

Ако не се лъжа на твойта кола и дават някъде към 11 от 0-100 по книжка как свали 2 сек. само с чипа бе пич. :roll:
Аз съм с Е36 320 и не падам под 10 сек значи би трябвало да ме дръпнеш без проблем кво ше кажеш да ги пуснеме.
Между другото направи ли тестове с оригиналния чип :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

идея

Мнение от ludiagsm » 13 Окт 2003, 9:59

а Какво 6те кажете за нелегална гонка някъде в софия :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 13 Окт 2003, 10:12

Доколкото знам по каталог 0-100 е за 10.2сек (говорим за винтиловото без vanos) а Е36 320и 0-100 е за 9.8сек . В момента колата не е в софия но веднага щом я докарат ще ти пусна едно ЛС. да ги наредим :) . Можеби в сряда ще е тук. С оригиналния чип несъм правил тест щото тогава нямах g-tech а сега оригиналния чип беше в София (теста го правих в Благоевград щото БМВ-то е там в момента).

П.С. Значи много важен е старта, аз тръгвам от 4000 оборота и превключвам между 6500 - 7000 (инж. изключва на 7000). Ако тръгна с по-високи обороти губя много време докато върти гуми.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

Мнение от Mr.White » 13 Окт 2003, 10:39

Аз намерих 10.6 ма то си зависи от сайта, но дори да е 10.2 пак под 9 ми се вижда невъзможно като имаш предвид че заводските данни са за чисто нови коли все пак.
525 ги прави за 8.6 пак от тоя сайт, излиза че с един чип двигателя ти става от 2.0 почти 2.5 що се касае до ускорението.
Пиша ти ги тия работи щото и аз бях сложил чип и според мен нямяше почти никаква разлика верно че ускорението го мерихме с хронометър което не е много точно.
Между другото ми е интересно да я засеча мойта с g-tech

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 13 Окт 2003, 10:45

С хронометър не е много точно, ако искаш обадими се следобяд (ще ти пратя тел. на ЛС) и ще се оговорим къде и кога да се видим да го засечем :) .
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

Мнение от Mr.White » 13 Окт 2003, 10:48

Ти имаш ли g-tech,много съм навит да я тестваме, а колко пари даде за чипа ако не е тайна :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 13 Окт 2003, 10:54

Да имам g-tech pro competition, а чипа ми го донесе Breyton от германия, стуваше 100 евро и отгоре имаше лепенка BMW Motorsport. За повече подробности относно чипа трябва да питаш Breyton, доколкото знам той е със същия чип и също е много доволен.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 13 Окт 2003, 12:24

На мен някой няма ли да ми замери триста и шеснайската :D :bchug:
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook