M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
hell's angel написа:И с'а к'во излезе ...че на щатските не е трябвало да им лепят М3 табелки, а 330i и 332i![]()
![]()
Точно толкова колкото едно 328и ще стане М3 като му сложиш С50 вътре...



Да обобощим... трябва друг блок, друг колянов вал, бутала, валове, пружини... иначе са напълно еднакви.
Ся примерно като маслената помпа на С50 е същата като М50... тва истински М двигател ли е или е менте

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Не знам защо упорстваш за да докажеш, че този двигател е същия като европейския.
Дай да караме под ред за каквото се сетя за европейската, пък ти отговори за хамериканската:
Има ли механични повдигачи и валове? Градусите и лифта доста по-нагоре ли са?
Има ли истински изпускателен колектор или е като на М52?
Има ли двоен ванос или е същия като на М52?
АФМ-а 3.5 инча ли е или е като на м52?
Има ли дросели или същия интейк като на М52?
Главата друга ли е или като на останалите М52?
Има ли охлаждане за маслото?
Компресията 11.3 ли е или е като на другите М52?
МСС50 ли е електрониката или МС41.1, като на останалите М52?
И в резултат на всичките тия неща 240 коня ли е или 320? Това са 80кс разлика. На моята ги видях там някъде, дето се казва на живо. Вярвай, разликата от толкова атмосферни коне на една и съща кола е огромна. Потърси из форума има писано на строуквани до 3.0 мотори с валове дори с по-малки градуси да видиш колко коне дават и ще видиш къде е разликата. Докато ако направиш 3.2 строукър за да видиш от него 320 коня ще трябва да се лишиш с една огромна сума пари и колата ще е твърде неприятна за нормално каране.
Никой не казва, че е лош мотор или нещо подобно. Просто не може да се сравнява с истинските емки от тези години. И на мен ми се иска след толкова подменени железа и налети пари да съм си направил емка ама сори.. тези са просто друга лига.
Ми то и масления радиатор на С50 и 52 е като на 318тдс ама шанс..

Дай да караме под ред за каквото се сетя за европейската, пък ти отговори за хамериканската:
Има ли механични повдигачи и валове? Градусите и лифта доста по-нагоре ли са?
Има ли истински изпускателен колектор или е като на М52?
Има ли двоен ванос или е същия като на М52?
АФМ-а 3.5 инча ли е или е като на м52?
Има ли дросели или същия интейк като на М52?
Главата друга ли е или като на останалите М52?
Има ли охлаждане за маслото?
Компресията 11.3 ли е или е като на другите М52?
МСС50 ли е електрониката или МС41.1, като на останалите М52?
И в резултат на всичките тия неща 240 коня ли е или 320? Това са 80кс разлика. На моята ги видях там някъде, дето се казва на живо. Вярвай, разликата от толкова атмосферни коне на една и съща кола е огромна. Потърси из форума има писано на строуквани до 3.0 мотори с валове дори с по-малки градуси да видиш колко коне дават и ще видиш къде е разликата. Докато ако направиш 3.2 строукър за да видиш от него 320 коня ще трябва да се лишиш с една огромна сума пари и колата ще е твърде неприятна за нормално каране.
Никой не казва, че е лош мотор или нещо подобно. Просто не може да се сравнява с истинските емки от тези години. И на мен ми се иска след толкова подменени железа и налети пари да съм си направил емка ама сори.. тези са просто друга лига.
steeN написа:Ся примерно като маслената помпа на С50 е същата като М50... тва истински М двигател ли е или е менте
Ми то и масления радиатор на С50 и 52 е като на 318тдс ама шанс..

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Изобщо не искам да докажа, че е същия. Не знам що си останал с такова впечатление. Просто не съм фен на безсмислени инженерни упражнения, от както видях, че с по-малко може повече. Вече съм много далече от тия сектанстски истории как квото са спуснали от БМВ значи е правилно и велико и кое било истинско и кое било фалшиво. Американското М3 си е точно тва М3... с 80 коня по-малко... другото са глупости.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Тя цялата еквилибристика е заради това, че баш М3 им е било скъпо та са им сглобили други моторетки за да падне цената. Явно оня единствения Компакт е бил другата алтернатива 

Ubi dubium, ibi libertas
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Aко не ви преча на дискусията, да продължа по темата
Някой гледал ли е тези:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a4zmaj
Струва ми се че е на една педя над земята с тия джанти...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a4zmaj

Някой гледал ли е тези:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a4zmaj
Струва ми се че е на една педя над земята с тия джанти...

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a4zmaj
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Първата ако не се лъжа се продава от доста време. Във втората какво те грабва не знам... 2 снимки от които нищо не се вижда 

..Bayerische Motoren Werke..


- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
M-coupe написа:Първата ако не се лъжа се продава от доста време. Във втората какво те грабва не знам... 2 снимки от които нищо не се вижда
Нищо не ме грабва, затова питам дали някой ги е гледал на живо

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Бургаското ако ти го даде за 5000 след оглед в сервиз си заслужава, изглежда много изпънато 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
drago_pavlov написа:Aко не ви преча на дискусията, да продължа по темата![]()
Някой гледал ли е тези:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a4zmaj
Струва ми се че е на една педя над земята с тия джанти...![]()
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a4zmaj
Прецака ни дискусията ама ..


Първото на мен ми харесва като изключим джантите,но това лесно се оправя. Височината не е от джантите. Или я е снимал преди да смени амортисьорите с изпусналите или си е такава. Прегледах всичките 20-ки в мобилето и наистина няма нещо в което да се загледаш.
hell's angel написа:Тя цялата еквилибристика е заради това, че баш М3 им е било скъпо та са им сглобили други моторетки за да падне цената. Явно оня единствения Компакт е бил другата алтернатива
Хамериканското М3 е направено по този начин, защото с дейтващите по това време екологични норми и достъпните тогава технолгии не е имало начин да ги покрият.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Аз ли нещо не съм наред или ....
Тази 320ка с какво си заслужава 6000 лева?!
///М пакет, състоящ се от броня и добавка? Или от малкия борд, който се слага на мястото на часовника срещу 15лв? Може би, че няма една екстра, като ASC, подгрев или каквото и да е, при лоста празно...
Аз да боцна една броня на IS-ката, да сложа една добавка и да я пускам за 5500лв ли?
Годината същата, състоянието вътре същото, километрите УЖ по-малко?
Не ме разбирайте грешно, колата изглежда доста изпъната и запазена
, като изключим джантите, които не са ми по вкуса, но просто тази цена не е реална. Във форума имаше сходна кола за 4000 -> къде, къде по-адекватна цена.

Тази 320ка с какво си заслужава 6000 лева?!

///М пакет, състоящ се от броня и добавка? Или от малкия борд, който се слага на мястото на часовника срещу 15лв? Може би, че няма една екстра, като ASC, подгрев или каквото и да е, при лоста празно...
Аз да боцна една броня на IS-ката, да сложа една добавка и да я пускам за 5500лв ли?

Не ме разбирайте грешно, колата изглежда доста изпъната и запазена

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
20ка 6к лв само ако върви бонус със б28 скрита в коша
Тия цени са доооста изсилени. Колегата му препоръчвам да гледа наред всяка кола която му се стори интересна - на място. Така на снимки ги знаем тия номера.
Аз моята кола я видях на снимка неизмита, с 15ки зимни и т.н. т.е. 90% от хората я подминаваха в обявите. Отиваш 2-3 завоя и вече ти е ясно става ли кола или не от тва. Недей си избира фотомодел за пред блока да седи разглобена за 6к, ами си избери кола дето ще ти върши работа.

Тия цени са доооста изсилени. Колегата му препоръчвам да гледа наред всяка кола която му се стори интересна - на място. Така на снимки ги знаем тия номера.
Аз моята кола я видях на снимка неизмита, с 15ки зимни и т.н. т.е. 90% от хората я подминаваха в обявите. Отиваш 2-3 завоя и вече ти е ясно става ли кола или не от тва. Недей си избира фотомодел за пред блока да седи разглобена за 6к, ами си избери кола дето ще ти върши работа.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
host написа:Колегата му препоръчвам да гледа наред всяка кола която му се стори интересна - на място. Така на снимки ги знаем тия номера.
Как да се вдигна от София до Бургас за кола, която струва 2-3-4к... Отида ли да я видя, трябва да я взимам, иначе с 2-3 такива ходения ще си купя още една

host написа:Недей си избира фотомодел за пред блока да седи разглобена за 6к, ами си избери кола дето ще ти върши работа.
Това е целта.
Даже ми се иска да няма М-брони, огледала и т.н., защото ще стои пред блока и не ми се хабят нерви да се разправям с глупости...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
k.milanov написа:Аз ли нещо не съм наред или ....![]()
Тази 320ка с какво си заслужава 6000 лева?!![]()
bum_bum написа:Прегледах всичките 20-ки в мобилето и наистина няма нещо в което да се загледаш.
Ето с това. Просто вече ги няма, кола на много години си е и е вече трудно да намериш нещо нормално. Няма и интерес да се внася от чужбина, иначе за 3-4к може да се намери нещо твърде прилично.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
k.milanov написа:Аз ли нещо не съм наред или ....![]()
Тази 320ка с какво си заслужава 6000 лева?!![]()
///М пакет, състоящ се от броня и добавка? Или от малкия борд, който се слага на мястото на часовника срещу 15лв? Може би, че няма една екстра, като ASC, подгрев или каквото и да е, при лоста празно...
Аз да боцна една броня на IS-ката, да сложа една добавка и да я пускам за 5500лв ли?Годината същата, състоянието вътре същото, километрите УЖ по-малко?
Не ме разбирайте грешно, колата изглежда доста изпъната и запазена, като изключим джантите, които не са ми по вкуса, но просто тази цена не е реална. Във форума имаше сходна кола за 4000 -> къде, къде по-адекватна цена.
Ами колега реално даже са малко защото едно читаво направено е36 да вземеш и караш говорим за 6 цилиндъра излиза малко повече.

Както сме повечето колеги в е36 подфорума караш едно и още едно седи в мазето на части


Ако живееш сам, прибираш се и започваш да прескачаш, кардани, стопове докато не се спънеш в някое гърне

http://www.cars.bg/c1225630 <-- Тази също има стойка !


- nexuspower
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30.12.2014
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318is saloon
- Мечтае да кара: BMW E60 M5
Re: M50B25 vs. M52B28 - конкретни автомобили
Здравей, ето една, която ми хвана окото http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a53jhq
Sent from my Xperia T using Tapatalk
Sent from my Xperia T using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани