E36 M40B16 > M40B20 stroker
Модератор: bum_bum
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
Какви валове се предлагат за м40? Главата портва ли/мислиш ли да го правиш? Това с лагерите би ли обяснил, не дойдоха добре хлабините ли?
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
ico318 написа:Да пиша ли какво не ми харесва или да си трая?
Смело пиши.
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
M10 написа:Какви валове се предлагат за м40? Главата портва ли/мислиш ли да го правиш? Това с лагерите би ли обяснил, не дойдоха добре хлабините ли?
Четейки моите постове видях, че може да съм подвел някой. Основните и биелните лагери са нови, за втори ремонт. Аксиалния лагер, който е от М40B16 не пасва на дизеловия вал и затова се налага да мине през стругар. Главата не е портвана и засега не мисля да я пипам.
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
Ще ми е полезна информация за охлаждането на маслото. Вече си намерих маслен радиатор от 325tds, но въпросът е от къде да взема масло. От капачката на филтъра май е най-удачно?
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
viewtopic.php?f=11&t=373108&hilit=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE+%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5&start=60
Чета, чета и май радиатора ми е най малкия проблем...
Чета, чета и май радиатора ми е най малкия проблем...
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
Моя вариант си го намерил за охлаждане на маслото-работи. Ти решаваш какво да правиш. За разпределителния вал- ако ще правиш вървяща атмосверка,е добре да обмислиш и сметнеш всичко предварително и после да се придържаш към плана. Вала разрежда мотора динамично,заради големите фази и застъпване и за да работи добре трябва статичната степен на сгъстяване да е висока-11,5:1 например. Ти в момента имаш 9,6:1 и ако сложиш 280-300 гр вал,ще загубиш и малкото нютони,които имаш. Евентуално ще тръгва за малко колата във високи,където път я ограничават други неща.... - ето това не ми харесва,че няма готов план,който да включва всичко. Ти сега ги мислиш нещата,а мотора е събран. Основните лагери не са ли еднакви на м47 и м40?
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
ico318 написа:Моя вариант си го намерил за охлаждане на маслото-работи. Ти решаваш какво да правиш. За разпределителния вал- ако ще правиш вървяща атмосверка,е добре да обмислиш и сметнеш всичко предварително и после да се придържаш към плана. Вала разрежда мотора динамично,заради големите фази и застъпване и за да работи добре трябва статичната степен на сгъстяване да е висока-11,5:1 например. Ти в момента имаш 9,6:1 и ако сложиш 280-300 гр вал,ще загубиш и малкото нютони,които имаш. Евентуално ще тръгва за малко колата във високи,където път я ограничават други неща.... - ето това не ми харесва,че няма готов план,който да включва всичко. Ти сега ги мислиш нещата,а мотора е събран. Основните лагери не са ли еднакви на м47 и м40?
Тук се съгласих веднага. План няма и една от причините да пусна темата е да съставя такъв на база на мненията, които давате. А че мотора е събран да не те притеснява. Ако се наложи и има смисъл ще бъде пръснат отново. Поради липсата на подобни проекти исках първо да го събера, да го запаля и да видя реално какво се случва и как се държи.
В този ред на мисли реших, че първо трябва да измеря температурата на маслото в реални условия.
Открих тази информация:
http://www.e30zone.net/e30zonewiki/inde ... VDO_gauges
"M40/M42
The M40 and M42 engines are best suited to fitting these gauges. For these engines, locate and remove the oil pressure switch from the side of the oil filter housing, under the intake manifold. Here we can use the same T-piece solution as for the M20 engines, or we can take advantage of the blanking plug here.
M40 and M42 oil filter housings do have an extra hole, into which an extra sender can be screwed. Again, you will need to use one of the listed hole converters to make the hole compatible with your sender, but in this way we can use two hole converters instead of one converter and one T-piece."
От по-горе написаното става ясно, че при М40 има допълнителен фабричен отвор с "тапа" на филтърното тяло, но на диаграмата в RealOEM нещо не го открих:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_0506
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
Гледай отпред,от към ремъците. Вижда се добре. Завита тапа в тялото. Не си спомням с каква глава е,но ще го познаеш лесно.
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
Би трябвало да е това.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
Оттам ако излиза масло .. къде се връща ?
- T0nk00
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 101
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: с колкото пари изкара
- Мечтае да кара: BMW S1000RR
- Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
Малко раздвижване на темата.
Датчика и уреда за измерване на температурата са налични, но размера на резбата на датчика е 1/8 NPT т.е ще ми е необходим такъв адаптор:
http://www.lmaautoparts.com/products/SE ... TRIC_MALE/
По-точно: LMA064 ADAPTOR M12 x 1.5 Male to 1/8NPT Female Long Style
Някой знае ли откъде мога да се сдобия с такъв или да занимавам стругаря?
Датчика и уреда за измерване на температурата са налични, но размера на резбата на датчика е 1/8 NPT т.е ще ми е необходим такъв адаптор:
http://www.lmaautoparts.com/products/SE ... TRIC_MALE/
По-точно: LMA064 ADAPTOR M12 x 1.5 Male to 1/8NPT Female Long Style
Някой знае ли откъде мога да се сдобия с такъв или да занимавам стругаря?
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
някои такива имаше по китайските тунинг магазинчета... там дето продават светещи пръскалки и срелки Рацинг .. има обикновено и измервантелни уреди. При тях има от време на време разни преходници за датчиците.
Re: E36 M40B16 > M40B20 stroker
От доста верме се боря с побратимия м43 и доста неща бях нахвърлил по мотора но в карайна сметка ме предаде след 120000км в лютеницата та по темета вземаи нисански бутала от sr20 det по възможност ковани по леки са имаги и при китайците и не са скъпи лично мое мнение е че опелските не са опция за 86мм говоря згастявай и слагаи вал някаква хубава електроника и си ти за ис колектора не ме кефи защото е с малко сечение има и по големи на ТА техникс аз карах с такъв и съм супер доволен
само най-добрите умират млади
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани