Подобряване стабилността на колата - без спортно окачване?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
След един уикенд извънградско с новите щанги съм леко раздвоен. Стабилноста е налице, почти не се накланя и стои като залепена на пътя. НО, возията се втвърди повече от очакваното, колата стана като картинг и подскача от най-малките неравности. Така че май съм напът да си върна оригиналните щанги.
Казвам го не за да се жалвам, а поскоро да споделя опит с други които планират същата операция. Аз просто имах илюзията че ще подобря стабилноста без да страда комфорта, нооо не се получи
Казвам го не за да се жалвам, а поскоро да споделя опит с други които планират същата операция. Аз просто имах илюзията че ще подобря стабилноста без да страда комфорта, нооо не се получи

Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Махни ги тия щанги за какво са ти
? Аз от две години се чудя защо като мина покрай нещо с повече от 120 и задницата изчезва а то какво се оказа
, понеже съм бившо м43 и нямам задна стаб щанга 
така купих колата



така купих колата


- sekoy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 28.07.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M50B20 | Peugeot 308 HDI
- Мечтае да кара: E36 or E46 Turbo 500+
- Детайли за колата: Има Шпер | Френска и чуплива
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Колеги, като заговорихме за щанги, да ви попитам и аз нещо. 
Сменям си двигателя с M50, и така и така ще си търся щанга за 6 цилиндъра мога ли да сложа от TDS?
Колата е e36 купе с мтех окачване и незнайни по височина пружини , обмислям и смяна на задната стаб. щанга пак с такава от TDS.
Очаквам вашите мнения.


Сменям си двигателя с M50, и така и така ще си търся щанга за 6 цилиндъра мога ли да сложа от TDS?
Колата е e36 купе с мтех окачване и незнайни по височина пружини , обмислям и смяна на задната стаб. щанга пак с такава от TDS.
Очаквам вашите мнения.



- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
sekoy написа:Колеги, като заговорихме за щанги, да ви попитам и аз нещо.
Сменям си двигателя с M50, и така и така ще си търся щанга за 6 цилиндъра мога ли да сложа от TDS?
Колата е e36 купе с мтех окачване и незнайни по височина пружини , обмислям и смяна на задната стаб. щанга пак с такава от TDS.
Очаквам вашите мнения.![]()
![]()
Според realoem ТУК става. Но няма смисъл да слагаш от TDS освен ако не е м техник.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- sekoy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 28.07.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 M50B20 | Peugeot 308 HDI
- Мечтае да кара: E36 or E46 Turbo 500+
- Детайли за колата: Има Шпер | Френска и чуплива
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Haddess написа:sekoy написа:Колеги, като заговорихме за щанги, да ви попитам и аз нещо.
Сменям си двигателя с M50, и така и така ще си търся щанга за 6 цилиндъра мога ли да сложа от TDS?
Колата е e36 купе с мтех окачване и незнайни по височина пружини , обмислям и смяна на задната стаб. щанга пак с такава от TDS.
Очаквам вашите мнения.![]()
![]()
Според realoem ТУК става. Но няма смисъл да слагаш от TDS освен ако не е м техник.
Мерси много колега!

Ще си търся предна Мтехник от 6-так 25.5мм

ПП. А някой знае ли защо на 4 цилиндровите Мтехника е 26мм (повече от на 6-таците).


- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
sekoy написа:Haddess написа:sekoy написа:Колеги, като заговорихме за щанги, да ви попитам и аз нещо.
Сменям си двигателя с M50, и така и така ще си търся щанга за 6 цилиндъра мога ли да сложа от TDS?
Колата е e36 купе с мтех окачване и незнайни по височина пружини , обмислям и смяна на задната стаб. щанга пак с такава от TDS.
Очаквам вашите мнения.![]()
![]()
Според realoem ТУК става. Но няма смисъл да слагаш от TDS освен ако не е м техник.
Мерси много колега!
Ще си търся предна Мтехник от 6-так 25.5мм, задната ми е 18мм, нея няма да я сменям.
ПП. А някой знае ли защо на 4 цилиндровите Мтехника е 26мм (повече от на 6-таците).![]()
Това могат да ти отговорят само инжинерите на БМВ, като цяло те са по плитки най вероятно затова


- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Моята оригиналната е 24.5мм а тази която сложих от 330 е 24мм. Но оригиналната е куха тръба, а другата е плътно желязо. Предполагам и при теб е същото.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
При е36 и на 316 и на 320-328 нормалната и м техник са плътни няколко пъти търкам и боядисвам...

- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
При -3 градуса кембър и сток окачване във перфектно състояние колата е като залепена.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Малко ми е трудно да възприема как така с по-дебелите щанги колата на колегата подскача толкова. По-скоро бих казал, че амортисьорите му не отговарят на твърдостта пружини, с които е колата (ако изобщо има афтърмаркет, че не разбрах). Това е грешката на една камара хора, които от желание да имат по-стегната и стабилна кола я смъкват с някакви твърди пружини на оригинални амортисьори и тя става скоклива. Като дойде някой завой за 100-120 и не може и да става дума да влезеш в него. Да не говорим за по-големите. Истината е в добрия амортисьор - да позволява колата да кляка добре, когато я натискаш и й подаваш газ в завоя, но и после да противодейства на пружинината, която се мъчи да върне окачването в изходно положение. Затова на скъпите окачвания всичко това се регулира.
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Всичко по колата ми е сток.
Отпред съм сложил плътни тампони на носачите (не полиуретанови), просто усилени плътни, а не оригиналните хидравлични. Амортисьорите отпред са на 1г. Закс, газови, НЕспортни, като поведение не намирам разлика с оригиналните преди това (докато бяха здрави разбира се). Пружините са оригиналните.
Отзад са оригиналните амортисьори, но пружините са нови, отново НЕспортни.
Като казвам, че подскача, не казвам че не е стабилна. Просто загубата на комфорт не ми допада. Иначе е като залепена и неусетно вдигах по-високи скорости на участъци които минавам многократно от години насам. Така че накратко - просто очаквах да подобря стабилността без да загубя комфорта, но не стана
Ако на някой му трябват щанги от 330 да се обади
))
Отпред съм сложил плътни тампони на носачите (не полиуретанови), просто усилени плътни, а не оригиналните хидравлични. Амортисьорите отпред са на 1г. Закс, газови, НЕспортни, като поведение не намирам разлика с оригиналните преди това (докато бяха здрави разбира се). Пружините са оригиналните.
Отзад са оригиналните амортисьори, но пружините са нови, отново НЕспортни.
Като казвам, че подскача, не казвам че не е стабилна. Просто загубата на комфорт не ми допада. Иначе е като залепена и неусетно вдигах по-високи скорости на участъци които минавам многократно от години насам. Така че накратко - просто очаквах да подобря стабилността без да загубя комфорта, но не стана


Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: Подобряване стабилността на колата - без спортно окачван
Извинявам се за тъпият въпрос но какво точно преставлява този x-brace от кабрио
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани