Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 30 Юни 2015, 23:12

Колегата JTD е прав. 1000 лв разходи за тази кола изобщо НЕ СА МНОГО. Ако попаднеш на някоя зле поддържана и в последствие искаш да оправиш всичко ще си късметлия ако се разминеш с под 2000 лв, и то ако си купуваш частите от колеги от форума! Само за сравнение ще кажа, че един вътрешен шарнир за нашите коли е 170 лв, а за същите пари можеш да си купиш цял носач с двата шарнира за е46 НЕ-Х. Задните амортисьори също съм чувал, че са сериозна цифра (някой беше споменал, че май били около 500лв/бр)

Моя съвет е, ако бюджета ти е по-скромен, по-добре се ориентирай към е46 НЕ-Х!

А по въпроса ти за съединителя едва ли някой може да ти каже какъв е проблема докато не го разглоби. Всичко друго ще е просто предположения.
Последна промяна insane_v на 01 Юли 2015, 9:52, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 24.02.2015
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Gameon_BG » 01 Юли 2015, 0:56

Явно трябва да се примиря че нямам финансите за Х. Жалко щот обявата си заслужава.
Няма смисъл да се надскачам.
Ще се търсят други варианти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 02 Юли 2015, 12:11

JTD написа:Аз лично не виждам чак такъв проблем с този маховик. Викаш си готов да дадеш 500 лв. за съединител, ама не си готов да дадеш още 500 лв. за маховик, ама с лека ръка казваш, че и ще я вземеш с пазарлък с 500 лв. намаление.
Да, 500 лв. са си бая пари, но повярвай, че това са една много малка част от парите, които ще дадеш в последствие. Само едни дискове и накладки са ти 500-800 лв. ама дори не ги споменаваш. :yes:





Оп оп ! Чакай за дисковете и накладките. Дисковете за тая кола почват от 80лв за бр ! За 120 лв/бр си купуваш НЕ китайски - варианти бол ! Преди 3 месеца сменях.
Накладките перфектни вървят по 100лв макс ! За парите който споменаваш се продават цимерман, дупчени, рязани, перфорирани и накладки с незнам си кви покрития и елементи вътре. За пример ще кажа още че пак се изхвърлихте с обслужване за 2000лв. Кви са тия кенефи дето си купувате ? Масло скорости и мотор, всички филтри (всички), потекли гарнитури, всички ремъци и ролки, една предна полуоска, свещи, софтуер на скорости и мотор + още 1 -2 неща = 1300лв ! От опит.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.05.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xd E46 `02

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от GSX1000R » 02 Юли 2015, 22:48

Имам някой въпроса относно тампоните на двигателя...
Има ли разлика между тампоните на двигателя на X и обикновенно 330d/ляв и десен/? Някакви препоръки относто тея тампони? Виждам че има някакъв вакуум, който влиза в тампона, някой запознат ли е как точно работи?
При включване на директна има малко-повечко вибрации, казаха ми че може да има подобрение след смяната на тампоните, ако проблема не е в автомата :?: :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от JTD » 02 Юли 2015, 22:52

kokok0 написа:Оп оп ! Чакай за дисковете и накладките. Дисковете за тая кола почват от 80лв за бр ! За 120 лв/бр си купуваш НЕ китайски - варианти бол !

Взимам първата обява от този форум на колега:
ATE Дискови накладки - 89 лв.
ATE Дискови накладки – 81 лв.
ATE Дискове предни – 109 лв.бр.
ATE Дискове задни – 109 лв.бр.

Тотал= 606 лв.

Та какво грешно съм казал?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от slav4o974 » 03 Юли 2015, 10:12

Наистина се изхвърляте прекалено много с цените за обслужване и резервни части. Трябва всеки да реши за себе си, дали си заслужава да се изръси 2-3000 лв за обслужване за кола която я кара две години , я не! Повечето от вас са младежи, на които съм сигурен че всяка кола би омръзнала за това време.
В интерес на истината обаче, ако държите на пълноприводен автомобил, бих препоръчал Японски или Ауди. При една А4 примерно, няма да имате проблеми с раздатка, кардани, карета, тупкане при потегляне и т.н. Не може да сбъркате и с избора на мотори /с изключение на 2,5TDI/. Единствено предницата е по-скъпа от тази на Е46. Повечето Японци с изключение на Сузуки също са по-безпроблемни откъм 4Х4 в сравнение с Е46.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от JTD » 03 Юли 2015, 12:41

Да, наистина всеки си преценява дали да си поддържа колата или да не си я поддържа. Въпрос на мироглед.
А ти кое японско комби 4х4 ще препоръчаш?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от slav4o974 » 04 Юли 2015, 0:09

На първо място препоръчвам Subaru. Много здрава и доказана техника и невероятна управляемост на всякаква настилка. Те обаче също имат несполучлив мотор- 2.5, който е известен със склонноста си да издухва гарнитурите на главите. В по-новите екземпляри монтират и първия боксерен дизел в масов автомобил, за който също не се говори със суперлативи.
Другия Японец който заслужава уважение за пълноприводните версии е Митсубиши. Предлагат много варианти на двойно задвижване и то не от вчера.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от insane_v » 05 Юли 2015, 0:57

kokok0 написа:
JTD написа:Аз лично не виждам чак такъв проблем с този маховик. Викаш си готов да дадеш 500 лв. за съединител, ама не си готов да дадеш още 500 лв. за маховик, ама с лека ръка казваш, че и ще я вземеш с пазарлък с 500 лв. намаление.
Да, 500 лв. са си бая пари, но повярвай, че това са една много малка част от парите, които ще дадеш в последствие. Само едни дискове и накладки са ти 500-800 лв. ама дори не ги споменаваш. :yes:





Оп оп ! Чакай за дисковете и накладките. Дисковете за тая кола почват от 80лв за бр ! За 120 лв/бр си купуваш НЕ китайски - варианти бол ! Преди 3 месеца сменях.
Накладките перфектни вървят по 100лв макс ! За парите който споменаваш се продават цимерман, дупчени, рязани, перфорирани и накладки с незнам си кви покрития и елементи вътре. За пример ще кажа още че пак се изхвърлихте с обслужване за 2000лв. Кви са тия кенефи дето си купувате ? Масло скорости и мотор, всички филтри (всички), потекли гарнитури, всички ремъци и ролки, една предна полуоска, свещи, софтуер на скорости и мотор + още 1 -2 неща = 1300лв ! От опит.


Аз освен всички тези, които ти си написал смених и още куп други:

4 нови летни гуми -> 870 лв
Комплект дискове Цимерман с накладки АТЕ и цената скача с още около 500 лв
Сменях раздатка и двете предни полуоски, както и маслото на всички дифове -> още 700-1000 лв (зависи какви полуоски ще вземеш и за колко пари ще намериш читава раздатка)
Сменях и дросел -> още 400 лв (с отстъпката, иначе е 600)
Картерна вентилация с тръбите към нея - 260 лв
Акумулатор - 200+ лв

Освен поддръжката, дадах и над 800 лв за да преправя смотаната озвучителна система, за да свирне прилично.
Купих и още един комплект джанти - 500лв
М3 предна броня с халогени и Хаман капаци и М-техник 2 задна броня + боядисване -> над 1000 лв

Като сметна всичко което съм дал за части и труд за по-малко от 2 години и изминати общо 12 000 км съм дал над 5000 лв за поддръжка, а като включа и тунинга ми излиза над 8000 лв а колата ми е доста запазена! Като гледам какви дараци продават по салоните, като нищо сметката може да излезе и повече ако се попадне на някой излъскан "курник" :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: M4 (F83)

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от terorero » 06 Юли 2015, 18:08

Здравейте. От известно време си търся читава шестцилиндрова бензинова 46-ца, което май се оказва "мисия невъзможна". :)
Досега не се бях замислял за "X", но един екземпляр ми хвана окото:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a10znp

Като екстри, колата има точно това, което търся и изглежда добре поне на снимките. Все още не съм гледал автомобила, затова бих Ви помолил
да ме насочите към някой (сервиз или частно лице)в София, който разбира от Х-модели и може да го прегледа. Ако някой пък вече я е гледал моля да сподели впечатления :)

Поздрави
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 4.11.2012
Пол: Мъж
Кара: Е61-530XD LCI
Мечтае да кара: кюрьосити

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от djssss » 06 Юли 2015, 21:13

какви 1000лв.какви 2000лв.за една година съм дал 9000лв....прост съм като гайда,можеше да я метна у гората и да си взема е90 330xd.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 333xi Touring

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от kokok0 » 06 Юли 2015, 22:13

terorero написа:Здравейте. От известно време си търся читава шестцилиндрова бензинова 46-ца, което май се оказва "мисия невъзможна". :)
Досега не се бях замислял за "X", но един екземпляр ми хвана окото:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a10znp

Като екстри, колата има точно това, което търся и изглежда добре поне на снимките. Все още не съм гледал автомобила, затова бих Ви помолил
да ме насочите към някой (сервиз или частно лице)в София, който разбира от Х-модели и може да го прегледа. Ако някой пък вече я е гледал моля да сподели впечатления :)

Поздрави



Това е човекът :

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 63&t=56276

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 24.02.2015
Пол: Мъж

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от Gameon_BG » 07 Юли 2015, 0:01

Аз ходих да гледам колата преди 2-3 седмици, когато още беше 7,5к.
Съединител за смяна(смисъл отпуска по-отгоре може да изкара още), има вибрации в педала при натиснат съединител. Задните пружини или амортисьори са за смяна понеже задницата стои по-ниско от предницата.
Предните дискове са изпилявани затова и изглеждат добре(сам се издаде). Отзад на бронята има паднал лак около 20-на см. Отпред под фара се вижда др вид боя явно малък удар. Има точки ръжда по веждите отдоло. Също така и под гуменото уплатнение на багажника.
Летните гуми са Континентал Контакт спорт 2 дот11. Има 4 зимни рънфлат в не добро състояние по спомен.

Иначе колата изглежда запазена, отвътре всичко е добре, работи. ГИ Романо е монтиран кадърно и работи добре. Уж заминавал за чужбина и за това я продава.
Ето ВИН: JV00774. Всичко отговаря като екстри.
Това всичко е от личен оглед, колата на сервиз не е водена.

Аз лично се отказах не заради самата обява, а за ix като цяло. Успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: M4 (F83)

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от terorero » 07 Юли 2015, 10:27

Благодаря Ви колеги! :bchug: Наистина полезна информация и май ще се въздържа от оглед на колата за сега.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.10.2014
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Xi TAURING

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)

Мнение от roskata22 » 12 Юли 2015, 12:49

Здравейте колеги:) значи карах колата на един сервиз и там ми казаха 2.800 за ремонт на скоростите :( и са седя и се чуда вече няколйо хора ми вметнаха варянта да сменя автомата с ръчни??? Но незная кой може да го направи тва и колко ли ще излезе? Защотот за втора ръка скорости неможе да си сигурен че няма да изгурмят след 20000 км:( ако някой може нещо да ми каже по въпроса ще съм благодарен :)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook