Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колегата JTD е прав. 1000 лв разходи за тази кола изобщо НЕ СА МНОГО. Ако попаднеш на някоя зле поддържана и в последствие искаш да оправиш всичко ще си късметлия ако се разминеш с под 2000 лв, и то ако си купуваш частите от колеги от форума! Само за сравнение ще кажа, че един вътрешен шарнир за нашите коли е 170 лв, а за същите пари можеш да си купиш цял носач с двата шарнира за е46 НЕ-Х. Задните амортисьори също съм чувал, че са сериозна цифра (някой беше споменал, че май били около 500лв/бр)
Моя съвет е, ако бюджета ти е по-скромен, по-добре се ориентирай към е46 НЕ-Х!
А по въпроса ти за съединителя едва ли някой може да ти каже какъв е проблема докато не го разглоби. Всичко друго ще е просто предположения.
Моя съвет е, ако бюджета ти е по-скромен, по-добре се ориентирай към е46 НЕ-Х!
А по въпроса ти за съединителя едва ли някой може да ти каже какъв е проблема докато не го разглоби. Всичко друго ще е просто предположения.
Последна промяна insane_v на 01 Юли 2015, 9:52, променена общо 1 път
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Явно трябва да се примиря че нямам финансите за Х. Жалко щот обявата си заслужава.
Няма смисъл да се надскачам.
Ще се търсят други варианти.
Няма смисъл да се надскачам.
Ще се търсят други варианти.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
JTD написа:Аз лично не виждам чак такъв проблем с този маховик. Викаш си готов да дадеш 500 лв. за съединител, ама не си готов да дадеш още 500 лв. за маховик, ама с лека ръка казваш, че и ще я вземеш с пазарлък с 500 лв. намаление.
Да, 500 лв. са си бая пари, но повярвай, че това са една много малка част от парите, които ще дадеш в последствие. Само едни дискове и накладки са ти 500-800 лв. ама дори не ги споменаваш.
Оп оп ! Чакай за дисковете и накладките. Дисковете за тая кола почват от 80лв за бр ! За 120 лв/бр си купуваш НЕ китайски - варианти бол ! Преди 3 месеца сменях.
Накладките перфектни вървят по 100лв макс ! За парите който споменаваш се продават цимерман, дупчени, рязани, перфорирани и накладки с незнам си кви покрития и елементи вътре. За пример ще кажа още че пак се изхвърлихте с обслужване за 2000лв. Кви са тия кенефи дето си купувате ? Масло скорости и мотор, всички филтри (всички), потекли гарнитури, всички ремъци и ролки, една предна полуоска, свещи, софтуер на скорости и мотор + още 1 -2 неща = 1300лв ! От опит.
- GSX1000R
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 8.05.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xd E46 `02
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Имам някой въпроса относно тампоните на двигателя...
Има ли разлика между тампоните на двигателя на X и обикновенно 330d/ляв и десен/? Някакви препоръки относто тея тампони? Виждам че има някакъв вакуум, който влиза в тампона, някой запознат ли е как точно работи?
При включване на директна има малко-повечко вибрации, казаха ми че може да има подобрение след смяната на тампоните, ако проблема не е в автомата

Има ли разлика между тампоните на двигателя на X и обикновенно 330d/ляв и десен/? Някакви препоръки относто тея тампони? Виждам че има някакъв вакуум, който влиза в тампона, някой запознат ли е как точно работи?
При включване на директна има малко-повечко вибрации, казаха ми че може да има подобрение след смяната на тампоните, ако проблема не е в автомата


Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:Оп оп ! Чакай за дисковете и накладките. Дисковете за тая кола почват от 80лв за бр ! За 120 лв/бр си купуваш НЕ китайски - варианти бол !
Взимам първата обява от този форум на колега:
ATE Дискови накладки - 89 лв.
ATE Дискови накладки – 81 лв.
ATE Дискове предни – 109 лв.бр.
ATE Дискове задни – 109 лв.бр.
Тотал= 606 лв.
Та какво грешно съм казал?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Наистина се изхвърляте прекалено много с цените за обслужване и резервни части. Трябва всеки да реши за себе си, дали си заслужава да се изръси 2-3000 лв за обслужване за кола която я кара две години , я не! Повечето от вас са младежи, на които съм сигурен че всяка кола би омръзнала за това време.
В интерес на истината обаче, ако държите на пълноприводен автомобил, бих препоръчал Японски или Ауди. При една А4 примерно, няма да имате проблеми с раздатка, кардани, карета, тупкане при потегляне и т.н. Не може да сбъркате и с избора на мотори /с изключение на 2,5TDI/. Единствено предницата е по-скъпа от тази на Е46. Повечето Японци с изключение на Сузуки също са по-безпроблемни откъм 4Х4 в сравнение с Е46.
В интерес на истината обаче, ако държите на пълноприводен автомобил, бих препоръчал Японски или Ауди. При една А4 примерно, няма да имате проблеми с раздатка, кардани, карета, тупкане при потегляне и т.н. Не може да сбъркате и с избора на мотори /с изключение на 2,5TDI/. Единствено предницата е по-скъпа от тази на Е46. Повечето Японци с изключение на Сузуки също са по-безпроблемни откъм 4Х4 в сравнение с Е46.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Да, наистина всеки си преценява дали да си поддържа колата или да не си я поддържа. Въпрос на мироглед.
А ти кое японско комби 4х4 ще препоръчаш?
А ти кое японско комби 4х4 ще препоръчаш?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
На първо място препоръчвам Subaru. Много здрава и доказана техника и невероятна управляемост на всякаква настилка. Те обаче също имат несполучлив мотор- 2.5, който е известен със склонноста си да издухва гарнитурите на главите. В по-новите екземпляри монтират и първия боксерен дизел в масов автомобил, за който също не се говори със суперлативи.
Другия Японец който заслужава уважение за пълноприводните версии е Митсубиши. Предлагат много варианти на двойно задвижване и то не от вчера.
Другия Японец който заслужава уважение за пълноприводните версии е Митсубиши. Предлагат много варианти на двойно задвижване и то не от вчера.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:JTD написа:Аз лично не виждам чак такъв проблем с този маховик. Викаш си готов да дадеш 500 лв. за съединител, ама не си готов да дадеш още 500 лв. за маховик, ама с лека ръка казваш, че и ще я вземеш с пазарлък с 500 лв. намаление.
Да, 500 лв. са си бая пари, но повярвай, че това са една много малка част от парите, които ще дадеш в последствие. Само едни дискове и накладки са ти 500-800 лв. ама дори не ги споменаваш.
Оп оп ! Чакай за дисковете и накладките. Дисковете за тая кола почват от 80лв за бр ! За 120 лв/бр си купуваш НЕ китайски - варианти бол ! Преди 3 месеца сменях.
Накладките перфектни вървят по 100лв макс ! За парите който споменаваш се продават цимерман, дупчени, рязани, перфорирани и накладки с незнам си кви покрития и елементи вътре. За пример ще кажа още че пак се изхвърлихте с обслужване за 2000лв. Кви са тия кенефи дето си купувате ? Масло скорости и мотор, всички филтри (всички), потекли гарнитури, всички ремъци и ролки, една предна полуоска, свещи, софтуер на скорости и мотор + още 1 -2 неща = 1300лв ! От опит.
Аз освен всички тези, които ти си написал смених и още куп други:
4 нови летни гуми -> 870 лв
Комплект дискове Цимерман с накладки АТЕ и цената скача с още около 500 лв
Сменях раздатка и двете предни полуоски, както и маслото на всички дифове -> още 700-1000 лв (зависи какви полуоски ще вземеш и за колко пари ще намериш читава раздатка)
Сменях и дросел -> още 400 лв (с отстъпката, иначе е 600)
Картерна вентилация с тръбите към нея - 260 лв
Акумулатор - 200+ лв
Освен поддръжката, дадах и над 800 лв за да преправя смотаната озвучителна система, за да свирне прилично.
Купих и още един комплект джанти - 500лв
М3 предна броня с халогени и Хаман капаци и М-техник 2 задна броня + боядисване -> над 1000 лв
Като сметна всичко което съм дал за части и труд за по-малко от 2 години и изминати общо 12 000 км съм дал над 5000 лв за поддръжка, а като включа и тунинга ми излиза над 8000 лв а колата ми е доста запазена! Като гледам какви дараци продават по салоните, като нищо сметката може да излезе и повече ако се попадне на някой излъскан "курник"

- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте. От известно време си търся читава шестцилиндрова бензинова 46-ца, което май се оказва "мисия невъзможна".
Досега не се бях замислял за "X", но един екземпляр ми хвана окото:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a10znp
Като екстри, колата има точно това, което търся и изглежда добре поне на снимките. Все още не съм гледал автомобила, затова бих Ви помолил
да ме насочите към някой (сервиз или частно лице)в София, който разбира от Х-модели и може да го прегледа. Ако някой пък вече я е гледал моля да сподели впечатления
Поздрави

Досега не се бях замислял за "X", но един екземпляр ми хвана окото:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a10znp
Като екстри, колата има точно това, което търся и изглежда добре поне на снимките. Все още не съм гледал автомобила, затова бих Ви помолил
да ме насочите към някой (сервиз или частно лице)в София, който разбира от Х-модели и може да го прегледа. Ако някой пък вече я е гледал моля да сподели впечатления

Поздрави
- djssss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 4.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е61-530XD LCI
- Мечтае да кара: кюрьосити
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
какви 1000лв.какви 2000лв.за една година съм дал 9000лв....прост съм като гайда,можеше да я метна у гората и да си взема е90 330xd.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
terorero написа:Здравейте. От известно време си търся читава шестцилиндрова бензинова 46-ца, което май се оказва "мисия невъзможна".![]()
Досега не се бях замислял за "X", но един екземпляр ми хвана окото:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=a10znp
Като екстри, колата има точно това, което търся и изглежда добре поне на снимките. Все още не съм гледал автомобила, затова бих Ви помолил
да ме насочите към някой (сервиз или частно лице)в София, който разбира от Х-модели и може да го прегледа. Ако някой пък вече я е гледал моля да сподели впечатления![]()
Поздрави
Това е човекът :
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 63&t=56276
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Аз ходих да гледам колата преди 2-3 седмици, когато още беше 7,5к.
Съединител за смяна(смисъл отпуска по-отгоре може да изкара още), има вибрации в педала при натиснат съединител. Задните пружини или амортисьори са за смяна понеже задницата стои по-ниско от предницата.
Предните дискове са изпилявани затова и изглеждат добре(сам се издаде). Отзад на бронята има паднал лак около 20-на см. Отпред под фара се вижда др вид боя явно малък удар. Има точки ръжда по веждите отдоло. Също така и под гуменото уплатнение на багажника.
Летните гуми са Континентал Контакт спорт 2 дот11. Има 4 зимни рънфлат в не добро състояние по спомен.
Иначе колата изглежда запазена, отвътре всичко е добре, работи. ГИ Романо е монтиран кадърно и работи добре. Уж заминавал за чужбина и за това я продава.
Ето ВИН: JV00774. Всичко отговаря като екстри.
Това всичко е от личен оглед, колата на сервиз не е водена.
Аз лично се отказах не заради самата обява, а за ix като цяло. Успех.
Съединител за смяна(смисъл отпуска по-отгоре може да изкара още), има вибрации в педала при натиснат съединител. Задните пружини или амортисьори са за смяна понеже задницата стои по-ниско от предницата.
Предните дискове са изпилявани затова и изглеждат добре(сам се издаде). Отзад на бронята има паднал лак около 20-на см. Отпред под фара се вижда др вид боя явно малък удар. Има точки ръжда по веждите отдоло. Също така и под гуменото уплатнение на багажника.
Летните гуми са Континентал Контакт спорт 2 дот11. Има 4 зимни рънфлат в не добро състояние по спомен.
Иначе колата изглежда запазена, отвътре всичко е добре, работи. ГИ Романо е монтиран кадърно и работи добре. Уж заминавал за чужбина и за това я продава.
Ето ВИН: JV00774. Всичко отговаря като екстри.
Това всичко е от личен оглед, колата на сервиз не е водена.
Аз лично се отказах не заради самата обява, а за ix като цяло. Успех.
- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Благодаря Ви колеги!
Наистина полезна информация и май ще се въздържа от оглед на колата за сега.

- roskata22
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 6.10.2014
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Xi TAURING
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги:) значи карах колата на един сервиз и там ми казаха 2.800 за ремонт на скоростите
и са седя и се чуда вече няколйо хора ми вметнаха варянта да сменя автомата с ръчни??? Но незная кой може да го направи тва и колко ли ще излезе? Защотот за втора ръка скорости неможе да си сигурен че няма да изгурмят след 20000 км:( ако някой може нещо да ми каже по въпроса ще съм благодарен 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани